Haha nee gewoon even dipje in fokgedrag, druk/geen zin om achter pc te zittenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap. Ik dacht dat je naar Brazilië was vertrokken ofzo, om de rest van je leven lekkere trannies te rampetampen.
je heb geen gezag vriendquote:Op donderdag 27 november 2014 18:24 schreef no1uknow het volgende:
Ik word godverdomme wel gek van die kids af en toe. Probeer ik rustig op de bank met m'n iPadje een beetje te FOK!ken (Telegraaf heb ik al uit) terwijl het vrouwtje Shownieuws en Hart van Nederland kijkt. Kan niet eens Hazes luisteren met dat TV-geouwehoer en die rondrennende koters.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Want het is belangrijk hoe de gym eruit ziet. Ben je een interieurstylist ofzo?
Hij heeft toch drie foto's gezien. Of waren die foto's van je zompige gat?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
For fucks sake. Tinder is echt voorbij z'n hoogtepunt. Een zompig gat is voldoende.
[ afbeelding ]
Kom op, 3 foto's is genoeg om met iemand af te spreken? Zonder verder een woord te wisselen? Zelfs voor seks alleen is dit erg karigquote:Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft toch drie foto's gezien. Of waren die foto's van je zompige gat?
Hoeveel foto's wil jij graag zien voordat je je laat verslinden door een lekker manmens?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom op, 3 foto's is genoeg om met iemand af te spreken? Zonder verder een woord te wisselen? Zelfs voor seks alleen is dit erg karig
Dat is m'n punt niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef seto het volgende:
je moet wel erg lekkere smatje zijn clumsy
Laad je telefoon op!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
For fucks sake. Tinder is echt voorbij z'n hoogtepunt. Een zompig gat is voldoende.
[ afbeelding ]
Tinder is ook bedoeld om neuk datejes te zetten. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
LOL zo een had je toch na de 3e keer cunt toch al getasered. Damn houd eens op met die pillenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef no1uknow het volgende:
hey Cor doe je ff rustig op vakantie
http://www.liveleak.com/view?i=a62_1417098057
adviseer je nu dames van onderhandelbare affectie?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je sociaal gehandicapt bent. Al was je eeneiige tweeling met Brad Pitt zou je nog niks fixen.
Zoek hulp. Professionele hulp.
Een vasectomie denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
adviseer je nu dames van onderhandelbare affectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |