Heb je ook pics van haar?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef Eleiko het volgende:
Onderste is een chick, met 1RM squat van 100kg.
die chick zou niet eens bij me weg willen want ik ben 6'5 master racequote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
SETO ZOU JE TOESTAAN?
Kijk wat die kuifje flikt man..wtf. Maar ze wilt wel.
Hij lijkt Sander wel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:19 schreef seto het volgende:
[..]
die chick zou niet eens bij me weg willen want ik ben 6'5 master race
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik mag dan wel oud zijn, maar ik ben nog steeds een lekkertje.
Bij de eerste had ik het nog niet door.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef no1uknow het volgende:
Ik geil stiekem op Fanta-Stick, wincest!
Je moeder ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Bij de eerste had ik het nog niet door.
Tweede was a dead giveaway though.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef seto het volgende:
speciaal voor montellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
treinmeisje keek tijdens business simulation gruwelijk vaak naar mequote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef Weissman het volgende:
heb vandaag zo'n meisje gezien in supermarkt
ik ging brood halen zij was met haar moeder
ze keek heel even naar mij
En toen...?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje keek tijdens business simulation gruwelijk vaak naar me
niet normaal___
had strakke fit classy aan
Zoon, zoals ik zo vaak zeg, onderneem nou eens actie.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje keek tijdens business simulation gruwelijk vaak naar me
niet normaal___
had strakke fit classy aan
Jammer voor je dat je sociaal gehandicapt bent. Al was je eeneiige tweeling met Brad Pitt zou je nog niks fixen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
qua fysiek ben ik daar wel meest aesthetic alleen lengte niet echt mee
verder veel ecto's
Onderschat de dimafeels niet vriendquote:Op donderdag 27 november 2014 18:45 schreef seto het volgende:
als je tweeling met brad pitt was zou je echt wel fixen vriend
maakt niet uit hoe sociaal gehandicapt je bent
Voorbeelden? Ben je bekend met het oeuvre van Dima?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Heel R&P zit vol met kanslozere gasten die toch aan meisjes komen te zitten. Komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |