Samen met Jeen vd Berg?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je mn pa misschien nog wel eens een keer langs zien skeuvele
Er staan er nog genoeg bij google.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Bart. Die heeft MM erbij gelapt.
Weg kunstfoto's
Hij woont niet in Dokkum, maar in De prachtstad Liwwadden, maar is wel eerder in Dokkum dan de rest hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn slechtste ervaringen heb ik gehad in Dokkum. Leuk stadje, maar ben er wat hele rare mensen tegengekomen. Van het type waarvan je je afvraagt of elke generatie verder degenereert.
Dt was me duidelijk met z'n bonkevaart, maar ik had de drang om iets over Dokkum te vertellen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
Hij woont niet in Dokkum, maar in De prachtstad Liwwadden, maar is wel eerder in Dokkum dan de rest hier.
hij Odin?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij woont niet in Dokkum, maar in De prachtstad Liwwadden, maar is wel eerder in Dokkum dan de rest hier.
Woondequote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie stad he dat Dokkum? Komen welliswaar soms wat rare figuren, maar die gaan meestal wel weer naar huis toe in Groningen als de winkels dichtgaan in Dokkum. Vooral het treintje wat al jaren niet meer rijd is de lokale toeristenpleister. Het treintje is er zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dt was me duidelijk met z'n bonkevaart, maar ik had de drang om iets over Dokkum te vertellen.
Oquote:
De hoofdstadgroep, net iets levendigerquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O![]()
Waar ben je nu dan naartoe gegaan?
Naar Dokkum?
Welke?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
De hoofdstadgroep, net iets levendiger
Google bewaart alles en als je googled zie je ook tieten en bevers... Dubbele moraal ....quote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er staan er nog genoeg bij google.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Google bewaart alles en als je googled zie je ook tieten en bevers... Dubbele moraal ....
niemand op straat daar die met je wil ?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maat 42.
Ik heb nog steeds een kaart beschikbaar...
ik ben écht niet in de buurtquote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maat 42.
Ik heb nog steeds een kaart beschikbaar...
Waar ligt idd de scheiding tussen kunst naakt en anders naakt en wanneer is het kunst... En wie bepaalt dat ? FoK! of heeft Google regels inzake deze ... Wie kan het ons vertellen? Yvonne dan misschien?quote:
Ik heb niet gewacht...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand op straat daar die met je wil ?
ga je op het balkon pogoën?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
One Thhroo, Tee, Test...
[ afbeelding ]
Die is aan het gamen. Dan weet je het wel.quote:
Ow ja, maakt niet uit ben voorlopig nog wel wakker.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is aan het gamen. Dan weet je het wel.
Pizza op schoot, fles naast de stoel om in te pissen en de rest van de wereld bestaat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |