Dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar voetballen is wat anders als spelen
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"
Prostaattroubles
Beetje ajacieden jennen moet kunnen toch.quote:
Daarom drink ik ook zoveel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan?
Jij was voor fey toch? Nuff said.
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
Ik weet wel iemand.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenIk kan vast wat lijntjes uitleggen
Top. Ik heb opslagruimte.quote:
Ik gooi liever een pretpinda in mijn giechelquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij haze eigenlijk ook al. Lijkt soms alsof je een uur op de wc zit.
Waaaat?quote:
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.quote:
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.![]()
Bogie kijkt danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.
Aparte kink.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |