• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Durfde hem niet te makenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Het goede nieuws is, ik heb kanker. Het slechte nieuws is, ik ga niet dood.'
Matigquote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Het goede nieuws is, ik heb kanker. Het slechte nieuws is, ik ga niet dood.'
Paxcon kan anders vaak om mij lachenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo, jouw humor is dan ook om te janken
Tja, boeren onder elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon kan anders vaak om mij lachen
Hij lacht om alles omdat hij het niet zelf kan bedenkenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon kan anders vaak om mij lachen
Goed arrest.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
Verzekeringsrecht: voorwaardelijk opzet is niet uitgesloten in een APV-verzekering, ook niet als opzet stricto sensu wel is uitgesloten.
Die tijd voor onderzoek kan verlengd worden, en een periode 's nachts telt niet mee. Goed Sv lezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
Als je een verdachte aanhoudt en de OvJ bepaalt dat de verdachte wordt opgehouden voor onderzoek ex. art. 61 Sv, dan kan dit maximaal 6 uur duren. Maar in de sheets staat "(en eventueel 9 uur)". Waar komt die 9 uur vandaan?
Dus als je om 22:00 wordt aangehouden, dan mag je maximaal tot 13:00 de volgende dag opgehouden worden (dat is die 9 uur)?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die tijd voor onderzoek kan verlengd worden, en een periode 's nachts telt niet mee. Goed Sv lezen.
Jup. Ik denk dat het inderdaad dat is. En als je dus om 24:00 wordt aangehouden mag je om drie uur de volgende middag naar huis.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je om 22:00 wordt aangehouden, dan mag je maximaal tot 13:00 de volgende dag opgehouden worden (dat is die 9 uur)?
De verlenging had ik al door, dat is ook 6 uur.
Thanks.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Ik denk dat het inderdaad dat is. En als je dus om 24:00 wordt aangehouden mag je om drie uur de volgende middag naar huis.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:35 schreef eriksd het volgende:
Tchock heeft zelf in het gevang gezeten, zodoende.
Hippietuig dat ik er ben.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Tchock heeft zeker een huis gekraakt ofzo
Ik vond het een baggervak. Met name de tentaminering. Ook nog lopen herkansen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Maar strafprocesrecht is gewoon leuk, kinders. En hartstikke makkelijk.
Strafprocesrecht is leuk om te zien in reconstructies over de gang van zaken bij beruchte strafzaken, hoe de OvJ aan de bak gaat in series en dergelijke. Maar de colleges en het boek zijn de dingen die het saai en nodeloos ingewikkeld maken. En derhalve ook niet makkelijk met een Sv wat een chaos is qua indeling.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Maar strafprocesrecht is gewoon leuk, kinders. En hartstikke makkelijk.
Ik heb net heel wat flink zitten te bladeren idd.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Strafprocesrecht is leuk om te zien in reconstructies over de gang van zaken bij beruchte strafzaken, hoe de OvJ aan de bak gaat in series en dergelijke. Maar de colleges en het boek zijn de dingen die het saai en nodeloos ingewikkeld maken. En derhalve ook niet makkelijk met een Sv wat een chaos is qua indeling.
Niet naar de hoorcolleges gaan, uit de studieFBgroepen stappen, vooral doorgaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef Blistering het volgende:
De cursusspam begint weerSmerige facebook groepen. Ik overweeg eruit te stappen.
Oh en tutorgesprek gehad. Alles in orde verder, vooral zo doorgaan. Kreeg wel een preek toen ik zei dat ik hoorcolleges altijd skipMaar uiteindelijk kwam het neer op ''het is je eigen verantwoordelijkheid''.
Jwt.quote:
Heilig boontje.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet naar de hoorcolleges gaan, uit de studieFBgroepen stappen, vooral doorgaan.
Die groepen voegen geen reet toe man. Misschien is dat in Groningen anders, maar de UU Rechten groepen van UU wordt echt enkel in gespammed door bedrijven die cursussen willen aansmeren. En heel af en toe een student die vraagt wat het huiswerk isquote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet naar de hoorcolleges gaan, uit de studieFBgroepen stappen, vooral doorgaan.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die groepen voegen geen reet toe man. Misschien is dat in Groningen anders, maar de UU Rechten groepen van UU wordt echt enkel in gespammed door bedrijven die cursussen willen aansmeren. En heel af en toe een student die vraagt wat het huiswerk is
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Mshauri het volgende:
Wat is die herinvesteringsreserve toch een draak van een bepaling
Tutor/mentorgesprek, brings back memories. Zal het nooit vergeten hoe mijn mentor ala Piet Piraat in zijn kamer zatquote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef Blistering het volgende:
Oh en tutorgesprek gehad. Alles in orde verder, vooral zo doorgaan. Kreeg wel een preek toen ik zei dat ik hoorcolleges altijd skipMaar uiteindelijk kwam het neer op ''het is je eigen verantwoordelijkheid''.
Welnee, gewoon je BV of andere grafentiteit verkopen en je bent er vanaf zonder zorgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Mshauri het volgende:
Wat is die herinvesteringsreserve toch een draak van een bepaling
Hadden jullie toen docenten als mentoren?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tutor/mentorgesprek, brings back memories. Zal het nooit vergeten hoe mijn mentor ala Piet Piraat in zijn kamer zatEcht priceless. En dan ook met serieuze ondertoon alvast een profetie doen dat ik jaar 2 niet zou doorkomen, gezien het magere begin.
Ik was niet de enige met dezelfde associatie bij die mentor overigens
Studiestartgroepen waren door ouderejaars georganiseerd. Ik heb het over het "voortgangsgesprek" aangaande wel of geen BSA, zodat je wist dat je nog hard aan de bak moest. Ik heb het alleen nogal verbruikt bij Piet Piraat doordat ik bij JvC hem als casusdocent had en hij mijn eerste versie zo nodig moest afkeuren. Was wss naar aanleiding van het tutorgesprek waarbij ik wss liet blijken geen hoge dunk van hem te hebbenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden jullie toen docenten als mentoren?
Toen ik begon, was een ouderejaars mijn mentor.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studiestartgroepen waren door ouderejaars georganiseerd. Ik heb het over het "voortgangsgesprek" aangaande wel of geen BSA, zodat je wist dat je nog hard aan de bak moest. Ik heb het alleen nogal verbruikt bij Piet Piraat doordat ik bij JvC hem als casusdocent had en hij mijn eerste versie zo nodig moest afkeuren. Was wss naar aanleiding van het tutorgesprek waarbij ik wss liet blijken geen hoge dunk van hem te hebben
Oh, nooit gehad.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studiestartgroepen waren door ouderejaars georganiseerd. Ik heb het over het "voortgangsgesprek" aangaande wel of geen BSA, zodat je wist dat je nog hard aan de bak moest. Ik heb het alleen nogal verbruikt bij Piet Piraat doordat ik bij JvC hem als casusdocent had en hij mijn eerste versie zo nodig moest afkeuren. Was wss naar aanleiding van het tutorgesprek waarbij ik wss liet blijken geen hoge dunk van hem te hebben
Eens. Ook InGrunn spammen ze de FB groepen onder met "we zijn nog op zoek naar nieuwe bestuursleden/rechtswinkelhulpjes" of "wil jij mee op reis naar x, meld je dan nu aan!" of "we zoeken nog nieuwe cursusdocenten of cursusmanagers" of "de nieuwste cursussen staan nu online!"quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die groepen voegen geen reet toe man. Misschien is dat in Groningen anders, maar de UU Rechten groepen van UU wordt echt enkel in gespammed door bedrijven die cursussen willen aansmeren. En heel af en toe een student die vraagt wat het huiswerk is
zelfs jfas stuurt nu mailtjes van die athena tentquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Zeker als je in meerdere groepen zit zie je constant dezelfde bedrijven langs komen ook
erg fris ja vandaagquote:Op woensdag 26 november 2014 16:54 schreef Etsu het volgende:
Het wordt echt te koud buiten. Tijd voor winterjas
Toen er 1.5 jaar geleden maar paar honderd man in zat, was hij nog best nuttig.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Ook InGrunn spammen ze de FB groepen onder met "we zijn nog op zoek naar nieuwe bestuursleden/rechtswinkelhulpjes" of "wil jij mee op reis naar x, meld je dan nu aan!" of "we zoeken nog nieuwe cursusdocenten of cursusmanagers" of "de nieuwste cursussen staan nu online!"
Ik vind hem nuttig voor de gevallen dat ik mijn cijfer wil checken, maar net de trein terug heb gepakt. Scheelt weer een ritje Grunn richting de Weberfoyer. En als verzamelplek voor het delen van uittreksels, samenvattingen en zulks.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef Giku het volgende:
[..]
Toen er 1.5 jaar geleden maar paar honderd man in zat, was hij nog best nuttig.
Hou ons op de hoogte hequote:Op woensdag 26 november 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Nu op 1/3de deel van straf2(oud).
Voel me vet slim nu.
Ga komende vier dagen een crashcourse straf en inleiding IT inlassen. Kan ik mij vanaf volgende week maandag richten op handels bquote:Op woensdag 26 november 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Nu op 1/3de deel van straf2(oud).
Voel me vet slim nu.
Straf2 is eigenlijk niet zo heeeel moeilijk, als je maar de wet leest en weet wat je doetquote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga komende vier dagen een crashcourse straf en inleiding IT inlassen. Kan ik mij vanaf volgende week maandag richten op handels b
quoted for laterquote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straf2 is eigenlijk niet zo heeeel moeilijk, als je maar de wet leest en weet wat je doet
Nee hoor. Ik vind je alleen maar een irritant ventje vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef Ties02 het volgende:
Etsu is met het verkeerde been uit bed gestapt
Oh, alleen vandaag?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind je alleen maar een irritant ventje vandaag.
Normaal gesproken kan je wel normaal doen, alleen vandaag opeens niet.quote:
Late night?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef Yreal het volgende:
Peter r de vries gaat nu zijn licht lanen schijnen over al die verkeerszaken op rtl
Stel je niet zo aan aubquote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan je wel normaal doen, alleen vandaag opeens niet.
Ingrediëntenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Ties02 het volgende:
Iets wat ik me al heel lang afvraag.
Weet iemand het inhoudelijke verschil tussen Coca Cola Zero en Light? (behalve de marketingcampagne gericht op resp. vrouwen en mannen)
Jeetjequote:Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ingrediënten
Ook qua inhoud is er een verschil tussen Light en Zero, ook al denken mensen in eerste instantie van niet. Beide zijn namelijk zonder suiker en daardoor een alternatief voor de originele Coca Cola.
Zero bevat echter acesulfaam, kalium en aspartaam. Light bevat natrium-cyclamaat, acesulfaam-K en aspartaam. Een iets andere samenstelling van zoetstoffen dus, waardoor Zero ook een iets anders smaak krijgt. Volgens onderzoek vinden mannen dit lekkerder.
Blijkbaar is Light ontworpen als apart drankje en moet Zero juist de originele Cola benaderen. Weet niet of dat waar is of zo'n urban legend.quote:
Ja ik proef het verschil dus niet (wel met de echte cola met suiker uiteraard) dus ik snapte het niet helemaalquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar is Light ontworpen als apart drankje en moet Zero juist de originele Cola benaderen. Weet niet of dat waar is of zo'n urban legend.
Drink het nauwelijks hoor, maar wat is er zo erg aan allemaal dan? Die zoetstoffen, naja heb nog niet een goede studie daarover gevonden..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Yreal het volgende:
Als je ziet wat er in cola zit , drink je het toch niet meer?
Aanstellerij.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Yreal het volgende:
Ik lust sowieso geen koolzuur.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Yreal het volgende:
Goed argumentquote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Yreal het volgende:
natrium-cyclamaat, acesulfaam-K en aspartaam klinken wel heerlijk hoor.
Ken je diwaterstofmono-oxide? Dat is pas gevaarlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Yreal het volgende:
natrium-cyclamaat, acesulfaam-K en aspartaam klinken wel heerlijk hoor.
Oh wat klinkt dat eng! Dat ga ik dus nooit nemenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je diwaterstofmono-oxide? Dat is pas gevaarlijk
Wist niet eens dat die Ibrahim daar speeldequote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zenden ze Arsenal BVB niet uit gvd
hartstikke kankerverwekkend jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je diwaterstofmono-oxide? Dat is pas gevaarlijk
100% van de mensen die met diwaterstofmono-oxide in aanraking is geweest komt te overlijden. Bovendien is het het hoofdbestanddeel van zure regen. Eng spul.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh wat klinkt dat eng! Dat ga ik dus nooit nemen
Ik vind die niet zo grappig, sorry.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je hebt zuurkool verkeerd gespeld.
Geeft niets. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo grappig, sorry.
Wordt tijd voor een Europese verordening om dat spul van de markt te halenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
100% van de mensen die met diwaterstofmono-oxide in aanraking is geweest komt te overlijden. Bovendien is het het hoofdbestanddeel van zure regen. Eng spul.
Jep. Hoe is het met Floor?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets. Volgende keer beter.
Hoe is het met SpotlessWife00?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die is net terug van haar avondrondje. Staat nu te schooien om een snoepje.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
FIFA is ook een slecht team.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die is net terug van haar avondrondje. Staat nu te schooien om een snoepje.
Eng gezelschapquote:Op woensdag 26 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
Straks biertjes in stad doen met Pax en Johannes.
Pax en ik moeten erg lachen nuquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom eens van je zolder af, dan kom je wel achter dat we tof zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vanmiddag met een Amerikaans stepherd (ofzo) gespeelt. Omg dat beest is cool
gespeeldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vanmiddag met een Amerikaans stepherd (ofzo) gespeelt. Omg dat beest is cool
quote:
Wat is een stephert?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Yreal het volgende:
Zoiets?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stafford, had geen idee hoe je zoiets schrijft. Ik vind honden doodeng, maar deze was cool
Jaaaaaquote:
Mooie beesten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
Niet fan zijn van Berner Sennenhonden
Had vroeger er een
Die zijn tof. Althans, om te zien en aaien. Moet er niet aan denken zo'n energiebom in huis te hebben.quote:
Lief, maar zou er geen een willen.quote:
Hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Ties02 het volgende:
Geen Chow Chow hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks genialer om met borders schapen/koeien/alles wat beweegtquote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn tof. Althans, om te zien en aaien. Moet er niet aan denken zo'n energiebom in huis te hebben.
Ze spelen niet eens.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verspelen ze het in Europa weer eens?
Minder hard zuigenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie waarom er altijd superveel schuim komt als ik m'n eerste slok uit een bierfles neem?
Vind het maar irritant. Ik drink normaal denk ik.
Oh.. waarom dan compleet willekeurig PSVquote:
Ik zat gister met wat hardcore ajaxieden in de kroeg, die zaten lekker te kankeren op Rotterdam, toen er iemand suggereerde dat PSV een grotere bedreiging was dat Feijenoord. Toen kwam de geniale opmerking dat eindhoven OOK de schuld was van Rotterdam. Net als Ebola, Markt Rutte, De tweede wereldoorlog, de illuminatie en weet ik het wat nog meerquote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wilde zomaar even mijn gal spuwen over PSV.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als er dan af er toe wit schuim uit komt
Wat?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
Dit zou nou echte grappen, Ties. Leer er wat van.
Na die 10-0 tegen Feyenoord heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan PSV. Vooral dankzij figuren als Mertens en Strootman.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh.. waarom dan compleet willekeurig PSVIke, gewoon omdat het kan? Man, man, man, man, dat dit kan in NL
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nadat ik een slecht verliezer was die 10-0 tegen Feyenoord heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan PSV. Vooral dankzij figuren als Mertens en Strootman.
Dan moet je van PEC houden, die hadden Mertens en co toch mooi tukquote:Op woensdag 26 november 2014 20:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Na die 10-0 tegen Feyenoord heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan PSV. Vooral dankzij figuren als Mertens en Strootman.
Uh ok?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
Dit zou nou echte grappen, Ties. Leer er wat van.
PEC is een leuke ploeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moet je van PEC houden, die hadden Mertens en co toch mooi tuk
Hilarisch. Hoe kun je een wedstrijd nou zó weggeven.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hilarisch. Hoe kun je een wedstrijd nou zó weggeven.Predicaat profsport onwaardig, die wedstrijd van Feyenoord.
Ik vond PSV vroeger wel een prima club, maar in de loop der jaren vond ik de ploeg meer onsympathiek overkomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
Waarom dan? Om een verloren wedstrijd en spelers die er niet meer spelen?
Ik vraag niet wát je van PSV vindt, maar waarom.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vond PSV vroeger wel een prima club, maar in de loop der jaren vond ik de ploeg meer onsympathiek overkomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als er dan af er toe wit schuim uit komt
Dat komt ook onder meer omdat ze Europa niet serieus namen in het verleden, maar ook door spelers als Mertens, Toivonen, maar ook Willems.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag niet wát je van PSV vindt, maar waarom.
Foute avond?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Doooooon't go wasting your emotion. Lay all your love on meeeeeee.
Blijft die aversie tegen Toivonen en Mertens dan bij de club hangen? Ik snap het niet zo goed. Er zijn ook zat voetballers die ik niet uit kan staan maar dat maakt niet de club besmet of zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat komt ook onder meer omdat ze Europa niet serieus namen in het verleden, maar ook door spelers als Mertens, Toivonen, maar ook Willems.
PSV was in 1986 ook al een kutclub.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijft die aversie tegen Toivonen en Mertens dan bij de club hangen? Ik snap het niet zo goed. Er zijn ook zat voetballers die ik niet uit kan staan maar dat maakt niet de club besmet of zo.
Stiekem nog cursist. Maar rechten idd.quote:
deurbeleid is soepel onder paxgodquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stiekem nog cursist. Maar rechten idd.
Nee, maar ik heb gewoon een hekel aan PSV gekregen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijft die aversie tegen Toivonen en Mertens dan bij de club hangen? Ik snap het niet zo goed. Er zijn ook zat voetballers die ik niet uit kan staan maar dat maakt niet de club besmet of zo.
Ja, dat hebben we inmiddels begrepen. Blijkbaar zit er niet bijster veel logica achter.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een hekel aan PSV gekregen.
Sommige dingen zijn onverklaarbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we inmiddels begrepen. Blijkbaar zit er niet bijster veel logica achter.
Logica in voetbalfans proberen te ontdekkenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we inmiddels begrepen. Blijkbaar zit er niet bijster veel logica achter.
Moet dat dan bij voetbal? zo ja: dan is menig supporter bij voorbaat uitgeslotenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In 1986 begon ik het voetbal wat beter te volgen. Gelijk hekel aan PSV. Prijzen winnen met een half elftal ex-Ajacieden, de affaire-Rijkaard. Dat werk.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste zoekresultaat bij PSV 1986 is een 8-2 overwinning op GAE. Wat is het probleem?
Heb jij dan ook nog steeds een hekel aan PSV?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In 1986 begon ik het voetbal wat beter te volgen. Gelijk hekel aan PSV. Prijzen winnen met een half elftal ex-Ajacieden, de affaire-Rijkaard. Dat werk.
Geen probleemquote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor die video trouwens. Weer iets te kijken tijdens het eten.
College tot acht uur, dan krijg je dat.quote:
Heel weinig sympathie. Laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb jij dan ook nog steeds een hekel aan PSV?
Ik voel dat ze te pakken zijn in de competitie, maar heel weinig ploegen zie ik dit flikken. PSV heeft het gedaan net als Groningen. Misschien dat FC Twente of Feyenoord met een goede dag dit kunnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
Nu we het er toch over hebben: het voetbal van Ajax begint echt steeds onuitstaanbaarder te worden. Verschrikkelijk, wat slecht.
Als Ajax dit jaar wéér met afgrijselijk voetbal kampioen wordt moet PSV zich echt heel diep schamen. De eerste helft tegen Heerenveen was wel zó slecht. Kan me niet herinneren Ajax zo ruk te hebben zien spelen, inclusief wedstrijden als Salzburg-uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik voel dat ze te pakken zijn in de competitie, maar heel weinig ploegen zie ik dit flikken. PSV heeft het gedaan net als Groningen. Misschien dat FC Twente of Feyenoord met een goede dag dit kunnen.
Eens. Ik snak soms gewoon naar een lekkere diepe bal. Dat eeuwige breed en terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
Nu we het er toch over hebben: het voetbal van Ajax begint echt steeds onuitstaanbaarder te worden. Verschrikkelijk, wat slecht.
Jup. Ik denk ook eigenlijk niet dat dit nog "goed" gaat komen onder De Boer. Laat hem lekker naar de Spurs gaan of zo en een frisse wind door Ajax blazen. Hier word je moedeloos van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens. Ik snak soms gewoon naar een lekkere diepe bal. Dat eeuwige breed en terug.
Eigenlijk vind ik dat dit Ajax wat meer body zou moeten krijgen en spelers van de buitencategorie zou moeten halen in plaats van types als Zimling en Viergever, maar ze letten wel erg op de centen (ik weet niet wat ze daarmee van plan zijn).quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Ik denk ook eigenlijk niet dat dit nog "goed" gaat komen onder De Boer. Laat hem lekker naar de Spurs gaan of zo en een frisse wind door Ajax blazen. Hier word je moedeloos van.
Marc Netto wil met het DagobertDuck kapitaal natuurlijk doen wat de vrekkige eend zo graag doetquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat dit Ajax wat meer body zou moeten krijgen en spelers van de buitencategorie zou moeten halen in plaats van types als Zimling en Viergever, maar ze letten wel erg op de centen (ik weet niet wat ze daarmee van plan zijn).
De arena kopenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat dit Ajax wat meer body zou moeten krijgen en spelers van de buitencategorie zou moeten halen in plaats van types als Zimling en Viergever, maar ze letten wel erg op de centen (ik weet niet wat ze daarmee van plan zijn).
Baudet is een baasquote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef eriksd het volgende:
Die Thierry Bidet maakt wel wat los elke keer zeg.
Ja, ik las het. Hij heeft een aantal vrouwen op de kast gejaagd.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef eriksd het volgende:
Die Thierry Bidet maakt wel wat los elke keer zeg.
Leuke rente opbrengstenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Marc Netto wil met het DagobertDuck kapitaal natuurlijk doen wat de vrekkige eend zo graag doet
[ afbeelding ]
We gaan Feyenoord geld lenen voor een nieuwe Kuip.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens goed kunnen, al las ik dat ze iets met het jeugdcomplex willen doen.
Ons ben zuunig, ons hebben nog een ouderwetse telefoon die je op de haak kan smijten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin gooit net boos de telefoon erop. Benieuwd wat er nou gebeurd als ik niet terug bel.
Gewoon de gemeente dreigen om naar een andere stad te gaan, dan komt de gemeente vanzelf over de brug.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We gaan Feyenoord geld lenen voor een nieuwe Kuip.
De gemeente Amsterdam wil ze weg hebben op de huidige plek, dus Ajax gaat ook nog flink wat geld krijgen voor de grond waar de Toekomst op staat. Inmiddels kunnen ze twee nieuwe ArenA's bouwen op de nieuwe locatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens goed kunnen, al las ik dat ze iets met het jeugdcomplex willen doen.
Geen idee. Wel een ander geluid.quote:
Had een jaar geleden goede hoop toen de universiteitsgym opende om de hoek. Binnen een half jaar was het er zo druk dat je alleen 's ochtends je kont er kon keren. Maar dan kan ik bijna nooitquote:
Ahaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Had een jaar geleden goede hoop toen de universiteitsgym opende om de hoek. Binnen een half jaar was het er zo druk dat je alleen 's ochtends je kont er kon keren. Maar dan kan ik bijna nooit
Het liefst heb je natuurlijk zelf een powerrack thuis staan maar ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha
Ja de universtiteitsgym hier (ACLO) is ook retedruk
Train zelf gelukkig in een redelijk serieuze en rustige gym
Klopt.quote:
Begin dit studiejaar begonnen met SS, alles was redelijk belabberdquote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Het liefst heb je natuurlijk zelf een powerrack thuis staan maar ja.
Wat zijn je stats nu dan?
Hoi Ash.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Mannen die elkaar om hun stats vragenAlsof het over pokemon gaat
Net alsof jij iemand niet vraagt hoe hard z'n brommert gaat of hoeveel cilinders ie heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
In tegenstelling tot jouw studieresultaten heeft ties in ieder geval wel stats om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Echt origineel in je gezeik ben je ook niet he?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Mshauri het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw studieresultaten heeft ties in ieder geval wel stats om over naar huis te schrijven
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Mshauri het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw studieresultaten heeft ties in ieder geval wel stats om over naar huis te schrijven
Wat, hoeveel cilinders je brommer heeft? Bestaan die mensen?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof jij iemand niet vraagt hoe hard z'n brommert gaat of hoeveel cilinders ie heeft
Precies hetzelfde
Met brommert bedoel ik motorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat, hoeveel cilinders je brommer heeft? Bestaan die mensen?
En dan ons met pokemon vergelijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd dat ik dat van 99% van de motoren weet
Daar bak ik helemaal niks van johquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan ons met pokemon vergelijken
Dat dit kan in Nederland
Waarom ga je niet studeren voor motorsleutelaar trouwens
Deze was iets te makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt origineel in je gezeik ben je ook niet he?
1 ECT? welk vak?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Mshauri het volgende:
¤45 neerleggen voor een boekje dat ik moet bestuderen voor 1 ECT
Lul wat je wilt, ik weet er best nog wel wat van te maken hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele makkelijke grap maken dus dat doe ik niet
Goedzo, als mijn brommer stopt met brommen weet ik bij god niet wat ik moet doen altijdquote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lul wat je wilt, ik weet er best nog wel wat van te maken hoor.
Natuurlijk Y.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lul wat je wilt, ik weet er best nog wel wat van te maken hoor.
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie (1977) Show:quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goedzo, als mijn brommer stopt met brommen weet ik bij god niet wat ik moet doen altijd
Bougie vervangen is het enige wat ik kan
Het is voor een mondeling van een vak dat ik al gehaald heb. Gezeik dat is ontstaan door een curriculumwijziging en NOB-vereistenquote:
I Can Spark plug moet het dan zijn hequote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie (1977) Show:
Ik bedoel als juristquote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goedzo, als mijn brommer stopt met brommen weet ik bij god niet wat ik moet doen altijd
Bougie vervangen is het enige wat ik kan
Sparta Easy uit '79quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoel als jurist![]()
En wat voor brommer heb je ties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sparta Easy uit '79baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rijden om het rijdenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Ties02 het volgende:
Kerstvakantie maar weer eens wat ritjes maken door het Twentse landschap
Is wel mooi hoor, met wat jongens stoeltjes achterop binden en naar het strandquote:Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sowieso, ik ga er verder ook nergens mee heen
Alleen een beetje toeren, heerlijk
Ok, hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Mshauri het volgende:
Weet nog niet wat ik moet vinden van die Jurassic Park trailer
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Blistering het volgende:
Stufi bericht voor 2015 gekregen. Gewoon 100 euro minder dan nuWat een ellende.
Jeetje.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Blistering het volgende:
Stufi bericht voor 2015 gekregen. Gewoon 100 euro minder dan nuWat een ellende.
Go home, you're drunk. Lekker weer, man, van het weekend is het alweer slechts 3 graden celcius. Niks geen lekker weer, ja lekker koud weerquote:
Ik wil wel een winterslaap houden of naar een warm land als de kou arriveert.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Go home, you're drunk. Lekker weer, man, van het weekend is het alweer slechts 3 graden celcius. Niks geen lekker weer, ja lekker koud weer
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil wel een winterslaap houden of naar een warm land als de kou arriveert.
Paar botnets, klaar? DDOS'sen maarquote:Op woensdag 26 november 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
reddit is de hele dag al stuk. Volgens mij heb je een flinke DDOS nodig om die site plat te leggen.
Volgens mijn stappenteller heb ik 7.46 km gelopen vandaag, waarvan het grootste deel buiten. Vond er weinig aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stuk rennen in de miezer. Geen last van de kou.
Ik heb het over serieus sporten natuurlijk. Wandeltempo schiet je niets mee op.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mijn stappenteller heb ik 7.46 km gelopen vandaag, waarvan het grootste deel buiten. Vond er weinig aan.
Das ook best zwaar heurquote:Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten natuurlijk. Wandeltempo schiet je niets mee op.
Althans, ik neem aan dat je post hebt bezorgd?
Tuurlijk, daar zeg ik niets over. Maar je krijgt het er bij 5 graden niet warm van en zeker niet in de regen.quote:
Truequote:Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar zeg ik niets over. Maar je krijgt het er bij 5 graden niet warm van en zeker niet in de regen.
Mwoah, met wat warme gluhwein ongetwijfeld welquote:Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar zeg ik niets over. Maar je krijgt het er bij 5 graden niet warm van en zeker niet in de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |