Gast, een beetje man had die zelf toegevoegdquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gast, een beetje man had die zelf toegevoegd
Een beetje man hosselde chicks in het cafe en niet op msnquote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gast, een beetje man had die zelf toegevoegd
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
arme hartje van die kat
Godver, die schrikt zich de pleurisquote:Op woensdag 26 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
arme hartje van die kat
Dat is het inderdaad ja!quote:
Bijzonder goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Hoe is het met de heren vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Bijzonder wonderbaarlijk! En hoe vergaat het u vandaag?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Hoe is het met de heren vandaag?
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Bijzonder goed.
En met u lieftallige dame?Bijzonder goed, wat fijn om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomaar of met reden?
Fantastisch
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ook al bijzonder, wauwquote:Op donderdag 27 november 2014 10:44 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Bijzonder wonderbaarlijk! En hoe vergaat het u vandaag?
Heeft zo zijn redenen.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijzonder goed, wat fijn om te horenZomaar of met reden?
Fantastisch
Die je niet met ons wilt delen?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen.En goed om te horen.
Ik ben in de basis al een blij ei en als er dan vervolgens allerlei dingen goed gaan en fijn verlopen, dan draagt dat nog meer bij aan wonderbaarlijke blijheid!quote:Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook al bijzonder, wauwMet reden of zomaar?
Ik had al gezegd dat het fantastisch gaat met mij, ging ervanuit dat ik dat niet 2 keer onder elkaar had hoeven zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:54 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik ben in de basis al een blij ei en als er dan vervolgens allerlei dingen goed gaan en fijn verlopen, dan draagt dat nog meer bij aan wonderbaarlijke blijheid!
En jij? Of ontwijk je de vraag stiekem?
Was het die reden maar...quote:
Gewoon wat dingen die de goede kant op gaan. Anders DM je maar.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die je niet met ons wilt delen?
Okequote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het die reden maar...
[..]
Gewoon wat dingen die de goede kant op gaan. Anders DM je maar.
Ik en mijn leesblindheid ... Excuses! Blij dat het fantastisch met je gaat, wat overigens best een reden is om het twee keer te vermeldenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat het fantastisch gaat met mij, ging ervanuit dat ik dat niet 2 keer onder elkaar had hoeven zeggen
Ja, maar ik vind dat zo overbodigquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik en mijn leesblindheid ... Excuses! Blij dat het fantastisch met je gaat, wat overigens best een reden is om het twee keer te vermelden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor je
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zou der doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor jeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]Die liet je mij laatst toch zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor jeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niks aan te merken op haar lichaam.quote:
Is dat zo? Ik heb geen idee. Korsakoff.quote:
[..]Dank je kaneel, heel attent. Ook dat je rekening houdt met het feit dat ik op mijn werk zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor je
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Al was dat er wel, zou d'r nog doenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aan te merken op haar lichaam.
[..]
Is dat zo? Ik heb geen idee. Korsakoff.
Bescheidenheid is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat zo overbodig
Na velen jaren fapervaring kan ik dat, duhhquote:
Bij mij wordt het met de jaren alleen maar minder snelquote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na velen jaren fapervaring kan ik dat, duhh
Moet ik helpen?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij wordt het met de jaren alleen maar minder snel
EY, je bent like 5 jaar jonger, kom nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij wordt het met de jaren alleen maar minder snel
Ik heb inderdaad wel een uitstekende trackrecord wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat ben jij toch?
Wil je trackrecord wel zien :$quote:Op donderdag 27 november 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel een uitstekende trackrecord wat dat betreft.
Dat is nogal makkelijk als je geen ervaring hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel een uitstekende trackrecord wat dat betreft.
Dit snap ik nietquote:Op donderdag 27 november 2014 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY, je bent like 5 jaar jonger, kom niet(no pun intended
)
Komen door een ander is geen moeite hoor. Door mezelf is het wat lastig tegenwoordigquote:
Dat je minder snel wordtquote:
Awesomequote:Op donderdag 27 november 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem meenemen volgende keer dat ik je zie.
Jesus, wat ben jij oud zeg :squote:Op donderdag 27 november 2014 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY, je bent like 5 jaar jonger, kom niet(no pun intended
)
Keep rubbing it in man. KEEP RUBBING IT INquote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, wat ben jij oud zeg :s
Echt?! Ik heb dat eerder andersom ...quote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komen door een ander is geen moeite hoor. Door mezelf is het wat lastig tegenwoordig
I'd rather rub one outquote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keep rubbing it in man. KEEP RUBBING IT IN
De massageolie?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet/niet zo snel als ik met mezelf bezig ben. Daar heb jij geloof ik geen last vanquote:Op donderdag 27 november 2014 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je minder snel wordt
Hoe langzaam moet ik dan wel niet zijn
Also hoi
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'd rather rub one out
Mag welquote:
Joe must alweys has goed rubbers.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met mezelf duurt t ook wel steeds langer hoor. Met elk jaar wat erbij komt duurt t 5 min extraquote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet/niet zo snel als ik met mezelf bezig ben. Daar heb jij geloof ik geen last van
Hahaha gvdquote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joe must alweys has goed rubbers.![]()
/Rob Geus-modus
Nee, nepquote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb dat eerder andersom ...
Okquote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met mezelf duurt t ook wel steeds langer hoor. Met elk jaar wat erbij komt duurt t 5 min extra![]()
![]()
En als je de top dan steeds niet bereikt is het ook niet leuk meer hequote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
Ik kom door mezelf ook steeds minder snel klaar door de jaren heen. Nu is het bijna als de Himalaya beklimmen.
Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezigquote:
Romantische gedachte wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezig. Dat je t weet
Lastig. Ik heb het andersomquote:Op donderdag 27 november 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komen door een ander is geen moeite hoor. Door mezelf is het wat lastig tegenwoordig
Dan heb ik vast wel een vaste scharrel/partner die in mijn orgasmebehoefte voorzietquote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op je 30e zijn we allebei like 2,5 uur bezig. Dat je t weet
Dat wel. Enigszins rustgevend ook welquote:
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten waarvan 1 met 1 poot en 28 ogenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik vast wel een vaste scharrel/partner die in mijn orgasmebehoefte voorziet
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Enigszins rustgevend ook wel
Gewoon omdat buur :$
[..]
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten waarvan 1 met 1 poot en 28 ogen
:$quote:
Ja, dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
Jij wel. Ik zit dan opgescheept met 72,6 katten teckels waarvan 1 met 1 poot en 28 ogen
Jij gaat er ook 1 adopteren uit Tjernobyl? :$quote:
Uit Brabant of Limburg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij gaat er ook 1 adopteren uit Tjernobyl? :$
"Lieverd, wil je vanavond slapen of een keer klaarkomen?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Enigszins rustgevend ook wel
Gewoon omdat buur :$
Vroeg m'nquote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Lieverd, wil je vanavond slapen of een keer klaarkomen?"
Idd, ik ga maar gauw eens werken. Daar verdien je nog eens iets mee en doe je iig wat voor deze geweldige maatschappijquote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
Klaarkomenwanstaltige bezigheid
Lekkerste gevoel everquote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
Klaarkomenwanstaltige bezigheid
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik ga maar gauw eens werken. Daar verdien je nog eens iets mee en doe je iig wat voor deze geweldige maatschappij
Klaarkomen. Egocentrisch gedoe
Je weet dat ik niet serieus was eh.quote:
Oké...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |