Ik ben in de basis al een blij ei en als er dan vervolgens allerlei dingen goed gaan en fijn verlopen, dan draagt dat nog meer bij aan wonderbaarlijke blijheid!quote:Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook al bijzonder, wauwMet reden of zomaar?
Ik had al gezegd dat het fantastisch gaat met mij, ging ervanuit dat ik dat niet 2 keer onder elkaar had hoeven zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:54 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik ben in de basis al een blij ei en als er dan vervolgens allerlei dingen goed gaan en fijn verlopen, dan draagt dat nog meer bij aan wonderbaarlijke blijheid!
En jij? Of ontwijk je de vraag stiekem?
Was het die reden maar...quote:
Gewoon wat dingen die de goede kant op gaan. Anders DM je maar.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die je niet met ons wilt delen?
Okequote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het die reden maar...
[..]
Gewoon wat dingen die de goede kant op gaan. Anders DM je maar.
Ik en mijn leesblindheid ... Excuses! Blij dat het fantastisch met je gaat, wat overigens best een reden is om het twee keer te vermeldenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat het fantastisch gaat met mij, ging ervanuit dat ik dat niet 2 keer onder elkaar had hoeven zeggen
Ja, maar ik vind dat zo overbodigquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik en mijn leesblindheid ... Excuses! Blij dat het fantastisch met je gaat, wat overigens best een reden is om het twee keer te vermelden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor je
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zou der doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor jeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]Die liet je mij laatst toch zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor jeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niks aan te merken op haar lichaam.quote:
Is dat zo? Ik heb geen idee. Korsakoff.quote:
[..]Dank je kaneel, heel attent. Ook dat je rekening houdt met het feit dat ik op mijn werk zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is dan een Anjelica met kleren aan voor je
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Al was dat er wel, zou d'r nog doenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aan te merken op haar lichaam.
[..]
Is dat zo? Ik heb geen idee. Korsakoff.
Bescheidenheid is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat zo overbodig
Na velen jaren fapervaring kan ik dat, duhhquote:
Bij mij wordt het met de jaren alleen maar minder snelquote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na velen jaren fapervaring kan ik dat, duhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |