Hopen dat ze neergeschoten worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt leuk en ook wel mee eens, maar hoe voorkom je dat ze terugkomen?
Uit de EU stappen en de grenzen dicht. Landsbelang en nationale veiligheid eerst.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef DroogDok het volgende:
De AIVD weet blijkbaar vrij veel van Nederlanders die daar gesignaleerd worden en/of zelfs plannen maken om daar heen te gaan. Vrij makkelijk om dus om een casus aan bewijs op te bouwen en daarmee via de rechter een signaal op het paspoort te zetten.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Dingflofbips het volgende:
Dit adoderen. Wat een enorm domme populistische actie van Aboutaleb.
Hoe denkt dit marokkaantje het te handhaven?
Dit!quote:Op woensdag 26 november 2014 11:46 schreef UpsideDown het volgende:
Beetje de lokale bevolking daar lopen uitmoorden, nog meer vluchtelingen en doden. Nee topidee.
Hoi Geertquote:Op woensdag 26 november 2014 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uit de EU stappen en de grenzen dicht. Landsbelang en nationale veiligheid eerst.
Schoppen we gelijk dat oostbloktuig eruit
of ze gaan hier praktiseren. dan heb ik toch liever dat ze dat daar doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:46 schreef UpsideDown het volgende:
Beetje de lokale bevolking daar lopen uitmoorden, nog meer vluchtelingen en doden. Nee topidee.
Op deze manier houd je dat kalifaat van hun in stand. Leuk dat bombarderen, maar als er telkens verse jihadisten bijkomen is het dweilen met de kraan open. De Syriërs zullen ons vast erg dankbaar zijn met al die buitenlandse jihadisten die hun komen terroriseren.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of ze gaan hier praktiseren. dan heb ik toch liever dat ze dat daar doen.
Er zitten nogal wat 'if's in je verhaal. Bv die mensen kunnen tot aan Turkije vrij rijzen. Gaan de Grieken dat stempeltje/signaal dan zetten? Is het bewijs van de AIVD ook in de rechtzaal te gebruiken, conform EVRM?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De AIVD weet blijkbaar vrij veel van Nederlanders die daar gesignaleerd worden en/of zelfs plannen maken om daar heen te gaan. Vrij makkelijk om dus om een casus aan bewijs op te bouwen en daarmee via de rechter een signaal op het paspoort te zetten.
Daar kunnen ze omkomen, hier worden ze vrijgelaten.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of ze gaan hier praktiseren. dan heb ik toch liever dat ze dat daar doen.
Grieken registreren een exit (doe ze sowieso). AIVD signaleert in Syrie (via wat voor bronnen dan ook) dat er Nederlanders zijn. Direct bewijs + omstandelijk bewijs = een door ons gezet signaal in je paspoort. Burger komt met zijn/haar paspoort aan in Griekenland of een ander Schengen land en die zien direct het signaal "Terrorist". Wordt opgevolgd door detentie + deportatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat 'if's in je verhaal. Bv die mensen kunnen tot aan Turkije vrij rijzen. Gaan de Grieken dat stempeltje/signaal dan zetten? Is het bewijs van de AIVD ook in de rechtzaal te gebruiken, conform EVRM?
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
Dat pappen en nathouden moet idd maar eens afgelopen zijn.
Ben het helemaal met hem eens.
Daarom vooral laten vertrekken. Hoe meer er omkomen, hoe beter het is.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Daar kunnen ze omkomen, hier worden ze vrijgelaten.
Even voor alle duidelijkheid: het gaat hier om mensen die BEWUST KIEZEN voor het achterlaten van onze normen/waarden/cultuur en rechten, ten gunste van e.e.a. vaag ideaal dat vooral gekenmerkt wordt door TEGEN alles wat westers/nederlands is, wat gepaard gaat met heel veel grof geweld en onderdrukking jegens alles wat ook maar enigszins afwijkt van hun norm......quote:Op woensdag 26 november 2014 12:01 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat 'if's in je verhaal. Bv die mensen kunnen tot aan Turkije vrij rijzen. Gaan de Grieken dat stempeltje/signaal dan zetten? Is het bewijs van de AIVD ook in de rechtzaal te gebruiken, conform EVRM?
Door ze zoveel mogelijk wapens en explosieven mee te geven.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef DroogDok het volgende:
Er is helemaal geen kalifaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Op deze manier houd je dat kalifaat van hun in stand.
'kalifaat', tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is helemaal geen kalifaat.
De vraag of dit conform EVRM is en daarmee juridisch haalbaar is nog steeds een 'if'quote:Op woensdag 26 november 2014 12:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grieken registreren een exit (doe ze sowieso). AIVD signaleert in Syrie (via wat voor bronnen dan ook) dat er Nederlanders zijn. Direct bewijs + omstandelijk bewijs = een door ons gezet signaal in je paspoort. Burger komt met zijn/haar paspoort aan in Griekenland of een ander Schengen land en die zien direct het signaal "Terrorist". Wordt opgevolgd door detentie + deportatie.
Het is een goede reden om naar een andere, betere handhaafbare oplossing te kijken. Ik weet ook niet wat.quote:"We kunnen het niet 100% handhaven" is wat mij betreft de slechtste reden ooit om iets niet tegen de wet te laten zijn. Geen enkele criminele activiteit is 100% op te controleren en te handhaven en toch hebben we gewoon wetten voor de gevallen waarin het wel te bewijzen en aan te pakken is.
Leukt maar de realiteit zit wél zo in elkaar als jij omschrijft. Het is hetzelfde als die vage moslimspartijen die via democratie uiteindelijk een antidemocratische sharia willen invoerenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: het gaat hier om mensen die BEWUST KIEZEN voor het achterlaten van onze normen/waarden/cultuur en rechten, ten gunste van e.e.a. vaag ideaal dat vooral gekenmerkt wordt door TEGEN alles wat westers/nederlands is, wat gepaard gaat met heel veel grof geweld en onderdrukking jegens alles wat ook maar enigszins afwijkt van hun norm......
Right, en als dat dan achteraf toch een beetje tegenvalt, moeten deze lui wél een beroep kunnen doen op onze rechtstaat en EVRM? Wat een gotspe! Laat die klereleiers toch vooral doodvallen! Of niet, maar hoe dan ook GEEN terugkeer! Geen open armen! Geen medelijden! Had je maar beter moeten nadenken.
Des te beter als ze allemaal kapot gaan daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het erge is dat je niet kan voorkomen dat ze terugkomen, op het moment dat IS verslagen wordt is Europa ultiem doelwit, Nederlandse jihadisten lopen dan terug hier op straat, er hoeft er maar 1 overtuigd genoeg zijn om een aanslag te plegen en het is gedaan met onze privacy onder het mom van terroristenbestrijding.
Tegen die tijd is er 24/7 controle van drones.
Ik ben best gesteld op mijn privacy en vind het dan ook helemaal niks dat alles zo bekend moet zijn, niet omdat ik iets te verbergen heb maar omdat het niemand wat aangaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Des te beter als ze allemaal kapot gaan daar.
Vwb privacy......die bestaat allang niet meer......."we" hebben niets te verbergen immers?
Met landverraad kan je vrij ver gaan lijkt mequote:Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De vraag of dit conform EVRM is en daarmee juridisch haalbaar is nog steeds een 'if'
Dus tot dat we een betere handhaafbare oplossing hebben om moorden tegen te gaan gaan we nu sowieso niet het bestaande problem oplossen met controversiele wetten om moordenaars in soort van detentiecentra vast te houden.quote:[..]
Het is een goede reden om naar een andere, betere handhaafbare oplossing te kijken. Ik weet ook niet wat.
Ik ben ook heel erg gesteld op mijn privacy. Ik zit om die reden bijv. op geen enkele social media platform. Wat ik wil delen doe ik wel op andere manieren. Maar tegelijkertijd ben ik niet zo naïef om te denken dat er nog zoiets als privacy bestaat. Van mijn reisbewegingen tot aan zoekwoorden.....alles, maar dan ook alles wordt afgevangen, opgeslagen en beoordeeld (op winstgevendheid bijv).quote:Op woensdag 26 november 2014 16:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ben best gesteld op mijn privacy en vind het dan ook helemaal niks dat alles zo bekend moet zijn, niet omdat ik iets te verbergen heb maar omdat het niemand wat aangaat.
Terrorisme is het ultieme middel om dit af te nemen wat vooral sinds 9/11 extreem gebeurt, 1984 is opeens een blauwdruk ipv waarschuwing.
Vinkje aanzetten in de computer [x]persona non grata en als ze dan bij de grens komen krijgt de douanier een rood scherm en mag meneer even mee naar achteren.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef DroogDok het volgende:
Uit de EU stappenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uit de EU stappen en de grenzen dicht. Landsbelang en nationale veiligheid eerst.
Schoppen we gelijk dat oostbloktuig eruit
Dat zeg ik niet. Het kabinet heeft een andere houding dan Abu die ook mij beter bevalt en realistischer is. Dus die andere oplossing is er alquote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met landverraad kan je vrij ver gaan lijkt me
[..]
Dus tot dat we een betere handhaafbare oplossing hebben om moorden tegen te gaan gaan we nu sowieso niet het bestaande problem oplossen met controversiele wetten om moordenaars in soort van detentiecentra vast te houden.
Meer , meer!quote:'Ik wil een signaal afgeven aan degenen die overwegen naar Syrië af te reizen, zodat ze beseffen wat ze op het spel zetten', aldus Aboutaleb. 'Als iemand deze samenleving verdorven vindt, ga! Ga maar. Maar dan is er ook geen weg meer terug. Lever dan je paspoort in en neem het risico dat er bommen op je vallen.'
Hier de typische PVV-stemmer. Mooi dat je het even duidelijk kwam maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
aboeboetableb moet zelf ook oprotten want marokaan en hoe minder marokanen in nederland hoe beter! pvv 4-ever!
Sowieso doet de Marechaussee dat en niet de Douane.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vinkje aanzetten in de computer [x]persona non grata en als ze dan bij de grens komen krijgt de douanier een rood scherm en mag meneer even mee naar achteren.
Of heb ik teveel films gezien?
Daarnaast blijf je ook gewoon bezig met bombarderen als er steeds mensen heen blijven gaan en geeft isis over 10 jaar nog steeds gezeik. Beter is het om gewoon die mensen uit een vliegtuig boven de Atlantische Oceaan te gooien.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:56 schreef Nielsch het volgende:
Aboutaleb: "ga maar mensen vermoorden, ga maar gratis wonen in een huis van een verdreven gezin, ga maar gevangenen martelen, ga maar vrouwen en meisjes verkrachten, ga maar kinderen toetakelen en traumatiseren, ga maar nog meer slachtoffers maken, ga maar hoofden afhakken, maar kom niet meer terug!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |