abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2014 @ 16:52:14 #101
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_147572709
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Yolanthe van Kasbergen bij de Lama's

Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 14 december 2014 @ 16:59:16 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_147572924
quote:
0s.gif
Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Yolanthe van Kasbergen bij de Lama's

Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
Je bent zeker jaloers!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 14 december 2014 @ 17:09:29 #103
328189 ArnieAlberts
pi_147573172
quote:
1s.gif
Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je bent zeker jaloers!
LOL! Ben je serieus?

Ik vond haar toen al iets arrogants en bitchy hebben, maar toen zag ze er nog gewoon goed uit als een girl next door. Nu is ze echt een vrouwelijke Gerard Joling. :')
pi_147573959
Gerard Joling heeft nog wel iets sympathieks en kan zingen waar Yo het toch echt wel van haar uiterlijk moest hebben.
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:34:25 #105
184769 crew  Deisyy
pi_147574289
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Trouwste user 2022 zondag 14 december 2014 @ 18:23:32 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_147576260
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Yolanthe Sneijder-Cabau: ''Ik ben 100% puur natuur'' (RTL Late Night)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147581189
Ja ik ben natuurlijk volwassen geworden en daarom kan mijn bovenlip ook niet meer normaal bewegen als ik praat.....
pi_147585347
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
´
pi_147585405
quote:
0s.gif
Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze dat ook? Wauw. O+
pi_147585490
quote:
1s.gif
Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Beauke het volgende:

[..]

Is ze dat ook? Wauw. O+
Jup. Onbegrijpelijk toch dat ze zichzelf zo lelijk maakt met veel te zware make-up?!
´
pi_147586359
Wie heeft al die prachtige vrouwen wijs gemaakt dat verfijnde lippen lelijk zijn en dikke, opgespoten, totaal misvormde lippen mooi?

Juist die natuurlijke mooie vrouwen starten met misvorming van hun lippen, daarna is hun gezicht uit model en gaan ze hun wangen laten spuiten, wenkbrauwen en ogen overdreven laten accentueren.

En als ze dan net 30 zijn, zien ze er uit als iemand van 80 met facelifts.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147586459
Ze ziet er echt onherkenbaar uit met die idiote lippen, een dikke laag plamuur, pafferig gezicht.
Of ze is ziek of ze heeft mislukte behandelingen aan haar gezicht achter de rug.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_147591297
Die haargrens was wel een verbetering, tenminste normale lijn in plaast van zo'n raar driehoekje.
Die gevulde bovenlip gaat ook nog wel, want eerst kon hij niet over haar tanden heen.

Waar ze naar mijn idee is doorgeslagen is de nosejob, neus was prima, maar doordat de onderkant nu smaller is gemaakt lijkt de bovenkant ineens enorm dik, en van de zijkant is het geen punt meer, maar helemaal rond geworden.
Bij het tv optreden van gisteren leek het er ook op dat ze die rimpels rondom haar mond heeft laten vullen, waardoor het pofferig overkwam.
  maandag 15 december 2014 @ 01:06:16 #114
328189 ArnieAlberts
pi_147592107
quote:
0s.gif
Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus...

Zo is ze zuiver dat meisje van 2005 weer, minus de haren. :D

De fuck happened :'(
  Trouwste user 2022 maandag 15 december 2014 @ 07:09:57 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_147593547
Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.

Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''

Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.

Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''

Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.

Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.

Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''

Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtml

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147594172
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_147594195
quote:
10s.gif
Op maandag 15 december 2014 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
pi_147594223
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 08:56 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
Dit is niet dezelfde neus meer. Of ze gebruiken voor een neus ook fillers? :+

Maar Robert brandt zich niet aan uitspraken over wat er wel of niet gedaan is. Een filler kan hij wel melden, omdat dat weer verdwijnt, een neus niet.

quote:
0s.gif
Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Hee, ik dacht dat ik een "zoek de verschillen" gepost had :o

Nog een poging dan maar:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_147594256
Is wel dezelfde neus, alleen een ander aangezicht door die fillers en vergrote bovenlip. :)
pi_147594314
Als het enkels fillers zijn, hopelijk doet ze het nooit meer :')
  maandag 15 december 2014 @ 09:27:53 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_147594514
Ach nee joh, dit is al de tweede nosejob. Eerst had ze de Disney-neus en nu zit er een rond bolletje op.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 15 december 2014 @ 09:32:52 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147594599
Het AD probeert er een grappige tweet van te maken:

ADnl twitterde op maandag 15-12-2014 om 06:55:50
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Schoemacher durft er vergif op in te nemen: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten http://t.co/MnjWwflqs1 http://t.co/MoUNUOKvpA
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
reageer retweet
Vergif innemen, hi ha ho, yee die yee, wat een geweldige garp _O- :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147605312
Hier het hele artikel van de site.

quote:
Schoemacher: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten

15-12-14 - 06:10

Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.

Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''

Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.

Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''

Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.

Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.

Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''

Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtml
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 15 december 2014 @ 18:21:02 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147609179
quote:
10s.gif
Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Uhhuh.
[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was. Nu is het een mindere versie van Yolanthe.
ja, eh, wie is dit?
  maandag 15 december 2014 @ 20:11:48 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147612946
Fokker RoelJewel heeft wel een typische foto gemaakt :D :
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier zie je het helemaal goed...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147613185
Robert neemt inmiddels zijn woorden terug, aldus nu.nl
Heeft Yo gedreigd met een claim? :+
pi_147614642
Ik vind vooral ook die dikke overgetekende wenkbrauwen zo lelijk. Dat zie je steeds meer tegenwoordig.

Laat toch een natuurlijke in vorm gebrachte wenkbrauw zien. :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_147614807
En haar kin lijkt ook anders.
Make my day!
pi_147615081
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 20:46 schreef agter het volgende:
En haar kin lijkt ook anders.
Dat hele hoofd is verbouwd lijkt wel :')
  Trouwste user 2022 maandag 15 december 2014 @ 21:36:20 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_147617690
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Robert neemt inmiddels zijn woorden terug, aldus nu.nl
Heeft Yo gedreigd met een claim? :+
Ha ha ha :D

Trouwste user 2022 maandag 15 december 2014 @ 21:36:47 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_147617719
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat hele hoofd is verbouwd lijkt wel :')
Nu in VI

pi_147618561
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik schrok een beetje van deze foto :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147618948
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.
pi_147619116
quote:
1s.gif
Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.
Lijkt net of ze die mond breder hebben gemaakt. Ziet er echt niet uit
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147619791
quote:
0s.gif
Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt op een mislukte Mona Lisa. :D
pi_147619896
quote:
1s.gif
Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Beauke het volgende:

[..]

_O- :')
pi_147622467
Het lijkt ook net alsof de kleur van haar ogen een stuk doffer is, zouden het lenzen kunnen zijn? Voor de rest lijkt het me vooral een al dan niet natuurlijk pafferig gezicht in combinatie met een Atabische look qua make-up
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_147623498
quote:
1s.gif
Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ze lijkt daar nog meer op Mona Lisa dan hoe ze er nu uitziet op zichzelf :')
pi_147628935
quote:
Carlo Boszhard op de bres voor Yolanthe

Presentator Carlo Boszhard nam het gisteren op voor Yolanthe Sneijder-Cabau. Ze was na haar bezoek aan RTL Late Night dagenlang het mikpunt van spot: volgens veel mensen is haar uiterlijk drastisch veranderd. Carlo zegt dat het aan de belichting ligt.

Yolanthe schoof vrijdag bij Late Night aan om haar nieuwe programma Reunited te promoten, maar het ging na de uitzending alleen maar over haar gezicht.

‘Het licht is echt niet goed’
Had ze aan zich laten sleutelen?, vroeg twitterend Nederland zich af. Carlo zei gisteren in Life 4 You: Het licht op de plaats waar Yolanthe zat in Late Night is echt niet goed. Het schijnt recht in je gezicht. Ook Marco Borsato, Ilse DeLange en Doutzen Kroes kregen volgens hem witte gezichten toen ze op dezelfde plek als Yolanthe zaten. Carlo vindt dat het licht op de plaats links naast Humberto moet worden aangepast.

Manier van opmaken
Irene Moors vindt de ophef over Yolanthe overdreven: Het is ook een bepaalde manier van opmaken, met zware wenkbrauwen en donkere lippen. Ook al zou er iets met haar gezicht gebeurd zijn… Soit.
http://www.lindanieuws.nl(...)-bres-voor-yolanthe/

Snuggere reacties zitten er ook altijd bij O+

quote:
Ze heeft vast hetzelfde gedaan als Kylie Jenner, dat deukje in de lip wordt doorgetrokken met lipliner. En al is het wel zo, wat dan nog. Ik vind het een mooie vrouw! En zeg nou zelf, iedereen komt aan in de maand december en ook iedereen lijkt anders door een camera.
Kylie Jenner is idd ook puur natuur.
pi_147641252
Oh, een heel eigen topic O+

quote:
RTL Late Night heeft een lichtexpert in de arm genomen om het licht in de studio aan te passen. Afgelopen vrijdag zat Yolanthe Sneijder-Cabau volgens veel mensen 'onherkenbaar' aan tafel bij het programma en dat zou door de lampen komen.
Het optreden van de actrice bij RTL Late Night zorgde voor veel controverse: op sociale media zeiden kijkers dat Sneijder-Cabau 'onherkenbaar' was en overduidelijk iets aan haar gezicht had laten doen. Later werd gesuggereerd dat het aan de belichting in de studio lag.

"Het team is zich bewust van een specifiek lichtprobleem op sommige plekken in de studio, er zijn plekken waar de belichting niet optimaal is. De hoop is dat dat snel opgelost kan worden", aldus een woordvoerder van het programma tegen NU.nl na berichtgeving van het AD.

Cosmetisch arts Robert Schoemacher liet zich in dezelfde krant kritisch uit over het nieuwe uiterlijk van Sneijder-Cabau. "Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg." Bij RTL Boulevard nam de arts zijn woorden terug. "Het zal inderdaad een kwestie zijn geweest van slechte belichting."

Visagie

De zus van Sneijder-Cabau, Xelly, heeft aan de krant laten weten dat de presentatrice zich de kritieken erg aantrekt. "Mijn zus is een ijzersterke vrouw, maar op een negatieve manier aangesproken worden op uiterlijkheden vindt zij bepaald niet leuk. De commotie heeft haar niet koud gelaten.''

Volgens Xelly was het veranderde uiterlijk van haar zus ook te wijten aan de visagie, die zij normaal gesproken doet, maar niet die avond. "Yolanthe had een lange dag gehad en was moe. Vermoedelijk zal ze tegen de visagiste hebben gezegd 'doe er maar snel een beetje kleur op'. En dat gebeurde vervolgens."
_O- _O- _O- _O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:51:05 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147641657
De bewegende beelden die ze bij Boulevard toonden van Yolanthe, gemaakt op dezelde dag, doen mij toch vermoeden dat het inderdaad vooral een gevalletje slecht licht en slechte visagie is geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147642402
Arme Yolante :{
Gelukkig is Sylvie nu ongelukkig gesignaleerd met haar nieuwe lover :+
pi_147642754
@copycat: vind ik dus ook, daar was ze mooi als altijd! Vind het sneu voor haar hoor, denk je eens in hoe zij zich nu moet voelen. Toch geloof ik niet dat ze helemaaaal niets heeft laten doen, ook niet als ik dit weer zie : http://glamora.ma/2014/12/yolanthe_kent_geen_schaamte.html
Dat zou jij wel willen weten.
pi_147642905
Haar neus en lippen zijn gewoon anders. Dat zie je ook op de glamora foto's. Ze had nooit zo'n bovenlip. Door het licht bij humberto zie je het beter.
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:38:54 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147643141
quote:
0s.gif
Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haar neus en lippen zijn gewoon anders. Dat zie je ook op de glamora foto's. Ze had nooit zo'n bovenlip. Door het licht bij humberto zie je het beter.
dus eigenlijk is het licht bij humberto goed, niks meer aan doen
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:45:31 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147643354
Oh, ze heeft op zeker het eea laten doen, maar het is imo niet zo mislukt als het bij Umberto aan tafel scheen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147643510
quote:
7s.gif
Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
Oh, ze heeft op zeker het eea laten doen, maar het is imo niet zo mislukt als het bij Umberto aan tafel scheen.
Ze had wel pech met die uitzending, want die laat zien dat er in het niet nader gedefnieerde verleden wel degelijk aan gesleuteld is. Op eerdere foto's heeft ze al het stijvige van bewerkte gezichten. Alleen waren daar make-up en belichting gunstiger.

Jammer dat vrouwen die erin geslaagd waren mooi te zijn, dat zelf ook weer teniet doen.
pi_147643640
Ik zeg: lippen en fillers in de wangen! En die neus vertrouw ik ook niet helemaal.....
Is dat zo?
  † In Memoriam † dinsdag 16 december 2014 @ 18:55:51 #149
368283 ato
pi_147645400
Sorry ik vond het nooit een mooie vrouw, met of zonder bovenlip..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 16 december 2014 @ 18:58:51 #150
368283 ato
pi_147645494
Maar ik vond haar wel intelligenter overkomen..
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop