Je bent zeker jaloers!quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yolanthe van Kasbergen bij de Lama's
Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
LOL! Ben je serieus?quote:
Is ze dat ook? Wauw.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
[ afbeelding ]
Jup. Onbegrijpelijk toch dat ze zichzelf zo lelijk maakt met veel te zware make-up?!quote:
Jezus...quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
[ afbeelding ]
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?quote:Op maandag 15 december 2014 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Dit is niet dezelfde neus meer. Of ze gebruiken voor een neus ook fillers?quote:Op maandag 15 december 2014 08:56 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Hee, ik dacht dat ik een "zoek de verschillen" gepost had
Nog een poging dan maar:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergif innemen, hi ha ho, yee die yee, wat een geweldige garptwitter:ADnl twitterde op maandag 15-12-2014 om 06:55:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Schoemacher durft er vergif op in te nemen: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten http://t.co/MnjWwflqs1 http://t.co/MoUNUOKvpAJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtmlquote:Schoemacher: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten
15-12-14 - 06:10
Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.
Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''
Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.
Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''
Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.
Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.
Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''
Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''
ja, eh, wie is dit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was. Nu is het een mindere versie van Yolanthe.
Dat hele hoofd is verbouwd lijkt welquote:
Ha ha haquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Robert neemt inmiddels zijn woorden terug, aldus nu.nl
Heeft Yo gedreigd met een claim?
Nu in VIquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hele hoofd is verbouwd lijkt wel
Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok een beetje van deze foto
Lijkt net of ze die mond breder hebben gemaakt. Ziet er echt niet uitquote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.
Lijkt op een mislukte Mona Lisa.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok een beetje van deze foto
quote:
Ze lijkt daar nog meer op Mona Lisa dan hoe ze er nu uitziet op zichzelfquote:
http://www.lindanieuws.nl(...)-bres-voor-yolanthe/quote:Carlo Boszhard op de bres voor Yolanthe
Presentator Carlo Boszhard nam het gisteren op voor Yolanthe Sneijder-Cabau. Ze was na haar bezoek aan RTL Late Night dagenlang het mikpunt van spot: volgens veel mensen is haar uiterlijk drastisch veranderd. Carlo zegt dat het aan de belichting ligt.
Yolanthe schoof vrijdag bij Late Night aan om haar nieuwe programma Reunited te promoten, maar het ging na de uitzending alleen maar over haar gezicht.
‘Het licht is echt niet goed’
Had ze aan zich laten sleutelen?, vroeg twitterend Nederland zich af. Carlo zei gisteren in Life 4 You: Het licht op de plaats waar Yolanthe zat in Late Night is echt niet goed. Het schijnt recht in je gezicht. Ook Marco Borsato, Ilse DeLange en Doutzen Kroes kregen volgens hem witte gezichten toen ze op dezelfde plek als Yolanthe zaten. Carlo vindt dat het licht op de plaats links naast Humberto moet worden aangepast.
Manier van opmaken
Irene Moors vindt de ophef over Yolanthe overdreven: Het is ook een bepaalde manier van opmaken, met zware wenkbrauwen en donkere lippen. Ook al zou er iets met haar gezicht gebeurd zijn… Soit.
Kylie Jenner is idd ook puur natuur.quote:Ze heeft vast hetzelfde gedaan als Kylie Jenner, dat deukje in de lip wordt doorgetrokken met lipliner. En al is het wel zo, wat dan nog. Ik vind het een mooie vrouw! En zeg nou zelf, iedereen komt aan in de maand december en ook iedereen lijkt anders door een camera.
quote:RTL Late Night heeft een lichtexpert in de arm genomen om het licht in de studio aan te passen. Afgelopen vrijdag zat Yolanthe Sneijder-Cabau volgens veel mensen 'onherkenbaar' aan tafel bij het programma en dat zou door de lampen komen.
Het optreden van de actrice bij RTL Late Night zorgde voor veel controverse: op sociale media zeiden kijkers dat Sneijder-Cabau 'onherkenbaar' was en overduidelijk iets aan haar gezicht had laten doen. Later werd gesuggereerd dat het aan de belichting in de studio lag.
"Het team is zich bewust van een specifiek lichtprobleem op sommige plekken in de studio, er zijn plekken waar de belichting niet optimaal is. De hoop is dat dat snel opgelost kan worden", aldus een woordvoerder van het programma tegen NU.nl na berichtgeving van het AD.
Cosmetisch arts Robert Schoemacher liet zich in dezelfde krant kritisch uit over het nieuwe uiterlijk van Sneijder-Cabau. "Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg." Bij RTL Boulevard nam de arts zijn woorden terug. "Het zal inderdaad een kwestie zijn geweest van slechte belichting."
Visagie
De zus van Sneijder-Cabau, Xelly, heeft aan de krant laten weten dat de presentatrice zich de kritieken erg aantrekt. "Mijn zus is een ijzersterke vrouw, maar op een negatieve manier aangesproken worden op uiterlijkheden vindt zij bepaald niet leuk. De commotie heeft haar niet koud gelaten.''
Volgens Xelly was het veranderde uiterlijk van haar zus ook te wijten aan de visagie, die zij normaal gesproken doet, maar niet die avond. "Yolanthe had een lange dag gehad en was moe. Vermoedelijk zal ze tegen de visagiste hebben gezegd 'doe er maar snel een beetje kleur op'. En dat gebeurde vervolgens."
dus eigenlijk is het licht bij humberto goed, niks meer aan doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haar neus en lippen zijn gewoon anders. Dat zie je ook op de glamora foto's. Ze had nooit zo'n bovenlip. Door het licht bij humberto zie je het beter.
Ze had wel pech met die uitzending, want die laat zien dat er in het niet nader gedefnieerde verleden wel degelijk aan gesleuteld is. Op eerdere foto's heeft ze al het stijvige van bewerkte gezichten. Alleen waren daar make-up en belichting gunstiger.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
Oh, ze heeft op zeker het eea laten doen, maar het is imo niet zo mislukt als het bij Umberto aan tafel scheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop