Ja. Koperdraad goed, synapsen beter.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen en robots zijn gelijk, maar mensen zijn meer gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
Oh gut Japan en moequote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Man AL DIE MOE~
Akane![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Koperdraad goed, synapsen beter.Ik kan me de discriminatieparallellen in Eve eigenlijk niet zo goed meer herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boodschap van Shinsekai blijft beter hangen.
Helemaal super.
Volgens mij staat de discriminatie in Time of Eve op zichzelf (afgezien van dat het leent van Asimov, maar dat is ook fictie) waardoor je er moeilijker vanuit een bepaalde positie die je eerder hebt ingenomen een oordeel kunt vellen over wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me de discriminatieparallellen in Eve eigenlijk niet zo goed meer herinnerenDe boodschap van Shinsekai blijft beter hangen.
6TB raid opstelling lenen? staat wellicht wat tussen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef totalvamp het volgende:
Geef me meer anime,
Bah dit is waarom ik nooit meer series volg, moet je telkens een week wachten...
[ afbeelding ]
mijn 2 tb schijf staat ook volquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef mschol het volgende:
[..]
6TB raid opstelling lenen? staat wellicht wat tussen...![]()
Het idee was leuk, maar de obstakels matig en het verhaal geforceerd.quote:
Chi's Sweet Home?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
mijn 2 tb schijf staat ook volik zoek vooral comedy en luchthartige dingen. Ook niet al te oude tekenstijl
quote:
Maar al die muziek geeft mij hoop voor K-on S3quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het idee was leuk, maar de obstakels matig en het verhaal geforceerd.
Die van vorige week was leuker.
Ah, check.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Openingslied
Super Beaver - Rashisa (ken de tekst uit me hoofd om mee te zingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |