Ja. Koperdraad goed, synapsen beter.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen en robots zijn gelijk, maar mensen zijn meer gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
Oh gut Japan en moequote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Man AL DIE MOE~
Akane![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Koperdraad goed, synapsen beter.Ik kan me de discriminatieparallellen in Eve eigenlijk niet zo goed meer herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boodschap van Shinsekai blijft beter hangen.
Helemaal super.
Volgens mij staat de discriminatie in Time of Eve op zichzelf (afgezien van dat het leent van Asimov, maar dat is ook fictie) waardoor je er moeilijker vanuit een bepaalde positie die je eerder hebt ingenomen een oordeel kunt vellen over wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me de discriminatieparallellen in Eve eigenlijk niet zo goed meer herinnerenDe boodschap van Shinsekai blijft beter hangen.
6TB raid opstelling lenen? staat wellicht wat tussen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef totalvamp het volgende:
Geef me meer anime,
Bah dit is waarom ik nooit meer series volg, moet je telkens een week wachten...
[ afbeelding ]
mijn 2 tb schijf staat ook volquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef mschol het volgende:
[..]
6TB raid opstelling lenen? staat wellicht wat tussen...![]()
Het idee was leuk, maar de obstakels matig en het verhaal geforceerd.quote:
Chi's Sweet Home?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
mijn 2 tb schijf staat ook volik zoek vooral comedy en luchthartige dingen. Ook niet al te oude tekenstijl
quote:
Maar al die muziek geeft mij hoop voor K-on S3quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het idee was leuk, maar de obstakels matig en het verhaal geforceerd.
Die van vorige week was leuker.
Ah, check.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Openingslied
Super Beaver - Rashisa (ken de tekst uit me hoofd om mee te zingen)
Sausboom leeft!quote:
SPOILER: spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef jamesdeen het volgende:
Akame ga Kill!Kijk ik morgenvroeg dus ik lees de spoiler lekker niet.SPOILER: spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fate was weer goed zeg.
SAO ook
Beide episodes vlogen voorbij en vond het jammer toen de eind credits opkwamen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ik ook nog niet gezien maar wil eigenlijk wel klikkenquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk ik morgenvroeg dus ik lees de spoiler lekker niet.
Fate was weer goed zeg.
SAO ook
Beide episodes vlogen voorbij en vond het jammer toen de eind credits opkwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Beste cosplay.quote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn onder ons!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik besef me nu pas dat dat die servetjes, of stukjes stof of wat het ook zijn, Migi's blijlvormige appendices moeten voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn onder ons!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Beste cosplay.Nog een paar gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig ook dat alleen de eerste zich er van bewust lijkt te zijn dat Migi rechts betekent. En al die rechtshandigen met hun rechterhand hun linker bekladden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Fate was geweldig.quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk ik morgenvroeg dus ik lees de spoiler lekker niet.
Fate was weer goed zeg.
SAO ook
Beide episodes vlogen voorbij en vond het jammer toen de eind credits opkwamen.![]()
![]()
*hey hey*
An ocean apart, what do Japanese college students think about the US(Video)quote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn onder ons!quote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat dat die servetjes, of stukjes stof of wat het ook zijn, Migi's blijlvormige appendices moeten voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nog een paar gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig ook dat alleen de eerste zich er van bewust lijkt te zijn dat Migi rechts betekent. En al die rechtshandigen met hun rechterhand hun linker bekladden.OH MY GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat meisje met kort haar, die rode trui, die Clooney-sama zegt, is echt belachelijk knap.quote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey hey*
An ocean apart, what do Japanese college students think about the US(Video)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
http://boards.4chan.org/a/thread/117709636
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Originele Evangelion op Blu-ray van de zomer.
🐙![]()
ALL IS CALM ALL IS BRIGHT
A WHISPERING FALLEN ANGEL/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kan niet wachten op de volgende sidonia chapter, shits getting real/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Bedankt Commiequote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
ALL IS CALM ALL IS BRIGHT
A WHISPERING FALLEN ANGEL
Helemaal super.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
http://boards.4chan.org/a/thread/117709636
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Originele Evangelion op Blu-ray van de zomer.![]()
![]()
*hey(brt en zo)*oh gutjequote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat meisje met kort haar, die rode trui, die Clooney-sama zegt, is echt belachelijk knap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijte gij enne Pokémon?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt**brt*
BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT BRT
b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t b-r-t“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: