Ik heb altijd wcpapier in de buurt anders zit alles onder bah! En dan roept mijn vriend getsie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee, meestal hijg ik uit met mijn knieën opgetrokken en voeten op het matras. Zo loopt het er niet snel uit. (wat een onderwerp!) Gewoon of je een dagje in het park op je handdoek een boek ligt te lezen ofzo...
ik weet het niet anders te beschrijven
Is dat niet een standje uit het befaamde boek?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende keer ga ik op mn kop staan, moetm er maar van boven af inhangen. Wellicht helpt dat
Als je hoofd voor die tijd niet is ontploft.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende keer ga ik op mn kop staan, moetm er maar van boven af inhangen. Wellicht helpt dat
hier ligt ie enkel elke keer in een scheur om die kop die ik trek. Gewoon netjes op een oude handdoek btw. Anders blijf ik t beddengoed wassenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb altijd wcpapier in de buurt anders zit alles onder bah! En dan roept mijn vriend getsie.
Ja dan wordt het wat lastig. Ik las mijn man is 30 cm. Ik denk wow dat is impressivequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou hier niet. Mijn man is 30 cm langer dan ik.
Ik heb gastendoekjes liggen in het nachtkastje en meestal een tussen de matrassen, want soms beland je ergens waar je niet meer goed bij het nachtkastje kan zonder te knoeienquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb altijd wcpapier in de buurt anders zit alles onder bah! En dan roept mijn vriend getsie.
Ligt eraan over welk lichaamsdeel t gaat..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wat lastig. Ik las mijn man is 30 cm. Ik denk wow dat is impressiveTotdat ik de zin dus nog eens las
Ik hou echt zo van jullie damesLig hier echt in een deuk
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou hier niet. Mijn man is 30 cm langer dan ik.
als dat ook dertig cm was hoefde ze zich geen zorgen te maken, komt ze er zo ook wel bijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wat lastig. Ik las mijn man is 30 cm. Ik denk wow dat is impressiveTotdat ik de zin dus nog eens las
Ik lig altijd gewoon op een handdoek. Neem die overal mee naartoe.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik heb gastendoekjes liggen in het nachtkastje en meestal een tussen de matrassen, want soms beland je ergens waar je niet meer goed bij het nachtkastje kan zonder te knoeienEn die slinger ik daarna gewoon de was in.
Nou ja, dat ene lichaamsdeel dusquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk lichaamsdeel t gaat..
Truequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als dat ook dertig cm was hoefde ze zich geen zorgen te maken, komt ze er zo ook wel bij
Ook naar je werk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik lig altijd gewoon op een handdoek. Neem die overal mee naartoe.
Alsof dat past!! Ik ben maar klein. Waarschijnlijk komt t dan letterlijk via mn neus naar buiten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als dat ook dertig cm was hoefde ze zich geen zorgen te maken, komt ze er zo ook wel bij
mental imagequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Overal..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, dat ene lichaamsdeel dus
[..]
True
[..]
Ook naar je werk?
Mijn vriend kijkt mij nu heel raar aan. Het ergste vind ik altijd als de katten komen kijken. Awkwardquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe klein ben je? Ik stel je nu echt voor als een soort kabouterquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Alsof dat past!! Ik ben maar klein. Waarschijnlijk komt t dan letterlijk via mn neus naar buiten.
Oh ja de kat die toekijkt, vind ik ook genant. En als je de deur dichtdoet gaat ze aan de deur krabbenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt mij nu heel raar aan. Het ergste vind ik altijd als de katten komen kijken. Awkward
Klinkt alsof het je kroeldoek isquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Op de rand van het bed gaan zitten en dan kopjes tegen je voet gaan geven...quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt mij nu heel raar aan. Het ergste vind ik altijd als de katten komen kijken. Awkward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
Majo:Hehe dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David de Kabouter was wel echt
trouwens.
Bedankt voor deze geweldige avond meidenIk ga slapen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja zo'n vieze ranzige.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het je kroeldoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |