abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147036611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Noem het maar klein.... Vraag eens aan doe trans of zij het een klein ding vond om geslagen te worden terwijl er lachend gefilmd wordt en aangespoord wordt haar zo te behandelen.
Je hebt het filmpje niet gezien en je was er niet bij. Waar maak je je druk om? Om een fout die een ander begaan heeft in zijn leven?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147036804
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt het filmpje niet gezien en je was er niet bij. Waar maak je je druk om? Om een fout die een ander begaan heeft in zijn leven?
Een fout? Noem je dit echt een fout? Serieus?

Ik hoef er ook niet bij te zijn geweest, aangezien het gewoon ruim toegegeven is door de "daders", het gewoon in lesmateriaal gebruikt is. Waar dan anderen wel op reageerde en het afkeurde, in tegenstelling tot jij die tot in den treure moet verdedigen.

Wat ik niet snap vuurvliegje is het volgende. Jij zegt keer op keer dat pua echt niet zo is, dat dat soort uitwassen er niet bij horen. Waarom dan die uitwassen verdedigen uit alle macht, dat al 4 topics lang over de verschillende uitwassen?
Omdat je dit niet recht kan praten kom je nu met je je was er niet bij, het was vast heel anders dan wat de daders zelf zeggen... Hoe treurig is dat wel niet?
Waarom kan je niet gewoon zeggen waar het op staat, dat dit soort uitwassen kut zijn en jouw manier van pua in een slecht daglicht zetten?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147036863
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Het was niet misschien te ver, het was overduidelijk te ver.
En nu? Een afkeuring van jouw kant zou het minste kunnen zijn. Bv als je bij zo'n "les" bent en zoiets ziet eens je bek opentrekken ipv schaapachtig mee te lachen. Gewoon een grens leggen, tot hier en niet verder, dat soort gedrag accepteren we niet. Gewoon eens zeggen dat is klootzakken gedrag en daar wens ik niets mee te maken te hebben, verander het of ik ben weg.
Alexander heeft goede en slechte kanten, zoals elk ander persoon. Een aantal dingen neem je mee, de rest vergeet je. Dat is zo'n beetje de hoofdlijn in heel het gebeuren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147037031
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Een fout? Noem je dit echt een fout? Serieus?

Ik hoef er ook niet bij te zijn geweest, aangezien het gewoon ruim toegegeven is door de "daders", het gewoon in lesmateriaal gebruikt is. Waar dan anderen wel op reageerde en het afkeurde, in tegenstelling tot jij die tot in den treure moet verdedigen.

Wat ik niet snap vuurvliegje is het volgende. Jij zegt keer op keer dat pua echt niet zo is, dat dat soort uitwassen er niet bij horen. Waarom dan die uitwassen verdedigen uit alle macht, dat al 4 topics lang over de verschillende uitwassen?
Omdat je dit niet recht kan praten kom je nu met je je was er niet bij, het was vast heel anders dan wat de daders zelf zeggen... Hoe treurig is dat wel niet?
Waarom kan je niet gewoon zeggen waar het op staat, dat dit soort uitwassen kut zijn en jouw manier van pua in een slecht daglicht zetten?
Omdat Alexander zeer laid back is. Hij begint een doodnormaal gesprek en eindigt met seks omdat vrouwen zijn vrolijkheid leuk vinden. Dat is heel zijn "game". Travos slaan heeft totaal niets met pick up te maken maar met een uit de hand gelopen rotgeintje :P
pi_147037097
Alexander pakt vrouwen ook niet bij hun keel, dat vind hij belachelijk. Ook niet om ze te plagen. Er zijn verschillende stijlen.
pi_147037333
Je kunt een enorme klootzak zijn of haar complimentjes geven. Alles uit het spectrum werkt, mits het congruent is.
pi_147037354
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat Alexander zeer laid back is. Hij begint een doodnormaal gesprek en eindigt met seks omdat vrouwen zijn vrolijkheid leuk vinden. Dat is heel zijn "game". Travos slaan heeft totaal niets met pick up te maken maar met een uit de hand gelopen rotgeintje :P
Een uit de hand gelopen geintje? Je noemt iemand ophitsen en het filmen dat iemand slaat een uit de hand gelopen geintje? Het daarna als lesmateriaal!!!!! gebruiken vindt je werkelijk een uit de hand gelopen geintje?

Net zoals je japanse dames aanranden een uit de hand gelopen geintje vindt? Net zoals je vrouwen bij de keel pakken een uit de hand gelopen geintje vindt?

Ziek, echt heel erg ziek....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147037491
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Een uit de hand gelopen geintje? Je noemt iemand ophitsen en het filmen dat iemand slaat een uit de hand gelopen geintje? Het daarna als lesmateriaal!!!!! gebruiken vindt je werkelijk een uit de hand gelopen geintje?

Net zoals je japanse dames aanranden een uit de hand gelopen geintje vindt? Net zoals je vrouwen bij de keel pakken een uit de hand gelopen geintje vindt?

Ziek, echt heel erg ziek....
Je verergert situaties in je hoofd. Beiden zijn namelijk niet geweldadig en randen beiden geen vrouwen aan. Zoals ik al zei, vrouwen hebben altijd een exit mogelijkheid. Dat maakt het verschil.
pi_147037656
Goede documentaire over wat hij werkelijk doet:

pi_147037704
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je verergert situaties in je hoofd. Beiden zijn namelijk niet geweldadig en randen beiden geen vrouwen aan. Zoals ik al zei, vrouwen hebben altijd een exit mogelijkheid. Dat maakt het verschil.
Ik vererger helemaal niets, ik heb het over specifieke situatie's, je weet wel, de filmpjes en het lesmateriaal van deze gasten zelf. Ik hoef daar niets aan toe te voegen, dat hebben ze zelf al prima gedaan.

Maar goed, nogsteeds geen antwoord van jou waarom je dit soort uitwassen niet wil afkeuren, dat terwijl je bij hoog en laag beweerd dat wat jij doet zo anders is.
Zeg het nu voor eens en voor altijd, keur jij deze uitwassen goed?
pi_147037801
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vererger helemaal niets, ik heb het over specifieke situatie's, je weet wel, de filmpjes en het lesmateriaal van deze gasten zelf. Ik hoef daar niets aan toe te voegen, dat hebben ze zelf al prima gedaan.

Maar goed, nogsteeds geen antwoord van jou waarom je dit soort uitwassen niet wil afkeuren, dat terwijl je bij hoog en laag beweerd dat wat jij doet zo anders is.
Zeg het nu voor eens en voor altijd, keur jij deze uitwassen goed?
Uitwassen? Zoals ik al zei, bij de nek vast pakken kan ook op een grappige manier waarbij beide kanten het begrijpen. Dat is iets wat jij totaal niet wilt snappen.
pi_147037901
Vrouwen pakken elkaar weleens vast bij hun nek voor de grap, alles gebeurt weleens een keer in het uitgaansleven. Dat is niets nieuws. Stoeien en dollen is namelijk een onderdeel van menselijke interacties. Als je de intenties niet snapt (nee het is niet "om haar in bed te krijgen", maar puur voor fun in dat moment met elkaar), blijft het voor je onduidelijk.
pi_147037933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uitwassen? Zoals ik al zei, bij de nek vast pakken kan ook op een grappige manier waarbij beide kanten het begrijpen. Dat is iets wat jij totaal niet wilt snappen.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Je ontwijk gedrag is ziek gast, ik ben er klaar mee.
pi_147037987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef erodome het volgende:

[..]

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Je ontwijk gedrag is ziek gast, ik ben er klaar mee.
Ik ben ook klaar met je drama om niets. Geen enkel vrouw is gewond geraakt of gepijnigd/gekwetst in een video. Dus waar praten we dan nog over?

Behalve dan misschien een travo die door iemand anders is geslagen :P
pi_147038824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben ook klaar met je drama om niets. Geen enkel vrouw is gewond geraakt of gepijnigd/gekwetst in een video. Dus waar praten we dan nog over?

Behalve dan misschien een travo die door iemand anders is geslagen :P
Precies. In een video. Maar goed. Zoek hulp kerel. I implore you.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_147039824
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Was je erbij? Videos? Of is de heksenjacht vooral gebaseerd op informatie van de tweede hand?
Ja klopt. Komt in meerdere reviews van PUA-aanhangers naar voren dat dit filmpje niet goed viel. Niet alleen diegene die ik hier postte dus trouwens. Is dat erg, informatie van de tweede hand? Zo doe je het overkomen namelijk.
pi_147043922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja klopt. Komt in meerdere reviews van PUA-aanhangers naar voren dat dit filmpje niet goed viel. Niet alleen diegene die ik hier postte dus trouwens. Is dat erg, informatie van de tweede hand? Zo doe je het overkomen namelijk.
Wel goed om te zien dat ook mensen die daar komen dit sterk afkeuren. Gelukkig weten die nog wel een beetje dat er grenzen zijn. Respect als ze daar ook hun mond open trekken. Getuigt wel van ruggengraat.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_147044211
na 5 reeksen dit ergerlijke topic moeten aanzien in NWS nu toch maar even reageren:

SLOTJE
pi_147044953
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wel goed om te zien dat ook mensen die daar komen dit sterk afkeuren. Gelukkig weten die nog wel een beetje dat er grenzen zijn. Respect als ze daar ook hun mond open trekken. Getuigt wel van ruggengraat.
Klopt, op zich een positief signaal. :) Zeer zeker. Hopelijk hebben een paar mensen ook de ballen gehad het geld terug te vragen.
pi_147046822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef blondetrien het volgende:

[..]

De leiding had er al wat gezegt las ik hier. Als ik het zag zou ik het ook afkeuren. Dus waarom nog meer drama scheppen over zoiets niet boeiends? Daarom zeg ik, relax.
pi_147046896
Sowieso leer je in pick up jezelf niet druk te maken om de streken van andere mensen die geen invloed hebben in je leven. Dat zijn gewoon je eigen frustraties die ergens anders vandaan komen, want je kent desbetreffende persoon niet eens persoonlijk. Wil je er echt wat aan gaan doen, zorg ervoor dat je in contact komt met diegene. Dit is gewoon een teken van machteloosheid . Hetzelfde als dat je gaat zeuren over Obama op een forum, zonde van je energie. Wil je echt verandering, dan zou je het anders aanpakken, maar stiekem hou je wel van de drama. Vandaar dat je het meest negatieve eruit haalt en daar over begint.
pi_147047013
Anders vertel je wat over de goede dingen? Dat hij zegt dat je een vrouw niet moet "gamen" maar dat je gesprekken gewoon simpel houdt? Dat je best een vrouw wat drinken mag geven als het gezellig is? Dat de basis is dat jij goed genoeg bent, dus dat je niet stap x moet doen om aantrekkingskracht op te wekken? Dat de natuurlijke wijze van flirten het beste is, de natuur doet zijn werk grotendeels wel? Dat het geen probleem is een vrouw aan te spreken in een winkel omdat het een winkel omgeving is? Dat de beste pick up gasten gewoon hunzelf zijn en zich vermaken in de club in plaats van een creepy "jachtseizoen"? Dat je het woord target uit je hoofd moet halen?
pi_147051542
Hum.. Firefly... Je hebt door dat dit een discussieforum is? Dus bedoelt om dit soort discussies te voeren? :P Ook by word of mouth kun je ergens iets aan doen trouwens (kijk hoeveel mensen van Julien's bestaan afweten sinds Australie). Er zijn NGO's die hun complete strategie daarop hebben gebouwd - dat is natuurlijk niet voor niets. Maar goed, daar gaat het hier niet om, dit is geen campagne - een discussie, niets meer, niets minder.

Overigens hebben discussies al gewerkt want hij komt meerdere landen niet meer in, voelde zich genoodzaakt zijn excuus aan te bieden en heeft events gecancelled.
Alex schijnt te zijn gestopt omdat hij niet meer met het bedrijf geassocierd wil worden?

Ik voel me verder top, hoor. Heel relaxed. Jij blijkbaar niet want je leest overal drama en woede in? Zoals al eerder gezegt, ja, ze zeggen ook dingen die door de beugel kunnen maar daar gaat het topic niet over. Dat ging juist over andere dingen.

Als ik een scheet laat in iemands gezicht maar verder ben ik een top persoon dan zullen mensen zich nog steeds die scheet herinneren, hoe aardig ik me ook opstel. Julien wou een spelletje spelen op zijn social media, volgens jou. Nou, dat spelletje kan je dus verliezen en dat is ook zo gegaan. Hij heeft gegokt en verloren.
pi_147051632
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Anders vertel je wat over de goede dingen? Dat hij zegt dat je een vrouw niet moet "gamen" maar dat je gesprekken gewoon simpel houdt? Dat je best een vrouw wat drinken mag geven als het gezellig is? Dat de basis is dat jij goed genoeg bent, dus dat je niet stap x moet doen om aantrekkingskracht op te wekken? Dat de natuurlijke wijze van flirten het beste is, de natuur doet zijn werk grotendeels wel? Dat het geen probleem is een vrouw aan te spreken in een winkel omdat het een winkel omgeving is? Dat de beste pick up gasten gewoon hunzelf zijn en zich vermaken in de club in plaats van een creepy "jachtseizoen"? Dat je het woord target uit je hoofd moet halen?
Hoe serieus kan je dit nemen als je jezelf Pickup artist noemt?
pi_147051684
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De leiding had er al wat gezegt las ik hier. Als ik het zag zou ik het ook afkeuren. Dus waarom nog meer drama scheppen over zoiets niet boeiends? Daarom zeg ik, relax.
Zijn we het daarover eens! Goed om te horen dat jij dit soort gedrag ook afkeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')