Je hebt het filmpje niet gezien en je was er niet bij. Waar maak je je druk om? Om een fout die een ander begaan heeft in zijn leven?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Noem het maar klein.... Vraag eens aan doe trans of zij het een klein ding vond om geslagen te worden terwijl er lachend gefilmd wordt en aangespoord wordt haar zo te behandelen.
Een fout? Noem je dit echt een fout? Serieus?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gezien en je was er niet bij. Waar maak je je druk om? Om een fout die een ander begaan heeft in zijn leven?
Alexander heeft goede en slechte kanten, zoals elk ander persoon. Een aantal dingen neem je mee, de rest vergeet je. Dat is zo'n beetje de hoofdlijn in heel het gebeuren.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Het was niet misschien te ver, het was overduidelijk te ver.
En nu? Een afkeuring van jouw kant zou het minste kunnen zijn. Bv als je bij zo'n "les" bent en zoiets ziet eens je bek opentrekken ipv schaapachtig mee te lachen. Gewoon een grens leggen, tot hier en niet verder, dat soort gedrag accepteren we niet. Gewoon eens zeggen dat is klootzakken gedrag en daar wens ik niets mee te maken te hebben, verander het of ik ben weg.
Omdat Alexander zeer laid back is. Hij begint een doodnormaal gesprek en eindigt met seks omdat vrouwen zijn vrolijkheid leuk vinden. Dat is heel zijn "game". Travos slaan heeft totaal niets met pick up te maken maar met een uit de hand gelopen rotgeintjequote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Een fout? Noem je dit echt een fout? Serieus?
Ik hoef er ook niet bij te zijn geweest, aangezien het gewoon ruim toegegeven is door de "daders", het gewoon in lesmateriaal gebruikt is. Waar dan anderen wel op reageerde en het afkeurde, in tegenstelling tot jij die tot in den treure moet verdedigen.
Wat ik niet snap vuurvliegje is het volgende. Jij zegt keer op keer dat pua echt niet zo is, dat dat soort uitwassen er niet bij horen. Waarom dan die uitwassen verdedigen uit alle macht, dat al 4 topics lang over de verschillende uitwassen?
Omdat je dit niet recht kan praten kom je nu met je je was er niet bij, het was vast heel anders dan wat de daders zelf zeggen... Hoe treurig is dat wel niet?
Waarom kan je niet gewoon zeggen waar het op staat, dat dit soort uitwassen kut zijn en jouw manier van pua in een slecht daglicht zetten?
Een uit de hand gelopen geintje? Je noemt iemand ophitsen en het filmen dat iemand slaat een uit de hand gelopen geintje? Het daarna als lesmateriaal!!!!! gebruiken vindt je werkelijk een uit de hand gelopen geintje?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat Alexander zeer laid back is. Hij begint een doodnormaal gesprek en eindigt met seks omdat vrouwen zijn vrolijkheid leuk vinden. Dat is heel zijn "game". Travos slaan heeft totaal niets met pick up te maken maar met een uit de hand gelopen rotgeintje
Je verergert situaties in je hoofd. Beiden zijn namelijk niet geweldadig en randen beiden geen vrouwen aan. Zoals ik al zei, vrouwen hebben altijd een exit mogelijkheid. Dat maakt het verschil.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen geintje? Je noemt iemand ophitsen en het filmen dat iemand slaat een uit de hand gelopen geintje? Het daarna als lesmateriaal!!!!! gebruiken vindt je werkelijk een uit de hand gelopen geintje?
Net zoals je japanse dames aanranden een uit de hand gelopen geintje vindt? Net zoals je vrouwen bij de keel pakken een uit de hand gelopen geintje vindt?
Ziek, echt heel erg ziek....
Ik vererger helemaal niets, ik heb het over specifieke situatie's, je weet wel, de filmpjes en het lesmateriaal van deze gasten zelf. Ik hoef daar niets aan toe te voegen, dat hebben ze zelf al prima gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je verergert situaties in je hoofd. Beiden zijn namelijk niet geweldadig en randen beiden geen vrouwen aan. Zoals ik al zei, vrouwen hebben altijd een exit mogelijkheid. Dat maakt het verschil.
Uitwassen? Zoals ik al zei, bij de nek vast pakken kan ook op een grappige manier waarbij beide kanten het begrijpen. Dat is iets wat jij totaal niet wilt snappen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vererger helemaal niets, ik heb het over specifieke situatie's, je weet wel, de filmpjes en het lesmateriaal van deze gasten zelf. Ik hoef daar niets aan toe te voegen, dat hebben ze zelf al prima gedaan.
Maar goed, nogsteeds geen antwoord van jou waarom je dit soort uitwassen niet wil afkeuren, dat terwijl je bij hoog en laag beweerd dat wat jij doet zo anders is.
Zeg het nu voor eens en voor altijd, keur jij deze uitwassen goed?
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitwassen? Zoals ik al zei, bij de nek vast pakken kan ook op een grappige manier waarbij beide kanten het begrijpen. Dat is iets wat jij totaal niet wilt snappen.
Ik ben ook klaar met je drama om niets. Geen enkel vrouw is gewond geraakt of gepijnigd/gekwetst in een video. Dus waar praten we dan nog over?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ontwijk gedrag is ziek gast, ik ben er klaar mee.
Precies. In een video. Maar goed. Zoek hulp kerel. I implore you.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met je drama om niets. Geen enkel vrouw is gewond geraakt of gepijnigd/gekwetst in een video. Dus waar praten we dan nog over?
Behalve dan misschien een travo die door iemand anders is geslagen
Ja klopt. Komt in meerdere reviews van PUA-aanhangers naar voren dat dit filmpje niet goed viel. Niet alleen diegene die ik hier postte dus trouwens. Is dat erg, informatie van de tweede hand? Zo doe je het overkomen namelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was je erbij? Videos? Of is de heksenjacht vooral gebaseerd op informatie van de tweede hand?
Wel goed om te zien dat ook mensen die daar komen dit sterk afkeuren. Gelukkig weten die nog wel een beetje dat er grenzen zijn. Respect als ze daar ook hun mond open trekken. Getuigt wel van ruggengraat.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja klopt. Komt in meerdere reviews van PUA-aanhangers naar voren dat dit filmpje niet goed viel. Niet alleen diegene die ik hier postte dus trouwens. Is dat erg, informatie van de tweede hand? Zo doe je het overkomen namelijk.
Klopt, op zich een positief signaal.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wel goed om te zien dat ook mensen die daar komen dit sterk afkeuren. Gelukkig weten die nog wel een beetje dat er grenzen zijn. Respect als ze daar ook hun mond open trekken. Getuigt wel van ruggengraat.
De leiding had er al wat gezegt las ik hier. Als ik het zag zou ik het ook afkeuren. Dus waarom nog meer drama scheppen over zoiets niet boeiends? Daarom zeg ik, relax.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja klopt. Komt in meerdere reviews van PUA-aanhangers naar voren dat dit filmpje niet goed viel. Niet alleen diegene die ik hier postte dus trouwens. Is dat erg, informatie van de tweede hand? Zo doe je het overkomen namelijk.
Hoe serieus kan je dit nemen als je jezelf Pickup artist noemt?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Anders vertel je wat over de goede dingen? Dat hij zegt dat je een vrouw niet moet "gamen" maar dat je gesprekken gewoon simpel houdt? Dat je best een vrouw wat drinken mag geven als het gezellig is? Dat de basis is dat jij goed genoeg bent, dus dat je niet stap x moet doen om aantrekkingskracht op te wekken? Dat de natuurlijke wijze van flirten het beste is, de natuur doet zijn werk grotendeels wel? Dat het geen probleem is een vrouw aan te spreken in een winkel omdat het een winkel omgeving is? Dat de beste pick up gasten gewoon hunzelf zijn en zich vermaken in de club in plaats van een creepy "jachtseizoen"? Dat je het woord target uit je hoofd moet halen?
Zijn we het daarover eens! Goed om te horen dat jij dit soort gedrag ook afkeurt.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De leiding had er al wat gezegt las ik hier. Als ik het zag zou ik het ook afkeuren. Dus waarom nog meer drama scheppen over zoiets niet boeiends? Daarom zeg ik, relax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |