Nee, we zien jou posten.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg zelf dat Alexander af en toe een klootzak is en dat ik er niet bij was en zelf niet van geweld hou. Is dit verdedigen?Jullie zien spoken lijkt het.
Je denkt nog steeds niet dat dit een troll is?quote:
Buiten...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef firefly3 het volgende:
Open de gordijnen voor wat vitamine D en zuurstof. Daar is een buitenwereld waar je je druk om kunt gaan makenHet boeit me geen reet wat anderen uitspoken. Roddelen over celebrities of andere mensen in het nieuws doe ik wel als ik 80 ben en in het bejaardentehuis zit.
Dan is hij wel consistent. Hij postte zo al in R&P, en volgens mij nog steeds als zodanig op de FP.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds niet dat dit een troll is?
Het wordt je te heet onder je voeten?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Dit is gewoon 1 en al drama om niets, soort van drama-blackhole. Ik oordeel niet over de travo gebeurtenis en daar blijf ik bij.
Ach, in het datingtopic was hij ook al zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is hij wel consistent. Hij postte zo al in R&P, en volgens mij nog steeds als zodanig op de FP.
Wat voor context zou er dan kunnen zijn dat dit goed zou kunnen praten?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Dit is gewoon 1 en al drama om niets, soort van drama-blackhole. Ik oordeel niet over de travo gebeurtenis en daar blijf ik bij.
Waarom moet je perse oordelen over iets waarvan je er niet eens bij was? Misschien had hij het verhaal wel aangedikt of was die travo zelf ook geweldadig bezig. Je was er zelf niet bij. Is toch ook totaal niet boeiend?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat voor context zou er dan kunnen zijn dat dit goed zou kunnen praten?
Er is een filmpje van vuurvliegje, waarop prima te zien is wat er gebeurd. Daarnaast wordt het ook nog eens in geuren en kleuren als zodanig verteld. En weer gaat dit over filmmateriaal en spreekmateriaal dat direct van deze gasten zelf afkomt, niet veranderd door anderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom moet je perse oordelen over iets waarvan je er niet eens bij was? Misschien had hij het verhaal wel aangedikt of was die travo zelf ook geweldadig bezig. Je was er zelf niet bij. Is toch ook totaal niet boeiend?
Laat maar de video zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is een filmpje van vuurvliegje, waarop prima te zien is wat er gebeurd. Daarnaast wordt het ook nog eens in geuren en kleuren als zodanig verteld. En weer gaat dit over filmmateriaal en spreekmateriaal dat direct van deze gasten zelf afkomt, niet veranderd door anderen.
Maar vertel, wat had er kunnen zijn waardoor dit ineens allemaal helemaal ok was?
Niet alleen op dat moment, hij haalt het ook nog eens als zodanig naar voren als hij "les" geeft. Dit gaat niet om een foutje in het moment, dit gaat over een instelling die iemand heeft en verspreid.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef firefly3 het volgende:
Misschien was Alexander op dat moment wel een klootzak. Nou foei hoor niet meer doen!!! (Namens de vierde moraalridders brigade).
Was je erbij? Videos? Of is de heksenjacht vooral gebaseerd op informatie van de tweede hand?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet alleen op dat moment, hij haalt het ook nog eens als zodanig naar voren als hij "les" geeft. Dit gaat niet om een foutje in het moment, dit gaat over een instelling die iemand heeft en verspreid.
Heb jij vast al gezien aangezien het in de "lessen" wordt gebruikt....quote:
Kom op vuurvlieg, het is niet alsof dit niet gewoon toegegeven is als zodanig door die gasten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was je erbij? Videos? Of is de heksenjacht vooral gebaseerd op informatie van de tweede hand?
Heb je zelf niet door dat je heksenjacht zo extreem gaat dat je het onderste uit de kan haalt om een incident op te gaan zoeken en indirecte informatie maar als waarheid bestempelt? Anders kan je je beter jezelf inschrijven op puahate ofzo. Daar zijn ze dagelijks dit soort dingen te bespreken over hoe evil sommige mensen soms wel niet zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb jij vast al gezien aangezien het in de "lessen" wordt gebruikt....
Nee vuurvliegje, dit is geen heksenjacht, dit is wat deze mensen zelf naar buiten hebben gebracht, hoogstpersoonlijk, het is hoe zij zichzelf profileren.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je zelf niet door dat je heksenjacht zo extreem gaat dat je het onderste uit de kan haalt om een incident op te gaan zoeken en indirecte informatie maar als waarheid bestempelt? Anders kan je je beter jezelf inschrijven op puahate ofzo. Daar zijn ze dagelijks dit soort dingen te bespreken over hoe evil sommige mensen soms wel niet zijn.
Misschien omdat dat klootzak gedrag te ver gaat? Het is nog nooit bij je opgekomen dat het daarin zit?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef firefly3 het volgende:
Julien en Alexander geven van elkaar toe dat ze soms klootzakkerig gedrag vertonen. Het is gewoon bekend onder de community. Dus vanwaar die heksenjacht??? Om het publiek zonder gezicht te beschermen? Of is het een afleiding van een dieper persoonlijk probleem? Normale mensen maken zich namelijk niet druk om dit soort zaken.
Ik vraag het niet alleen haar, maar iedereen die emotioneel is hier om eigenlijk iets kleins ten opzichte van andere dingen op de wereld.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
Dan maar beginnen met de ad hominems als je geen argumenten meer hebt. Klasse.
Ja het was misschien te ver, ik was er niet bij. En nu?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien omdat dat klootzak gedrag te ver gaat? Het is nog nooit bij je opgekomen dat het daarin zit?
En ja, normale mensen maken zich hier juist wel druk om, wat ook hier in de discussie te zien is. Het zou wat worden als niemand er meer om gaf dat er grensoverschrijdend gedrag plaatsvind, wat een kutwereld zou het dan worden zeg.
Noem het maar klein.... Vraag eens aan die trans of zij het een klein ding vond om geslagen te worden terwijl er lachend gefilmd wordt en aangespoord wordt haar zo te behandelen. Vraag eens aan die meisjes in japan hoe klein ze het vonden om met hun hoofd ongevraagd op een kruis geduwd te worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vraag het niet alleen haar, maar iedereen die emotioneel is hier om eigenlijk iets kleins ten opzichte van andere dingen op de wereld.
Het was niet misschien te ver, het was overduidelijk te ver.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja het was misschien te ver, ik was er niet bij. En nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |