Ik weet dat jij dat gelooft. Dat is ook de hele kern van het sekte-achtige aan deze beweging. Jehova's zijn er ook van overtuigd dat iedereen hun 'god wil vinden'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de droom is van elke hetero man om veel vrouwen om je heen te hebben of een top relatie.
Jij vindt van niet? Dat al die vele relatie/dating topics hier op fok en elders niet een weerspiegeling zijn van de maatschappij? Al die datingprogramma's, whatsapp, facebook geflirt, reklames met mooie vrouwen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat is de meesten hier allang duidelijk, geloof me.
Wellicht kan hij ze voorzien van hoofdstuk en versnummer, dat maakt het sowieso wat overzichtelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Forbry het volgende:
Misschien dat je eens kan stoppen met quoten, Firefly3?! Je reageert toch steeds in het geheel niet op de inhoud van de posts die je quote...
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht kan hij ze voorzien van hoofdstuk en versnummer, dat maakt het sowieso wat overzichtelijker.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht kan hij ze voorzien van hoofdstuk en versnummer, dat maakt het sowieso wat overzichtelijker.
Ik deed een poging om het topic nog een interessante wending te geven met een uitgebreid achtergrondgrondartikel uit de groene, maar inmiddels zijn we alweer 15 geloofsbelijdenissen verder.quote:
"Grappig" dat hieruit dus juist een enorme (emotionele) afhankelijkheid blijkt t.o.v. vrouwen (en daar is in wezen dat hele PUA op gebaseerd). Precies het tegenovergestelde van wat zij/jij pretenderen/pretendeert en dit is juist datgene wat voor de meeste vrouwen één van de grootste afknappers is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de droom is van elke hetero man om veel vrouwen om je heen te hebben of een top relatie.
Allicht, want het strookt niet met het woord van de Profeet, de Messias.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik deed een poging om het topic nog een interessante wending te geven met een uitgebreid achtergrondgrondartikel uit de groene, maar inmiddels zijn we alweer 15 geloofsbelijdenissen verder.
Niet emotioneel, gewoon leuk. Als je niet van communiceren met vrouwen houdt is het niet pluis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Grappig" dat hieruit dus juist een enorme (emotionele) afhankelijkheid blijkt t.o.v. vrouwen (en daar is in wezen dat hele PUA op gebaseerd). Precies het tegenovergestelde van wat zij/jij pretenderen/pretendeert en dit is juist datgene wat voor de meeste vrouwen één van de grootste afknappers is.
Volgens mij snap je niet helemaal waar de kritiek werkelijk op gebaseerd is...quote:Op woensdag 10 december 2014 08:04 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het triest dat vrouwen aanspreken in het openbaar raar gevonden wordt, en datingsites met profielen enzo normaal. Nog geen 50 jaar geleden was "pu" standaard en werden ze gewoon versierders genoemt. De tinder mensen roepen volgens mij het hardst. Zelf wel profieltjes aanmaken maar te bang om met een toevallige voorbijganger te praten.
Jawel, blijkbaar mag niet verteld worden over de leuke dingen van vrouwen aanspreken. Dan is het religieusquote:Op woensdag 10 december 2014 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal waar de kritiek werkelijk op gebaseerd is...
Nee, dat is niet de kern van de kritiek. En vervolgens een steek onder water geven zet je punt niet echt kracht bij.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, blijkbaar mag niet verteld worden over de leuke dingen van vrouwen aanspreken. Dan is het religieusJe hoeft niet eens een pua te zijn om leuk over vrouwen te kunnen praten. Maarja, als je dit mist in je leven is het idd geen leuk onderwerp.
Uhh vrouwen aanspreken zou al standaard in je leven moeten zijn. Ook als je nog nooit van pu gehoord hebt. Dit valt onder de noemer sociaal zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de kern van de kritiek. En vervolgens een steek onder water geven zet je punt niet echt kracht bij.
Als je gelooft in God, ben je nog niet direct een Jehova.
Er is een verschil tussen het aanspreken van vrouwen, en het propageren van het aanspreken van vrouwen als een soort self-redemption, en alle kritiek van de hand wijzen als gebrabbel van mensen die het licht niet hebben gezien.
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? Waarom quote je eigenlijk als je toch niet ingaat op wat er gezegd wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh vrouwen aanspreken zou al standaard in je leven moeten zijn. Ook als je nog nooit van pu gehoord hebt. Dit valt onder de noemer sociaal zijn.
Vrouwen aanspreken als een verlossing zeg je toch? Dat maken jullie ervan. Ik zeg slechts dat het doodnormaal moet zijn en leuk is. Net zoals ik kan praten over mijn hobbys en andere dingen die erg leuk zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? Waarom quote je eigenlijk als je toch niet ingaat op wat er gezegd wordt?
Het aanspreken van vrouwen is ook niet wat op verzet stuit. Het systematisch aanspreken van vrouwen volgens methodes die zijn aangeleerd, en dan vervolgens geen enkele vorm van kritiek kunnen accepteren, dat is wat op verzet stuit.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen aanspreken als een verlossing zeg je toch? Dat maken jullie ervan. Ik zeg slechts dat het doodnormaal moet zijn en leuk is. Net zoals ik kan praten over mijn hobbys en andere dingen die erg leuk zijn.
Het is juist niet systematisch. Je moet niet nadenken als je een vrouw aan spreekt. Het analyzeren gebeurd pas achteraf. De kern is lol hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het aanspreken van vrouwen is ook niet wat op verzet stuit. Het systematisch aanspreken van vrouwen volgens methodes die zijn aangeleerd, en dan vervolgens geen enkele vorm van kritiek kunnen accepteren, dat is wat op verzet stuit.
Waarom zou je het willen analyseren? Die analyse is waardeloos als de andere partij jou geen feedback geeft.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is juist niet systematisch. Je moet niet nadenken als je een vrouw aan spreekt. Het analyzeren gebeurd pas achteraf. De kern is lol hebben.
En daar heb je een goeroe voor nodig?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is juist niet systematisch. Je moet niet nadenken als je een vrouw aan spreekt. Het analyzeren gebeurd pas achteraf. De kern is lol hebben.
Je krijgt genoeg feedback van vrouwen hoor. Op een gegeven moment herken je je slechte gewoonte wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen analyseren? Die analyse is waardeloos als de andere partij jou geen feedback geeft.
Julien is ook geen goeroe. Je kunt wel dingen leren van mensen die succes hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:46 schreef agter het volgende:
[..]
En daar heb je een goeroe voor nodig?
Over hoe je lol kunt hebben?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Julien is ook geen goeroe. Je kunt wel dingen leren van mensen die succes hebben.
Ja, bijvoorbeeld. Ideeen krijg je van hem te horen om alles nog leuker te maken. Bijvoorbeeld twee vrouwen tegelijk versieren of een leuke draai aan de situatie geven door iets grappigs te doen.quote:
Vertel dan eens een succesverhaal van jezelf? Ik ben erg nieuwsgierig naar alle lol die je hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Ideeen krijg je van hem te horen om alles nog leuker te maken. Bijvoorbeeld twee vrouwen tegelijk versieren of een leuke draai aan de situatie geven door iets grappigs te doen.
Oh nee! Inb4 "succesvolle zakenvrouw"quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef agter het volgende:
[..]
Vertel dan eens een succesverhaal van jezelf? Ik ben erg nieuwsgierig naar alle lol die je hebt.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het succes en dE lol.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh nee! Inb4 "succesvolle zakenvrouw"
Ik denk dat je de lol kunt vergelijken met het plezier wat een treinenfan haalt uit het spotten van een al jaren weggerangeerde stoptrein uit 1963. Behoorlijk eenzijdig, dat plezier.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar het succes en dE lol.
Ach ja, ik zie de lol en het succes er nog steeds niet in, dus een nieuwe ronde kan in zekere zin geen kwaad!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar het succes en dE lol.
Alleen heb je nu met mensen te maken waardoor je een hoop leuke vrouwen ontmoet en in je leven komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je de lol kunt vergelijken met het plezier wat een treinenfan haalt uit het spotten van een al jaren weggerangeerde stoptrein uit 1963. Behoorlijk eenzijdig, dat plezier.
Ik heb niet de behoefte om online te socializen zoals jijquote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef Forbry het volgende:
Hilarisch![]()
Verder ben jij blijkbaar zo'n sociale ster geworden van dat PUA-gebeuren, dat zelfs een simpele discussie op het internet al te hoog gegrepen voor je lijkt
"Socializen" gaat verder dan "vrouwen aanspreken", maar dat jij dat niet inziet was al voldoende duidelijk. Overigens, jouw bijdrage aan dit topic is in wezen van dezelfde aard als die van mij hoor. De insteek is het voeren van een discussie (nou ja, monoloog in jouw geval dan en van mij uit is het inmiddels ook gewoon puur lachen om jouw posts geworden). Ook post jij al met al in dit topic echt een stuk meer dan ik. Die eerste opmerking slaat dus weer eens nergens op en dat laatste... ja, dat weten we nu wel... getuigt wederom alleen maar van jouw enorme gebrek aan "social skills" dat jij dat steeds maar op alle users in dit topic betrekt. Nog een soort van poging om wat duidelijkheid te verschaffen: ik ben (zoals je bij mijn UI al kon zien) een vrouw. Bovendien heb ik al 14 jaar een (gelukkige) relatie. Richt al die veronderstellingen die je doet dus al hélemaal niet op mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om online te socializen zoals jijen hoe kan je een discussie winnen van een zwerm mensen die het al niet normaal vinden om met meerdere vrouwen in het dagelijks leven in contact te komen die je toevallig op straat tegen komt.
Na, vertel eens een succesverhaal dan. We wachten met smart.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen heb je nu met mensen te maken waardoor je een hoop leuke vrouwen ontmoet en in je leven komen.
Het is als manzijnde niet erg om vrouwen te ontmoeten die ze toevallig op straat tegen komen en dit regelmatig te doen. Daar lijk jij moeite mee te hebben. Noem het beestje maar bij zijn naam.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Socializen" gaat verder dan "vrouwen aanspreken", maar dat jij dat niet inziet was al voldoende duidelijk. Overigens, jouw bijdrage aan dit topic is in wezen van dezelfde aard als die van mij hoor. De insteek is het voeren van een discussie (nou ja, monoloog in jouw geval dan en van mij uit is het inmiddels ook gewoon puur lachen om jouw posts geworden). Ook post jij al met al in dit topic echt een stuk meer dan ik. Die eerste opmerking slaat dus weer eens nergens op en dat laatste... ja, dat weten we nu wel... getuigt wederom alleen maar van jouw enorme gebrek aan "social skills" dat jij dat steeds maar op alle users in dit topic betrekt. Nog een soort van poging om wat duidelijkheid te verschaffen: ik ben (zoals je bij mijn UI al kon zien) een vrouw. Bovendien heb ik al 14 jaar een (gelukkige) relatie. Richt al die veronderstellingen die je doet dus al hélemaal niet op mij.
Ja, heb ik enorm veel moeite mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is als manzijnde niet erg om vrouwen te ontmoeten die ze toevallig op straat tegen komen en dit regelmatig te doen. Daar lijk jij moeite mee te hebben. Noem het beestje maar bij zijn naam.
Je stelt dat het bijna noodzakelijk is om te doen wat jij doet om vrouwen tegen te komen. Was dat het voor jou? Kun je je misschien indenken dat het niet voor elke man geldt?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen heb je nu met mensen te maken waardoor je een hoop leuke vrouwen ontmoet en in je leven komen.
Waar heb je hem ontmoet? Internet?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:39 schreef Forbry het volgende:
Mijn vriend is ook iemand die echt geenszins op jou of op een willekeurig ander PUA-figuur lijkt. Overigens, wat dat aangaat.... álle mannen steken daarbij goed af. Ook alle (andere) mannen in dit topic.Op een geheel andere manier dan de bedoeling is, maar eigenlijk werkt die PUA-shit hartstikke goed!
Nope. Ik heb zelfs nog nooit "gedate" via internet.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar heb je hem ontmoet? Internet?
Wat een waardeoordelen weerquote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar heb je hem ontmoet? Internet?
Nou, "toevallig" zit hij weer eens volledig mis, maar inderdaad... al had ik mijn vriend wél via internet ontmoet... Het gaat erom dat je gelukkig bent samen, hoe dat tot stand is gekomen is totaal irrelevant.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een waardeoordelen weerAlsof de wijze van ontmoeten iets uitmaakt voor de waarde van de relatie, of de eigenwaarde van de persoon. Dat jij hier zo ontzettend mee lijkt te zitten zegt meer over jou, dan over ieder ander in dit topic.
Dat ik het eerste half jaar de nieuwe telefoonnummers en contacten op 1 hand waren te tellen en het jaar daarna kreeg ik dit aantal weekelijks. Het aantal vrouwen die ik aansprak was hetzelfdequote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef agter het volgende:
[..]
Na, vertel eens een succesverhaal dan. We wachten met smart.
En waarom is dit zo belangrijk voor jou?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ik het eerste half jaar de nieuwe telefoonnummers en contacten op 1 hand waren te tellen en het jaar daarna kreeg ik dit aantal weekelijks. Het aantal vrouwen die ik aansprak was hetzelfde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |