bronquote:Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.
Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".
Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.
In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, ik kan geen twee minuten luisteren voordat ik zuur door mijn oren wil gieten.
Het is te gek voor woorden dat jullie zo gefrustreerd en hatelijk doen uit eigen onzekerheid. Jullie zoeken zelfs elkaar op om elkaars zelfvertrouwen op te krikken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:13 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het gros van die filmpjes ook voortijdig afgezet omdat ik bijna dood ga van plaatsvervangende schaamte...
Dus alle claims dat Tyler zo slecht is kan de prullenmand inquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
Grappig filmpje. Standaard verhaal over damaged girl that is so easy to pick up.
Nee, vuurvliegje. Ik ben niet onder de indruk.
Nu; nogmaals, ga eens serieus in op de vragen die je gesteld zijn in de laatste 4 topics. Het zou je sieren. En jij hebt wel degelijk wat versieren nodig.
Ik ben zeker niet onzeker. Ik heb zijn tactieken niet nodig om op een vrouw af te stappen. Contact leggen kan ook op een normale manier, zonder dat je handtastelijk wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is te gek voor woorden dat jullie zo gefrustreerd en hatelijk doen uit eigen onzekerheid. Jullie zoeken zelfs elkaar op om elkaars zelfvertrouwen op te krikken.
Moet je eerst het filmpje een paar minuten terugspoelen, dit is niet hoe hij de interactie begon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet onzeker. Ik heb zijn tactieken niet nodig om op een vrouw af te stappen. Contact leggen kan ook op een normale manier, zonder dat je handtastelijk wordt.
Doe je zakenvrouw de groeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, white drama knights. Veel plezier nog met het afzeiken van mij, Julien, Tyler en de gehele community vanwege eigen frustraties
Nou, voor de cursus "hoe maak ik mijzelf met iedere uitspraak die ik doe belachelijker en belachelijker" ben je in ieder geval zeer zeker geslaagd... met vlag en wimpel... geniet ervan, jongen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, white drama knights. Veel plezier nog met het afzeiken van mij, Julien, Tyler en de gehele community vanwege eigen frustraties
Nee. En de stelling dat jij contact gestoord bent kan weer bevestigd worden. Succes met het krijgen van een permban in een volgend subforum, onbeleefd ventje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus alle claims dat Tyler zo slecht is kan de prullenmand in
"Succesvolle" zakenvrouw, he.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]Godverdomme, aannames en jezelf EN hem tegenspreken in slechts 4 zinnen
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het simpelweg te ingewikkeld voor je is om enige verontwaardiging te begrijpen.
Nog 1 keer vuurvliegje...quote:Op woensdag 26 november 2014 07:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik verdedig mensen die niets kwaads hebben gedaan. Als je zo graag beweringen wilt rondstrooien dat er vrouwen aangerand worden door deze mensen, kan je beter kijken naar jezelf waarom je zo graag deze onterechte beweringen doet.
Ik heb jou niet 1x aangevallen toch? Waarom doe je dit zelf wel?:
Genoeg filmpjes waarbij hij het tegenovergestelde zegt. Heel het drama eromheen is overdreven.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Nog 1 keer vuurvliegje...
Het gaat niet over anderen die deze arme jongen zwart willen maken, deze arme jongen heeft dit zelf als zodanig de wereld ingestuurd. Vond dat wel een leuk spelletje volgens jou, vond het dus grappig om mensen te laten denken dat hij vrouwen aanrand, vond het grappig om dat als zodanig aan andere mensen aan te raden.
Dit gaat niet om filmpjes die anderen zo geknipt hebben dat hij er slecht uitkomt, het gaat niet om haatsite's, het gaat om zijn eigen materiaal, op zijn eigen site's(facebook dan). Dit is het beeld dat hij zelf heeft geschapen, zeer bewust volgens jou.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dan spreekt hij ZICHZELF dus nogal tegen. Dit komt niet van anderen, dit is geen drama eromheen, dit gaat letterlijk over wat hij ZELF zo de wereld in heeft gestuurd.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes waarbij hij het tegenovergestelde zegt. Heel de drama eromheen is overdreven.
Als je dat niet inziet dan bevestig je al mijn posts die je quotequote:Op woensdag 26 november 2014 07:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik verdedig mensen die niets kwaads hebben gedaan. Als je zo graag beweringen wilt rondstrooien dat er vrouwen aangerand worden door deze mensen, kan je beter kijken naar jezelf waarom je zo graag deze onterechte beweringen doet.
Ik heb jou niet 1x aangevallen toch? Waarom doe je dit zelf wel?:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft hij op cnn toch al uitgelegt? Dus wat is de issue?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dan spreekt hij ZICHZELF dus nogal tegen. Dit komt niet van anderen, dit is geen drama eromheen, dit gaat letterlijk over wat hij ZELF zo de wereld in heeft gestuurd.
Hij vond dit toch oh zo grappig, anders werd zijn spelletje toch te saai? Hij krijgt wat hij wilde, misschien iets meer dan hij echt wilde. Maar dat is zijn eigen schuld, wat dacht hij dan, dat er geen verontwaardiging zou zijn als je promoot om vrouwen aan te randen en ze geestelijk te mishandelen om ze bij je te houden?
Dit is niet wat anderen hem in zijn schoenen schuiven, deze schoenen heeft hij zelf aangetrokken.
Het is "hét drama"...quote:Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes waarbij hij het tegenovergestelde zegt. Heel de drama eromheen is overdreven.
Wat niet inziet? Wees wat duidelijker in je posts en wat minder emotioneel met huilsmileys enzo. Dat leest wat gemakkelijker.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat niet inziet dan bevestig je al mijn posts die je quote
fixedquote:
Neuh, das toch zinloos. Enige zelfreflectie is je vreemd, dus ik ga me niet verduidelijken. Je kiest er zelf voor om jezelf zo te trollen, daar hoeft niemand je bij te helpen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat niet inziet? Wees wat duidelijker in je posts en wat minder emotioneel met huilsmileys enzo. Dat leest wat gemakkelijker.
Weer een trollpost van je ipv over het onderwerp. Je bent echt raar dat je me zo achtervolgt. Als je vind dat het filmpje niet door de beugel kan, fijn. Mag je zelf bepalen, maar val mij niet lastig door me te quoten en drama berichtjes te sturen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, das toch zinloos. Enige zelfreflectie is je vreemd, dus ik ga me niet verduidelijken. Je kiest er zelf voor om jezelf zo te trollen, daar hoeft niemand je bij te helpen.
Je hebt gelijk, ik heb wel wat beters te doen dan me bezig te houden met jou. Life awaits, but maybe not for youquote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer een trollpost van je ipv over het onderwerp. Je bent echt raar dat je me zo achtervolgt. Als je vind dat het filmpje niet door de beugel kan, fijn. Mag je zelf bepalen, maar val mij niet lastig door me te quoten en drama berichtjes te sturen.
Veel plezier met wat je nog gaat doenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb wel wat beters te doen dan me bezig te houden met jou. Life awaits, but maybe not for you![]()
Dit is die gast die hatecrimes heeft gepropageert toch, op een van zijn seminars? Tegen transseksuelen?quote:
Je bedoeld dat huilie huilie, het was maar een grapje?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft hij op cnn toch al uitgelegt? Dus wat is de issue?
Tyler:quote:The ugly:
- at the end of his presentation, Alex showed us a video that I found extremely disturbing. It showed a young student who had "accidentaly" made out with a transvetite in a swedish night club. Feeling humiliated in front of Alex's posse, he was told in front of the camera that the only way to redeem his manhood was to "smash the fucking cunts face in" as Alex put it. Fortunately the young and impressionable student was a weakling who couldn't throw a real punch, but seeing him following the poor tranny and harassing her/him with jabs to the face as the hot seat crowd roared with laughter made me feel sick to my stomach. Alex kept refering to him/her as bitch, cunt and whore. It's a fucking person!
I really liked the rest of Alex's presentation but unfortunately I was left with a bitter taste in my mouth.
Alex:quote:Alex how many times will you have to read people being disturbed by the tranny beat up scene before you realize that our audience identifies MORE with the person being beat up than the person BEATING him up!! LOL. You add all this crazy value to the event, making it massively better by having you there, but muck it up with a TRANNY BEAT DOWN SCENE? LOL *facepalm*.
Hij praat het dus gewoon goed...quote:I will omit it in the future. And while i do want to show some other funny pick ups, i'll ask people who don't want to see the lighter side and the real life adventures to wait outside.
Ha, and the person he/she was a very bad person for sexually interacting withiut disclosing her sexuality. Lucky for me this was a test run of hotseat content and now i know how oyu feel. Although the other reviews thought it was shocking and funny...
quote:Alex - well, you guys were at a gay bar after all so can't really blame her![]()
Sowieso heeft Alex wel een punt, het is lame om je sexualiteit te verbergen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:55 schreef blondetrien het volgende:
Ja, het is hem echt, ook echt weer een pareltje, deze man.
https://web.archive.org/w(...)ion.com/node/245913?
Lees: the ugly.
Uiteraard pagina inmiddels offline of privé gehaald om imagoschade te voorkomen maar cache's zijn nog steeds beschikbaar.Oeps.
Review gast:
[..]
Tyler:
[..]
Alex:
[..]
Hij praat het dus gewoon goed...
Review gast:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is zieker, een vaag youtubefilmpje de wereld in brengen of de boel zo erg dramatiseren dat het op gelijke hoogte staat als IS onthoofdingen in syriequote:Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bedoeld dat huilie huilie, het was maar een grapje?
Je snapt nogsteeds niet dat ook dat als een "grapje" doen je nogal ziek maakt?
En je snapt niet dat die kutsmoesjes van hem daar geen stand houden als je weet dat hij dit echt zelf zo de wereld in heeft gestuurd?
Wat een verassing dat jij zon figuur bent dat denkt dat alles commoditeit is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Zinloos geweld goedpratenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Alex wel een punt, het is lame om je sexualiteit te verbergen.
Zonde van zijn tijdquote:Op woensdag 26 november 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is je keihard aan het trollen.
Ik heb liever een zachte klap dan een zoen van een travoquote:
Zinloos geweld goedpratenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb liever een zachte klap dan een zoen van een travoalles gaat om de context.
Not really, ik kan het wel begrijpen dat iemand woedend kan worden. Different story.quote:
Over welk moraalridder gedrag heb je het?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:29 schreef firefly3 het volgende:
Waar kopen jullie die moraalridderpakken?
Die woede komt voort uit onzekerheid. Diegene voelt zich aangetast in z'n mannelijkheid en gaat slaan om z'n mannelijkheid te bewijzen. Echt intens sneu en veelzeggend dat je die emotie begrijpt en niet veroordeelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Not really, ik kan het wel begrijpen dat iemand woedend kan worden. Different story.
Vanalles wat hier besproken wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over welk moraalridder gedrag heb je het?
Uiteraard keur ik geweld niet goed. Maar ik begrijp mensen wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die woede komt voort uit onzekerheid. Diegene voelt zich aangetast in z'n mannelijkheid en gaat slaan om z'n mannelijkheid te bewijzen. Echt intens sneu en veelzeggend dat je die emotie begrijpt en niet veroordeelt.
Het was dan ook een noobquote:Op woensdag 26 november 2014 16:57 schreef ssebass het volgende:
Naar een gay bar gaan en dan boos worden als degene die je hebt geregeld een man blijkt te zijn
Ze kunnen zo goed mensen lezen en de kleinste dingetjes oppikken (de huilende, tegenstribbelende, schoppende vrouwen, maar hun ogen zeggen ja), maar het verschil tussen een man en een vrouw opmerken is blijkbaar al teveel gevraagd. Ik vind dit wel humor.
Oh ja dan ook nog geweld gebruiken om je ego te redden aangespoord door peer pressure. Alle triestheid bij elkaar.
Slaan is toch een teken van zwakte? Dan bewijst hij zijn mannelijkheid juist nietquote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die woede komt voort uit onzekerheid. Diegene voelt zich aangetast in z'n mannelijkheid en gaat slaan om z'n mannelijkheid te bewijzen. Echt intens sneu en veelzeggend dat je die emotie begrijpt en niet veroordeelt.
Ja, maar in zijn ogen zal dat wel mannelijk zijn, denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slaan is toch een teken van zwakte? Dan bewijst hij zijn mannelijkheid juist niet
"Kijk mij stoer zijn! Ik sla een travo op zijn/haar smoel!"quote:Op woensdag 26 november 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar in zijn ogen zal dat wel mannelijk zijn, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |