Ik stuur je de mijne wel hoor.quote:
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Mag toch hopen dat ze de CGI in Jurassic World nog verbeteren, sommige stukken zien er niet uit.
Maar Chris Pratt is +1
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk deugt het verhaal, maar ik vrees het ergste.
Welkom in ons midden Artquote:
Joof!quote:
Thijsquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zien
[..]
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.
[..]
Welkom in ons midden Art
[..]
Joof!
Ik ga wel op je zitten.quote:
Zou er in bijten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga wel op je zitten.Met mijn ronde billen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thijs
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.quote:
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.
Ze hadden het over een knap meisje, ja. Tijdens het kerstbal. Niet gedurende de hele boekenreeksquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.
In 1 is ze het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Pure, PURE liefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.
Pedo gespot.quote:
Jup. Fleur Delacour ook. Is in de films ook niks van terug te zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cho was toch knapper dan Hermoine?
Fleur zag ik echt voor me als een of ander supermodel. Viel idd tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Fleur Delacour ook. Is in de films ook niks van terug te zien.
Ik houd gewoon van kinderen.quote:
Dat dus..quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hadden het over een knap meisje, ja. Tijdens het kerstbal. Niet gedurende de hele boekenreeks.
Ik ben te oud voor je?quote:
Dat meisje dat Fleur speelt, vind ik anders erg knap.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, het loopt heel hard nu. En hopelijk loopt het recht in een concrete baanquote:
De Sint ook, maar die heeft al een staf.quote:
Komt hij niet als je met je volle bips schudt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emma Watson is wel van nature knap, ja.
Alleen merk ik nu in 11 minuten hoe slecht die film ook weer is. Even huilen.
[..]
Ik ben te oud voor je?
[..]
Dat meisje dat Fleur speelt, vind ik anders erg knap.
Het is Kaneel hequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.
Maar hij hoeft niet meteen te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt hij niet als je met je volle bips schudt?
55 seconden is lang zat toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij hoeft niet meteen te komen.
Ja, leg de lat nog hoger.quote:
quote:
Ik vind de moedervlekken op haar wang enigszins storend, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.
Wat? :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Shit naast overloper ben ik nu ook een snitch.
Oh nee. The ol' Relaties Crew?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Goed voor de conditiequote:
En voor jou, what the fuck did you DOOOO?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Is ze terug ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Google is je vriend, maar Fleur Delacour, uit HP.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
En voor jou, what the fuck did you DOOOO?
Heb zojuist de politie gebeld voor overlast.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee. The ol' Relaties Crew?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
quote:
Nee heeft niks met haar te maken.quote:
Clemence Poesy. Met accenten op de eerste en laatste e.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
Snitchquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb zojuist de politie gebeld voor overlast.
Vijfde avond op rij met muziekoverlast gaat me iets te ver.
Goede actiequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
All goes down the same tunnel.quote:
Als het maar warm en diep is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede actie
[..]
All goes down the same tunnel.
Het is pas 9 uur, dus mag nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto'squote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence Poesy. IMDB kent haar wel.
Slecht Feer, slechtquote:
http://boards.4chan.org/hr/thread/2276305/clmence-posyquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto's
Do I want to knowquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto's
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..quote:
I know. Maar dat is het enige dat door m'n hoofd gaat als ik aan haar denk.quote:
Ze is op zich wel knap. Maar had me bij Fleur toch iets anders voorgesteld somehow.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/hr/thread/2276305/clmence-posy
Kijk dan
Portretrecht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..
Ruilen? Ik mag er om 3 uur uit..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik heb zin om straks mijn bed in te duiken er niet uit te komen voor 11 uur morgenochtend.
Wat houdt je tegen? Je werk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik heb zin om straks mijn bed in te duiken er niet uit te komen voor 11 uur morgenochtend.
Alleen voor mij, die foto's, MIJN!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..
Jeetje, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld vragen omdat foto's van jou.
Hebberdquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen voor mij, die foto's, MIJN!
Valt weinig te eisen als hij ze niet verspreidt of online zet he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld vragen omdat foto's van jou.
Yes, I'm a greedy motherfucker if it comes to my girlfriendquote:
Balen is dat héquote:
Greed is not always goodquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I'm a greedy motherfucker if it comes to my girlfriend
Vragen is wat anders dan eisenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt weinig te eisen als hij ze niet verspreidt of online zet he.
Ik vraag en/of eis dan ook niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel een rare constructie worden zo
Nah, liever dat dan in jouw situatie zitten. Bedoel ik niet negatief natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Balen is dat hé
[..]
Greed is not always good
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is op zich wel knap. Maar had me bij Fleur toch iets anders voorgesteld somehow.
Weet ik, no offense takenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, liever dat dan in jouw situatie zitten. Bedoel ik niet negatief natuurlijk.
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Kut paris saint germain.
En kut bayern munchen.
Echt ik zweer het je, zodra ik geld op Barcelona zet breekt messi zijn been.
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Kut paris saint germain.
En kut bayern munchen.
Echt ik zweer het je, zodra ik geld op Barcelona zet breekt messi zijn been.
Dat zal allemaal wel maar vijfde dag op rij gaat me wat ver.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is pas 9 uur, dus mag nog.
Dat noemt men arbritage. En dat mag niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..
Oud wijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar vijfde dag op rij gaat me wat ver.
Bommen erop mag ook weer niet..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemt men arbritage. En dat mag niet.
Ach ik heb een leuk weekend gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Gewoon niet wedden jongen. Dat er zoveel succesvolle gokbedrijven zijn, laat zien dat je je geld weggooit.
Je hoeft het niet te kijken als je het niet leuk vind he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..
Oh, nu moet ik denken aan Bommetje van BZB.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud wijf.
[..]
Bommen erop mag ook weer niet..
Beetje gespannen vandaagquote:
Ik kijk ook niet, maar soms moet ik wel die supporters rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kijken als je het niet leuk vind he.
Zegt me niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik denken aan Bommetje van BZB.
quote:
Mij welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje gespannen vandaag
[..]
Ik kijk ook niet, maar soms moet ik wel die supporters rijden.
[..]
Zegt me niks
[..]
Dus dankzij het voetbal heb je meer werk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje gespannen vandaag
[..]
[..]
Zegt me niks
[..]
Zijn deze supporters beter?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje gespannen vandaag
[..]
[..]
Zegt me niks
[..]
Bij deze supporters wil ik wel scorenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn deze supporters beter?
[ afbeelding ]
Not really..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dankzij het voetbal heb je meer werk.
Was een stomme dag..quote:
Euhm, je weet dat het allemaal hetzelfde model is?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee is een 6-ling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not really..
[..]
Was een stomme dag..
[..]
Euhm, je weet dat het allemaal hetzelfde model is?
quote:
Well this makes sensequote:
Oh, die van NAC en Excelsior zijn cutequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PEC geen optie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is van de Pabo, had niet veel beter verwacht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die van NAC en Excelsior zijn cute. Dat mens kijkt wel heel nep.
Oh, de Pabo sponsor de Eredivisie? Classy.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is van de Pabo, had niet veel beter verwacht.
Ajax?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
Die van FC Utrecht kan ook heel goed voor FC Twente. Of Ajax.
Of dat zij dat doen zonder dat jij het weetquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Lijkt me wel awkward trouwens..
Meid daten met een tweelingzus en met de verkeerde zus in bed duiken
Oh, dat zou ik als grap wel kunnen uithalenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of dat zij dat doen zonder dat jij het weet
Dat wel, in dat opzicht zijn ze niet zo anders tov Feyenoordquote:
Nog nooit een enige tweeling gedate zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik als grap wel kunnen uithalen. Wisseltruc
. Soort van.
Goed! En jij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Hoi, hoe maakt u het op deze avond?
Nee, alleen van deze zes clubs. Ik wilde iemand een Vitesse-setje geven,maar dat was er niet...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, de Pabo sponsor de Eredivisie? Classy.
Doe dan maar een NEC setjequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen van deze zes clubs. Ik wilde iemand een Vitesse-setje geven,maar dat was er niet...
Neem je toch de NAC Breda en hang je er een ander labeltje aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen van deze zes clubs. Ik wilde iemand een Vitesse-setje geven,maar dat was er niet...
Doe dan maar Groningen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Vast welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Wauw het gaat over voetbal en het is niet eens mijn schuld
Dan heb je wel een goede reden om het letterlijk van haar lichaam af te scheurenquote:
Maar dat is zo'n saaie club...En ja,ik ben er regelmatig geweest.quote:
Geen idee joh, ik ben geen voetbalfan dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n saaie club...En ja,ik ben er regelmatig geweest.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goede reden om het letterlijk van haar lichaam af te scheuren
"Ze had twee maagdenvliezen!"quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Lijkt me wel awkward trouwens..
Meid daten met een tweelingzus en met de verkeerde zus in bed duiken
quote:
Ja, true. Al waren sommige dan wel weer spot on.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Maar dat zul je met alle adaptaties houden.
Ronquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, true. Al waren sommige dan wel weer spot on.
Klinkt als de waarheid ja. Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, deze keer is het mijn schuld dan.
Houden zo, dat scheelt je veel irritatie. Alhoewel er ook genoeg mooie momenten zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik ben geen voetbalfan dus dat scheelt al
Dat is heerlijk om te doen.quote:
Als je niet weet wat je mistquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Houden zo, dat scheelt je veel irritatie. Alhoewel er ook genoeg mooie momenten zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als de waarheid ja. Ik ben trots op je!
Hopen maken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Houden zo, dat scheelt je veel irritatie. Alhoewel er ook genoeg mooie momenten zijn natuurlijk.
[..]
Dat is heerlijk om te doen.
Ik geloof dat Ron niet klopt, daar was toen kritiek op. Qua beschrijving in het boek klopt het alleen dat hij rood haar heeft.quote:
Ik denk eigenlijk dat ron aardig klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ron niet klopt, daar was toen kritiek op. Qua beschrijving in het boek klopt het alleen dat hij rood haar heeft.
quote:
Een lange slungel, met rood haar, een dommige uitstraling en een grote neus. Alleen het grote neus en lange klopt niet. De rest toch wel dacht ik zo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ron niet klopt, daar was toen kritiek op. Qua beschrijving in het boek klopt het alleen dat hij rood haar heeft.
De 2 dingen van hem die genoemd worden naast zijn rode haar zijn dat, en die kloppen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een lange slungel, met rood haar, een dommige uitstraling en een grote neus. Alleen het grote neus en lange klopt niet. De rest toch wel dacht ik zo.
Ik vind Daniel Radcliffe best lelijk :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
Harry klopt ook niet helemaal eigenlijk. Ik dacht dat hij lelijker was.
Nog lelijker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
Hij is niet mooi nee, maar had me Harry nog lelijker voorgesteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Radcliffe best lelijk :$
Wow, zijn we het voor het eerst eens over iemands uiterlijk?quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, zijn we het voor het eerst eens over iemands uiterlijk?
Kan hij goed acteren ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
Ze hadden beter Hep kunnen casten voor Ron. Alleen z'n lengte heeft 'ie niet mee.
Stiekem hoop ik van niet. Straks is onze relatie een leugen.quote:
Ach je hebt de dickpics nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik van niet. Straks is onze relatie een leugen.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Dat wordt nog leuk op een meet. Mensen hebben al moeite met mijn username.quote:
Nou, ik vind Rupert echt wel een slungel, hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 2 dingen van hem die genoemd worden naast zijn rode haar zijn dat, en die kloppen niet.
Niet dat het iets uitmaakt, maar toch.
Vooral het feit dat ie geen groene ogen heeftquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
Hoe zeg je datquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk op een meet. Mensen hebben al moeite met mijn username.
Niet eens.quote:
Ik was in het begin echt te jong om daar op te letten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind Rupert echt wel een slungel, hoor.
[..]
Vooral het feit dat ie geen groene ogen heeft. Daar heb ik me echt mateloos aan zitten irriteren
.
Van Hep?quote:
Geen idee en nu jij.quote:
Ff regelen dan. En anders heb je nog die van anderen.quote:
Ik niet. Harry zijn ogen zijn z'n belangrijkste assets. En volgens mij moet het ergeren zijn... Goddommequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was in het begin echt te jong om daar op te letten.
d a tquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee en nu jij.
[..]
Ff regelen dan. En anders heb je nog die van anderen.
Die valt toch best mee?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk op een meet. Mensen hebben al moeite met mijn username.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur je een paar van Faxie :$
Ja ok jij niet.quote:
quote:
Dat hoef jij niet voor hem te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur je een paar van Faxie :$
Geeft niet. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Harry zijn ogen zijn z'n belangrijkste assets. En volgens mij moet het ergeren zijn... Goddomme.
Niet nodig.quote:
Haha voor Ajax zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ga jankenFucking hell. Zlatan
Faxie heeft jou dickpics gestuurd? Wat is dit?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet voor hem te doen.
[..]
Geeft niet. Kan gebeuren.
[..]
Niet nodig.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ga jankenFucking hell. Zlatan
Ik had m'n mond moeten houden, right?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft jou dickpics gestuurd? Wat is dit?
Ugly = fatquote:
Dan ben ik wel extrem ugly aangezien ik alleen ben.quote:
Nee hoor, ik hoor dit soort dingen graag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had m'n mond moeten houden, right?
Ja, lelijkerdquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben ik wel extrem ugly aangezien ik alleen ben.
Bedankt he kaneel.
Je vergeet dik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoor dit soort dingen graag.
Even lachen
[..]
Ja, lelijkerd
Ook ik kijk zo af en toe graag voetbal hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent geen voetbal fan dus *kssst*
Moet je dus ook een dikke lelijkerd zoeken. Het liefst een die zowel lelijker en dikker dan jij is. Anders gaat ze bij je weg.quote:
Is dat de truc?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je dus ook een dikke lelijkerd zoeken. Het liefst een die zowel lelijker en dikker dan jij is. Anders gaat ze bij je weg.
We komen er wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, zijn we het voor het eerst eens over iemands uiterlijk?
Oh, dan doe ik het helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je dus ook een dikke lelijkerd zoeken. Het liefst een die zowel lelijker en dikker dan jij is. Anders gaat ze bij je weg.
Nee die mannen doen het goedquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het helemaal verkeerd.
Ik lachtequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee die mannen doen het goed
Oeiiii nu heb ik ruzie![]()
Ruzie met wiequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moeten we nodig de scharrel van Samzz vragen hoe hij dat heeft geflikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awwww.quote:
Vergeet de foetushouding niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even huilen in een hoekje. Dank je, Art
.
Mag ik wel lachen dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent geen voetbal fan dus *kssst*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet alleen geloof ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben ik wel extrem ugly aangezien ik alleen ben.
Bedankt he kaneel.Jij bent dan ook van uitzonderlijke klassequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het helemaal verkeerd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat heb je gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zelf gemaakte gezonde koekjes.
Nu zorgen dat ik ze niet allemaal in 1x opeet.
Met mij heb je geen ruzie. Of moet ik een hooivork pakken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
Oh, nu heb ik ruzie met iedereen![]()
Nu ga ik ook in bed liggen en huilen.
Ik eet ze wel voor je op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zelf gemaakte gezonde koekjes.
Nu zorgen dat ik ze niet allemaal in 1x opeet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik wel lachen dan?
Art zegt dat ik lelijk benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij niet alleen geloof ik.
[..]
Jij bent dan ook van uitzonderlijke klasse.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Koekjes van havermout en banaan. Extra toevoegingen bij mij zijn kaneel, appelmoes en een beetje kokosrasp.quote:
Dat kan slechterquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Koekjes van havermout en banaan. Extra toevoegingen bij mij zijn kaneel, appelmoes en een beetje kokosrasp.
Is denk ik jaloezie omdat je hem hebt afgewezen.quote:
Ik heb Art nooit afgewezen, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Is denk ik jaloezie omdat je hem hebt afgewezen.
Ik denk dat art een bril nodig heeftquote:
En beter zonder kokosrasp.quote:
Als je ook koekjes zonder banaan maakt, heb ik daar wel oren naar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Neeee. Deze zijn voor mij! Maar ik wil ze best een keer voor jou maken hoor.
Nee ik heb nooit geprobeerd je het hof te makenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Art nooit afgewezen, dacht ik.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat art een bril nodig heeft
Iedereen probeert Samzz toch te hosselen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit geprobeerd je het hof te maken
Dus heb ik je ook nooit kunnen afwijzen. Dus jaloezie is het niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit geprobeerd je het hof te maken
Hmm, ik weet niet of dat lukt zonder er ongezonde koekjes van te maken. Zal eens googlen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je ook koekjes zonder banaan maakt, heb ik daar wel oren naar.
Triestheid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
Schoenen gestolen uit oud-concentratiekamp Majdanek
Serieus. Why?
Hoi.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Koekjes van havermout en banaan. Extra toevoegingen bij mij zijn kaneel, appelmoes en een beetje kokosrasp.
The plot thickensquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus heb ik je ook nooit kunnen afwijzen. Dus jaloezie is het niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dat lukt zonder er ongezonde koekjes van te maken. Zal eens googlen!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds niet meer lief.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Een keer samen maken bij jou thuis?
quote:
Wat een verschrikkelijk gezwel. Ik vind het niet eens een beetje grappig.quote:
Ik wilde al niks zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk gezwel. Ik vind het niet eens een beetje grappig.
Is ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ze sowieso wel een keer willen maken. Klinkt erg lekker.
Normaal gesproken lach ik best snel om dingen en mijn humor kan echt heel flauw zijn, maar dit is gewoon drie keer niks.quote:
Je snapt de parodie niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk gezwel. Ik vind het niet eens een beetje grappig.
Zonde, zo lekker!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van banaan
Ik heb een gasoven, dus dat is sowieso wel behelpen. Maar worden dat echt stevige koekjes, van banaan? Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is ook.En supermakkelijk! Oven voorverwarmen op 180 graden. Rijpe bananen klein prakken/staafmixeren, havermout erdoorheen mengen (ongeveer 2 bananen per 100gr havermout) en dan de rest van je ingredienten. Dan met een lepel hoopjes mengsel op je bakpapier, plat duwen om er ronde koekjes van te maken en ongeveer 20 minuten in de oven tot ze goudbruin zijn. Bij mij duurde het wat langer en moest de temperatuur wat hoger, want onze oven is kudt.
Wellicht niet.quote:
Niet zo knapperig als gewone koekjes, maar wel echt stevig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een gasoven, dus dat is sowieso wel behelpen. Maar worden dat echt stevige koekjes, van banaan? Kan het me haast niet voorstellen.
Op's parodie begin jaren 90 op de toenmalige amerikaanse gangsterrap.quote:
Klinkt goed. En gezond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet zo knapperig als gewone koekjes, maar wel echt stevig.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op's parodie begin jaren 90 op de toenmalige amerikaanse gangsterrap.
Met icecube rechtstreeks vertaald naar ijsblok.
Wil je een foto posten, als je er zin in hebt. Ergens komt het mij bekend voorquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet zo knapperig als gewone koekjes, maar wel echt stevig.
Ik zal zo wel even kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:55 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Wil je een foto posten, als je er zin in hebt. Ergens komt het mij bekend voor
Koekie monsterquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even kijken.Er zijn er wel al 3 van de 12 op.
Dat is niet zo veel toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even kijken.Er zijn er wel al 3 van de 12 op.
The big homie Pac?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Samzz het volgende:
Royke, ik moest nog aan je denken toen je grote held vanmiddag op de radio was.
Hit 'em Upquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The big homie Pac?
Changes of california love?
Die eerste, uiteraard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The big homie Pac?
Changes of california love?
Wie ben jij dan?quote:
IJzeren disciplinequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb besloten ze te verdelen over porties van 3. Dus mijn portie van vandaag is op.
quote:
Dat hoop ik dan. Changes vind ik echt niets aanquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die draaien ze niet he.
Meestal 1 van die 2.
Terwijl bijna elk ander nummer van hem beter is.
Uit de familie zijdespinnen. Iemand die ik ken had er één als huisdier, beest had een gigantisch web, minstens een anderhalve meter hoog en breed. Beest zelf was ruim 20 cm. Echt fantastisch.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
Oh god, begin niet over 2Pac, want Roy gaat helemaal los.
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die draaien ze niet he.
Meestal 1 van die 2.
Terwijl bijna elk ander nummer van hem beter is.
kill it.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit de familie zijdespinnen. Iemand die ik ken had er één als huisdier, beest had een gigantisch web, minstens een anderhalve meter hoog en breed. Beest zelf was ruim 20 cm. Echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |