Ik stuur je de mijne wel hoor.quote:
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Mag toch hopen dat ze de CGI in Jurassic World nog verbeteren, sommige stukken zien er niet uit.
Maar Chris Pratt is +1
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk deugt het verhaal, maar ik vrees het ergste.
Welkom in ons midden Artquote:
Joof!quote:
Thijsquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zien
[..]
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.
[..]
Welkom in ons midden Art
[..]
Joof!
Ik ga wel op je zitten.quote:
Zou er in bijten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga wel op je zitten.Met mijn ronde billen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thijs
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.quote:
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.
Ze hadden het over een knap meisje, ja. Tijdens het kerstbal. Niet gedurende de hele boekenreeksquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.
In 1 is ze het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Pure, PURE liefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.
Pedo gespot.quote:
Jup. Fleur Delacour ook. Is in de films ook niks van terug te zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cho was toch knapper dan Hermoine?
Fleur zag ik echt voor me als een of ander supermodel. Viel idd tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Fleur Delacour ook. Is in de films ook niks van terug te zien.
Ik houd gewoon van kinderen.quote:
Dat dus..quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hadden het over een knap meisje, ja. Tijdens het kerstbal. Niet gedurende de hele boekenreeks.
Ik ben te oud voor je?quote:
Dat meisje dat Fleur speelt, vind ik anders erg knap.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, het loopt heel hard nu. En hopelijk loopt het recht in een concrete baanquote:
De Sint ook, maar die heeft al een staf.quote:
Komt hij niet als je met je volle bips schudt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emma Watson is wel van nature knap, ja.
Alleen merk ik nu in 11 minuten hoe slecht die film ook weer is. Even huilen.
[..]
Ik ben te oud voor je?
[..]
Dat meisje dat Fleur speelt, vind ik anders erg knap.
Het is Kaneel hequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.
Maar hij hoeft niet meteen te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt hij niet als je met je volle bips schudt?
55 seconden is lang zat toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij hoeft niet meteen te komen.
Ja, leg de lat nog hoger.quote:
quote:
Ik vind de moedervlekken op haar wang enigszins storend, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence knap ja? Ze is niet lelijk. Maar beeldschoon ook zeker niet.
Wat? :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Shit naast overloper ben ik nu ook een snitch.
Oh nee. The ol' Relaties Crew?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Goed voor de conditiequote:
En voor jou, what the fuck did you DOOOO?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Is ze terug ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
Google is je vriend, maar Fleur Delacour, uit HP.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
En voor jou, what the fuck did you DOOOO?
Heb zojuist de politie gebeld voor overlast.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh nee. The ol' Relaties Crew?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
quote:
Nee heeft niks met haar te maken.quote:
Clemence Poesy. Met accenten op de eerste en laatste e.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals; Wie?
[..]
Snitchquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb zojuist de politie gebeld voor overlast.
Vijfde avond op rij met muziekoverlast gaat me iets te ver.
Goede actiequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
All goes down the same tunnel.quote:
Als het maar warm en diep is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede actie
[..]
All goes down the same tunnel.
Het is pas 9 uur, dus mag nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto'squote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Clemence Poesy. IMDB kent haar wel.
Slecht Feer, slechtquote:
http://boards.4chan.org/hr/thread/2276305/clmence-posyquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto's
Do I want to knowquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui om op te zoeken. Heb mooiere foto's
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..quote:
I know. Maar dat is het enige dat door m'n hoofd gaat als ik aan haar denk.quote:
Ze is op zich wel knap. Maar had me bij Fleur toch iets anders voorgesteld somehow.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/hr/thread/2276305/clmence-posy
Kijk dan
Portretrecht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..
Ruilen? Ik mag er om 3 uur uit..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik heb zin om straks mijn bed in te duiken er niet uit te komen voor 11 uur morgenochtend.
Wat houdt je tegen? Je werk?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik heb zin om straks mijn bed in te duiken er niet uit te komen voor 11 uur morgenochtend.
Alleen voor mij, die foto's, MIJN!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kun je voor enkele wel portretrecht eisen.. You never know..
Jeetje, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld vragen omdat foto's van jou.
Hebberdquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen voor mij, die foto's, MIJN!
Valt weinig te eisen als hij ze niet verspreidt of online zet he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld vragen omdat foto's van jou.
Yes, I'm a greedy motherfucker if it comes to my girlfriendquote:
Balen is dat héquote:
Greed is not always goodquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I'm a greedy motherfucker if it comes to my girlfriend
Vragen is wat anders dan eisenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt weinig te eisen als hij ze niet verspreidt of online zet he.
Ik vraag en/of eis dan ook niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel een rare constructie worden zo
Nah, liever dat dan in jouw situatie zitten. Bedoel ik niet negatief natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Balen is dat hé
[..]
Greed is not always good
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is op zich wel knap. Maar had me bij Fleur toch iets anders voorgesteld somehow.
Weet ik, no offense takenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, liever dat dan in jouw situatie zitten. Bedoel ik niet negatief natuurlijk.
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Kut paris saint germain.
En kut bayern munchen.
Echt ik zweer het je, zodra ik geld op Barcelona zet breekt messi zijn been.
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
Kut paris saint germain.
En kut bayern munchen.
Echt ik zweer het je, zodra ik geld op Barcelona zet breekt messi zijn been.
Dat zal allemaal wel maar vijfde dag op rij gaat me wat ver.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is pas 9 uur, dus mag nog.
Dat noemt men arbritage. En dat mag niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..
Oud wijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar vijfde dag op rij gaat me wat ver.
Bommen erop mag ook weer niet..quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemt men arbritage. En dat mag niet.
Ach ik heb een leuk weekend gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Gewoon niet wedden jongen. Dat er zoveel succesvolle gokbedrijven zijn, laat zien dat je je geld weggooit.
Je hoeft het niet te kijken als je het niet leuk vind he.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet op alle clubs geld zetten? Bam afgelopen met dat voetbal..
Oh, nu moet ik denken aan Bommetje van BZB.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud wijf.
[..]
Bommen erop mag ook weer niet..
Beetje gespannen vandaagquote:
Ik kijk ook niet, maar soms moet ik wel die supporters rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kijken als je het niet leuk vind he.
Zegt me niksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik denken aan Bommetje van BZB.
quote:
Mij welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje gespannen vandaag
[..]
Ik kijk ook niet, maar soms moet ik wel die supporters rijden.
[..]
Zegt me niks
[..]
Dus dankzij het voetbal heb je meer werk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje gespannen vandaag
[..]
Ik kijk ook niet, maar soms moet ik wel die supporters rijden.
[..]
Zegt me niks
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |