abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147050939
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dus plunderen is een teken van lef?

Juist.
Begrijpend lezen was ook niet je beste vak op school merk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 27 november 2014 @ 11:56:49 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147051039
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat opstoken lukt ook alleen maar omdat er als een malle op wordt gehapt.
tsja, ik denk niet dat hij dat overzien heeft of daar bewust op heft aangestuurd, maar dat het wat zere puisten heeft doen exploderen is wel duidelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147051082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen was ook niet je beste vak op school merk ik.
Ik denk eerder dat jij niet doorhebt wat je zelf schreef.

Geeft ook niet knul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_147051087
quote:
3s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:56 schreef Re het volgende:

[..]

tsja, ik denk niet dat hij dat overzien heeft of daar bewust op heft aangestuurd, maar dat het wat zere puisten heeft doen exploderen is wel duidelijk
Maar is dat dan zijn schuld of de schuld van degenen die er als hysterische gekken bovenop duiken?

Zoals men hier probeert hem als grote crimineel die aangeklaagd moet worden weg te zetten is mij te kort door de bocht.
Het is een malloot en heb niks met zijn argumenten maar met de discussie aangaan is wat mij betreft niks mis.
pi_147051249
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is het dan de malloot die iets geks roept die schuldig is of de hele wereld die het nodig vindt om over hem heen te vallen en lekker de racist uit te hangen?
Je lijkt me nogal eenzijdig naar de schuldvraag te kijken, al snap ik dat wel vanuit je reflex om een zondebok te zoeken.
Mwah, we hadden het over 'de aanstichter'. Dat er daarna onevenredig veel (en vaak eenzijdige) aandacht aan hem gegeven is is niet per sé zijn schuld, maar aanstichter blijft ie. Geen idee wat daar eenzijdig aan is. Is er nog een andere aanstichter dan?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_147051287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mwah, we hadden het over 'de aanstichter'. Dat er daarna onevenredig veel (en vaak eenzijdige) aandacht aan hem gegeven is is niet per sé zijn schuld, maar aanstichter blijft ie. Geen idee wat daar eenzijdig aan is. Is er nog een andere aanstichter dan?
Je zou de media die als hongerige wolven op hem doken ook zeker als aanstichters op kunnen voeren wat mij betreft. Een telegraaf die als de storm dreigt te gaan liggen met hele en halve leugens de discussie weer opport bv, dat lijkt me ook een aanstichter.
pi_147051417
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je zou de media die als hongerige wolven op hem doken ook zeker als aanstichters op kunnen voeren wat mij betreft. Een telegraaf die als de storm dreigt te gaan liggen met hele en halve leugens de discussie weer opport bv, dat lijkt me ook een aanstichter.
Maar voordat de media erop kan springen zal er eerst iets moeten zijn om op te springen.

Heb verder ook al eerder, en regelmatig, aangegeven dat de media in deze een kwalijke zaak heeft gespeeld.
pi_147051593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar voordat de media erop kan springen zal er eerst iets moeten zijn om op te springen.

Heb verder ook al eerder, en regelmatig, aangegeven dat de media in deze een kwalijke zaak heeft gespeeld.
Die doen dat ook weer omdat het publiek er van smult.
pi_147052713
Weet niet meer waar ik dit nu las maar vond hem wel mooi:

"Vanuit een globalistische ideologie wil men alle onderscheidende kenmerken van de verschillende plaatselijke culturen uitvlakken tot er niets dan een algemeen geaccepteerde grijze massa overblijft."
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147052763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Montagui het volgende:
Is er nog een andere aanstichter dan?
Fokusers in dit topic, die maar blijven zeuren hoe erg die Gario is
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 13:07:19 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147052892
helemaal alsof Gario dit verhaal zelf bedacht heeft, die is er alleen bovenop gesprongen voor de aandacht

de discussie zelf is al ouder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_147052944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef UltraR het volgende:

"Vanuit een globalistische ideologie wil men alle onderscheidende kenmerken van de verschillende plaatselijke culturen uitvlakken tot er niets dan een algemeen geaccepteerde grijze massa overblijft."
Stormfront, vermoedelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_147052967
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stormfront, vermoedelijk.
Makkelijk weer zeg. :') Oh, en triest, dat ook.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147053308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef UltraR het volgende:

[..]

Makkelijk weer zeg. :') Oh, en triest, dat ook.
Voor GeenStijl bevat het te weinig taalfouten. Maar waar dacht je zelf aan?
pi_147053344
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor GeenStijl bevat het te weinig taalfouten. Maar waar dacht je zelf aan?
Ik heb het zelf geschreven van wat ik me ervan herinnerde. Geen copy/paste dus.
Maar zal een column van een Nederlandse krant zijn geweest denk ik.

Maar goed, het makkelijke en trieste is om het gelijk als extreemrechts weg te zetten zonder op de inhoud in te gaan.
pi_147053482
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik heb het zelf geschreven van wat ik me ervan herinnerde. Geen copy/paste dus.
Maar zal een column van een Nederlandse krant zijn geweest denk ik.

Maar goed, het makkelijke en trieste is om het gelijk als extreemrechts weg te zetten zonder op de inhoud in te gaan.
De inhoud is een dusdanig niemendalletje dat het niet echt de moeite waard is om er op in te gaan.

Maar ik wil dat best doen hoor, over welke "men" spreekt de schrijver hier precies? En hoe komt de schrijver tot de conclusie dat dit is wat die "men" wil?

Want het lijkt erg gezocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2014 13:29:05 ]
pi_147054033
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij dicht je die knul een veel te grote rol toe.
Volgens mij onderschat jij het vermogen van de media om zelf nieuws te creëren. Meer dan 1 zo'n knul hebben de media daar niet voor nodig. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147054061
quote:

In de trant van Southparks' "Mr Hankey, the Christmas Poo".
pi_147054096
quote:

Southpark?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147054143
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef 99.999 het volgende:
Zoals men hier probeert hem als grote crimineel die aangeklaagd moet worden weg te zetten is mij te kort door de bocht.
Nee, ze hebben hier ludiek gesteld dat er aangifte tegen hem gedaan zou moeten worden omdat andere mensen zonder aanreden aangifte deden tegen Geert Wilders zonder dat daar een aanleiding toe was, voorgedrukt en al.
#NoDAPL
pi_147054175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Volgens mij onderschat jij het vermogen van de media om zelf nieuws te creëren. Meer dan 1 zo'n knul hebben de media daar niet voor nodig. ;)
Dus is het zo onzinnig om mee te huilen met de wolven over die Quinsy. Je kan dan beter spreekbuizen als de Telegraaf aanvallen die er alles aan doen om het vuurtje te laten branden.
pi_147054200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, ze hebben hier ludiek gesteld dat er aangifte tegen hem gedaan zou moeten worden omdat andere mensen zonder aanreden aangifte deden tegen Geert Wilders zonder dat daar een aanleiding toe was, voorgedrukt en al.
Aha, het racisme in dit topic is allemaal ludiek? Erg geloofwaardig.
pi_147054354
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus is het zo onzinnig om mee te huilen met de wolven over die Quinsy.
Het hangt er van af wat voor andere gevolgen deze handelingen van de media hebben, zoals het aanpassen van het uiterlijk van ZP die dan geen ZP meer is maar enkel P, omdat de media het zo uitvergroten.

quote:
Je kan dan beter spreekbuizen als de Telegraaf aanvallen die er alles aan doen om het vuurtje te laten branden.
Ook maar ook als de Televaag wel normaal zou doen - wat niet snel zal gebeuren, zie die laatste leugen over de veronderstelde nivellering die juist een denivellering was - dan zouden tal van andere partijen er op in zijn gesprongen. De ene partij omdat het goed uitkomt voor haar agenda (wou toch al iets en gebruikt dat als excuus/aanleiding), de andere omdat die niet doorheeft hoezeer het door de media is uitvergroot.
Al met al is het natuurlijk best wel achterlijk dat er nu een gevecht gaande is over ZP in plaats van het gewoon te accepteren zoals het is en elke lokale Sinterklaas-organisator te laten bepalen hoe ze het vormgeeft. Ik vind wel dat heel Nederland zich mag bemoeien met die ene NPO-Sinterklaas-intocht aangezien die nu eenmaal op de staatstelevisie wordt uitgezonden.
#NoDAPL
pi_147054389
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, het racisme in dit topic is allemaal ludiek? Erg geloofwaardig.
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')