Er gaan wel veel mensen dood in jouw posts.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maakt het allemaal uit? Het is ontzettend gezellig, en ja dat kost geld, maar dat vinden wij niet erg. Hotel is zo goed als voor onszelf, we zitten er met een man of 100, in 1 zaal staan de computers. De organisatie doet dit al een paar jaar dus weet hoe het gedaan moet worden. Ideaal. Lawaai? Iedereen weet dat je een headset mee moet nemen, de meeste herrie komt af van de bar, tijdens de bingo en tijdens het spelen van potjes Weerwolven
Alleen E. gaat zoals het nu eruit ziet in elk geval vanavond niet heenen misschien wel helemaal niet
De onduidelijkheid komt misschien door de term 'hoopje vrienden'. Wij gaan van onze vriendengroep met een man of 15 heen. En dan zijn er nog meer mensen buiten onze groep die ook heen gaan
Dankje, ik zag jouw post. Red was niet meer in staat de groetjes door te geven toen mijn film klaar was.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Truste en groetjes aan Tinu en de belhamels, ook namens ErwinRommel.
Fijn zoquote:Op donderdag 27 november 2014 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Geinstalleerd en wel. Geen files onderweg, wel regen
en wegwerkzaamheden
maar safe en sound zit ik nu in het hotel
Dat hoop ik toch niet, dan kunnen de potentiele kopers van m'n huis meteen de afwas doen, want die staat er nogquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb me een dag vergist, het is al zaterdag (hier)
Op een LAN? Vreemd...quote:
Best wel want dat doe ik nooit meer eigenlijkquote:
Wat doe je daar dan wel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best wel want dat doe ik nooit meer eigenlijk
Series/films kijken, bijkletsen met vrienden, ouwehoeren, rondhangen, zuipenquote:
En daarvoor neem je de hele computerzooi mee? Dat heb je dan toch niet nodig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Series/films kijken, bijkletsen met vrienden, ouwehoeren, rondhangen, zuipen
Ja. Nee. Doen we tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarvoor neem je de hele computerzooi mee? Dat heb je dan toch niet nodig?
Het is traditie en het biedt meer mogelijkheden. Beetje als naar voetbal gaan en het supportershonk niet uit komenquote:
Niet zo'n goede vergelijking, want voetbal en een supportershome zijn een logische, zelfs onlosmakelijke, combinatie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is traditie en het biedt meer mogelijkheden. Beetje als naar voetbal gaan en het supportershonk niet uit komen
Ik doe niks meer voor Sinterklaas, want dat mag van een paar mensen niet...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn moeder komt al bijna op visiteWat doet iedereen hier voor Sinterklaas?
Zo eentje?quote:
Nee, dat is alleen als ze vertelt dat er iets is maar niet doorgaat, zodat anderen er weer naar moeten vissen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
En dat was PS weer met een hit en run...
Ik ben toch wel benieuwd wat voor eentje ik er nou ben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als ze vertelt dat er iets is maar niet doorgaat, zodat anderen er weer naar moeten vissen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er gaan wel veel mensen dood in jouw posts.
Tuurlijk zijn er nog wel wat spullen beschikbaar met hem er op, maar toen ik afgelopen week in de supermarkt voor het Sinterklaasschap stond viel het me op dat het er niet veel Pietjes meer op de zakken pepernoten en ander snoepgoed stonden...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
En ik heb gewoon spullen met een zwart Pietje, hoor.
Euh ... bij mijn familie een fietsslot, Bol-giftcard, wat lekkers. Niet veel bijzondersquote:
Ik snap het nog steeds nietquote:
't is een grof schandaalquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eentje?
Probeer hier nog maar een Sinterklaas product te vinden met een Zwarte Piet er op. Die zijn van het ene op het andere jaar uiterst zeldzaam geworden...
'Heengaan' is Gronings voor 'er heen gaan', maar in de rest van het land is 'heengaan' hetzelfde als 'doodgaan'quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh ... bij mijn familie een fietsslot, Bol-giftcard, wat lekkers. Niet veel bijzondersBij E. thuis doen we niet met lijstjes maar een dobbelspel met z'n familie en bij zijn ouders 'zorgt Sinterklaas natuurlijk voor de cadeaus'
En dan nog op kantoor, voor 5 euro iets doen. Bij lootjestrekken.nl staan cadeausuggesties, ideaal
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Nouja, de kinderen die ik hier ken zijn er niet zo van onder de indruk gelukkig. Die houden zich er ook niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef wyccie het volgende:
MM, ik snap wel dat je niet meer geschminkt als Piet rondloopt. Voor je het weet wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt.
Ik vind het vooral heel sneu hoe een kinderfeest en traditie opeens omgebogen wordt naar heel iets anders. En dat kinderen daar de pineut van zijn.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
'Heengaan' is Gronings voor 'er heen gaan', maar in de rest van het land is 'heengaan' hetzelfde als 'doodgaan'
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mis het woordje 'er'. Ik ga heen = ik ga dood.
Waar dan wel over?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
't is een grof schandaal![]()
Serieus daar gaat het toch helemaal niet over
Dat was dan ook mijn boodschap, hoewel eventuele opmerkingen me gestolen kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik snap inderdaad wel dat je zelf niet als piet meer rond wilt lopen
Ach, zo zeiden we bij een coschap wel eens, als we patiėnten uit de wachtkamer ophaalden en naar de spreekkamer liepen, 'en dan gaan we hier het hoekje om'.quote:
of er wel of geeen pieten op de verpakking staan? Hoe erg is het nou om het aantal beledigde mensen tt een minimum te houden? Verpakking hoeft toch niks te zeggen over hoe JIJ her viertquote:
Mwehehequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, zo zeiden we bij een coschap wel eens, als we patiėnten uit de wachtkamer ophaalden en naar de spreekkamer liepen, 'en dan gaan we hier het hoekje om'.
Het één is uiteraard het gevolg van het ander.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
of er wel of geeen pieten op de verpakking staan? Hoe erg is het nou om het aantal beledigde mensen tt een minimum te houden? Verpakking hoeft toch niks te zeggen over hoe JIJ her viert
Ben je dit ook weleens tegengekomen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, zo zeiden we bij een coschap wel eens, als we patiėnten uit de wachtkamer ophaalden en naar de spreekkamer liepen, 'en dan gaan we hier het hoekje om'.
Prima, ik heb alleen niet altijd zin om dit verhaal af te steken en me te moeten verantwoorden.quote:
En Etcie neemt geen Ajax-sjaal of vuurwerk mee naar haar lan-party, waar computers onlosmakelijk mee verbonden zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo'n goede vergelijking, want voetbal en een supportershome zijn een logische, zelfs onlosmakelijke, combinatie.
Ik nam bijvoorbeeld nooit mijn computer mee naar het supportershome, waar ik werkzaam was achter de bar...
Nee, nooit zulke dingen. Geen spannende verhalen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben je dit ook weleens tegengekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nooit zulke dingen. Geen spannende verhalen.
Is het een soort van mini fietspompje?
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Tijd voor verse croissantjes
Vrienden en lan-party is dat voor mij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo'n goede vergelijking, want voetbal en een supportershome zijn een logische, zelfs onlosmakelijke, combinatie.
Ik nam bijvoorbeeld nooit mijn computer mee naar het supportershome, waar ik werkzaam was achter de bar...
ik snap het probleem ook niet, doe lekker waar jij zin in hebt in je vrije tijdquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vrienden en lan-party is dat voor mij.
En eerlijk gezegd word ik er een beetje zat van om dat te moeten verantwoorden.
Welk punt wil je nou maken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En Etcie neemt geen Ajax-sjaal of vuurwerk mee naar haar lan-party, waar computers onlosmakelijk mee verbonden zijn
Je hoeft niks te verantwoorden, ik dacht dat je buiten ouwehoeren met vrienden alleen wel wat meer met die computer bezig zou zijn. Dat je gamed tijdens een LAN-party leek me dus vrij logisch en niet iets uitzonderlijks.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vrienden en lan-party is dat voor mij.
En eerlijk gezegd word ik er een beetje zat van om dat te moeten verantwoorden.
Jij hebt vaak genoeg je mening gegeven zonder dat je expliciet iets werd gevraagd, dus dan doe ik dat lekker ook. Mijn punt is dat ieder zijn eigen hobby heeft, en hoewel die hobby voor buitenstaanders soms moeilijk te begrijpen is moet iedereen er lekker op zijn of haar manier van genieten. Ets gaat met plezier naar LAN-party's, doet dat een paar keer per jaar en kijkt er (neem ik aan) erg naar uit. Dat zij vervolgens nauwelijks gebruik maakt van haar pc maar die wel elke keer meeneemt is haar zaak, net als of dat handig is of niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk punt wil je nou maken?
Heb ik jou iets gevraagd?
Dat jij jouw hobby's hebt en anderen andere hobby's. En dat hoef je niet te snappen maar doe dan niet alsof die ander raar is. Echt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk punt wil je nou maken?
Heb ik jou iets gevraagd?
Jouw opmerking impliceerde dat je het niet snapte en dat er uitleg nodig was. Ga jij vooral voetbal kijken, daar vraag ik ook niets over.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verantwoorden, ik dacht dat je buiten ouwehoeren met vrienden alleen wel wat meer met die computer bezig zou zijn. Dat je gamed tijdens een LAN-party leek me dus vrij logisch en niet iets uitzonderlijks.
Maar ik zal er niet meer naar vragen...
Allereerst heb ik Etc niet veroordeeld op wat ze deed, ik heb haar een vraag gesteld zoals ik net ook al uitgelegd heb. Niet ter verantwoording, maar gewoon als vraag omdat ik de logica niet begreep. Maar kennelijk worden mijn vragen bij voorbaat negatief geļnterpreteerd, gezien de reacties van een aantal hier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij hebt vaak genoeg je mening gegeven zonder dat je expliciet iets werd gevraagd, dus dan doe ik dat lekker ook. Mijn punt is dat ieder zijn eigen hobby heeft, en hoewel die hobby voor buitenstaanders soms moeilijk te begrijpen is moet iedereen er lekker op zijn of haar manier van genieten. Ets gaat met plezier naar LAN-party's, doet dat een paar keer per jaar en kijkt er (neem ik aan) erg naar uit. Dat zij vervolgens nauwelijks gebruik maakt van haar pc maar die wel elke keer meeneemt is haar zaak, net als of dat handig is of niet.
Strikt genomen is niet LAN-nen op een LAN niet waar het evenement voor bedoeld is. Voor mij is dat net zoiets als een seizoenskaart hebben voor een voetbalstadion en vervolgens het stadion niet ingaan. Ook dan doe je strikt genomen niet waar je voor betaald hebt, maar je hebt er wel plezier van. Ik zie daar dus geen kromme vergelijking in. Dat je geen computer meeneemt naar een supportershonk is wat mij betreft wel een kromme vergelijking, omdat er geen directe link is tussen de twee. Zo doe ik nooit boodschappen met een kruiwagen. Er is geen logische reden om aan te nemen dat ik het wel zou doen, ook al is het in theorie mogelijk. Ik reageer dus met een kromme vergelijking om jouw eerdere kromme vergelijking te verduidelijken, die als reactie kwam op een vergelijking die in mijn ogen helemaal niet krom was.
Samengevat: laat andere mensen van hun hobby genieten op de manier waarop ze het zelf graag doen, ook al begrijp je het niet.
zo stonden ze vroeger toch ook in de Wehkamp en de Otto e.d.?quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:48 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh![]()
MM dat is een hele goede uitgebreide uitleg![]()
En die magic wand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |