Ik ook. Maar heb vandaag ook weer de laatste dag deze week en daarna al weekend.quote:
LAN in een hotelquote:Op donderdag 27 november 2014 08:29 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Gisteren naar NNO geweest, die Filmhelden speelden. Aangezien E. nog steeds ziek is, heb ik m'n schoonbroertje meegevraagd. Was gezellig, goede muziek, Eric Corton erbij![]()
Hoop alleen wel dat E. vanavond mee kan, maar hij zei vanochtend dat hij dat nog niet ziet gebeuren
Meer context: weekendje weg, naar een LAN-party in een hotel met een hoopje vrienden.
Deze nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:27 schreef Bart het volgende:
[..]
LAN in een hotel![]()
Dat doe je toch gewoon thuis.
Thuis ook een lekker bed, afwas doet de vaatwasser, en hotel kost geldquote:Op donderdag 27 november 2014 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deze nietwaarom zou ik dat thuis willen doen als het in een hotel kan, waar er een lekker bed voor je staat, je geen omkijken hebt naar de afwas na het ontbijt en avondeten
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Thuis ook een lekker bed, afwas doet de vaatwasser, en hotel kost geld. Tevens thuis geen probleem met lawaai maken. Zit je met z'n allen over allemaal kamers verspreid? En hoe leg je uberhaupt een LAN aan in een hotel, kabels over de gangen?
Ah ja 100 man is wel wat andersquote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maakt het allemaal uit? Het is ontzettend gezellig, en ja dat kost geld, maar dat vinden wij niet erg. Hotel is zo goed als voor onszelf, we zitten er met een man of 100, in 1 zaal staan de computers. De organisatie doet dit al een paar jaar dus weet hoe het gedaan moet worden. Ideaal. Lawaai? Iedereen weet dat je een headset mee moet nemen, de meeste herrie komt af van de bar, tijdens de bingo en tijdens het spelen van potjes Weerwolven
Alleen E. gaat zoals het nu eruit ziet in elk geval vanavond niet heenen misschien wel helemaal niet
De onduidelijkheid komt misschien door de term 'hoopje vrienden'. Wij gaan van onze vriendengroep met een man of 15 heen. En dan zijn er nog meer mensen buiten onze groep die ook heen gaan
Ik besefte me ineens dat ik het aantal mensen niet gespecificeerd hadquote:Op donderdag 27 november 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja 100 man is wel wat anders. Ik denk inderdaad aan 10-15 man, dan zie ik het nut van een hotel niet helemaal in
. Nu snap ik het wel.
Zeker, maar een bios waarbij je verspreid zit over 5 kamers op een gang, met elk 2 man erin, dan zit ik toch liever met z'n tienen thuisquote:Op donderdag 27 november 2014 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kunt prima thuis een film kijken, maar af en toe naar de bios is ook leuk.
Zo, om precies te zijn:quote:Op donderdag 27 november 2014 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ik niet had hoeven werken had ik graag daar gestaan.![]()
Hoe was het?
Het kan nog veel groter. Boudewijn de Groot heeft nog een nummer over een van de grootste computerfeesten, dat traditioneel gehouden wordt onder de groene hemel in de blauwe zon.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja 100 man is wel wat anders. Ik denk inderdaad aan 10-15 man, dan zie ik het nut van een hotel niet helemaal in
. Nu snap ik het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ziet er gezellig uit. Klinkt ook goed!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, om precies te zijn:
The Specials - Nite Klub - Melkweg, Amsterdam:
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel groter. Boudewijn de Groot heeft nog een nummer over een van de grootste computerfeesten, dat traditioneel gehouden wordt onder de groene hemel in de blauwe zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nog veel groter. Boudewijn de Groot heeft nog een nummer over een van de grootste computerfeesten, dat traditioneel gehouden wordt onder de groene hemel in de blauwe zon.Het origineel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat cool!quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
Leuke tijden net op Utrecht CS. Zittend in de trein die moest vertrekken naar Hilversum.
Conducteur: "Dames en Heren. We zullen even moeten wachten want er is geen machinist. Deze is onderweg".
Gemor in de coupe natuurlijk.
10 minuten later: "Dames en heren. De machinist is gevonden. De trein zal over enkele minuten vertrekken. Naast ons staat de volgende de trein richting Hilversum. Die gaat eerst vertrekken. U kunt nog overstappen. Oh, niet meer zie ik. Die rijdt net weg........"
Gemor en gelach in de coupe...
Paar seconden later: ".....die dus weer stopt zie ik. Dames en heren voel u vrij om alsnog over te stappen."
200 passagiers snel de trein uit om naar die andere te hollen. Enkelen, waaronder luie ik bleven zitten.
Een minuut later: "Dames en Heren, wij mogen toch eerst vertrekken. Zwaait u even naar de passagiers in de andere trein?"
Gelach in de coupe.
Trein vertrekt. En iedereen aan de kant van de andere trein netjes zwaaien naar die andere mensen.![]()
Leuke tijden net op Utrecht CS. Zittend in de trein die moest vertrekken naar Hilversum.
Conducteur: "Dames en Heren. We zullen even moeten wachten want er is geen machinist. Deze is onderweg".
10 minuten later: "Dames en heren. De machinist is gevonden. De trein zal over enkele minuten vertrekken. Naast ons staat de volgende de trein richting Hilversum. Die gaat eerst vertrekken. U kunt nog overstappen. Oh, niet meer zie ik. Die rijdt net weg........"
Paar seconden later: ".....die dus weer stopt zie ik. Dames en heren voel u vrij om alsnog over te stappen."
200 passagiers snel de trein uit om naar die andere te hollen. Enkelen, waaronder luie ik bleven zitten.
Een minuut later: "Dames en Heren, wij mogen toch eerst vertrekken. Zwaait u even naar de passagiers in de andere trein?"
Gelach in de coupe.
Trein vertrekt. En iedereen aan de kant van de andere trein netjes zwaaien naar die andere mensen.![]()
Gelach in de coupe.
Inmiddels thuis ja. Gaat iets beter, maar nog steeds mopperig. #foreverknorrigquote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef Tinuviel het volgende:
HT file is altijd balen. Ik heb er gisteren een uur over gedaan, wat eigenlijk maar 30 minuten moet kosten. Ben je nu thuis?
Etcie klinkt gezellig. Jammer dat E niet lekker is.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel:Wow mooie tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb je dat echt geschreven? En hoe krijg je die tekst over bij zoveel mensen?
Ik heb net een pannenkoek met spek, geitenkaas, appel, honing en rucola op. NomHelemaal bijzonder omdat ik eigenlijk alleen maar naturel pannenkoeken eet. Dit is een goeie uitzondering
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
fijn dat je het gered hebtquote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Puala het volgende:
Geweldig C4![]()
Ik heb er 3x zo lang over gedaan, maar hey ik kwam schadeloos op bestemming. En dat was gezien de ongelukken onderweg best bijzonder.
Misschien is dit ook iets voor jou om te proberen:quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow mooie tekstMaar heb je dat echt geschreven? En hoe krijg je die tekst over bij zoveel mensen?
Ik heb net een pannenkoek met spek, geitenkaas, appel, honing en rucola op. NomHelemaal bijzonder omdat ik eigenlijk alleen maar naturel pannenkoeken eet. Dit is een goeie uitzondering
Dat gaat me nog een beetje te verquote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien is dit ook iets voor jou om te proberen:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Okonomiyaki
Heerlijk, heb ik in Japan gegeten...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien is dit ook iets voor jou om te proberen:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Okonomiyaki
Af en toe mis ik het echt, reizen met het OV...quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
Gelach in de coupe.
O jaquote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Vlak bij Red zit een restaurant die dit ook perfect serveert
Truste en groetjes aan Tinu en de belhamels, ook namens ErwinRommel.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef iamredleader het volgende:
en tevens bedtijd
latertje met werk, was tot na 21:00 nog op de pAn
Dat is een les die ik over de jaren heen ook heb geleerd. Gewoon blijven zitten waar je zitquote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
-- knip --
Doe ik, groetjes terug en ook aan de poezelsquote:Op donderdag 27 november 2014 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Truste en groetjes aan Tinu en de belhamels, ook namens ErwinRommel.
Zingt ze nog in het Frans?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net naar een concert vanWende Sneijders geweest. In een woord samengevat: wauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |