3quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de wedstrijd is over 2 uur man
dank je wel !!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef Karina het volgende:
Er was nog geen topic zo te zien.
Zet dan op zijn minst een plaatje in de OP man.
Ik zet er wel eentje in.
Een vrouw die dit doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:53 schreef Karina het volgende:
Er was nog geen topic zo te zien.
Zet dan op zijn minst een plaatje in de OP man.
Ik zet er wel eentje in.
op tijd komen dan gaan we JUICHEN langs de lijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:00 schreef Karina het volgende:
Ook alvast even gereeksdGa ik nu weer vrouwendingen doen. Afwassen. Tot vanavond.
Ben nog even wat aan het downloaden maar ik hoop te gaan juichen straks jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op tijd komen dan gaan we JUICHEN langs de lijn
Mag ik ook JUICHENquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op tijd komen dan gaan we JUICHEN langs de lijn
Is veel gedoe daar heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
TuurlijkWij zitten ook niet echt in Parijs hoor, helaas
Ja jammer is dat altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Is veel gedoe daar heb ik gehoord.
Dat denk ik dus ook . Maar dat mag je nooit zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Psg heeft er weinig zin in denk ik
Tegen die Cyprioten speelden ze ook maar matigquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook . Maar dat mag je nooit zeggen
Ze mogen elkaar ook niet . Zlatan willen ze ook het liefst weghebben + de trainerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen die Cyprioten speelden ze ook maar matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |