Oh waauw wat is ze mooiquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even baby's eruit rammelen.
[ afbeelding ]
Wat een scheetje!quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even baby's eruit rammelen.
[ afbeelding ]
Oh wat geweldig!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Radyhyn het volgende:
Vannacht 02.49 is onze geweldige zoon Victor geboren. 3166 gram en met hem en mij gaat het goed.
Vrijdag na controle gyn ingeleid ivm verdenking langdurig gebroken vliezen. Uiteindelijk is het na flink wat weeen toch een keizersnede geworden ivm poep in vruchtwater en een steeds dippende hartslag. Ks is helemaal goed gegaan en nu lekker bijkomen en genieten van ons prachtige ventje. Hopelijk mogen we maandag naar huis
Jaa! Gefeliciteerd Radyhyn! Wat klink je lekker verliefd en wat een leuke stoere naam! Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Radyhyn het volgende:
Vannacht 02.49 is onze geweldige zoon Victor geboren. 3166 gram en met hem en mij gaat het goed.
Vrijdag na controle gyn ingeleid ivm verdenking langdurig gebroken vliezen. Uiteindelijk is het na flink wat weeen toch een keizersnede geworden ivm poep in vruchtwater en een steeds dippende hartslag. Ks is helemaal goed gegaan en nu lekker bijkomen en genieten van ons prachtige ventje. Hopelijk mogen we maandag naar huis
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Radyhyn het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Gevalletje het volgende:
Welkom nog LuDann, gefeliciteerd! Las dat je niet precies weet hoeveel weken je bent, gaan ze dan al eerder een echo maken eigenlijk?
Ik heb het niet warmer dan normaal, maar heb wel vaker bij kwaaltjes gelezen dat zwangere vrouwen het vaak wat warmer hebben!
Ook welkom en gefeliciteerd Fuente!
Ahh lieve foto's JM en LT!
voor de LLM dames!
Toen ik gister zo gezwollen was voelde ik me log en oncomfortabel en moest ik even denken aan LLM's, dat voelt vast ook wel een beetje zo.. Gelukkig trekt het bij mij nog weg, ben nog even niet aan de laatste loodjes toe hoor!
Veel plezier vanavond Vlindur!
Cholula alweer 25 weken!
Pff, dacht dat het wel mee zou vallen als ik wat later in de middag ging shoppen.. Fout! Zaterdag en dan kort voor Sinterklaas en Kerst, heb ruim een uur gedaan over een paar dingetjes waar ik normaal toch wel wat korter over zou doen. Volle winkels en lange rijen voor de kassa, nee ik ga voorlopig even niet meer op zaterdag! Op het laatst ook weer pijn onderin m'n buik, was laatst ook zo toen het m'n darmen waren, dus de vezelzakjes liggen weer klaar!
Gisteren even langs gemeentehuis geweest, is de erkenning vast geregeld, fijn.
Paar dagen terug nog foto's gezien van m'n aankomende neefje/nichtje, het wormpje heeft inmiddels wiebelende armpjes en beentjes
Wow, wat een verrassing! Gefeliciteerd met Victorquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Radyhyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |