abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147120235
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even baby's eruit rammelen.
[ afbeelding ]
Oh waauw wat is ze mooi O+

Fuente! *O* *O* *O*

Hier alles goed, mn ouders zijn er, manlief en ik hebben nog cadeaus namens sinterklaas gekocht O-) En zometeen gaan we in Groningen uit eten en daarna naar het concert van Blaudzun! *O* *O* *O*

Dus morgen lig ik waarschijnlijk de hele dag met pijn op de bank, maar oké w/

* Vlindur strooit wat kusjes en knuffels het topic in O+ :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147120526
Fuente gefeliciteerd! *O*

LT wat een mooi meisje. O+
pi_147121021
Gefeliciteerd Fuente!

Wat een ontzettend schattige babies LT en jufM! O+

Ik ben vandaag 25 weken, het gaat ineens hard!
  zaterdag 29 november 2014 @ 17:28:34 #254
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147121308
Gefeliciteerd Fuente!!!
  zaterdag 29 november 2014 @ 17:58:57 #255
409579 LuDann
All the way
pi_147122126
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Even baby's eruit rammelen.
[ afbeelding ]
Wat een scheetje! O+

Gefelicteerd Fuente! *O* Wat leuk, een derde. Lijkt me wel druk zeg, jeetje!

Ik ging vandaag met manlief lekker naar de Thaise massagesalon. Ik me al helemaal verheugd op een lekker hardhandige massage om al die knopen er uit te werken, blijkt dat ze bij een zwangerschap tot 3 maanden niet (Thais/hotstone) masseren. :'(

Nu heb ik het dus moeten doen met een halfzachte 'ontspanningsmassage' waarbij ik een beetje geaaid werd met olie. :P
  zaterdag 29 november 2014 @ 17:59:20 #256
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_147122135
Vannacht 02.49 is onze geweldige zoon Victor geboren. 3166 gram en met hem en mij gaat het goed. *O*

Vrijdag na controle gyn ingeleid ivm verdenking langdurig gebroken vliezen. Uiteindelijk is het na flink wat weeen toch een keizersnede geworden ivm poep in vruchtwater en een steeds dippende hartslag. Ks is helemaal goed gegaan en nu lekker bijkomen en genieten van ons prachtige ventje. Hopelijk mogen we maandag naar huis O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:00:18 #257
409579 LuDann
All the way
pi_147122153
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Radyhyn het volgende:
Vannacht 02.49 is onze geweldige zoon Victor geboren. 3166 gram en met hem en mij gaat het goed. *O*

Vrijdag na controle gyn ingeleid ivm verdenking langdurig gebroken vliezen. Uiteindelijk is het na flink wat weeen toch een keizersnede geworden ivm poep in vruchtwater en een steeds dippende hartslag. Ks is helemaal goed gegaan en nu lekker bijkomen en genieten van ons prachtige ventje. Hopelijk mogen we maandag naar huis O+
Oh wat geweldig! O+ Gefeliciteerd! *O* Dat moet wel even spannend geweest zijn zeg!
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:01:41 #258
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147122184
Rady! gefeliciteerd!! Wat een mooie naam en fijn dat het goed met jullie gaat!
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:05:44 #259
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147122304
Gefeliciteerd Rady! *O* hoop dat jullie snel naar huis mogen
pi_147122318
Gefeliciteerd Radyhyn!! Lekker bijkomen nu!
pi_147122431
Welkom nog LuDann, gefeliciteerd! Las dat je niet precies weet hoeveel weken je bent, gaan ze dan al eerder een echo maken eigenlijk?
Ik heb het niet warmer dan normaal, maar heb wel vaker bij kwaaltjes gelezen dat zwangere vrouwen het vaak wat warmer hebben!

Ook welkom en gefeliciteerd Fuente!

Ahh lieve foto's JM en LT O+!

:* voor de LLM dames!
Toen ik gister zo gezwollen was voelde ik me log en oncomfortabel en moest ik even denken aan LLM's, dat voelt vast ook wel een beetje zo.. Gelukkig trekt het bij mij nog weg, ben nog even niet aan de laatste loodjes toe hoor!

Veel plezier vanavond Vlindur!

Cholula alweer 25 weken!

Pff, dacht dat het wel mee zou vallen als ik wat later in de middag ging shoppen.. Fout! Zaterdag en dan kort voor Sinterklaas en Kerst, heb ruim een uur gedaan over een paar dingetjes waar ik normaal toch wel wat korter over zou doen. Volle winkels en lange rijen voor de kassa, nee ik ga voorlopig even niet meer op zaterdag! Op het laatst ook weer pijn onderin m'n buik, was laatst ook zo toen het m'n darmen waren, dus de vezelzakjes liggen weer klaar!

Gisteren even langs gemeentehuis geweest, is de erkenning vast geregeld, fijn :).

Paar dagen terug nog foto's gezien van m'n aankomende neefje/nichtje, het wormpje heeft inmiddels wiebelende armpjes en beentjes O+
pi_147122438
quote:

Jaa! Gefeliciteerd Radyhyn! Wat klink je lekker verliefd en wat een leuke stoere naam! Geniet er lekker van! :*
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:12:14 #263
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147122480
Gefeliciteerd Rady! Mooie naam! lekker genieten van elkaar nu. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:15:48 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147122569
Rady! Gefeliciteerd met Victor, je zoon! *G* Succes met het herstel en geniet van je kraamtijd.
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:36:39 #265
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147123174
Gefeliciteerd Rady! Geniet van je kleine mannetje!!!
pi_147123212
quote:

Gefeliciteerd!!
Mooie naam!
Lekker genieten :* O+
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:41:05 #267
409579 LuDann
All the way
pi_147123292
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Gevalletje het volgende:
Welkom nog LuDann, gefeliciteerd! Las dat je niet precies weet hoeveel weken je bent, gaan ze dan al eerder een echo maken eigenlijk?
Ik heb het niet warmer dan normaal, maar heb wel vaker bij kwaaltjes gelezen dat zwangere vrouwen het vaak wat warmer hebben!

Ook welkom en gefeliciteerd Fuente!

Ahh lieve foto's JM en LT O+!

:* voor de LLM dames!
Toen ik gister zo gezwollen was voelde ik me log en oncomfortabel en moest ik even denken aan LLM's, dat voelt vast ook wel een beetje zo.. Gelukkig trekt het bij mij nog weg, ben nog even niet aan de laatste loodjes toe hoor!

Veel plezier vanavond Vlindur!

Cholula alweer 25 weken!

Pff, dacht dat het wel mee zou vallen als ik wat later in de middag ging shoppen.. Fout! Zaterdag en dan kort voor Sinterklaas en Kerst, heb ruim een uur gedaan over een paar dingetjes waar ik normaal toch wel wat korter over zou doen. Volle winkels en lange rijen voor de kassa, nee ik ga voorlopig even niet meer op zaterdag! Op het laatst ook weer pijn onderin m'n buik, was laatst ook zo toen het m'n darmen waren, dus de vezelzakjes liggen weer klaar!

Gisteren even langs gemeentehuis geweest, is de erkenning vast geregeld, fijn :).

Paar dagen terug nog foto's gezien van m'n aankomende neefje/nichtje, het wormpje heeft inmiddels wiebelende armpjes en beentjes O+
Dank je wel :)

Ik weet inmiddels wel hoe lang ik zwanger ben, 5 weken. :) Mijn vriend is de afgelopen 2 weken in de Arabische Emiraten geweest voor werk, daarvoor een week vrij (dus seks) en daarvoor was hij twee weken in Nieuw Zeeland. Het was dus vooral de vraag of het 3 weken terug 'raak' was of dat het al raak was voor hij naar Nieuw Zeeland ging.

De Clearblue test heeft echter tot twee keer toe 2-3 weken aangegeven en dat dan bij de twee 'bonusweken' opgeteld maakt dat we vrijwel zeker weten dat ik nu 5 weken ben.

Ik weet overigens wel dat je inderdaad als je bij je huisarts aangeeft niet te weten hoe lang je zwanger bent, je voor de zekerheid meteen voor een echo wordt ingeroosterd. :Y

Kerstshoppen... pff, wordt al moe als ik eraan denk! Wat voor vezelzakjes heb je?

Ik had vandaag mijn moeder langs en die wilde graag weten wat ik voor mijn verjaardag/kerst wil hebben (valt bijna gelijktijdig en ik word 30 dit jaar). Het was wel heeeeeeel erg moeilijk mijn mond te houden, eigenlijk wilde ik heel hard roepen dat ik een Prenatal cadeaubon wil ofzo!

Gelukkig kwam mijn vriend te redding door voor te stellen dat we in januari ergens een moeder/dochter shopdag op haar kosten gaan houden. Is ze nu nog in de waan dat het om 'gewone' kleding gaat, maar dan gaan we tegen die tijd natuurlijk lekker voor babyspulletjes shoppen. O+

Edit: oh ja, en dat van die warmte had ik inmiddels ook gelezen, ik moet er maar even mee leren leven dan. Maar dat heb ik er graag voor over!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2014 @ 18:44:17 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147123379
Welkom Fuente! Bijna zes jaar geleden hebben wij ook nog samen gepost volgens mij! :D

Rady: wat een verhaal en wat een einde .. gelukkig is je zoon gezond en jij ook :* O+ van harte en ga lekker bijkomen en genieten :Y

Ik pas niet meer in m'n warmste winterjas -O- :') Afgelopen nacht had ik pijn in m'n buik(wand) dus ik legde m'n hand op die plaats, krijg ik me toch een rotschop tegen m'n hand aan O+ en volgens mij begin ik af en toe lektetten te krijgen .. kortom zwanger alom :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147123383
quote:

Wow, wat een verrassing! Gefeliciteerd met Victor :) Spannende avond/nacht gehad dan!
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:57:56 #270
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147123720
Gefeliciteerd Radyhyn!!!

En welkom Fuente!

Verder weinig te melden hier, alleen dat, mits alles zo blijft gaan, we waarschijnlijk volgend weekend al gaan verhuizen :o *O*!
pi_147123735
Rady, gefeliciteerd met je zoon! O+. Kom lekker bij en geniet ervan. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147123880
Yeah Rady! Gefeliciteerd! Wat een verrassing en wat zal het spannend geweest zijn. Hoop dat je goed herstelt van de keizersnede.
Kwak
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:07:08 #273
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147124026
Rady, van harte O+
pi_147124087
Radyhyn *O* gefeliciteerd *O* dat klinkt als een pittige bevalling! Nu lekker van je zoon genieten *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_147124156
Rady eindelijk je zoon!
Laat je lekker vertroetelen en hoop snel naar huis om te genieten :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')