ja, dat dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Na de meldplicht had ik echt elke dag wel zoiets van, wat nou als ze vandaag of morgen al komt?
Zijn gekke en spannende dagen... En hoewel het lichamelijk echt niet meer vanzelf ging allemaal mis ik het ook wel, dat getrappel, gepor van binnen en de spanning!
Ik ben niet dun, heb van mezelf al een aardig buikje. Heb denk ik alleen de pech dat ik ook nog eens vrij grote borsten heb, dus de aandacht gaat ergens anders naar toequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Omg, 36 weken en je ziet het nog amper? Hoe dun ben jij wel niet!
Ah oke, vandaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik ben niet dun, heb van mezelf al een aardig buikje. Heb denk ik alleen de pech dat ik ook nog eens vrij grote borsten heb, dus de aandacht gaat ergens anders naar toe
Ja, heb je er eentje?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:11 schreef Moppert het volgende:
Fokbaby's zijn leuk weet ik uit ervaring![]()
+1quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
ik kan echt niet wachten tot het zo zichtbaar is dat mensen voor me opstaan!
Ik ben vandaag 18 weken en 2 dagen geleden bij de vk gaf ze toevallig aan dat mijn baarmoeder tot ongeveer 1cm onder m'n navel kwam. Dus bij 23 weken zitten je darmen al goed hoog denk ik jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:50 schreef Gevalletje het volgende:
Zitten je darmen met 23 weken al boven je navel eigenlijk? Heb de laatste tijd die vezel zakjes niet meer gebruikt en sinds een week ofzo is naar de wc gaan ook niet echt een feest meer.. Maar vergeet die zakjes nu steeds! Misschien dat daar m'n klachten vandaan komen.
Fuente, wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:11 schreef Fuente het volgende:
Hallo!
Al een hele tijd was ik niet meer op Fok. OUD was voor mij het meest interessante gedeelte en met de meisjes die groter werden (nu bijna 6 en 9) werd het toch wat minder.
Maar vorige week plaste ik een (heel gewenst) tweede streepje en het lijkt me fijn om ervaringen te lezen en te delen.
Mijn meisjes worden grote zus, wij worden opnieuw papa en mama. Zo fijn! Ik ben waarschijnlijk rond 29 juli uitgerekend en 15 december krijgen we de eerste echo.
Voor de mensen die ik via Fok op Facebook heb, ssssst alsjeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |