abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147097373
Ja, wilde ik ook. Ben 2 dagen voor mijn 30ste verjaardag ongeveer bevrucht. Dus eeh gelukt lijkt me :P

Edit.. Dat staat een beetje gek.. 'Zwanger geworden' klinkt wat beter.
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:10:23 #202
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147097465
Mijn uitgerekende datum is een dag voor mijn 30e verjaardag! O+ Een mooier kado is er niet!

En ik heb verlof!!! *O*
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:26:28 #203
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147097972
Voor mij is de uitgerekende datum een half jaar voor mijn 30e! hoop ik dan

Verlof voor Stardust!! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:31:32 #204
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147098154
Bij Draak was ik 26 (of 27, maar Draak en ik delen onze verjaardag. Draak is rond 15.00uur geboren en ik rond 22.00uur, dus officieel was ik nog 26 ;)), bij Piranha zal ik hoogstwaarschijnlijk net 30 zijn ;).

Het tijdstip van zwanger worden was hier overigens best wel grappig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 28 november 2014 @ 21:58:03 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147102105
nieuwe zwangere(n) *O*

het enige wat positief aan zwanger treinreizen is, is dat mensen voor je opstaan .. of nou, sommige dan :') ik ga maar even douchen .. even zien of de pijn in m'n rug wat minder wordt :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147102236
Gefeliciteerd Ludann! Mooie leeftijd om mama te worden ;) ik werd ook 30 tijdens de zwangerschap van Minke O+

Vanmiddag intake gehad bij de vlos... Dankzij file dik half uur te laat, man had een andere file en was slechts een kwartier te laat :')
Gelukkig hadden we de meeste info al gehad dus enkel de veranderingen doornemen van de afgelopen 5 jaar en bijkletsen. Bloeddruk was nog heel netjes (pfieuw, so far so good en nog geen herhaling van bij Minke... Hopelijk dit keer een zwangerschap zonder hypertensie! :Y ) en gewicht viel me ook erg mee. En over 3 weken al terug want anders zitten we midden in de kerst. Ik vind het best :D
Lang leven mijn BMI, alvast extra echos beloofd en het vooruitzicht op een goor glucosedrankje, maar ach.... Shit happens ;)
pi_147102900
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef DJMO het volgende:
nieuwe zwangere(n) *O*

het enige wat positief aan zwanger treinreizen is, is dat mensen voor je opstaan .. of nou, sommige dan :') ik ga maar even douchen .. even zien of de pijn in m'n rug wat minder wordt :X
ik kan echt niet wachten tot het zo zichtbaar is dat mensen voor me opstaan! ;)
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:18:31 #208
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147102971
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef lunapuella het volgende:

[..]

ik kan echt niet wachten tot het zo zichtbaar is dat mensen voor me opstaan! ;)
Ik ben nu 36 weken, en het is nog steeds niet zichtbaar voor vreemden :(

Maar ik kan nog steeds op mijn buik slapen, dat is het positieve er van!

[ Bericht 6% gewijzigd door StarDust_ op 28-11-2014 22:27:58 ]
pi_147110631
Meh.. Als ik wakker word is alles goed, 's middags ook nog, maar in de loop van de avond begin ik steeds meer op te blazen. Vooral na het avondeten wordt het deel boven m'n navel dikker, bij alles wat ik daarna nog eet wordt het steeds erger. Vanavond was het weer erg, voelde me steeds meer opblazen, deel boven m'n navel was duidelijk stuk dikker dan het deel eronder. Ik kon alleen nog kaarsrecht zitten en m'n hele buik voelde strak, m'n huid (vooral boven m'n navel) voelde alsof het elk moment kan scheuren..
Is dit herkenbaar voor iemand :? ? Maak me er soms wat zorgen over, maar vind het weer zoiets om vk te bellen in het weekend voor iets simpels als een opgeblazen gevoel.
Vind het eigenlijk vooral niks dat ik m'n kind ook helemaal niet kan voelen als ik zo gezwollen ben.. Was vanmorgen weer blij dat ik em langs voelde schuiven toen ik niet gezwollen weer wakker werd!
Had net best erg last van m'n buik, even gelegen en nu het verminderd is voelde ik geloof ik weer wat onder in m'n buik O+.
pi_147110831
Zitten je darmen met 23 weken al boven je navel eigenlijk? Heb de laatste tijd die vezel zakjes niet meer gebruikt en sinds een week ofzo is naar de wc gaan ook niet echt een feest meer.. Maar vergeet die zakjes nu steeds! Misschien dat daar m'n klachten vandaan komen.

Voelde door de zwelling sinds 's middags niks meer.. Wilde weer gaan slapen, maar ben even te blij met trappels in m'n blaas nu O+ :')
  zaterdag 29 november 2014 @ 03:25:40 #211
409579 LuDann
All the way
pi_147111046
Wat grappig dat veel van jullie ook die grens van 30 aanhouden. Het is echt de perfecte leeftijd. O+

Wat vervelend Gevalletje, ik herken het natuurlijk niet, ik ben pas net zwanger.

Ik heb het de laatste tijd bloed- en bloedheet in bed (en dan niet op de manier waarop manlief het graag zou hebben :') ). Ik ben maar opgestaan in de hoop wat af te koelen. Is dit een zwangerschapskwaaltje of is het gewoon iets waar ik de laatste tijd toevallig last van heb?
  zaterdag 29 november 2014 @ 03:27:18 #212
409579 LuDann
All the way
pi_147111055
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Omg, 36 weken en je ziet het nog amper? Hoe dun ben jij wel niet! :D
pi_147111362
Voor mij wel aardig herkenbaar gevalletje, mijn buik is boven m'n navel ook een stuk dikker en ok harder, alsof al m'n organen die kant opgeschoven zijn om ruimte te maken. Wat voor een deel ook wel zo zal zijn, maar het voelt af en toe wel vervelend! Het is ook vaak een heel stuk harder en "gespannen". Maar denk dat het er bij mij gewoon bij hoort want heb het bij m'n vorige zwangerschappen ook gehad :) heb trouwens weinig last van m'n darmen dus denk niet dat het zozeer daardoor komt bij mij
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_147111504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

ohja, we wachten nog steeds op de poef-foto's! Niet gekomen dus? -O-
Naja... wat er niet aan komt.... en geen strepen zeker? Maar snap wel dat je het ook wel duidelijk zichtbaar wilt hebben.

Vraagje aan de LLMers (hoewel dat er niet veel zijn :') ).. ik heb sinds een paar dagen meer dorst dan anders.. herkenbaar? Als ik het google kom ik namelijk meteen uit bij zwangerschapssuiker, en dat wil ik niet }:| . Ook wel de gezellige suikerdrank-test gehad met 28 weken oid en die was prima in orde, dus kan me ook niet zo veel voorstellen bij suiker, vandaar.
  zaterdag 29 november 2014 @ 07:06:02 #215
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147111512
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 07:02 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Vraagje aan de LLMers (hoewel dat er niet veel zijn :') ).. ik heb sinds een paar dagen meer dorst dan anders.. herkenbaar? Als ik het google kom ik namelijk meteen uit bij zwangerschapssuiker, en dat wil ik niet }:| . Ook wel de gezellige suikerdrank-test gehad met 28 weken oid en die was prima in orde, dus kan me ook niet zo veel voorstellen bij suiker, vandaar.
Ja, ik heb ook veel meer dorst. En ik denk ook niet dat ik suiker heb dus zal er wel bij horen ^O^

Hoe is het verder met je?
pi_147111526
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 07:06 schreef snoenk het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook veel meer dorst. En ik denk ook niet dat ik suiker heb dus zal er wel bij horen ^O^

Hoe is het verder met je?
ah, herkenbaarheid O+ fijn om te horen. Ik had het ook wel aan de VK gemeld van de week dat ik zo'n dorst had, en zij reageerde er ook niet echt op, dus toen dacht ik: zal wel. Maar gisteren zat ik even te rekenen en ik heb minstens 3,5 liter gedronken, als niet 4 :') vandaar dat ik dacht, ff checken.

t gaat wel goed hoor.. maar ik ben er wel klaar voor/mee. Als mini zich verveelt, mag hij van mij binnenkort wel komen :D . T wordt nu allemaal wel oncomfortabel, kan niet lekker meer slapen enz -O- rugpijn, vochtpootjes... En jij?
  zaterdag 29 november 2014 @ 07:19:53 #217
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147111537
Eigenlijk hetzelfde, gaat best goed op het niet goed slapen en maagzuur na. Maar ze mag van mij ook wel binnenkort komen. Hoop niet dat ze besluit te blijven zitten tot eind van het jaar -O-
pi_147111570
Nee kan ik me voorstellen! Dat voelt nog als een eeuwigheid -O- zouden ze je wel zo lang laten lopen denk je?
  zaterdag 29 november 2014 @ 07:48:42 #219
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147111612
Denk het wel, tot nu toe gaat alles goed dus dan lijkt me dat er ook geen reden is om in te leiden of te strippen ofzo.
pi_147111620
ja, dan kan het natuurlijk wel.. hopelijk komen de babies gewoon wat sneller buitenspelen! Kan me niet voorstellen dat hij zich nog niet verveelt daarbinnen.. tis niet alsof hij nou nog veel ruimte heeft :D
  zaterdag 29 november 2014 @ 08:07:28 #221
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147111655
Is er bij jou wel reden om je niet te lang laten doorlopen?

Het voelt alsof ze zich nog wel vermaakt, komen nog regelmatig voeten voorbij geschoven en ze kan af en toe lekker met dr billen draaien :D
pi_147111702
Zal ik even rammelen dan? :) Minisnoenk en minicrump, komen jullie buiten spelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147111721
Ach meiden, nog een paar weekjes wachten en dan komen ze wel... Hoe langer ze nog even blijven zitten hoe beter! Iig tot de 40 weken. Kusje d'r op voor het ermee klaar zijn :*
Tralalalaaa
pi_147111725
ahhh wat een droppie, dat schildpadje van jou O+ hij doet het goed he?

snoenk, t vermoeden is dat mijn beeb een beetje aan de grote kant is, dus ze willen me idd niet te lang laten doorlopen... maar verder dan "kijken of ik stripbaar ben" is dat gesprek nog niet gegaan, dus we gaan het zien.. hopelijk komt ie gewoon vanzelf :)
pi_147111897
Hij doet het fantastisch! En ik begin ook te wennen ;)
Toitoitoi dames, spannend hoor! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')