Hiervoor verdien je een Bert en Ernie glittersticker!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef NotTheSame het volgende:
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi. De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
Ik heb de placenta rechts en ook een scheve buikquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Melliemuis het volgende:
DJMO, fijn dat de kraam geregeld isdie van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder
Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!"
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed
Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo![]()
Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt![]()
Trusten!
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!
Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D
Rest trouw gelezen enwaar nodig!
LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!
Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap
Voor wat ik me kan herinneren, is rond de 32 weken 'normaal' . ik gaf dat gisteren ook aan bij de consulente, en zij beaamde dat. Echter, uit enquetes die zij hebben gehouden voor ze begonnen als kraambureau bleek dat veel mensen rond de vijf maanden prettiger vonden en dat hebben ze dus daar op afgestemd. Moet zeggen dat ik het ook wel prettig vind. De lichtelijke contrlfreak in mij heeft weer iets wat geregeld is, van het lijstje af kunnen strepen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:54 schreef Gevalletje het volgende:
Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp. En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |