abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146994525
Zwangerschap en Geboorte.

2014

2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
18 juli: Mariposas

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:18:20 #2
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146994910
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi *O* . De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
pi_146995224
Muurvaste Piranha voor NTS *O*
pi_146995260
Peanut is druk vandaag O+ Kan hem nu ook aan de buitenkant voelen!! Dat had ik nog niet verwacht :D
pi_146995501
LT wat een schitterend meisje, gefeliciteerd. O+

Luna, welkom! *O*

Pff, ik heb enorm veel moeite met alles bijhouden, maar lees wel altijd alles dus nog even *O* voor alle mooie berichten van de afgelopen dagen en -O- voor de mindere berichten.

Ik ben zelf sinds vorige week (15 weken) van alle prille kwaaltjes af en dat is echt heerlijk! Eindelijk wat meer energie en ik kan gewoon weer eten volgens mijn normale ritme (eerst minstens elk uur eten anders gigantische buikkramp ;( ). Ik begin nu ook echt te genieten van het feit dat er hier straks een mini-versie van vriend en mij bij ons in huis woont. O+

Ik ga proberen vanaf nu wat meer mee te posten maar mijn werk slokt nog heel veel tijd op en dat is lastig te combineren..
pi_146996427
Ik voel me vandaag ook voor het eerst in twee weken weer een beetje oké. Zo veel misselijk de afgelopen tijd! Zelfs met beperkt overgeven was het echt geen pretje. Hopelijk blijft het tweede trimester ook zo!
pi_146997488
Bij mijn vriendin was het in de 16e week eindelijk wat beter. Veel overgeven en misselijkheid. Hopelijk kan ze nu wat meer genieten. Ik kon er ook zo weinig mee...
pi_146997615
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef NotTheSame het volgende:
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi *O* . De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
Hiervoor verdien je een Bert en Ernie glittersticker!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2014 @ 20:21:56 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147000868
Hier vanmorgen de kraamintake gehad. Kreeg een compliment dat ik alles zo goed op orde had al. Kreeg als enige tip een antislipmatje onder het aankleedkussen te leggen zodat deze wat minder snel zou verschuiven. Oh en m'n bed moest omhoog. Voorlopig indicatie voor 49 uur, met optioneel meer uren als de vk dat nodig acht. Eerste dagen komt ze acht uur per dag, komt dan ook al om acht uur zodat Jan en Geert naar school gebracht kunnen worden en daarna word het langzaam afgebouwd qua aantal uren per dag. Dikke prima wat mij betreft.

Ook vandaag de bevestiging gekregen voor drie dagen kinderopvang voor spekkie, op de dagen die k graag wilde. En nu ben ik helemaal kuis verrot en heb ik het steenkoud *insert sneeuwpopsmiley*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147003411
DJMO, fijn dat de kraam geregeld is :) die van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder :D

Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!" :')
pi_147003884
Wat een schatje LT! Prachtig!
Kwak
pi_147004188
Ik ben geen onbekende meer qua harde buiken. Ik twijfelde eerst of het er een was, maar het is nu wel duidelijk. Vervelend gevoel zeg. :{ gelukkig duren ze hooguit 5 seconden ofzo. Dat is nog wel uit te houden. En geen regelmaat natuurlijk, anders zou ik aan de bel trekken. Dinsdag weer afspraak, dan meld ik het meteen even.
pi_147006010
Vervelend Risu! Hoe ver ben je nu?

Mellie, ik wil ook zo'n kraam! O+
pi_147006435
Nu 26 weken. Ik denk dat ik hooguit drie per dag heb, dus het valt wel mee.
pi_147007500
Vervelend van de harde buiken Risu!

Fijn zo'n goede kraam, Mellie. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder iedere dag in mijn huis zou zijn, maar dat is denk ik toch anders als je in het buitenland woont.
pi_147007831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Melliemuis het volgende:
DJMO, fijn dat de kraam geregeld is :) die van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder :D

Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!" :')
Ik heb de placenta rechts en ook een scheve buik :D sochtends kan ik het heel goed voelen en dan ook heel goed zien :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147007993
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed :Y

Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo O+

Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt ;)

Trusten! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147009917
M'n vrouw is vanavond weer goedgekeurd. Schatting ligt op 7 pond. Verder geen gekke dingen eigenlijk.
pi_147009934
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed :Y

Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo O+

Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt ;)

Trusten! :W
O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147010037
Oh wat een mooie foto LT! Wat een mooi popje O+

Sticker voor NTS!

Leuk dat je de baby al zo goed kan voelen Mellie!

Fijn dat je je beter voelt Selvaria!

Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog :P.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp :). En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.

Ik weet niet hoe een harde buik precies voelt, dan zal ik er nog geen gehad hebben waarschijnlijk. Was geloof ik een teken om het wat rustiger aan te doen, toch?

Morgen maar even langs de drogist, eens zien wat voor neusspray ik het best kan gebruiken. Keelpijn is momenteel bijna helemaal weg, nu is het weer m'n neus :P. Ik neem morgen ook maar vrij, even rust nemen en uitzieken!
pi_147010113
Wat fijn dat het beter gaat Vlindur! Scheelt vast ook veel dat je hem of haar kan voelen nu!

Sticker voor mw.Cleany! *O*
pi_147010901
Super vllindur ! :*

Even tip voor mensen die gaan bevallen en dat nooit eerder hebben gedaan.

NIET, verslikken en hoesten als je pas bevallen bent. Godskolere :'( !

Bedankt voor alle complimenten O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147011956
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!

Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D *O*
Rest trouw gelezen en :* waar nodig!

LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!

Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap O+
pi_147012081
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!

Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D *O*
Rest trouw gelezen en :* waar nodig!

LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!

Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap O+
O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2014 @ 06:51:39 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147012202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:54 schreef Gevalletje het volgende:
Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog :P.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp :). En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.
Voor wat ik me kan herinneren, is rond de 32 weken 'normaal' . ik gaf dat gisteren ook aan bij de consulente, en zij beaamde dat. Echter, uit enquetes die zij hebben gehouden voor ze begonnen als kraambureau bleek dat veel mensen rond de vijf maanden prettiger vonden en dat hebben ze dus daar op afgestemd. Moet zeggen dat ik het ook wel prettig vind. De lichtelijke contrlfreak in mij heeft weer iets wat geregeld is, van het lijstje af kunnen strepen. ;)

Vlindur O+ :*
Helio O+

Voor de rest: c_/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')