Hiervoor verdien je een Bert en Ernie glittersticker!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef NotTheSame het volgende:
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi. De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
Ik heb de placenta rechts en ook een scheve buikquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Melliemuis het volgende:
DJMO, fijn dat de kraam geregeld isdie van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder
Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!"
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed
Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo![]()
Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt![]()
Trusten!
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!
Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D
Rest trouw gelezen enwaar nodig!
LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!
Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap
Voor wat ik me kan herinneren, is rond de 32 weken 'normaal' . ik gaf dat gisteren ook aan bij de consulente, en zij beaamde dat. Echter, uit enquetes die zij hebben gehouden voor ze begonnen als kraambureau bleek dat veel mensen rond de vijf maanden prettiger vonden en dat hebben ze dus daar op afgestemd. Moet zeggen dat ik het ook wel prettig vind. De lichtelijke contrlfreak in mij heeft weer iets wat geregeld is, van het lijstje af kunnen strepen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:54 schreef Gevalletje het volgende:
Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp. En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.
oh helio daar lig ik nu ook net naar te kijken.. En dat gevecht tegen de slaapquote:Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!
Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D
Rest trouw gelezen enwaar nodig!
LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!
Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap
Wij mannen onder elkaar geven natuurlijk geen schattige glitterplaatjes. Dus hierbij eentje van een sexy mevrouwquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef cleany het volgende:
M'n vrouw is vanavond weer goedgekeurd. Schatting ligt op 7 pond. Verder geen gekke dingen eigenlijk.
Daar waar het hoort of op het hoofd?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:21 schreef -Spring het volgende:
ik heb gedroomd dat ik een baby kreeg met een gruwelijke bos zwart schaamhaar.
Op het hoofd noem je het toch geen schaamhaar?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:37 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Daar waar het hoort of op het hoofd?
Tis allebei niet allesquote:Op woensdag 26 november 2014 09:37 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Daar waar het hoort of op het hoofd?
Hier hetzelfde, ik volg jullie wel!quote:Op woensdag 26 november 2014 08:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En nts, tot snelik ga over in lurk-modus
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Op het hoofd noem je het toch geen schaamhaar?
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef Selvaria het volgende:
[..]Dat bedacht ik me ook, maar ik kreeg een mental image dat ik graag met jullie wilde delen.
Jeej!!!!!! Ben zo blij voor jequote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
We hebben een knipper mensen!Volgens de meting geen 7+3 maar al 8 weken, een sterk kloppend hartje, en voor mijn man de grote geruststelling: er zit er echt maar eentje
Oh my, we krijgen gewoon serieus een derde kindje*jank*
Wat een goed nieuws!!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
We hebben een knipper mensen!Volgens de meting geen 7+3 maar al 8 weken, een sterk kloppend hartje, en voor mijn man de grote geruststelling: er zit er echt maar eentje
Geen glitter maar een knippersticker!!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
Ik droomde laatst dat we ineens naar Lowlands gingen op zaterdag. Mijn vrouw (zwanger...LL is in de zomer, maar goed) ging de pit in terwijl ik buiten de tent stond. Kwam even later naar me toe met een deuk in haar buik. Met het kind was niet veel aan de hand overigens.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:07 schreef purebliss het volgende:
Nou over leuke dromen.. Ik droomde vannacht dat ik een appelboom was. En dat mensen mijn kinderen ( de appels dus..) gingen opeten..
Goed nieuws!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
Jeej!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
Knipperendquote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Nikooos het volgende:
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten?
A happy wife is a happy lifequote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:
Alles wat je zwangere vrouw wil hebben dat geef je haar. zo werkt dat.
Niet doen, een alternatief gaat nooit de features hebben die zij graag wilt hebben. Die tas die ze nu wilt is de perfectie in haar ogen en dat is dus de tas die je haar geeft.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef Nikooos het volgende:
Ik wil haar best die tas geven hoor, maar ik mocht zoeken naar alternatieven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Zijn er niet, gewoon die tas kaufen, ik neem 'm zelf ook!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef Nikooos het volgende:
Ik wil haar best die tas geven hoor, maar ik mocht zoeken naar alternatieven
het voordeel van dat ding is is dat jij er ook mee rond kan lopenquote:
Ja om die reden zitten we nu met een kraamfeest van 1600 euro...mooie boel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:
Alles wat je zwangere vrouw wil hebben dat geef je haar. zo werkt dat.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet doen, een alternatief gaat nooit de features hebben die zij graag wilt hebben. Die tas die ze nu wilt is de perfectie in haar ogen en dat is dus de tas die je haar geeft.Alsof het haar om de features gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag maar eens naar alle vakjes aan haar en hoe die zo handig zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Alsof het haar om de features gaat
Dat ga ik niet winnen inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vraag maar eens naar alle vakjes aan haar en hoe die zo handig zijn
Welke tas hebben jullie? We zoeken nog 1 die geschikt is voor onze tweeling.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Paxlie het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat de tas die Moppert toen graag wilde echt geniaal is als het gaat om spullen meenemen. Er gaat echt belachelijk veel in en dankzij alle vakjes en dingen blijft alles ook netjes gescheiden.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef Moppert het volgende:
Meegeleverd:
Fopspeentasje met microban behandeling tegen bacteriën
Verschoningsmatje
Zak voor vuile/natte was
Gespen voor bevestigin aan de kinderwagen
Koel-warmhoud vak
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Nikooos het volgende:
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten?
Ik heb 'm ook. Dat ding had ik bij L ook al moeten hebben. Man wat kun je daar een hoop meuk in kwijt.quote:
Holy shit.. Die moet ze natuurlijk ook precies hebben!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.htmlquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Even een eigen quote, waarom niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Risu het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een hypnobirthing cursus, want dat spreekt me erg aan. Maar nou zie ik op de site dat het echt een partnerding is en ik krijg mijn vent echt niet mee. Ik kan me wel als 1 persoon opgeven maar dan zit ik straks in mijn uppie als enige. Beetje een dilemma of ik nou wel of niet moet gaan. 1 persoon is iig korting en dat scheelt voor als het niet vergoed wordt.
Wat moet ik nou doen.
Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.html
Staat ook cognac, maar de kleur lijkt anders.
Thnx!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?
Er was ook 1 site die pas na plaatsing in het winkelmandje aangaf dat het artikel uitverkocht was.
Maar cowboysbag heeft maar 1 cognackleur. Zou het er op wagen.
Goed gedaan! Gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Risu het volgende:
Ik heb de cursusmevrouw gewoon gebeld, nu ga ik gewoon morgen al![]()
En dan bespreken we verder of ik in die groep blijf, of de rest individueel of op een dag met partner erbij. Wat handig zeg.
Nou alleen de borstvoedingsavond nog regelen in januari en dan is het geregel klaar. De rest is bijzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |