abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146994525
Zwangerschap en Geboorte.

2014

2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
18 juli: Mariposas

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:18:20 #2
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_146994910
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi *O* . De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
pi_146995224
Muurvaste Piranha voor NTS *O*
pi_146995260
Peanut is druk vandaag O+ Kan hem nu ook aan de buitenkant voelen!! Dat had ik nog niet verwacht :D
pi_146995501
LT wat een schitterend meisje, gefeliciteerd. O+

Luna, welkom! *O*

Pff, ik heb enorm veel moeite met alles bijhouden, maar lees wel altijd alles dus nog even *O* voor alle mooie berichten van de afgelopen dagen en -O- voor de mindere berichten.

Ik ben zelf sinds vorige week (15 weken) van alle prille kwaaltjes af en dat is echt heerlijk! Eindelijk wat meer energie en ik kan gewoon weer eten volgens mijn normale ritme (eerst minstens elk uur eten anders gigantische buikkramp ;( ). Ik begin nu ook echt te genieten van het feit dat er hier straks een mini-versie van vriend en mij bij ons in huis woont. O+

Ik ga proberen vanaf nu wat meer mee te posten maar mijn werk slokt nog heel veel tijd op en dat is lastig te combineren..
pi_146996427
Ik voel me vandaag ook voor het eerst in twee weken weer een beetje oké. Zo veel misselijk de afgelopen tijd! Zelfs met beperkt overgeven was het echt geen pretje. Hopelijk blijft het tweede trimester ook zo!
pi_146997488
Bij mijn vriendin was het in de 16e week eindelijk wat beter. Veel overgeven en misselijkheid. Hopelijk kan ze nu wat meer genieten. Ik kon er ook zo weinig mee...
pi_146997615
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef NotTheSame het volgende:
Whoppaah we zijn weer goedgekeurd! En m'n bowlingbal-tussen-benen-gevoel is juist, we hebben een vibi *O* . De kans dat Piranha dus nog draait is nu helemaal naar nihil gedaald.
Geschat geboortegewicht zit nog steeds tussen de 6 en 7 pond dus we doen het supergoed.
Hiervoor verdien je een Bert en Ernie glittersticker!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2014 @ 20:21:56 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147000868
Hier vanmorgen de kraamintake gehad. Kreeg een compliment dat ik alles zo goed op orde had al. Kreeg als enige tip een antislipmatje onder het aankleedkussen te leggen zodat deze wat minder snel zou verschuiven. Oh en m'n bed moest omhoog. Voorlopig indicatie voor 49 uur, met optioneel meer uren als de vk dat nodig acht. Eerste dagen komt ze acht uur per dag, komt dan ook al om acht uur zodat Jan en Geert naar school gebracht kunnen worden en daarna word het langzaam afgebouwd qua aantal uren per dag. Dikke prima wat mij betreft.

Ook vandaag de bevestiging gekregen voor drie dagen kinderopvang voor spekkie, op de dagen die k graag wilde. En nu ben ik helemaal kuis verrot en heb ik het steenkoud *insert sneeuwpopsmiley*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147003411
DJMO, fijn dat de kraam geregeld is :) die van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder :D

Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!" :')
pi_147003884
Wat een schatje LT! Prachtig!
Kwak
pi_147004188
Ik ben geen onbekende meer qua harde buiken. Ik twijfelde eerst of het er een was, maar het is nu wel duidelijk. Vervelend gevoel zeg. :{ gelukkig duren ze hooguit 5 seconden ofzo. Dat is nog wel uit te houden. En geen regelmaat natuurlijk, anders zou ik aan de bel trekken. Dinsdag weer afspraak, dan meld ik het meteen even.
pi_147006010
Vervelend Risu! Hoe ver ben je nu?

Mellie, ik wil ook zo'n kraam! O+
pi_147006435
Nu 26 weken. Ik denk dat ik hooguit drie per dag heb, dus het valt wel mee.
pi_147007500
Vervelend van de harde buiken Risu!

Fijn zo'n goede kraam, Mellie. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder iedere dag in mijn huis zou zijn, maar dat is denk ik toch anders als je in het buitenland woont.
pi_147007831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Melliemuis het volgende:
DJMO, fijn dat de kraam geregeld is :) die van mij is al heel lang geregeld, ik hoef haar alleen te voeren en een bed te geven. Ik noem haar ook wel moeder :D

Mijn buik voelt trouwens heel raar, heel hard aan de rechterkant en zacht aan de linkerkant. Ziet er ook een beetje gek uit. Liep een beetje te porren en vriendlief direct "STOP POKING MY SON!" :')
Ik heb de placenta rechts en ook een scheve buik :D sochtends kan ik het heel goed voelen en dan ook heel goed zien :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147007993
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed :Y

Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo O+

Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt ;)

Trusten! :W
pi_147009917
M'n vrouw is vanavond weer goedgekeurd. Schatting ligt op 7 pond. Verder geen gekke dingen eigenlijk.
pi_147009934
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier trekken de donkere wolken eindelijk weg. Ik voel soms de baby en het gaat gewoon goed :Y

Thuis met de jongens gaat het ook heerlijk en het is gewoon fijn zo O+

Nu ben ik naast mn peuter gekropen en ik ga lekker genieten voordat manlief komt en hem naar z'n eigen bed brengt ;)

Trusten! :W
O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147010037
Oh wat een mooie foto LT! Wat een mooi popje O+

Sticker voor NTS!

Leuk dat je de baby al zo goed kan voelen Mellie!

Fijn dat je je beter voelt Selvaria!

Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog :P.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp :). En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.

Ik weet niet hoe een harde buik precies voelt, dan zal ik er nog geen gehad hebben waarschijnlijk. Was geloof ik een teken om het wat rustiger aan te doen, toch?

Morgen maar even langs de drogist, eens zien wat voor neusspray ik het best kan gebruiken. Keelpijn is momenteel bijna helemaal weg, nu is het weer m'n neus :P. Ik neem morgen ook maar vrij, even rust nemen en uitzieken!
pi_147010113
Wat fijn dat het beter gaat Vlindur! Scheelt vast ook veel dat je hem of haar kan voelen nu!

Sticker voor mw.Cleany! *O*
pi_147010901
Super vllindur ! :*

Even tip voor mensen die gaan bevallen en dat nooit eerder hebben gedaan.

NIET, verslikken en hoesten als je pas bevallen bent. Godskolere :'( !

Bedankt voor alle complimenten O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147011956
NTS weer goedgekeurd! En vlindur fijn dat je je er geruster op voelt!

Rady, hoe lang ga je op 1 staan?:D *O*
Rest trouw gelezen en :* waar nodig!

LadyT, wat heb je een mooierd gemaakt!

Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap O+
pi_147012081
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:

Eerste nacht thuis, wat is dat spannend en overweldigend zeg! Maar wij kunnen dit. En wat is het mooi als je netgedronken baby nog even op je ligt, zo diep in slaap O+
O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2014 @ 06:51:39 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147012202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:54 schreef Gevalletje het volgende:
Is dat een normale tijd voor kraamintake eigenlijk DJMO? Heb niks gehoord nog, vind m'n huis ook niet opgeruimd genoeg nog :P.
Bij mij was de zus van m'n oma de kraamhulp :). En weet dat m'n moeder ook wel graag wil helpen, m'n ouders wonen vlakbij. Ik wacht het nog wel even af.
Voor wat ik me kan herinneren, is rond de 32 weken 'normaal' . ik gaf dat gisteren ook aan bij de consulente, en zij beaamde dat. Echter, uit enquetes die zij hebben gehouden voor ze begonnen als kraambureau bleek dat veel mensen rond de vijf maanden prettiger vonden en dat hebben ze dus daar op afgestemd. Moet zeggen dat ik het ook wel prettig vind. De lichtelijke contrlfreak in mij heeft weer iets wat geregeld is, van het lijstje af kunnen strepen. ;)

Vlindur O+ :*
Helio O+

Voor de rest: c_/
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147012264
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 03:46 schreef Heliotrope het volgende:

oh helio daar lig ik nu ook net naar te kijken.. En dat gevecht tegen de slaap O+
  woensdag 26 november 2014 @ 07:25:55 #27
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147012344
LT en Helio, misschien tot snel in hrt Babytopic!!

DJMO das idd een zeer vroege intake, ik heb em 2 weken geleden pas gehad.

Gevalletje, je mag gewoon Xylometazoline-spray bij verkoudheid.
Alleen hier werkt het niet afdoende.

Risu, die vroege harde buiken zijn niet fijn, dat geloof ik graag :* .

Ik zag wat nieuwelingen en stickers voorbij komen O+!

Verder even een knuf voor iedereen die het kan gebruiken.
Na wederom een kl0tenacht gaan we weer werkvolk delegeren ~O> !
pi_147012750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef cleany het volgende:
M'n vrouw is vanavond weer goedgekeurd. Schatting ligt op 7 pond. Verder geen gekke dingen eigenlijk.
Wij mannen onder elkaar geven natuurlijk geen schattige glitterplaatjes. Dus hierbij eentje van een sexy mevrouw :+

woensdag 26 november 2014 @ 08:42:52 #29
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147012889
Soms mis ik de vind ik leuk knop :)
pi_147012911
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En nts, tot snel :* ik ga over in lurk-modus
pi_147013411
ik heb gedroomd dat ik een baby kreeg met een gruwelijke bos zwart schaamhaar. :')
pi_147013704
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:21 schreef -Spring het volgende:
ik heb gedroomd dat ik een baby kreeg met een gruwelijke bos zwart schaamhaar. :')
Daar waar het hoort of op het hoofd? ;(
pi_147013951
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:37 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Op het hoofd noem je het toch geen schaamhaar? :D
  woensdag 26 november 2014 @ 09:49:57 #34
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147013970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:37 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Tis allebei niet alles -O-

Ik kreeg er vannacht 3 :o
pi_147014387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En nts, tot snel :* ik ga over in lurk-modus
Hier hetzelfde, ik volg jullie wel! :*
pi_147014543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Op het hoofd noem je het toch geen schaamhaar? :D
:D Dat bedacht ik me ook, maar ik kreeg een mental image dat ik graag met jullie wilde delen. *;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2014 @ 10:24:38 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147014768
lol net in de appie; ik had een pijnsteek in m'n lies in de rij bij de kassa. Meerdere mensen keken verschrikt en één vroeg er meteen: oh jee, was dat een wee??

pi_147015694
Haha, moet ik ook eens doen. Gewoon voor de lol.

Jullie verliefde net-moeders maken me aan het rammelen. Is het al bijna maart. :P
  woensdag 26 november 2014 @ 11:07:15 #39
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147015701
Nou over leuke dromen.. Ik droomde vannacht dat ik een appelboom was. En dat mensen mijn kinderen ( de appels dus..) gingen opeten.. :'(
pi_147017371
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef Selvaria het volgende:

[..]

:D Dat bedacht ik me ook, maar ik kreeg een mental image dat ik graag met jullie wilde delen. *;
:D!
pi_147017411
We hebben een knipper mensen! O+ Volgens de meting geen 7+3 maar al 8 weken, een sterk kloppend hartje, en voor mijn man de grote geruststelling: er zit er echt maar eentje ;)

Oh my, we krijgen gewoon serieus een derde kindje O+ *jank*
pi_147017501
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef L-E het volgende:
We hebben een knipper mensen! O+ Volgens de meting geen 7+3 maar al 8 weken, een sterk kloppend hartje, en voor mijn man de grote geruststelling: er zit er echt maar eentje ;)

Jeej!!!!!! Ben zo blij voor je :D
pi_147017523
quote:

Wat een goed nieuws!! O+ *O* O+

Ik zag nog meer goede berichten en nieuwe zwangerschappen, maar de exacte ins & outs ben ik kwijt :@. Gewoon een algemeen hoera en welkom *O*!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147017544
*O*
pi_147017592
quote:

Geen glitter maar een knippersticker!!

pi_147017771
Hoera, L-E! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147017800
Jeee, gefeliciteerd LE! Broertje in de maak!
pi_147017955
Yay een knippert! *O*
pi_147018153
quote:

O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147018318
Jeej gefeliciteerd! *O*
pi_147018400
quote:

*O* Yess!!!! Gefeliciteerd met de goeie echo!
pi_147018489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:07 schreef purebliss het volgende:
Nou over leuke dromen.. Ik droomde vannacht dat ik een appelboom was. En dat mensen mijn kinderen ( de appels dus..) gingen opeten.. :'(
Ik droomde laatst dat we ineens naar Lowlands gingen op zaterdag. Mijn vrouw (zwanger...LL is in de zomer, maar goed) ging de pit in terwijl ik buiten de tent stond. Kwam even later naar me toe met een deuk in haar buik. Met het kind was niet veel aan de hand overigens.
Vreemde droom...
pi_147018496
quote:

Goed nieuws!
pi_147018609
quote:

Jeej! *O*
pi_147019199
quote:

Knipperend O+je!
*O*
pi_147020755
Ik ben na de lunch echt niks meer waard de laatste dagen :') moe, beetje beroerd, niet geconcentreerd.. Een dutje zou best welkom zijn..
pi_147020834
quote:

O+ O+
pi_147021056
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten? :')
pi_147021100
Misgunner... :{w
Kwak
  woensdag 26 november 2014 @ 14:04:33 #60
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147021187
Alles wat je zwangere vrouw wil hebben dat geef je haar. zo werkt dat. :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:05:21 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_147021212
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Nikooos het volgende:
Dames (en eventuele heer)... Mijn vriendin wil graag die cowboysbag luiertas. Hebben jullie goede alternatieven die geen 150 euro kosten? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:
A happy wife is a happy life
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_147021252
Ik wil haar best die tas geven hoor, maar ik mocht zoeken naar alternatieven :P
  woensdag 26 november 2014 @ 14:10:47 #63
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147021407
Maar serieus als het geld er is waarom dan niet gewoon doen. inprincipe kan iedere tas gewoon.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:11:48 #64
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_147021437
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef Nikooos het volgende:
Niet doen, een alternatief gaat nooit de features hebben die zij graag wilt hebben. Die tas die ze nu wilt is de perfectie in haar ogen en dat is dus de tas die je haar geeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:12:07 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147021447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef Nikooos het volgende:
Zijn er niet, gewoon die tas kaufen, ik neem 'm zelf ook! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147021600
quote:
owboysbag luiertas
het voordeel van dat ding is is dat jij er ook mee rond kan lopen :P
Maar sja, hier zou hij er nooit komen omdat ie achterlijk veel te duur is. Mijn 2e hands gifgroene Kipling doet het al 5 jaar prima, dus ik hoef geen nieuwe ;)
pi_147021601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:
Ja om die reden zitten we nu met een kraamfeest van 1600 euro...mooie boel.
Als ze er blij mee is, vooruit dan maar...kan nog wel na een volledige verbouwing van badkamer en toilet.
pi_147021789
Ik wilde een heel goedkope budget luiertas maar vriend ging voor een duurdere mooiere :')
Ik heb zat dure tassen en vond dat het wel een keer goedkoop kon.
What was I thinking?
  woensdag 26 november 2014 @ 14:23:40 #69
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147021816
Wij hebben een hele grote mega mega mega luiertas die ik hormonaal technisch echt moest hebben.
Ik zag het al helemaal voor me. En dat terwijl ik zelf amper een tas gebruik :D :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147021869
Lijkt me duidelijk welke tas er onder de boom komt :D
pi_147021890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Niet doen, een alternatief gaat nooit de features hebben die zij graag wilt hebben. Die tas die ze nu wilt is de perfectie in haar ogen en dat is dus de tas die je haar geeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het haar om de features gaat :D
pi_147021895
Sinds ik niet meer rook heb ik ook geen tas meer. Beurs en sleutels prop ik in mn jaszak :P telefoon in mn broekzak.
Met die kleintjes had ik weer een tas, maar nu gebruik ik die ook niet meer :)
Straks weer :Y
  woensdag 26 november 2014 @ 14:26:59 #73
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_147021927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Alsof het haar om de features gaat :D
Vraag maar eens naar alle vakjes aan haar en hoe die zo handig zijn :+
pi_147021981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Vraag maar eens naar alle vakjes aan haar en hoe die zo handig zijn :+
Dat ga ik niet winnen inderdaad :')
  woensdag 26 november 2014 @ 14:29:44 #75
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_147022021
Overigens moet ik wel zeggen dat de tas die Moppert toen graag wilde echt geniaal is als het gaat om spullen meenemen. Er gaat echt belachelijk veel in en dankzij alle vakjes en dingen blijft alles ook netjes gescheiden.
pi_147022177
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Paxlie het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat de tas die Moppert toen graag wilde echt geniaal is als het gaat om spullen meenemen. Er gaat echt belachelijk veel in en dankzij alle vakjes en dingen blijft alles ook netjes gescheiden.
Welke tas hebben jullie? We zoeken nog 1 die geschikt is voor onze tweeling.
(heb een mooie nieuwe maar man vind m te klein :'))

L-E *O*
  woensdag 26 november 2014 @ 14:38:27 #77
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147022307
http://www.beaba-webshop.(...)-in-taupe-zwart.html

Voor jullie handig omdat je het middenvak kan verdelen in 2 delen
(wij hebben een ouder model die heeft dat helaas niet :( )

Meegeleverd:

Fopspeentasje met microban behandeling tegen bacteriën
Verschoningsmatje
Zak voor vuile/natte was
Gespen voor bevestigin aan de kinderwagen
Koel-warmhoud vak
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147022349
^O^ ziet er goed uit! Bedankt
pi_147022395
Yay L-E *O* O+
pi_147022542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef Moppert het volgende:

Meegeleverd:

Fopspeentasje met microban behandeling tegen bacteriën
Verschoningsmatje
Zak voor vuile/natte was
Gespen voor bevestigin aan de kinderwagen
Koel-warmhoud vak
:) man heeft m ook goedgekeurd

:s)
  woensdag 26 november 2014 @ 14:45:37 #81
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147022563
L-E O+ O+ O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:47:33 #82
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_147022616
quote:
Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_147022669
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:) man heeft m ook goedgekeurd

:s)
Ik heb 'm ook. Dat ding had ik bij L ook al moeten hebben. Man wat kun je daar een hoop meuk in kwijt. O+
pi_147023021
Ik wil me graag aanmelden voor een hypnobirthing cursus, want dat spreekt me erg aan. Maar nou zie ik op de site dat het echt een partnerding is en ik krijg mijn vent echt niet mee. Ik kan me wel als 1 persoon opgeven maar dan zit ik straks in mijn uppie als enige. Beetje een dilemma of ik nou wel of niet moet gaan. 1 persoon is iig korting en dat scheelt voor als het niet vergoed wordt.
Wat moet ik nou doen. :{
pi_147023032
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Nikoos, die verdiend ze na de misselijkheid! Ik heb um trouwens ook gereserveerd. De cognac kleurige is alleen nog maar te krijgen/reserveren bij www.thelittlegreenbag.nl . Bij de andere winkel kregen we te horen dat die uit het assortiment ging (?!), dus wees er op tijd bij!
Holy shit.. Die moet ze natuurlijk ook precies hebben!
pi_147023153
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.html
Staat ook cognac, maar de kleur lijkt anders.
pi_147023230
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Risu het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een hypnobirthing cursus, want dat spreekt me erg aan. Maar nou zie ik op de site dat het echt een partnerding is en ik krijg mijn vent echt niet mee. Ik kan me wel als 1 persoon opgeven maar dan zit ik straks in mijn uppie als enige. Beetje een dilemma of ik nou wel of niet moet gaan. 1 persoon is iig korting en dat scheelt voor als het niet vergoed wordt.
Wat moet ik nou doen. :{
Even een eigen quote, waarom niet.
Heb me maar gewoon aangemeld, ik zie wel. Zie alleen we net dat ik de eerste bijeenkomst misschien nog moet missen ook als ik in die groep gezet wordt, dan heb ik namelijk al een ander avondje vanuit de vk geregeld :') wat een gedoe zeg.
  woensdag 26 november 2014 @ 15:11:54 #88
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_147023262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:07 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Is deze anders? http://vanbeeklederwaren.(...)1249-300-cognac.html
Staat ook cognac, maar de kleur lijkt anders.
Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?

Er was ook 1 site die pas na plaatsing in het winkelmandje aangaf dat het artikel uitverkocht was.

Maar cowboysbag heeft maar 1 cognackleur. Zou het er op wagen ^O^ .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_147023333
Ik heb een tas van nijntje die ik gewoon leuk vond. Er zitten niet echt veel vakjes in ofzo, maar ik vinnum gewoon leuk. Was ook niet zo duur. En hij is nog blauw ook, leuk he, voor een meisje. Ja had ik al gezegt dat ik em gewoon leuk vond. Ik zie wel of ie handig is.
pi_147023466
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Hm ja.. Lijkt me hetzelfde. Had toen wel alles uitgezocht. Misschien dat ik die over het hoofd heb gezien..?

Er was ook 1 site die pas na plaatsing in het winkelmandje aangaf dat het artikel uitverkocht was.

Maar cowboysbag heeft maar 1 cognackleur. Zou het er op wagen ^O^ .
Thnx!
pi_147023962
Ik heb de cursusmevrouw gewoon gebeld, nu ga ik gewoon morgen al :o
En dan bespreken we verder of ik in die groep blijf, of de rest individueel of op een dag met partner erbij. Wat handig zeg.

Nou alleen de borstvoedingsavond nog regelen in januari en dan is het geregel klaar. De rest is bijzaak.
pi_147024084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Risu het volgende:
Ik heb de cursusmevrouw gewoon gebeld, nu ga ik gewoon morgen al :o
En dan bespreken we verder of ik in die groep blijf, of de rest individueel of op een dag met partner erbij. Wat handig zeg.

Nou alleen de borstvoedingsavond nog regelen in januari en dan is het geregel klaar. De rest is bijzaak.
Goed gedaan! Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2014 @ 16:01:23 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147024577
Goedemiddag! ik zag een knippertje voor L-E voorbijkomen *O*

Ik heb even een klein uurtje complete rust in de tent. Jan is bij een vriendje spelen, en achter me was het ineens stil .. Geert ligt in snurkmodus op de stoel te pitten O+ heb veel zin om ook even te gaan liggen, maar ik ga de afwas maar even doen oid.

pi_147025092
Knipper voor L-E! *O*

Goed dat je je hebt aangemeld Risu! Maar weet je zeker dat je je man er niet bij wil hebben? Die van mij mag binnenkort mee naar yoga, niet zijn ding maar dat doet hij graag voor me.

Over luiertassen, mijn man heeft de onze twee jaar geleden in Amerika besteld nadat hij deze had gezien bij vrienden. Zwart, functioneel en hij vind het niet erg om er mee rond te lopen. Tot zover alles prima. Nu zag ik gisteren een hele gave tas van Kate Spade, een beetje duur maar enorm afgeprijsd. Dus terwijl ik liep te twijfelen of ik hem zou kopen zei mijn lief: ' de komende twee jaar gebruik je die tas toch niet.' Drie keer raden wie nu een hele mooie nieuwe schoudertas heeft! ;)
pi_147025273
De tijd komt gewoon slecht uit, donderdagavond om half 8, dan heeft hij net genoeg tijd om wat eten naar binnen te proppen voor hij weer op moet draven. Andere tijd/dag is beter.
Het is maar 5 keer en in december is het al weer klaar. Maar hij is wel bereid op zich om 1 of 2 keer te komen dan. ALS hij er ook wat aan heeft, zegt hij dan. Vanavond verder praten, via skype is niet echt handig.
  woensdag 26 november 2014 @ 17:04:47 #96
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_147026945
NTS *O* voor vibi en goede controle!
DJ fijn van de intake en de kinderopvang! ^O^
Cleany fijn dat je vrouw weer goedgekeurd is! :Y
Helio heerlijk thuis O+ En ik weet niet hoe lang ik nog op 1 blijf.. heb nog steeds geen echt voorwerk ofzo.. dus heb het idee dat het makkelijk nog wel 2 weken kan duren ;) (onder voorwaarde dat ze me niet willen gaan inleiden ivm randje hypertensie)
LT en Helio in lurkstand :W :*
Mensen.. jullie dromen! :o _O-
LE wat super van jullie knipper-baby!!! *O*
Risu leuk van de cursus. Goed geregeld zo toch! Misschien kan de dame van de cursus ook aangeven welke van de dagen het meest van toepassing/interessant zijn voor je man :Y

Mijn moeder, zusje, kleine neefje en nichtje zijn gezellig op bezoek geweest voor mijn verjaardag vandaag *deelt virtuele taart uit aan iedereen* :Y) . En we zijn ook nog gaan shoppen in het winkelcentrum.. zwarte pieten all over the place! *O*
Het was erg gezellig, al kreeg ik wel wat harde buiken tijdens het winkelen :P
Vanavond ook nog een verjaardagsfeestje gepland met onze vrienden. En dan las ik morgen wel weer een rustdag in ;)

En de proefdruk van het geboortekaartje hebben we vandaag ook ontvangen en is ook super! W000t! :D

Owja.. en nog wat.. hoesten vlak na de bevalling is niet aan te raden zoals LT opmerkte. Maar ervoor ook niet hoor.. ben nog verkouden en door het hoesten in combinatie met een volle blaas pies ik nou soms in mijn broek whehehhe hellup :')
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_147028723
LE, hoera voor de knipper!! *O*
pi_147029716
jaaaa, fijn LE! O+

Ik had gisteren intake bij de vk. Ze had de uitslag van mn bloed binnen waar ook mn hb bij zat. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moe was.

De vk (zwaar gereformeerd grappig vrouwtje): Je hb is erg goed. (8,3 of zo.)
Ik: Oh fijn. Wij eten nauwelijks vlees dus ik probeer op andere manieren mn ijzer binnen te krijgen. En dat gaat goed blijkbaar.
Vk: Oh? Eet je weinig vlees? Dan moet je wel genoeg andere dingen eten om voldoende ijzer binnen te krijgen.
Ik: Ja dat weet ik. Dat doe ik dus ook.
Vk: veel andere dingen waar ijzer in zit.
Ik: Jup. Noten en zo. En groene groenten.
Vk: ik zal een papier voor je pakken waarop staat wat je dan allemaal kunt eten.
Ik: Dat weet ik wel, hoor. :)
Vk: Kijk, hier staat het. Noten, gr...
ik: groene groenten idd, en dit en dat en zus. Ik weet het. :)
Vk: Binnenkort komt er een diëtiste. Zal ik vragen of je er een consult kunt krijgen?
Ik: Ja euh, dat mag. Maar mn hb is toch goed?Vk: Ja, dat wel. Maar het je moet er goed op letten als je geen vlees eet.

Enz enz enz.

Ik hoop dat ze tijdens de bevalling beter luistert. :P

Het was goed bedoeld natuurlijk, dat weet ik, en mn hb kan naarmate de zwangerschap vordert nog dalen, maar het was wel eem bijzonder gesprek. Typerend voor de rest van de intake ook.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2014 @ 19:03:55 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147030496
oh ik zou me kapot ergeren Spring :X wel fijn dat je hb nu (nog) in orde is. De mijne blijft laag ondanks ijzertabletten :') (laag als in: grensgeval .. was nu 6,9 met tabletjes).

Nog een fijne verjaardag Rady!!

en verder weet ik het niet meer :')

Ik ben altijd in strijd met Geert als hij meds moet krijgen, of als ik z'n neus/ogen schoon wil maken omdat snot. Vanmiddag bij de huisarts de afspraak gemaakt dat ik het zalfje van de dokter in z'n ogen moest doen etc. En zowaar, na het douchen kwam hij uit zichzelf naast me zitten om de zalf in z'n ogen te laten druppelen door me :o ik stond perplex haha.

woensdag 26 november 2014 @ 19:49:19 #100
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147032345
Vandaag op mijn werk afspraken gemaakt over werk. Omdat ik in verwachting ben van een tweeling zijn er Arbo regels waardoor je eerder in de ziektewet gaat en dus eerder thuis komt te zitten. Na de kerstvakantie ga ik nog maar 4 uur per dag werken en vanaf 2 februari volledig thuis. Wel een gek idee! Ik ben nu alles uit mijn klas alvast mee naar huis aan het slepen. Anders ben ik het straks kwijt!
Gynaecoloog heeft al gezegd dat ze me niet voorbij de 37 weken gaan laten lopen. Dus dan worden het april baby's ipv mei.
Elke 2 weken controle in het ziekenhuis. Pffft, dat vind ik wel vaak. Maar het wordt allemaal wel goed in de gaten gehouden. Elke 2 weken echo! Dat is dan weer leuk. Even koekeloeren hoe het gaat met de baby's. En hoeveel meer je in 2 weken steeds ziet. Niet normaal. Ik vind het wonderlijk. Afgelopen keer werden de foto's van de echo dubbel geprint, omdat mijn moeder mee was. Dan had ze zelf ook echo foto's! Super lief!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')