abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147448421
Gister een Nederlandse clan tegengekomen, wilde eigenlijk stoppen maar uiteindelijk tot 0300 doorgegaan met S&D. Lekker ouwehoeren en tactische praat om te winnen
pi_147451137
Het barst wel weer van de snipers overal.
pi_147459477
Sledgehammer is taking the piss with me.
Gisteren in een potje waar ik onzettend veel score had (1000 score per minute) in een heated Domi potje (krappe stand), loopt het spel ineens vast bij het halen van mijn warbird..
Net een potje op Comeback waarin ik in de eerste ronde al 6000 score had en in de 2e ronde 8 defends achter mekaar pak op B, loopt ie weer vast bij het halen van een UAV..

Alle potjes waarin ik slecht ga gebeurt dit natuurlijk niet, oh oh wat werd ik leip..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_147463061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:26 schreef danny081 het volgende:
Het barst wel weer van de snipers overal.
idd. Zondag een game waar het stikte van de quickscopers.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_147507333
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Albert86 het volgende:

[..]

idd. Zondag een game waar het stikte van de quickscopers.
Mooie is dat die mongolen de 29e kill een half uur bezig zijn om een 360 kill te maken en daardoor vaak alsnog verliezen, omdat ze de sensitivity niet hoog genoeg zetten waardoor de autoaim niet snel genoeg op de rem staat. Snipers zijn de wielrenners en de kano'ers van call of duty. En ondanks ze zeggen dat het steeds moeilijker wordt gemaakt lijkt het wel alsof het makkelijker is geworden. Ik was echt een kneus met snipen maar nu lijk ik alles te raken als ik het doe ik die grote buiten map, ben even de naam kwijt.
pi_147511719
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef danny081 het volgende:

[..]

Mooie is dat die mongolen de 29e kill een half uur bezig zijn om een 360 kill te maken en daardoor vaak alsnog verliezen, omdat ze de sensitivity niet hoog genoeg zetten waardoor de autoaim niet snel genoeg op de rem staat. Snipers zijn de wielrenners en de kano'ers van call of duty. En ondanks ze zeggen dat het steeds moeilijker wordt gemaakt lijkt het wel alsof het makkelijker is geworden. Ik was echt een kneus met snipen maar nu lijk ik alles te raken als ik het doe ik die grote buiten map, ben even de naam kwijt.
Autoaim? Console zeker? Ik speel op de pc.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_147511943
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Autoaim? Console zeker? Ik speel op de pc.
Yep, xbone. Ik ben een traitor. Heb altijd op pc gespeeld, em spellen als skyrim speel ik mog op pc. Was er altijd van overtuigd dat je met een controller geen fps kon spelen. Maar omdat mijn vrienden allemaal een console hadden ben ik toch overstag gegaan en er eentje gekocht zodat ik met mijn vrienden kon knallen. Aan het begin verafschuwde ik de controller maar nu vind ik het heerlijk. Het scheelt ook enorm sjouwen met lanparties.
pi_147542652
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef danny081 het volgende:

[..]

Yep, xbone. Ik ben een traitor. Heb altijd op pc gespeeld, em spellen als skyrim speel ik mog op pc. Was er altijd van overtuigd dat je met een controller geen fps kon spelen. Maar omdat mijn vrienden allemaal een console hadden ben ik toch overstag gegaan en er eentje gekocht zodat ik met mijn vrienden kon knallen. Aan het begin verafschuwde ik de controller maar nu vind ik het heerlijk. Het scheelt ook enorm sjouwen met lanparties.
Daarnaast zijn op de consoles meer spelers dan op PC nowadays.
Back in the day op CoD 4 helemaal loco gaan op mijn pc'tje en lekker noobs pownen, wat was dat een leuke tijd!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_147545566
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:11 schreef Koenani het volgende:

[..]

Daarnaast zijn op de consoles meer spelers dan op PC nowadays.
Back in the day op CoD 4 helemaal loco gaan op mijn pc'tje en lekker noobs pownen, wat was dat een leuke tijd!
Ik speel nog steeds CoD 4. Volgens mij is CoD 4 nog actiever dan AW op pc. :')
AW heb ik dit weekend gratis uitgeprobeerd, maar het is me allemaal veel te druk en complex geworden. Ik volg het allemaal wel, maar het is zo veel gedoe.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_147559454
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:29 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik speel nog steeds CoD 4. Volgens mij is CoD 4 nog actiever dan AW op pc. :')
AW heb ik dit weekend gratis uitgeprobeerd, maar het is me allemaal veel te druk en complex geworden. Ik volg het allemaal wel, maar het is zo veel gedoe.
Het is dat ik geen PC heb om op te gamen anders had ik CoD4 waarschijnlijk ook wel geïnstalleerd om ff te spelen. Zo heb ik back in the day ook nog Command & Conquer Renegade op de PC gespeeld, maar omdat The All Seeing Eye niet meer is, wist ik niet hoe ik lobbies kon vinden voor online :(
pi_147633855
Het blijft toch kut dat je challenges resetten na iedere prestige vind ik. Alleen je wapen challenges blijven staan. Nu moet je je dus 50 levels gaan bezig houden om bijvoorbeeld 200 sticky kills te krijgen. Wie heeft daar nou zin in?
pi_147635832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef danny081 het volgende:
Het blijft toch kut dat je challenges resetten na iedere prestige vind ik. Alleen je wapen challenges blijven staan. Nu moet je je dus 50 levels gaan bezig houden om bijvoorbeeld 200 sticky kills te krijgen. Wie heeft daar nou zin in?
Slaat idd nergens op, want je kunt sommige masteries dan ook alleen halen als je niet meer prestiged of prestige master bent..
pi_147636944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Koenani het volgende:

[..]

Slaat idd nergens op, want je kunt sommige masteries dan ook alleen halen als je niet meer prestiged of prestige master bent..
Nu je dat zegt moet ik mijn mening misschien een beetje bijschaven. Je kan natuurlijk inderdaad gewoon alles halen als je prestige master bent. Had ik nog niet aan gedacht. Bij ghosts was ik al crij snel prestige master en de lol gaat er dan wel snel vanaf, dan speel je namelijk alleen nog om te winnen en de xp points enzo heb je dan niks meer aan. Misschien is dit dan toch wel iets goeds want nu heb ik dan tenminste nog wat te doen als ik prestige master ben. Dan laat ik die challenges gewoon tot die tijd links liggen.
pi_147638108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef danny081 het volgende:
:W :@

Ik heb oa de Wildcard challenges al compleet, evenals de Humiliation challenges en sniper mastery.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147638243
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:04 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

:W :@

Ik heb oa de Wildcard challenges al compleet, evenals de Humiliation challenges.
d

Die challenges blijven ook staan denk ik want die heb ik ook al compleet. Dat is met dat joker masker.
Niet alles gaat weer op nul. Maar een aantal dingen wel. Zoals exo launcher enzo geloof ik.
pi_147638624
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef danny081 het volgende:

[..]

d

Die challenges blijven ook staan denk ik want die heb ik ook al compleet. Dat is met dat joker masker.
Niet alles gaat weer op nul. Maar een aantal dingen wel. Zoals exo launcher enzo geloof ik.
Ja die had ik dus compleet toen die challenges nog wel gereset werden :P
Ach ik vind het niet erg, lekker voor dingen spelen, blijft het spel voor langere tijd een uitdaging. Ik had in Ghost ook bijna alles geünlocked.
pi_147639495
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja die had ik dus compleet toen die challenges nog wel gereset werden :P
Ach ik vind het niet erg, lekker voor dingen spelen, blijft het spel voor langere tijd een uitdaging. Ik had in Ghost ook bijna alles geünlocked.
Ik was net ook al inderdaad teruggekomen op mijn mening. Is wel weer leuk als je prestige master bent. Zit nu op 5, dus na prestige master is er tenminste ook nog wat te doen dat wel.
pi_147647195
Alle challenges resetten weer maar de playercards blijf je houden als je die eenmaal gehaald hebt
pi_147701769
Nog nooit heb ik het gevoel gehad dat ik een call of duty niet leuk vind. Maar er moet echt wat veranderen aan het gesnipe. Het lijkt met de dag erger te worden.
pi_147702372
Geen last van. Wel dat ik geen games meer kan vinden wegens een error server is different 1.5 :')
Dus maar survival uitgespeeld.
pi_147702672
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Geen last van. Wel dat ik geen games meer kan vinden wegens een error server is different 1.5 :')
Dus maar survival uitgespeeld.
Op xbone geen last van. Alleen dat de servers niet werken af en toe. En het valt me op dat in mijn instellingen van de xbox zelf de NAT altijd op open staat wat ik ook wil. Maar dat er in het spel zelf soms staat dat mijn NAT op moderate staat.

Speel je op pc? Op pc heb je zoiezo minder snipers want op de pc zit geen autoaim en dan gaat het niet zo makkelijk als op de xbox, lijkt me.
pi_147703018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef danny081 het volgende:

[..]

Op xbone geen last van. Alleen dat de servers niet werken af en toe. En het valt me op dat in mijn instellingen van de xbox zelf de NAT altijd op open staat wat ik ook wil. Maar dat er in het spel zelf soms staat dat mijn NAT op moderate staat.

Speel je op pc? Op pc heb je zoiezo minder snipers want op de pc zit geen autoaim en dan gaat het niet zo makkelijk als op de xbox, lijkt me.
Nee PS3.
Speel zelf bijzonder gevarieerd qua wapens, maar ik vind het snipen echt prima in dit spel.
pi_147703142
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nee PS3.
Speel zelf bijzonder gevarieerd qua wapens, maar ik vind het snipen echt prima in dit spel.
Ja ik wil weaponmastery dus ik speel met alle wapens.
Ligt er ook aan in welke lobby je zit denk ik. Gisteren liep ik dus minimaal 8 potjes als enige zonder sniper in de rondte.
pi_147766160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister een Nederlandse clan tegengekomen, wilde eigenlijk stoppen maar uiteindelijk tot 0300 doorgegaan met S&D. Lekker ouwehoeren en tactische praat om te winnen
naam?
pi_147769271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

naam?
Tahie81
Maar verwacht geen superhelden acties met mijn K/D van 0.94 en W/L van 0.7 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: