Ik wou eigenlijk weten wat de naam van die Nederlandse clan was. Maar ik voeg je wel toe. PS4 toch? Ik doe meestal free for all en mijn K/D ratio met Free for all is 1.28quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tahie81
Maar verwacht geen superhelden acties met mijn K/D van 0.94 en W/L van 0.7
Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je deze box allang en sedert wanneer heb je hier last van?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:04 schreef Catkiller het volgende:
Freezes en nog meer freezes op de Xbox One bij mij.
Nee heb dat ding sinds net voor de Call of Duty release, wanneer het precies is begonnen kan ik weinig over zeggen. Het lijkt er op dat je er enkel last van hebt wanneer je split screen speelt. Had een avond waarop we geen enkele game uit konden spelen en de volgende dag heb ik een paar uur solo MP gedaan en toen was er niks aan de hand. Gisteren met split screen trouwens ook nergens last meer van gehad dus misschien is het opgelost, als het daar al aan heeft gelegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je deze box allang en sedert wanneer heb je hier last van?
Elk jaar feest, die kerstnoobs. Maar niet dit jaar, want door skillbased matchmaking kom ik alleen maar bij terrorgastenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ligt t niet aan christmas noobs?
Skilled matchmaking inderdaad. Maar zoiezo merk je het verschil wel tussen 1ms en 5ms (mijn oude monitor).quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ligt t niet aan christmas noobs?
Mijn k/d is 1.25 en ik kom alleen maar lui tegen die geen flauw idee hebben wat ze aan t doen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Elk jaar feest, die kerstnoobs. Maar niet dit jaar, want door skillbased matchmaking kom ik alleen maar bij terrorgasten![]()
Ik wil mijn k/d omhoogtrekken
wat speel je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn k/d is 1.25 en ik kom alleen maar lui tegen die geen flauw idee hebben wat ze aan t doen zijn.
Letterlijk alles waar ik op dat moment maar zin in heb.quote:
Ik speel veel Mosh Pit trouwens, denk dat daar misschien ook wel meer mensen zitten die graag objective-based spelenquote:
Ja ik vind hardcore ook erg leuk, vooral omdat je daar je challenges makkelijk haalt. Alleen durf ik er niet teveel aan gewend te raken omdat je dan de ttk uit het oog verliest in de normale modes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Letterlijk alles waar ik op dat moment maar zin in heb.
Vind laatste tijd wel vaak hardcore erg leuk.
Klopt maar die pik je wel zo weer op hoorquote:Op zondag 28 december 2014 11:13 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik vind hardcore ook erg leuk, vooral omdat je daar je challenges makkelijk haalt. Alleen durf ik er niet teveel aan gewend te raken omdat je dan de ttk uit het oog verliest in de normale modes.
Ik vind eigenlijk dat het spel weer terug gaat naar de roots. Het is een beetje 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Het lijkt inderdaad mazzel maar eigenlijk draait het erom wie er het snelst is in deze game. Net zoals vroeger, gewoon zo snel mogelijk de trekker over halen en hopen dat de vijand langzamer is. Je hebt ghosts niet gespeeld zeg je maar daar was het zelfs zo dat je met een goede headset al een flinke voorsprong had op de tegenstander. Nu is het rennen, vliegen, springen. Je behendigheids skills, maar vooral je hand-oog coordinatie bepalen of je een duel wint. Het zijn nu voor het eerst ook echt duels vind ik. Soms ren en spring je tien seconden lang om elkaar heen voor er iemand dood is. Heerlijk spel. En met de nieuwe oneshot modus kan je die snipers lekker trollen, want alleen de minder goede snipers zie je nu nog in de gewone gamemodus. De echt goede snipers gaan hun skills testen in oneshot. Nu nog gun game en dan zijn we weer compleet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb COD Ghosts overgeslagen omdat ik het te eentonig vond worden. Nu heb ik COD AW dit bevalt wel goed. Door de Exo toevoeging is het meteen een heel ander spel. Wel heb ik grote moeite om er aan te wennen.
De game gaat nog steeds lekker snel maar op een heel andere manier. Waar je in COD BO2 nog kon voorspellen/verwachten waar de enemy vandaan komt lijkt het in AW niet meer uit te maken. Je moet vaak gewoon mazzel hebben om een lekkere streak te krijgen. Soms spawnt er een enemy achter je en ben je de lul. Ook omdat iedereen overal naartoe dasht is er een grote kans dat je opeens outnumbered bent. In voorgaande spellen heb je hier meer controle in.
Maar zoals ik zeg, dat zal wel wennen zijn. Ik vind de vernieuwing echt goed en vermakelijk.
ghosts viel inderdaad erg tegen. Maar de Gun Game vond ik fantastisch en ik heb dat dan ook alleen maar gespeeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:04 schreef Zolder het volgende:
Cod ghosts was echt belachelijk slecht, maar AW doet weer veel dingen goed.
Eigenlijk heeft infinity ward na MW2 alleen nog maar slechte COD's gemaakt.
En dan nog hopen dat je een goede verbinding hebt of niet op een andere onverklaarbare manier dood gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:00 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het spel weer terug gaat naar de roots. Het is een beetje 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Het lijkt inderdaad mazzel maar eigenlijk draait het erom wie er het snelst is in deze game. Net zoals vroeger, gewoon zo snel mogelijk de trekker over halen en hopen dat de vijand langzamer is. Je hebt ghosts niet gespeeld zeg je maar daar was het zelfs zo dat je met een goede headset al een flinke voorsprong had op de tegenstander. Nu is het rennen, vliegen, springen. Je behendigheids skills, maar vooral je hand-oog coordinatie bepalen of je een duel wint. Het zijn nu voor het eerst ook echt duels vind ik. Soms ren en spring je tien seconden lang om elkaar heen voor er iemand dood is. Heerlijk spel. En met de nieuwe oneshot modus kan je die snipers lekker trollen, want alleen de minder goede snipers zie je nu nog in de gewone gamemodus. De echt goede snipers gaan hun skills testen in oneshot. Nu nog gun game en dan zijn we weer compleet.
maar op welke skill wordt dit gebaseerd. Op je k/d ratio of op je rank level? Dat vraag ik me af want dat is best een groot verschil.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan nog hopen dat je een goede verbinding hebt of niet op een andere onverklaarbare manier dood gaatMan man, een ASM in iemands rug pompen van 2 meter afstand, meneer draait om, gaat rustig liggen en schiet een OHK met een Ameli in je teen ofzo
Ik maak redelijk vaak dit soort dingen mee, het lijkt erger dan bij vorige CoDs. Maar ja, skillbased matchmaking voor alles
Op zich is dat wel eerlijk vind ik. Maar gisteren heb ik in free for al minimaal 10 potjes achter elkaar gewonnen met 30-12. Dat zou dan eigenlijk niet moeten kunnen, volgens mij klopt er toch het een en ander niet helemaal wat er gebeurt in de verdeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij een combi van K/D en score per minute
Misschien waren er niet genoeg matches en kwam dit het best in de buurt. Als ik een paar van dat soort potjes heb en daarna eruit ga om vervolgens na een paar minuten weer te spelen dan merk ik wel dat het daarna weer wat moeilijker wordt deze scores te halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef danny081 het volgende:
[..]
Op zich is dat wel eerlijk vind ik. Maar gisteren heb ik in free for al minimaal 10 potjes achter elkaar gewonnen met 30-12. Dat zou dan eigenlijk niet moeten kunnen, volgens mij klopt er toch het een en ander niet helemaal wat er gebeurt in de verdeling.
Nja, de les die ik heb geleerd is toch wel dat je alleen beter wordt door tegen mensen te spelen die beter dan jezelf zijn. Dus die tegenstand vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:51 schreef Catkiller het volgende:
Het slaat naar mijn mening helemaal nergens op dat ze skill based matchmaking hebben in elke lobby. Waar heb je ranked play dan nog voor? Als je niet verkracht wil worden dan moet je dat maar gaan doen, maar dan zit je wel vast aan bepaalde regels die daar bij horen. Het leuke aan Call of Duty is met een dikke score eindigen op het scoreboard. Nu is het nog mogelijk maar wel een heel stuk moeilijker. En het is natuurlijk ook belachelijk dat er dan bijvoorbeeld 4 gasten die samen spelen in je lobby worden geflikkerd, alsof die allemaal hetzelfde skillniveau hebben.
Het grappige is ook dat voor mijn gevoel de hogere killstreaks nog nooit zo zwak zijn geweest. Wanneer je attack dogs en een gunship tegen je had in BO dan was het zo goed als klaar (voor mijn gevoel). Heb je nu een Warbird en Paladin tegen je dan haal je je schouders op en wacht je even en ga je vrolijk verder.
Jij misschien wel, veel anderen niet. Het enige wat ik leer van mensen die beter zijn dan mij over het algemeen is dat ik vaker op mijn buik moet liggen bij een confrontatie in plaats van dat ik op mijn benen moet blijven staan oftewel in veel van die gevallen een custom controller kopen en zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:56 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nja, de les die ik heb geleerd is toch wel dat je alleen beter wordt door tegen mensen te spelen die beter dan jezelf zijn. Dus die tegenstand vind ik wel leuk.
Heb er al meerdere aangegeven via options. Bij bevestiging worden volgens mij alle behaalde punten/medals en ranks verwijderd waardoor ze weer op nul staan en dus weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Lol reverse boosters willen ze ook bannen zie ik nu, hoe kan je iemand die zo veel dood gaat nu bannen dan? Kopen het spel toch, moeten ze zelf weten wat ze doen.
Ik vind dat ook maar vreemd, lekker laten gaan die lui. Wie heeft daar nou echt last van?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Lol reverse boosters willen ze ook bannen zie ik nu, hoe kan je iemand die zo veel dood gaat nu bannen dan? Kopen het spel toch, moeten ze zelf weten wat ze doen.
Ik heb vanmiddag royalty camo op mn heavy weapons gehaald. Vond ze allemaal gruwelijk chill, behalve de XMG, dat is echt een onhandig wapen maar heeft wel ook zo zn voordelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef Zolder het volgende:
Ik speelde altijd met de Bal 27, maar ik heb vanmiddag met een Heavy Weapon met 4x scope gespeeld en dan kan je in hardpoint echt iedereen zo afknallen
Ja de Ameli, dat was hemquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar vreemd, lekker laten gaan die lui. Wie heeft daar nou echt last van?
[..]
Ik heb vanmiddag royalty camo op mn heavy weapons gehaald. Vond ze allemaal gruwelijk chill, behalve de XMG, dat is echt een onhandig wapen maar heeft wel ook zo zn voordelen.
Maar de Pytaek en de Ameli zijn echt
Overigens ook royalty op mn special weapons, dus de MDL en de crossbow. MDL was geen probleem om diamond te halen maar die crossbow was echt om te janken zo kut.
Heavy weapons wel apart ja, hoewel de EM1 en de Ameli nog wel eens voorkomen. Maar shotguns zijn echt rampzalig slecht dit jaar. Met een Tac-19 nog wel eens 2 hitmarkers op point blank afstandquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja de Ameli, dat was hemApart eigenlijk dat bijna niemand met een heavy weapon rondloopt. shotguns zijn al helemaal zeldzaam. Het is alleen maar Assault Rifle en Submachine.
Het is niet leuk als je iemand tegen komt die veel beter is dan je zelf bent maar goed, bij oude CoD's was dit niets anders en dan gebeurde het zonder dat ze zichzelf 300 keer in een ronde dood lieten gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb er al meerdere aangegeven via options. Bij bevestiging worden volgens mij alle behaalde punten/medals en ranks verwijderd waardoor ze weer op nul staan en dus weer opnieuw beginnen
Dat is mij ook gebeurd. Bij die glazen deur in dat tunneltje. Zwaar irritantquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is niet leuk als je iemand tegen komt die veel beter is dan je zelf bent maar goed, bij oude CoD's was dit niets anders en dan gebeurde het zonder dat ze zichzelf 300 keer in een ronde dood lieten gaan.
Ik had kneuzen die samenwerkten bij Infected door een kamer te blokkeren aan beide kanten met een infected en binnenin schoot hij of zij een vriendje neer. Volgende game werden we er weer bij gegooid en toen hadden ze een glitchplek gevonden in Detroit waar ze wel vanuit konden schieten maar jij kon hun niet raken. Leuk man een DNA bomb krijgen door een vieze boostende glitchkneus te zijn. Heb ze gereport voor alles wat mogelijk was toen.
Het is niet eens moeilijk om er op te komen zie ik nu. En die video is al van 9 november, beetje jammer dat het dan twee maanden later nog niet is opgelost. Al zullen de meeste mensen het ook niet aandurven om er misbruik van te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dat is mij ook gebeurd. Bij die glazen deur in dat tunneltje. Zwaar irritant
Je stats gaan daardoor omlaag en je lijkt daarom slechter dan je in werkelijkheid bent en je hebt dan weer meer kans om, vergeleken met je eigen skills, tegenover slechte spelers te worden gezet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:52 schreef DSS24 het volgende:
Alle ruimtes lijken wel veel groter dan voorgaande games. Zelfs al kom je iemand in een gang tegen lijkt de afstand groot. Dat is natuurlijk zo opgezet omdat je afstanden veel sneller overbrugt met Exo maar dan zijn shotguns echt kansloos.
Verder snap ik die zelfmoordenaars niet goed. Wat is daar het nut van?
Als je in een clan speelt gaat het om de stats van de clanleader dus diegene die de mappen kiest. Dus als je noobs wil knallen laat dan diegene met de laagste stats de map kiezenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:47 schreef Catkiller het volgende:
Als ik er aan denk trouwens dat er mensen in mijn lobby ook zaten te reverse boosten dan moet ik wel lachen eigenlijk. Ik kom net boven de 1 uit qua K/D en mijn vriendin die ook mee speelde die zit nog een stuk lager dan dat dus die stats moesten eigenlijk al behoorlijk slecht zijn geweest om bij ons gezet te worden.
Ik speel vrij veel met de Ameli, wat een kanon is datquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja de Ameli, dat was hemApart eigenlijk dat bijna niemand met een heavy weapon rondloopt. shotguns zijn al helemaal zeldzaam. Het is alleen maar Assault Rifle en Submachine.
Ik ben sowieso weg uit een lobby wanneer er 4 of meer met dezelfde tag zijn, ik speel zelf ook maar alleen zonder communicatie met randoms en je begint dan al met een achterstand.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je in een clan speelt gaat het om de stats van de clanleader dus diegene die de mappen kiest. Dus als je noobs wil knallen laat dan diegene met de laagste stats de map kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |