Volgens mij zijn die zeldzamer. Je kan de artikelen in de armory namelijk rangschikken op zeldzaamheid en dan zie je precies welke het meest zeldzaam is. De wapens zou ik overigens niet zomaar weg doen. Het is niet altijd gezegd dat de zeldzame beter zijn. Zo gebruikte ik voor de challenges van mijn bal-27, voor de longshots een andere BAL dan voor de gewone potjes. Voor zeldzamere spullen krijg je ook meer xp. Sommige spullen kan je trouwen niet verkopen. Waarom dit is is me een raadsel.quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel elke keer bijv. elite en/of professional. Wat houdt dat in?
quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel elke keer bijv. elite en/of professional. Wat houdt dat in?
Elite zijn inderdaad zeldzamer en hebben over het algemeen meer veranderingen per wapen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:37 schreef danny081 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die zeldzamer. Je kan de artikelen in de armory namelijk rangschikken op zeldzaamheid en dan zie je precies welke het meest zeldzaam is. De wapens zou ik overigens niet zomaar weg doen. Het is niet altijd gezegd dat de zeldzame beter zijn. Zo gebruikte ik voor de challenges van mijn bal-27, voor de longshots een andere BAL dan voor de gewone potjes. Voor zeldzamere spullen krijg je ook meer xp. Sommige spullen kan je trouwen niet verkopen. Waarom dit is is me een raadsel.
Maar mijn oneshot one kill bril bijvoorbeeld, die ik krijg voor mijn shotgun challenge moet ik wel steeds verkopen omdat anders mijn armory vol is. En die is van een challenge, en die neemt ook ruimte in beslag.quote:Op maandag 1 december 2014 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Elite zijn inderdaad zeldzamer en hebben over het algemeen meer veranderingen per wapen.
Gear die je hebt verdiend met challenges kun je niet verkopen maar nemen ook geen ruimte in in je armory. Gear die je krijgt uit supply drops wel maar die kun je dus ook verkopen.
Het is allemaal niet bijzonder ingewikkeld![]()
One shot goggles bedoel je? Die is timebased dus verdwijnt gewoon en kun je ook niet verkopen hoor?quote:Op maandag 1 december 2014 16:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Maar mijn oneshot one kill bril bijvoorbeeld, die ik krijg voor mijn shotgun challenge moet ik wel steeds verkopen omdat anders mijn armory vol is. En die is van een challenge, en die neemt ook ruimte in beslag.
Nee dan ben ik in de war met een andere bril. Zal het ff nakijken maar hoe je het nu zegt kan het best zijn dat ik het een en ander door elkaar haal. Klinkt trouwens vrij aannemelijk je uitleg.quote:Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
One shot goggles bedoel je? Die is timebased dus verdwijnt gewoon en kun je ook niet verkopen hoor?
Voed bezig! Trouwens die lonshots in hardcore tdm werken als een trein.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Hier een lijst met alle verschillende wapens in het spel: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=348010205
Misschien ook wel handig in de OP?
Mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef danny081 het volgende:
[..]
Voed bezig! Trouwens die lonshots in hardcore tdm werken als een trein.
Dat is vooral in het begin zo. Hoe verder je komt, hoe meer je tegen mensen speelt die daadwerkelijk spelen om te winnen en zo hoog mogelijk willen komen dus niet direct leaven bij het eerste beste beetje tegenstand.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef danny081 het volgende:
Gisteren met dat ranked play bezig geweest, best leuk alleen veel leavers. Bijna ieder potje eindigde ik eerste omdat de tegenstander nog maar met zijn tweeën was. Maargoed dan rank je wel snel alleen zegt het niks over je skills. Wel leuk dat als je verliest je ook gewoon weer zakt met je xp.
Van mij mag localization wel boven skill gezet worden in de matchmaking.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ook enkel fransen en duitsers. Af en toe wat nederlanders en engelsen inderdaad.
Ja, maar dan moet je wel bij ze in een lobby gegooid wordenquote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Genoeg Nederlanders om tegen te spelen, vooral s'avonds en s'nachts
Vaak genoeg, net nog een pot met 5 Nederlanders waarvan er 3 bij mij zatenquote:Op maandag 8 december 2014 21:44 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel bij ze in een lobby gegooid worden
Komt omdat jij geen abnormaal hoog skill level hebt zoals mij dan denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vaak genoeg, net nog een pot met 5 Nederlanders waarvan er 3 bij mij zaten
Ik denk hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Koenani het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen abnormaal hoog skill level hebt zoals mij dan denk ik
Heel veel fransen inderdaad, maar aan de andere kant, er zegt toch haast nooit iemand iets behalve dan de hele tijd "pute,pute,pute" de Nederlanders zeuren vooral over hitmarkers enz. Een gezellig gesprekje maak ik niet vaak mee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:32 schreef Koenani het volgende:
Spelen mensen hier eigenlijk vaak tegen Nederlanders?
Ik speel vooral tegen Fransen/Spanjaarden/Italianen/Portugezen, af en toe tegen UK mannetjes en Duitsers, maar vrijwel nooit Nederlanders :S
De kans dat ik tegen Nederlanders speel is net zo groot als de kans dat ik tegen Polen of Russen speel in dit spel heb ik onderhand het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |