RELEASE: 04-11-14quote:Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
Minder dan voorheen maar nog wel eens jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb jij vaak dat hij vastloopt? En je vervolgens de PS3 moet uitdoen via de console om hem helemaal opnieuw op te starten?
Game is al uit, en is ook wel echt leuk om te spelen door de jumps en boosts,quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Degodvader het volgende:
Wellicht dat deze weer leuk wordt, ze hebben in ieder geval genoeg developmenttijd gehad.
Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:quote:Op woensdag 26 november 2014 08:24 schreef Albert86 het volgende:
Denk dat ik het spel maar ff weer links laat liggen. Ik merk nu al dat ik na twee of drie potjes geen zin meer heb. En heb er nu nog maar iets van 20 uur multiplayer opzitten.
Wat een bs verhaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Kan je een screenshot van je laatste tien potjes posten? Het valt mij namelijk op dat de meeste mensen die ik hoor over dat cod slecht is geworden na mw3, simpelweg slecht spelen. Mw3 was ook wel een makkelijke game in verhouding met nu, steeds meer knoppen te bedienen steeds sneller, hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid. En dat is logisch vanwege het volgende:
Cod ghosts was het eerste fps spel dat alle kogels die je schiet kon registreren. Dus schoot je 6 kogels op iemands borst, dan werden er ook 6 op de borst geregistreerd. Tot aan blops2 was dit nog niet het geval. Vandaar dat die games wat makkelijker waren en je niet zo snel dood ging. Tot aan blops 2 was het zo dat als je 6 kogels op de borst schoot er soms 7 of 8 geregistreerd werden. Of 4 die gewoon niet geregistreerd werden, omdat de engine dit nog niet aankon. Met ghosts kon dit voor het eerst wel alleen omdat het nieuw was hebben ze niet in de gaten gehad dat je dat wel eeg snel doodgaat.
Het gejank om hitmarkers is dus altijd onterecht geweest. Ja bij blops 2 had je dit bijna niet omdat de registratie niet goed werkte en over het algemeen werkte dit in het voordeel van de schutter. Als je bij ghosts een hitmarker kreeg als je een headshot dacht te hebben, schoot je dus gewoon op de schouder. Kan namelijk niet anders want de engine registreerde het dus nu wel. En omdat je voor die dingen werd vergeven in de voorgaande games had iedereen haat voor ghosts, want nu moest je opeens echt raak schieten.
AW werkt hetzelfde, alleen om de jankerds stil te houden hebben ze er nu voor gezorgd dat de crosshair veranderd in een dubbele als je een headshot maakt zodat je nooit meer kan zeuren. Ook hebben ze de ttk lager gezet omdat deze in ghosts roch wel een tikkeltje snel was. Hoewel ik het persoonlijk heerlijk vomd en AW zelfs af en toe een tikkeltje langzaam vind. Maar dat is gewenning.
Dan tot slot nog de killcam. Veel mensen denken dat de killcam een 1 op 1 herhaling is. Nope, de killcam is voor de show en de berekeningen werken in slowmo heel anders dan in realtime. Dus het is helemaal niet raar als de crosshair aangeeft mis te zijn terwijl de tegenstander toch geraakt wordt.
Beetje uitgewijd maar ik hoop dat je AW nog een kans zal geven, dat je niet gelijk wint is logisch.
Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.quote:
Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
Want? Leuk dat je zomaar wat roept enzo maar kom eens met argumenten. Want dit verhaal klopt gewoon. Ik wacht met smart op je uitleg over het waarom mijn verhaal niet klopt. Ik ben erg benieuwd.
Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alleen deze zin al: , hoewijl AW weer een stapje terug gaat qua snelheid.
Welk spel heb jij zitten spellen als je AW een stapje terug noemt que snelheid
En heel je verhaaltje over headshots schieten en kogels die wel of niet registreren klopt ook geen zak van. En killcam is trouwens hoe de host het ziet. Niet hoe jij het ziet en heeft niks met slomo te maken. Sowieso is alleen de laatste kill van het potje in slomo.
Oh en laatst was er in een lag potje iemand afk. Dus ik stond tegen hem aan, richt op zijn hoofd. En had als nog 3 kogels nodig. Maarja volgens jou schoot ik dus gewoon in zijn schouder.
Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:36 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dat Aw een langer ttk heeft dan ghosts is een feit. Kan je lang of kort over discuseren maar is gewoon zo.
Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk. Nu speelde ik voornamelijk gun game en dat gaat ook wel erg snel, dus kan zijn dat het daardoor komt. Ik vind AW makkelijker dan ghosts wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zei dat AW een stap terug nam kwa snelheid. Je hebt het nergens over ttk. En die is idd iets langer. Maar door alle exojumps is het spel gewoon een heel stuk sneller. veranderd de ttk weinig aan.
En als je verbinding naar de host kut is. klopt er weinig van de bullit registratie. Is in dit spel zelfde als bij de vorige cods, Als je verbinding mee hebt kan je iedereen neerschieten zonder dat ze ook maar hun wapen omhoog doen. En als je het tegen hebt dan kan je al ADS staan omdat je weet dat iemand door de deur komt en als nog verliezen. En dan de kill cam te kijken, en dan zie je dat je gewoon dom voor je uit staat te kijken en pas reageert als hij al schiet. Terwijl je in je eigen beeld toch echt meteen schoot.
Toen maar gestopt met lezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef danny081 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik toch dat AW toch langzamer speelt dan Ghosts buiten de ttk.
nee, je hebt alles gelezen Alleen zijn je argumenten op en daarom geef je het op door op één enkel punt je gelijk door te drammen. En dan pak je ook nog eens het punt waarin je het minst gelijk hebt. Open eens twitch en ga daar eens kijken naar een laar pro player. Kijk gewoon de eerste tien even 5 minuten. In elk filmpje hoor je ze minimaal 1 keer iets zeggen over de langzaamheid van AW. Tja als je een camper bent zal je niet veel verschil merken nee. Als je als een sniper ergens in een hoekje zit dan bewegen de tegenstanders inderdaad sneller. Maar als je gewoon run and gun speelt ligt het tempo toch echt een stuk lager. Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.quote:
Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.quote:
Komt ook omdat de killstreaks weer kapot saai zijn om te gebruiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Meeste potjes eindig in met een positief k/d. Daar ligt het niet aan. Zoals MW2 heb ik meer dan 200 uur gespeeld. Verveelde na een jaar nog niet.
Not sure if trolling, or just absolutely retarded..quote:Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Alleen al omdat de maps groter zijn, je hebt gewoon tijd om te herladen en te healen. Dat had je in ghosts echt niet hoor.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een 1 in a million medal gehaald
Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.quote:
haha nice man, wel eens dood gegaan door mijn eigen package omdat ik in een battle was en niet goed oplette waar ik liepquote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat iemand gecrushed wordt door je carepackage.
Ik had een vuurgevecht met iemand nadat ik m had ingeroepen, en meteen nadat ik dood ging kreeg ik +100, was de package precies op zn hoofd gekomen
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6415933/quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Koenani het volgende:
[..]
Not sure if trolling, or just absolutely retarded..
De maps in AW zijn echt niet groter dan op Ghosts, maar 4x zo snel af te leggen door de exo-movements
Daarnaast ben ik meestal ook al dood door de 3e of 4e man die in mijn nek hijgt nadat ik zijn medespelers heb afgeknald.
tdm was op elk console en ook op de pc 6 vs 6.... alleen groundwar is 9 vs 9. Maar dat had ook elk console. Alleen nu met AW hebben de old gen geen ground war meer. Dus blijkt maar weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6415933/
Dit is 1 review waarin word gezegd dat de maps groter zijn. Maar als je meerdere op gaat zoeken dan zal je tegenkomen dat het bijna in iedere revieuw staat. In dit geval staat er:
"specially given how the maps in Advanced Warfare are understandably larger than typical Call of Duty maps."
Bovendien is dat al gemeld voor het spel uitkwam. Ze hebben nu gekozen voor grotere maps met close quarters elementen erin. Inplaats van close quarter maps en grote maps. In waren de mals ook groot. Maar een cruciaal verschil is het volgende:
Ghosts op de x360 was soms zwaar irritant omdat je op sommige maps niemand tegenkwam omdat ze dus te groot leken ,daar verkijk je je namelijk op want op de xbone had je hier geen last van omdat er daar meer spelers teglijk meededen in bijvoorbeeld tdm.de (360 kon dit niet aan.) dus op de xbone had je helemaal niet het idee dat de maps groot waren omdat je dus altijd iemand tegenkwam. Zelfde geld nu ook trouwens voor AW. Als je gewend bent om AW op de xbone te spelen en je gaat daarna een potje op de 360 zal je zien dat je dan een heel ander spel krijgt.
Maar als jou mening anders is even goede vrienden. Ik bespreek liever strategieen dan een welles nietes spelletje. Laten we het leuk houden.
Beste hedge, voer nou eens een gesprek zoals je dat in het echte leven ook zou doen. Dus gewoon normaal. Je zegt dan bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tdm was op elk console en ook op de pc 6 vs 6.... alleen groundwar is 9 vs 9. Maar dat had ook elk console. Alleen nu met AW hebben de old gen geen ground war meer. Dus blijkt maar weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef danny081 het volgende:
[..]
Beste hedge, voer nou eens een gesprek zoals je dat in het echte leven ook zou doen. Dus gewoon normaal. Je zegt dan bijvoorbeeld:
"Danny je zit ernaast, het werd inderdaad aangekondigd dat er meer spelers op de xbone teglijk zouden spelen maar dit is nooit meer waargemaakt. Sommige maps waren inderdaad te groot maar dat had dar niets mee te maken."
Ik weet ook niet alles, ik zoek naar verklaringen voor bepaalde dingen op het web. Daar stond dit dus. Blijkbaar had jij tijdens ghosts een xbone dus weet je het zeker. Het feit waar het om ging blijft dat de maps in AW groter zijn dan iedere andere cod die ooit is geweest.
Waarom je nu zo aggressief in de aanval springt snap ik niet. Ik zie het al voor me dat je zo reageert als je met je vrienden bent. Zit je dan de hele avond te schreeuwen?
Ik ben 33 en speel al cod vanaf de dag dat ze nog concureerden met MOH. .Dus gelijk de conclusie trekken dat ik geen idee heb waar ik het over heb is een beetje ontrecht.
Ok laten we hier niet verder over discuseren misschien heb je gelijk. Internet weet ook niet alles.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.En sinds world of war online.
Momentum spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:08 schreef danny081 het volgende:
Gisteren prestige drie geworden en nog steeds wordt de helft weer gereset verdomme. Mijn wapen challenges mocht ik houden dus ik dacht dat het werkte. Maar nee. Al mijn hoverkills, frag grenade kills, en alle ander challenges behalve die van de wapens staan weer op 0. prestigen doe je twee dagen over, hoe haal je 500 fraggrenadekills in twee fucking dagen?????
Ik zag dat ik iets van 50 fraggrenade kills nodig had voor de challenge. Ik had ee ongeveer 46 en toen ik prestigede had ik er weer 0. Als je ze haalt dan gaan ze ook weer op nul maar dan hou je tenminste nog wel de bonus die je ervoor krijgt, zoals een helm ofzo. vind het wel raar dat je je dan per prestige op een challenge moet focussen omdat je er dan nooit meerdere tegelijk kan doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Momentum spelen.
Maar die andere challenges gaan ze ook niet fixen hoor, dat hoort bij het prestigen. En waarom heb je die challenges nodig? Wabt als je voor een calling card gaat heb je die gewoon als je de challenge ooit gehaald hebt.
Klopt, ik vind dat juist wel leuk. Tevens zijn er 15 prestiges dus je kunt je op genoeg focussen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:00 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik zag dat ik iets van 50 fraggrenade kills nodig had voor de challenge. Ik had ee ongeveer 46 en toen ik prestigede had ik er weer 0. Als je ze haalt dan gaan ze ook weer op nul maar dan hou je tenminste nog wel de bonus die je ervoor krijgt, zoals een helm ofzo. vind het wel raar dat je je dan per prestige op een challenge moet focussen omdat je er dan nooit meerdere tegelijk kan doen.
Dus in momentum haal je longshots? Mooi, ga ik proberen.
Maar jij hebt dan ook echt geen idee waar je over praat en zit nog dieper in het kontje van IW,Treyarch en sledgehammer dan de gemiddelde fanboy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.En sinds world of war online.
Ik vind frags maar zonde om te selecteren. Kan mijn punten wel beter uitgeven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat juist wel leuk. Tevens zijn er 15 prestiges dus je kunt je op genoeg focussen.
In momentum haal je fragkills, dat is wat je vroeg.
Longshots haal je het beste in hardcore tdm.
Ik vind het halen van challenges veel leuker dan een goede KD.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind frags maar zonde om te selecteren. Kan mijn punten wel beter uitgeven.
Goede k/d speel ik ook niet voor. Mijn k/d maakt me weinig uit. Vind hoge killstreaks halen wel altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het halen van challenges veel leuker dan een goede KD.
Heb zodoende de Joker Mask al en bijna de Wilcard Challenges mask.
Voor beiden heb je een hoop lethals nodig.
Maar ik ben ineens uit PSN gegooid met een time out tijdens het aanvragen van mijn IP en kom er ook niet meer in. Op internet hebben veel meer mensen over de jaren heen dat probleem gehad maar een duidelijke oplossing is er niet. Ik kan nu dus niet meer online![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Bolters het volgende:
Is het Double XP weekend ofzo? Krijg steeds double xp
Voor mijn gevoel zijn deze maps niet groter dan die van Ghosts. Daarnaast bedoel ik dat je door de exomovements de maps nog veel sneller aflegt, waardoor een Detroit net zo snel speelt als een Strikezone, maar wel beduidend groter is (afhankelijk van of je rusher of een low-paced speler/camper bent).quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit is 1 review waarin word gezegd dat de maps groter zijn. Maar als je meerdere op gaat zoeken dan zal je tegenkomen dat het bijna in iedere revieuw staat. In dit geval staat er:
"specially given how the maps in Advanced Warfare are understandably larger than typical Call of Duty maps."
Bovendien is dat al gemeld voor het spel uitkwam. Ze hebben nu gekozen voor grotere maps met close quarters elementen erin. Inplaats van close quarter maps en grote maps. In waren de mals ook groot. Maar een cruciaal verschil is het volgende:
Ghosts op de x360 was soms zwaar irritant omdat je op sommige maps niemand tegenkwam omdat ze dus te groot leken ,daar verkijk je je namelijk op want op de xbone had je hier geen last van omdat er daar meer spelers teglijk meededen in bijvoorbeeld tdm.de (360 kon dit niet aan.) dus op de xbone had je helemaal niet het idee dat de maps groot waren omdat je dus altijd iemand tegenkwam. Zelfde geld nu ook trouwens voor AW. Als je gewend bent om AW op de xbone te spelen en je gaat daarna een potje op de 360 zal je zien dat je dan een heel ander spel krijgt.
Maar als jou mening anders is even goede vrienden. Ik bespreek liever strategieen dan een welles nietes spelletje. Laten we het leuk houden.
Spelen voor je K/D is spelen voor je eigen gevoel op het moment, omdat toch niemand je stats kan zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goede k/d speel ik ook niet voor. Mijn k/d maakt me weinig uit. Vind hoge killstreaks halen wel altijd leuk.
challenges doe ik eigenlijk nooit. Hoog uit de challenges per wapen. Maar ergens voor spelen is dan ook wel weer leuk dus misschien toch maar eens naar kijken.
En dat is kut..
Ja ik heb de bal diamond nu en ga zo het lijstje af voor de afwisseling en de challenges. Ik vind de ak een beetje tegenvallen maar van de bal heb ik niet veel last. Met een kf5 win ik ook veel gunfights. Gisteren met de bulldog gespeeld en ging ook wel lekker. Ik weet niet of het zo is maar wat me vooral opvalt bij cod op de console is dat je gewoon het eerst moet schieten, wel raak natuurlijk. Op de pc vond ik dat op tijd crouchen en pronen wel een groot verschil maakte. Maar op de console doe ik dat bijna nooit. Heb nu de scuf gekocht en het is wel fijn dat je dan die paddles kan gebruiken voor het jumpen maar van die triggerstops merk ik niet veel. Wat me ook opvalt is dat veel spelers de exomovements niet goed beheersen waardoor ze veel fouten maken en bijvoorbeeld een half uur tegen een muur op staan te springen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn deze maps niet groter dan die van Ghosts. Daarnaast bedoel ik dat je door de exomovements de maps nog veel sneller aflegt, waardoor een Detroit net zo snel speelt als een Strikezone, maar wel beduidend groter is (afhankelijk van of je rusher of een low-paced speler/camper bent).
Maar de maps zijn dan ook niet het probleem van AW, het is gewoon de connectie (althans voor mij, want pull je host dan ben je een god).
Daarnaast baal ik van de gunbalance, want ik ben het zat om met de BAL te 'moeten' spelen.
Dit ja. Ben gewoon -10 gegaan omdat iedereen met die bal vet stabiel van longrange kan schieten maar wanneer ik een gebruik ho maar hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Spelen voor je K/D is spelen voor je eigen gevoel op het moment, omdat toch niemand je stats kan zien.
Daarnaast is een hoge K/D halen onmogelijk op dit spel met gewoon objective play en rushen.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb het spel ook maar gekocht.
Ik vraag me een aantal dingen af :
1. Wat kan je met al die kleren die je krijgt, en heeft het nut om deze te verkopen voor XP?
2. mijn PS4 controller maakt een herrie bij het openen van zo'n supply packet. Kan je dit uitzetten?
Bij mij is het vaak 'shoot first, die first' om mezelf nog rennend in de killcam te zienquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik heb de bal diamond nu en ga zo het lijstje af voor de afwisseling en de challenges. Ik vind de ak een beetje tegenvallen maar van de bal heb ik niet veel last. Met een kf5 win ik ook veel gunfights. Gisteren met de bulldog gespeeld en ging ook wel lekker. Ik weet niet of het zo is maar wat me vooral opvalt bij cod op de console is dat je gewoon het eerst moet schieten, wel raak natuurlijk. Op de pc vond ik dat op tijd crouchen en pronen wel een groot verschil maakte. Maar op de console doe ik dat bijna nooit. Heb nu de scuf gekocht en het is wel fijn dat je dan die paddles kan gebruiken voor het jumpen maar van die triggerstops merk ik niet veel. Wat me ook opvalt is dat veel spelers de exomovements niet goed beheersen waardoor ze veel fouten maken en bijvoorbeeld een half uur tegen een muur op staan te springen.
Waar ik echt doodziek van word zijn die 360 kills. Sorry dat ik het zeg maar die gasten begrijpen het denk ik niet. Je zet de sensetivity gewoon op zijn hoogst en dan doet de autoaim de rest. Je draait een rondje en als er een tegenstander in je vizier komt gaat ie vanzelf bovenop de rem. Regelmatig sta ik in ffa met 29 26 achter en dan win ik nog omdat ze het gewoon niet voor elkaar krijgen een 360 te maken terwijl het eigenlijk simpel is. Van onderwerp afgeweken ik weet et maar goed.
Is inderdaad een behoorlijke herrie. Lijkt ook wel veel harder als alle andere geluiden die eruit komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb het spel ook maar gekocht.
Ik vraag me een aantal dingen af :
1. Wat kan je met al die kleren die je krijgt, en heeft het nut om deze te verkopen voor XP?
2. mijn PS4 controller maakt een herrie bij het openen van zo'n supply packet. Kan je dit uitzetten?
Kleding is er om een beetje te pochen met wat je hebt gehaald. Je kan natuurlijk een hoop werkopen voor een beetje xp. Ieder kledingstuk krijg je door challenges te halen. Die bloodshed helm kan er wat mij betreft uit die krijg je zowat bij ieder potje (5 kills). Die armory is ook zo vol en ik vermoed dat we die door microtransacties uit kunnen breiden. Verder is het op zich wel leuk dat je je outfit zo uitgebreid kan aanpassen, maar je hebt er inderdaad niet veel aan.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is inderdaad een behoorlijke herrie. Lijkt ook wel veel harder als alle andere geluiden die eruit komen.
Maar je krijgt wel elke keer bijv. elite en/of professional. Wat houdt dat in?quote:Op maandag 1 december 2014 15:18 schreef danny081 het volgende:
[..]
Kleding is er om een beetje te pochen met wat je hebt gehaald. Je kan natuurlijk een hoop werkopen voor een beetje xp. Ieder kledingstuk krijg je door challenges te halen. Die bloodshed helm kan er wat mij betreft uit die krijg je zowat bij ieder potje (5 kills). Die armory is ook zo vol en ik vermoed dat we die door microtransacties uit kunnen breiden. Verder is het op zich wel leuk dat je je outfit zo uitgebreid kan aanpassen, maar je hebt er inderdaad niet veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |