tdm was op elk console en ook op de pc 6 vs 6.... alleen groundwar is 9 vs 9. Maar dat had ook elk console. Alleen nu met AW hebben de old gen geen ground war meer. Dus blijkt maar weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6415933/
Dit is 1 review waarin word gezegd dat de maps groter zijn. Maar als je meerdere op gaat zoeken dan zal je tegenkomen dat het bijna in iedere revieuw staat. In dit geval staat er:
"specially given how the maps in Advanced Warfare are understandably larger than typical Call of Duty maps."
Bovendien is dat al gemeld voor het spel uitkwam. Ze hebben nu gekozen voor grotere maps met close quarters elementen erin. Inplaats van close quarter maps en grote maps. In waren de mals ook groot. Maar een cruciaal verschil is het volgende:
Ghosts op de x360 was soms zwaar irritant omdat je op sommige maps niemand tegenkwam omdat ze dus te groot leken ,daar verkijk je je namelijk op want op de xbone had je hier geen last van omdat er daar meer spelers teglijk meededen in bijvoorbeeld tdm.de (360 kon dit niet aan.) dus op de xbone had je helemaal niet het idee dat de maps groot waren omdat je dus altijd iemand tegenkwam. Zelfde geld nu ook trouwens voor AW. Als je gewend bent om AW op de xbone te spelen en je gaat daarna een potje op de 360 zal je zien dat je dan een heel ander spel krijgt.
Maar als jou mening anders is even goede vrienden. Ik bespreek liever strategieen dan een welles nietes spelletje. Laten we het leuk houden.
Beste hedge, voer nou eens een gesprek zoals je dat in het echte leven ook zou doen. Dus gewoon normaal. Je zegt dan bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tdm was op elk console en ook op de pc 6 vs 6.... alleen groundwar is 9 vs 9. Maar dat had ook elk console. Alleen nu met AW hebben de old gen geen ground war meer. Dus blijkt maar weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef danny081 het volgende:
[..]
Beste hedge, voer nou eens een gesprek zoals je dat in het echte leven ook zou doen. Dus gewoon normaal. Je zegt dan bijvoorbeeld:
"Danny je zit ernaast, het werd inderdaad aangekondigd dat er meer spelers op de xbone teglijk zouden spelen maar dit is nooit meer waargemaakt. Sommige maps waren inderdaad te groot maar dat had dar niets mee te maken."
Ik weet ook niet alles, ik zoek naar verklaringen voor bepaalde dingen op het web. Daar stond dit dus. Blijkbaar had jij tijdens ghosts een xbone dus weet je het zeker. Het feit waar het om ging blijft dat de maps in AW groter zijn dan iedere andere cod die ooit is geweest.
Waarom je nu zo aggressief in de aanval springt snap ik niet. Ik zie het al voor me dat je zo reageert als je met je vrienden bent. Zit je dan de hele avond te schreeuwen?
Ik ben 33 en speel al cod vanaf de dag dat ze nog concureerden met MOH. .Dus gelijk de conclusie trekken dat ik geen idee heb waar ik het over heb is een beetje ontrecht.
Ok laten we hier niet verder over discuseren misschien heb je gelijk. Internet weet ook niet alles.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.En sinds world of war online.
Momentum spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:08 schreef danny081 het volgende:
Gisteren prestige drie geworden en nog steeds wordt de helft weer gereset verdomme. Mijn wapen challenges mocht ik houden dus ik dacht dat het werkte. Maar nee. Al mijn hoverkills, frag grenade kills, en alle ander challenges behalve die van de wapens staan weer op 0. prestigen doe je twee dagen over, hoe haal je 500 fraggrenadekills in twee fucking dagen?????
Ik zag dat ik iets van 50 fraggrenade kills nodig had voor de challenge. Ik had ee ongeveer 46 en toen ik prestigede had ik er weer 0. Als je ze haalt dan gaan ze ook weer op nul maar dan hou je tenminste nog wel de bonus die je ervoor krijgt, zoals een helm ofzo. vind het wel raar dat je je dan per prestige op een challenge moet focussen omdat je er dan nooit meerdere tegelijk kan doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Momentum spelen.
Maar die andere challenges gaan ze ook niet fixen hoor, dat hoort bij het prestigen. En waarom heb je die challenges nodig? Wabt als je voor een calling card gaat heb je die gewoon als je de challenge ooit gehaald hebt.
Klopt, ik vind dat juist wel leuk. Tevens zijn er 15 prestiges dus je kunt je op genoeg focussen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:00 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik zag dat ik iets van 50 fraggrenade kills nodig had voor de challenge. Ik had ee ongeveer 46 en toen ik prestigede had ik er weer 0. Als je ze haalt dan gaan ze ook weer op nul maar dan hou je tenminste nog wel de bonus die je ervoor krijgt, zoals een helm ofzo. vind het wel raar dat je je dan per prestige op een challenge moet focussen omdat je er dan nooit meerdere tegelijk kan doen.
Dus in momentum haal je longshots? Mooi, ga ik proberen.
Maar jij hebt dan ook echt geen idee waar je over praat en zit nog dieper in het kontje van IW,Treyarch en sledgehammer dan de gemiddelde fanboy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1 had de grootste maps. En dat je cod al zo lang speelt hoeft nog niet zeggen dat je er veel van weet. Maar ik speel het ook sinds de eerste cod.En sinds world of war online.
Ik vind frags maar zonde om te selecteren. Kan mijn punten wel beter uitgeven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat juist wel leuk. Tevens zijn er 15 prestiges dus je kunt je op genoeg focussen.
In momentum haal je fragkills, dat is wat je vroeg.
Longshots haal je het beste in hardcore tdm.
Ik vind het halen van challenges veel leuker dan een goede KD.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind frags maar zonde om te selecteren. Kan mijn punten wel beter uitgeven.
Goede k/d speel ik ook niet voor. Mijn k/d maakt me weinig uit. Vind hoge killstreaks halen wel altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het halen van challenges veel leuker dan een goede KD.
Heb zodoende de Joker Mask al en bijna de Wilcard Challenges mask.
Voor beiden heb je een hoop lethals nodig.
Maar ik ben ineens uit PSN gegooid met een time out tijdens het aanvragen van mijn IP en kom er ook niet meer in. Op internet hebben veel meer mensen over de jaren heen dat probleem gehad maar een duidelijke oplossing is er niet. Ik kan nu dus niet meer online![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef Bolters het volgende:
Is het Double XP weekend ofzo? Krijg steeds double xp
Voor mijn gevoel zijn deze maps niet groter dan die van Ghosts. Daarnaast bedoel ik dat je door de exomovements de maps nog veel sneller aflegt, waardoor een Detroit net zo snel speelt als een Strikezone, maar wel beduidend groter is (afhankelijk van of je rusher of een low-paced speler/camper bent).quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit is 1 review waarin word gezegd dat de maps groter zijn. Maar als je meerdere op gaat zoeken dan zal je tegenkomen dat het bijna in iedere revieuw staat. In dit geval staat er:
"specially given how the maps in Advanced Warfare are understandably larger than typical Call of Duty maps."
Bovendien is dat al gemeld voor het spel uitkwam. Ze hebben nu gekozen voor grotere maps met close quarters elementen erin. Inplaats van close quarter maps en grote maps. In waren de mals ook groot. Maar een cruciaal verschil is het volgende:
Ghosts op de x360 was soms zwaar irritant omdat je op sommige maps niemand tegenkwam omdat ze dus te groot leken ,daar verkijk je je namelijk op want op de xbone had je hier geen last van omdat er daar meer spelers teglijk meededen in bijvoorbeeld tdm.de (360 kon dit niet aan.) dus op de xbone had je helemaal niet het idee dat de maps groot waren omdat je dus altijd iemand tegenkwam. Zelfde geld nu ook trouwens voor AW. Als je gewend bent om AW op de xbone te spelen en je gaat daarna een potje op de 360 zal je zien dat je dan een heel ander spel krijgt.
Maar als jou mening anders is even goede vrienden. Ik bespreek liever strategieen dan een welles nietes spelletje. Laten we het leuk houden.
Spelen voor je K/D is spelen voor je eigen gevoel op het moment, omdat toch niemand je stats kan zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goede k/d speel ik ook niet voor. Mijn k/d maakt me weinig uit. Vind hoge killstreaks halen wel altijd leuk.
challenges doe ik eigenlijk nooit. Hoog uit de challenges per wapen. Maar ergens voor spelen is dan ook wel weer leuk dus misschien toch maar eens naar kijken.
En dat is kut..
Ja ik heb de bal diamond nu en ga zo het lijstje af voor de afwisseling en de challenges. Ik vind de ak een beetje tegenvallen maar van de bal heb ik niet veel last. Met een kf5 win ik ook veel gunfights. Gisteren met de bulldog gespeeld en ging ook wel lekker. Ik weet niet of het zo is maar wat me vooral opvalt bij cod op de console is dat je gewoon het eerst moet schieten, wel raak natuurlijk. Op de pc vond ik dat op tijd crouchen en pronen wel een groot verschil maakte. Maar op de console doe ik dat bijna nooit. Heb nu de scuf gekocht en het is wel fijn dat je dan die paddles kan gebruiken voor het jumpen maar van die triggerstops merk ik niet veel. Wat me ook opvalt is dat veel spelers de exomovements niet goed beheersen waardoor ze veel fouten maken en bijvoorbeeld een half uur tegen een muur op staan te springen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn deze maps niet groter dan die van Ghosts. Daarnaast bedoel ik dat je door de exomovements de maps nog veel sneller aflegt, waardoor een Detroit net zo snel speelt als een Strikezone, maar wel beduidend groter is (afhankelijk van of je rusher of een low-paced speler/camper bent).
Maar de maps zijn dan ook niet het probleem van AW, het is gewoon de connectie (althans voor mij, want pull je host dan ben je een god).
Daarnaast baal ik van de gunbalance, want ik ben het zat om met de BAL te 'moeten' spelen.
Dit ja. Ben gewoon -10 gegaan omdat iedereen met die bal vet stabiel van longrange kan schieten maar wanneer ik een gebruik ho maar hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Spelen voor je K/D is spelen voor je eigen gevoel op het moment, omdat toch niemand je stats kan zien.
Daarnaast is een hoge K/D halen onmogelijk op dit spel met gewoon objective play en rushen.
Ja en ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb het spel ook maar gekocht.
Ik vraag me een aantal dingen af :
1. Wat kan je met al die kleren die je krijgt, en heeft het nut om deze te verkopen voor XP?
2. mijn PS4 controller maakt een herrie bij het openen van zo'n supply packet. Kan je dit uitzetten?
Bij mij is het vaak 'shoot first, die first' om mezelf nog rennend in de killcam te zienquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik heb de bal diamond nu en ga zo het lijstje af voor de afwisseling en de challenges. Ik vind de ak een beetje tegenvallen maar van de bal heb ik niet veel last. Met een kf5 win ik ook veel gunfights. Gisteren met de bulldog gespeeld en ging ook wel lekker. Ik weet niet of het zo is maar wat me vooral opvalt bij cod op de console is dat je gewoon het eerst moet schieten, wel raak natuurlijk. Op de pc vond ik dat op tijd crouchen en pronen wel een groot verschil maakte. Maar op de console doe ik dat bijna nooit. Heb nu de scuf gekocht en het is wel fijn dat je dan die paddles kan gebruiken voor het jumpen maar van die triggerstops merk ik niet veel. Wat me ook opvalt is dat veel spelers de exomovements niet goed beheersen waardoor ze veel fouten maken en bijvoorbeeld een half uur tegen een muur op staan te springen.
Waar ik echt doodziek van word zijn die 360 kills. Sorry dat ik het zeg maar die gasten begrijpen het denk ik niet. Je zet de sensetivity gewoon op zijn hoogst en dan doet de autoaim de rest. Je draait een rondje en als er een tegenstander in je vizier komt gaat ie vanzelf bovenop de rem. Regelmatig sta ik in ffa met 29 26 achter en dan win ik nog omdat ze het gewoon niet voor elkaar krijgen een 360 te maken terwijl het eigenlijk simpel is. Van onderwerp afgeweken ik weet et maar goed.
Is inderdaad een behoorlijke herrie. Lijkt ook wel veel harder als alle andere geluiden die eruit komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb het spel ook maar gekocht.
Ik vraag me een aantal dingen af :
1. Wat kan je met al die kleren die je krijgt, en heeft het nut om deze te verkopen voor XP?
2. mijn PS4 controller maakt een herrie bij het openen van zo'n supply packet. Kan je dit uitzetten?
Kleding is er om een beetje te pochen met wat je hebt gehaald. Je kan natuurlijk een hoop werkopen voor een beetje xp. Ieder kledingstuk krijg je door challenges te halen. Die bloodshed helm kan er wat mij betreft uit die krijg je zowat bij ieder potje (5 kills). Die armory is ook zo vol en ik vermoed dat we die door microtransacties uit kunnen breiden. Verder is het op zich wel leuk dat je je outfit zo uitgebreid kan aanpassen, maar je hebt er inderdaad niet veel aan.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is inderdaad een behoorlijke herrie. Lijkt ook wel veel harder als alle andere geluiden die eruit komen.
Maar je krijgt wel elke keer bijv. elite en/of professional. Wat houdt dat in?quote:Op maandag 1 december 2014 15:18 schreef danny081 het volgende:
[..]
Kleding is er om een beetje te pochen met wat je hebt gehaald. Je kan natuurlijk een hoop werkopen voor een beetje xp. Ieder kledingstuk krijg je door challenges te halen. Die bloodshed helm kan er wat mij betreft uit die krijg je zowat bij ieder potje (5 kills). Die armory is ook zo vol en ik vermoed dat we die door microtransacties uit kunnen breiden. Verder is het op zich wel leuk dat je je outfit zo uitgebreid kan aanpassen, maar je hebt er inderdaad niet veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |