Als je het zelf klaar moet maken misschien wel ja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik denk net als Isa nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Krijg net een appie, er eet er maar 1 hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangeven
quote:
Duidelijk. Ik ga het niet maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk net als Isa nee.
Klinkt als alleen maar een hoop moeite
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vretenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik was ook een beetje achterdochtigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vreten
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef isax het volgende:
http://chickslovefood.com(...)t-romige-boerenkool/
ik wil deze nog keer maken maar is vet uit mijn comfort zone
Alleen, wat nu?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen, wat nu?Elke dag weer die vraag, wat eten we vandaag.
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zondequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.
Lastig. Ik heb speklapjes.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.
Dan maken met iets wat je echt lekker vind.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zonde
Ah uit eten dus ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik voor de zwezerik, kalfshersentjes met zuurkool, stampej van zoet aardappel met peper en een jus van gklaarde boter
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |