och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"Pquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heb je mooi opgelost. Wat een flapdrollen
Ik weetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"P
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoonquote:
Dit begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooienquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoon
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boomquote:
ik ook niet. ik ken het nichtje van het eerste meisje dat daar overleed dus kreeg een en ander mee via facebook enzo.quote:
ik trek het kennelijk ook aan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooien
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.quote:
Doodgereden bij dezelfde boom? Ik zou die boom verwijderen als ik de gemeente Eindhoven was ....quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
fucking weird.
dat is hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.
Ow, ik las de zin heel anders, maar dat overkomt me wel vaker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:59 schreef PeZu het volgende:
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boom
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
Dat is ook inspiratieloosquote:
Wel lekker makkelijkquote:
ik weet het ook nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ook niet en geen idee hoeveel er mee eten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |