och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"Pquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heb je mooi opgelost. Wat een flapdrollen
Ik weetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"P
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoonquote:
Dit begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooienquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoon
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boomquote:
ik ook niet. ik ken het nichtje van het eerste meisje dat daar overleed dus kreeg een en ander mee via facebook enzo.quote:
ik trek het kennelijk ook aan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooien
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.quote:
Doodgereden bij dezelfde boom? Ik zou die boom verwijderen als ik de gemeente Eindhoven was ....quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
fucking weird.
dat is hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.
Ow, ik las de zin heel anders, maar dat overkomt me wel vaker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:59 schreef PeZu het volgende:
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boom
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
Dat is ook inspiratieloosquote:
Wel lekker makkelijkquote:
ik weet het ook nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ook niet en geen idee hoeveel er mee eten hier.
Als je het zelf klaar moet maken misschien wel ja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik denk net als Isa nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Krijg net een appie, er eet er maar 1 hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangeven
quote:
Duidelijk. Ik ga het niet maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk net als Isa nee.
Klinkt als alleen maar een hoop moeite
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vretenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik was ook een beetje achterdochtigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vreten
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef isax het volgende:
http://chickslovefood.com(...)t-romige-boerenkool/
ik wil deze nog keer maken maar is vet uit mijn comfort zone
Alleen, wat nu?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen, wat nu?Elke dag weer die vraag, wat eten we vandaag.
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zondequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.
Lastig. Ik heb speklapjes.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.
Dan maken met iets wat je echt lekker vind.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zonde
Ah uit eten dus ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik voor de zwezerik, kalfshersentjes met zuurkool, stampej van zoet aardappel met peper en een jus van gklaarde boter
neequote:
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten durenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de keuken de komende 3 uur ...
Heb je de ingredienten al in huis??quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de ingredienten al in huis??
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaar
daarom ga ik zo langs de slager/traiteurquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.
En heb je wel licht op je fiets?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
dat is zeker een goede slager danquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom ga ik zo langs de slager/traiteur
geen idee, normaal 18 gok ik, maar ik moet ongeveer 30 seconden lopen en hij weet dta ik kom dus 18.10 is ook geen probleemquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wildquote:
tam wild heb ik nooit gesnaptquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wild
in dit geval geen idee, hij doet beide, ik belde om t evragen of hij nog wat moois had maar ik ga er vanuit dat ik nog wel wat moet doen bij zo'n gerecht jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Levert die slager de complete maaltijd als traiteur of doe je zelf ook nog iets?
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.quote:
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizarquote:
sommig tam wild wordt alsnog geschotenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.
daarom. slaat nergens op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizar
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommig tam wild wordt alsnog geschoten![]()
maar met de magneten die ze in de vleesfabriek gebruiken halen alles er wel uit
maak het vaak mee, maar als je vaker wild eet weet je het en let je wat beter opquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.
Eet smakelijk.quote:
Club?quote:
Smoothie club.quote:
Nice ,wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:07 schreef isax het volgende:
morgen live operatie![]()
zullen we hier live cossen?
Sorry,smootie club.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
ze gaan in iemands hersenen lopen kutten en een elektroontje plaatsen
Thanks.quote:
Mijn zusje zat vaak bij dat soort operaties om dat hersenfuncties van de patiënt in de gaten te houden. Ze is o.a neurologe en stelde dus vragen aan de patiënt en deed testjes om te controleren of alles nog werkte.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:07 schreef isax het volgende:
morgen live operatie![]()
zullen we hier live cossen?
lijkt me zo vet als je dat allemaal kan. zou me een beetje god voelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn zusje zat vaak bij dat soort operaties om dat hersenfuncties van de patiënt in de gaten te houden. Ze is o.a neurologe en stelde dus vragen aan de patiënt en deed testjes om te controleren of alles nog werkte.
Ze zat niet in de hersenen te wroeten hè? Dat deed de chirurg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:15 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me zo vet als je dat allemaal kan. zou me een beetje god voelen.
nee maar dan nog. ze snapt wel wat die dude staat te doen enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze zat niet in de hersenen te wroeten hè? Dat deed de chirurg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |