Maar gelukkig heb je het overleefdquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn kuit, vannacht ontzettende kramp. Dacht dat ik dood ging.
Verder wel ok
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuitquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn kuit, vannacht ontzettende kramp. Dacht dat ik dood ging.
Verder wel ok
iets minder roze bril?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuit
Heel af en toe heb ik dat. Maar nog nooit zo pijnlijk. Mijn vrouw lag nog niet in bed en keek mij een beetje vreemd aan toen ik kermend mijn dansje naast het bed deed...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zomaar uit het niets dan? Of iets waar je wel vaker last van hebt (gehad)?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat dan naar huis of de toiletten en rukt je stiekem af op de illusie?
Aww, knul toch....
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuit
A. Neequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]_ mevrouw komt weer wat tekort hoor.
quote:
Ik zou mezelf van kant maken.quote:
Neehee, daar is die medicatie toch juist voor? Wel blijven opletten mutsquote:
Anti Kut Medicatie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, daar is die medicatie toch juist voor? Wel blijven opletten muts
Waar je dan wel weer het zuur van krijgtquote:
quote:
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn sloot is niet zuur, mijn borst en keel
Keel, vagijn, een pot nat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!
maar wel motorboten of je leven er van afhangt..quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!
in ruil voor? (is me vast te ver weg)quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mee willen helpen met verhuizen?![]()
Laat mij nou ook 1% hetero trekjes hebben. Kinsey 5 gay of zo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar wel motorboten of je leven er van afhangt..
Daar waar de piemel in gaat.quote:
Dat dacht ik ookquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Mensen die willen helpen doen dat maar omdat ze me lief vinden en graag helpen
En dat zal ik vast ook doen mocht zich dat voordoen, maar dat is wat anders dan "ik help je enkel als jij...."quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Niets is voor niets!
Ze hopen gewoon dat jij hen straks komt helpen "uit de goedheid van je hart".
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Denk dat ik wel kan dan ja, maar vraag het nog een keer een week van tevoren ofzo
Ik durf geen zwarte verhuisridders te nemen, want dan word ik beschuldigd van slavernij.quote:
I did nazi that coming.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf geen zwarte verhuisridders te nemen, want dan word ik beschuldigd van slavernij.
Plus dat ik dan maar de helft van m'n huisraad in t nieuwe huis zou krijgen
Kinseyquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat mij nou ook 1% hetero trekjes hebben. Kinsey 5 gay of zo.
Maak t dan eens boeiendquote:
Ja jemig, jij bent toch THE MAN hiero!quote:
Eeeehmmm, nee, dat is MissB toch al?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemig, jij bent toch THE MAN hiero!
MisterB?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, dat is MissB toch al?
Nee, MissB, je kan toch lezen?quote:
Hoe kan Miss nou een mister/the man zijn?!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, MissB, je kan toch lezen?.
Vraag jij dat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan Miss nou een mister/the man zijn?!
JA DAT VRAAG IK JA!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Beetje domme vraag danquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA DAT VRAAG IK JA!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!quote:
eeej! silly, not stupid..quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!![]()
![]()
O wacht.
Kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!![]()
![]()
O wacht.
Ja, jij zit in de ICT dus jij moet dat oplossen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Druk druk druk
En dan zit er ook nog een vriendin van me mij te spammen met een adware probleem.
Did she continue to talk to you after you fixed her computer? No...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, jij zit in de ICT dus jij moet dat oplossen.
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef clevy het volgende:
[..]
Did she continue to talk to you after you fixed her computer? No...
*mompelt iets over wortel aan stok*quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?
No, no we don'tquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?
Aww, poesje... ik heb een Apple probleem. Kom je me vanavond even helpen?quote:
Nee, Ajax speeltquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, poesje... ik heb een Apple probleem. Kom je me vanavond even helpen?
Dan ga ik wel Bon Jovi en Guns 'n Roses zingen bij zangles!quote:
Doe dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik wel Bon Jovi en Guns 'n Roses zingen bij zangles!
#mijnmanbegrijptmeniet
wijf...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
I want it all.
I want it all.
I want it all.
And I want it now.
Waarom kunnen mensen dingen in je agenda zetten?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Fijn dat men steeds vaker dingen in mijn agenda zet op dagen dat er toch met grote letters 'THUISWERKEN' in mijn agenda staat. En dan kom ik toch maar weer naar kantoor omdat het zo dichtbij is. Elk voordeel heeft zn nadeel.
Onder de 3e brug rechts?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Op min of meer dezelfde plek als altijd gok ik.
Omdat ze dat graag willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen dingen in je agenda zetten?
Uiteraard rechts, links isquote:
waar? waar? waar?quote:
1 pepernoot? Gewaagde actiequote:Op woensdag 26 november 2014 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste pepernoot op van het jaar. Met chocola. En sinaasappel
Als er geen sinaasappel in had gezeten was het natuurlijk een ander verhaal geweest.quote:
Als er eenmaal één pepernoot over de dam is...quote:
Dan twee zakken?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen sinaasappel in had gezeten was het natuurlijk een ander verhaal geweest.
Tenzij chocoladepepernoten.quote:
Ook dan, neem dan gewoon een stuk goeie chocolade ofzo.quote:
Of bier. Maar dat zijn toch heel andere dingen.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dan, neem dan gewoon een stuk goeie chocolade ofzo.
Je hebt gewoon geen ruggengraat.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Fijn dat men steeds vaker dingen in mijn agenda zet op dagen dat er toch met grote letters 'THUISWERKEN' in mijn agenda staat. En dan kom ik toch maar weer naar kantoor omdat het zo dichtbij is. Elk voordeel heeft zn nadeel.
Wie stopt er dan ook sinaasappel in een pepernootquote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen sinaasappel in had gezeten was het natuurlijk een ander verhaal geweest.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook sinaasappel in een pepernoot
Die zijn zo gruwelijk lekkerquote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Net als die koekjes, Pimm's ofzo
Dan zijn ze ook zo lastig door te slikken als er een sinasappel in zitquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook sinaasappel in een pepernoot
doe mij de kersen versie maarquote:
Bijna net zo goor als After Eight chocolade.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Net als die koekjes, Pimm's ofzo
Munt en chocolade, zo'n goede combiquote:Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bijna net zo goor als After Eight chocolade.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Munt en chocolade, zo'n goede combi
Waarom klik ik dit aan terwijl ik net de eerste hap van mijn lunch neemquote:
Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen ruggengraat.
Zoveel mogelijk tegelijk in d'n waffel propp'n.quote:
Zo koud is het toch nog niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is doodgevroren of heeft een zware winterdip.
Ok, ok.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ang3l heeft zijn TIJDELIJKE ijs heerschappij ingeluid.
Het is over voor iedereen, keihard ende stijf bevriezen zullen we allemaal.
Do not come near me, you wicked ice queen!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's mijn ding. Alles en iedereen stijf maken.
zin maken ?!quote:
hmkay.. heb vandaag geen keus.. line-manager komt me controlerenquote:
Wat is er toch mis met pepernoten met pepernootsmaak?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:09 schreef clevy het volgende:
zo.. ge-coat-e kruidnoten op kantoor neergezet, yoghurt en capuchino 'smaak'.. dan zit ik er thuis niet naar te loeren en hebben de collega's weer wat om over te zeuren.
Of van die zelfgeprutste dingen van de Action en daar dan het drievoudige van vragenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar tis ook echt ECHT tyfuszooi. Van half gebruikte shampooflessen tot speeltjes van de McDonalds.
Als het nu gewoon eens normaal spul was... maar dit zijn gewoon dingen die je net zo goed kan weggooien
Dat is niet weggevenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Of van die zelfgeprutste dingen van de Action en daar dan het drievoudige van vragen
O jaquote:
En daarom gooi ik gewoon altijd alles weg.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar tis ook echt ECHT tyfuszooi. Van half gebruikte shampooflessen tot speeltjes van de McDonalds.
Als het nu gewoon eens normaal spul was... maar dit zijn gewoon dingen die je net zo goed kan weggooien
Gamecube, ouderwets gedoe. Ik wil minimaal een PS4 anders hoef ik het niet te hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Soms komt wel wel iets leuks voorbij hoor, zag pas nog een iPhone en een Gamecube bijv.
Same here hoor, maar dat zijn toch wel leuke dingen om weg te geven ivm lege jampotjes etcquote:Op donderdag 27 november 2014 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gamecube, ouderwets gedoe. Ik wil minimaal een PS4 anders hoef ik het niet te hebben.
Let it goooooooooooooooooquote:Op woensdag 26 november 2014 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Do not come near me, you wicked ice queen!
Ja, ik wilde al reageren "Jezus wat pauperig" na t lezen van mcDonalds speeltjes en shampooflessen en action. maar dit is dna welw eer oke.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here hoor, maar dat zijn toch wel leuke dingen om weg te geven ivm lege jampotjes etc.
Nee, ik doe er verder ook niet aan mee hoor. Maar het heeft dus wel iets vermakelijks soms.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat ruilgedoe. Pff. Je moet er maar zin in hebben.
Ik heb al niet eens zin in marktplaats.
GRATIS OP TE HALEN: een half opgegeten krentenbol, nog niet eens helemaal beschimmeld! Buitenkansje!quote:Op donderdag 27 november 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al reageren "Jezus wat pauperig" na t lezen van mcDonalds speeltjes en shampooflessen en action. maar dit is dna welw eer oke.
Idd, al die paupers die er op af komen. Wel eens geprobeerd een oude kast te verkopen, na 3 rare turken aan de deur te hebben gehad heb ik hem gewoon naar het grof huisvuil gebracht.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat ruilgedoe. Pff. Je moet er maar zin in hebben.
Ik heb al niet eens zin in marktplaats.
Er stond serieus een Kips leverworst op die iemand niet lekker vondquote:Op donderdag 27 november 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
GRATIS OP TE HALEN: een half opgegeten krentenbol, nog niet eens helemaal beschimmeld! Buitenkansje!
Ik durf niet want zometeen komen er van die enge lui aan de deurquote:Op donderdag 27 november 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, al die paupers die er op af komen. Wel eens geprobeerd een oude kast te verkopen, na 3 rare turken aan de deur te hebben gehad heb ik hem gewoon naar het grof huisvuil gebracht.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er stond serieus een Kips leverworst op die iemand niet lekker vond
Paupers unite.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Er staat er hier eentje op die een doosje fotohoekjes weggeeft 'waarvan ze niet weet hoeveel er nog in zit'
Ja ik zoek dat dus ook echt niet hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, al die paupers die er op af komen. Wel eens geprobeerd een oude kast te verkopen, na 3 rare turken aan de deur te hebben gehad heb ik hem gewoon naar het grof huisvuil gebracht.
Als je zo krap bij kas zit, moet je gewoon geen foto's moeten inplakken, want het ontwikkelen/rpinten kost geldquote:Op donderdag 27 november 2014 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe de fuck kom je aan foto's als je zó krap bij kas zit dat je zoiets op gaat halen ipv ze gewoon zelf koopt voor 50 cent.
Wij moeten zo vaak gokken wat een vrouw bedoelt!quote:
En het gaat altijd de mist inquote:Op donderdag 27 november 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Wij moeten zo vaak gokken wat een vrouw bedoelt!
XS4ALL. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Bedenken welke internetprovider ik wil hebben.. gedoe
Kwaliteit is niet goedkoop. Had hiervoor zo'n goedkope en die lag er echt continue uit. En werd van het kastje naar de muur gestuurd door de waardeloze helpdesk. Betaal nu wat meer maar nog geen enkele keer storing gehad in die 5 jaar dat ik er weer bij zit, is mij wat meer geld wel waard.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is wel het duurste (op volgens mij Fiber/Viber of hoe het ook heet na)
Weet dat je bij Xs4All idd goede service hebt. Leef al jaren op Ziggo en daar nooit wat nodig gehad. Ja hij ligt er af en toe uit, maar of dat nou aan mij of ziggo lag, die paar keer is ook wel te overleven.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
Kwaliteit is niet goedkoop. Had hiervoor zo'n goedkope en die lag er echt continue uit. En werd van het kastje naar de muur gestuurd door de waardeloze helpdesk. Betaal nu wat meer maar nog geen enkele keer storing gehad in die 5 jaar dat ik er weer bij zit, is mij wat meer geld wel waard.
Gaat prima. Heb hier geen glas en Ziggo nare ervaringen mee. Beste optie voor mij.quote:
Ik heb hele slechte ervaringen met KPN. Nooit meer een telefoonkabel voor mij.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat prima. Heb hier geen glas en Ziggo nare ervaringen mee. Beste optie voor mij.
Ik zat ernaar te kijken om over te stappen op Telfort maar ik durf nietquote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met KPN. Nooit meer een telefoonkabel voor mij.
Ik heb dan weer prima ervaring met Telfort (alweer 4 jaar geleden though). Maar tegenwoordig zou ik toch wel minimaal iets van 50Mbit willen denk ik, en dat gaat gewoon niet over een telefoonlijntje. Althans, lang niet overal in ieder geval.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb KPN ook opgezegd. Heb nu alles van UPC, maar gebruik maar 1 dingquote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Telfort, wat een ellende was dat zeg. Nooit meer!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb dan weer prima ervaring met Telfort (alweer 4 jaar geleden though). Maar tegenwoordig zou ik toch wel minimaal iets van 50Mbit willen denk ik, en dat gaat gewoon niet over een telefoonlijntje. Althans, lang niet overal in ieder geval.
Ohja en een redelijke uploadsnelheid. Liefst synchroon.
De deceptie druipt van je post af.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
"Goedemiddag, met Speelbeertje"
En dat dat dan een winkel is. Ik dacht aan een soort mannelijke stoeipoes
20Mbit voor 20 euro in de maand was destijds gewoon de snelst mogelijke en tevens goedkoopste optie. Nooit problemen mee gehad ook. Misschien een keer een storing, maar nooit dat we moesten bellen dat er dingen mis gingen of zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Telfort, wat een ellende was dat zeg. Nooit meer!
Maar dan kreeg je dus geen enkele service als je lijntje toevallig wat minder was. Ik heb er hele slechte ervaringen mee en heb liever geen internet dan Telfort. Dan maar rooksignalen of postduiven, die zijn een stuk betrouwbaarder.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
20Mbit voor 20 euro in de maand was destijds gewoon de snelst mogelijke en tevens goedkoopste optie. Nooit problemen mee gehad ook. Misschien een keer een storing, maar nooit dat we moesten bellen dat er dingen mis gingen of zo.
Dat was nooit.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan kreeg je dus geen enkele service als je lijntje toevallig wat minder was.
Was je ze nooit ff uit?quote:
Gewoon voldoende drinkenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was je ze nooit ff uit?
#hoewerktdat
Dat hoeft dan weer net niet,quote:Op donderdag 27 november 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
O, beetje doorspoelen zegmaar? Waterkolven?
Heb zelf sinds kort Vodafone. Geen glasvezel maar wel goede service en ikben er heel tevreden over. En dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Maar mensen ervaring met Vodafone glasvezel? of van horen zeggen?
Maar wel internet dus?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:46 schreef Kluts het volgende:
Heb zelf sinds kort Vodafone. Geen glasvezel maar wel goede service en ikben er heel tevreden over. En dat wil wat zeggen.
Ja idd internet, televisie en telefoon!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel internet dus?
Bedoel mobiel zijn ze wel goed, maar das anders![]()
Maar KPN en glasvezel dan? Kan dat wel weer?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Is primaquote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar KPN en glasvezel dan? Kan dat wel weer?
Inderdaad, dat zie ik over de telefoonlijn voorlopig niet gebeuren, tenzij de wijkkast in je woonkamer staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal true. Zeg ik vanaf mijn 180mbit kabel
En bij kabel is het gegarandeerd, bij ADSL een gemiddelde. Heb al eens een piek download op Steam gehad van 28MB/s (224mbit/s)quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie ik over de telefoonlijn voorlopig niet gebeuren, tenzij de wijkkast in je woonkamer staat.
Ja ik zat hier laatst ook gewoon met 26,5MB/s de nieuwe Assassin's Creed te downloaden, constante snelheidquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij kabel is het gegarandeerd, bij ADSL een gemiddelde. Heb al eens een piek download op Steam gehad van 28MB/s (224mbit/s)
niet nog, weer, oplettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Zijn we nou nog steeds over internetsnelheid aan t lullen?
Dat legde t hele topic gister ook al plat!
Snelheid maakt ons traag!
God ik dacht even dat jouw vriendin zwanger was, maar dan had je wel vrouw gezegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond misschien op bezoek, of bezoek ontvangen, ligt aan de staat van de zwangere vriendin. Morgen NIKS en zondag NIKS. Heurlijk
Snelheid boeit me niet, stabiliteit is veel belangrijker!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Zijn we nou nog steeds over internetsnelheid aan t lullen?
Dat legde t hele topic gister ook al plat!
Snelheid maakt ons traag!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ik dacht even dat jouw vriendin zwanger was, maar dan had je wel vrouw gezegd.
10GB in een half uur downloaden met hickups of in 4 uur stabiel.. Ja, echt wel die laatste optie!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Snelheid boeit me niet, stabiliteit is veel belangrijker!
Nee joh, dit klinkt gewoon lekker gek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
collegaatjes? Jij werkt samen met dwergen?
Dat niet, wel vrouwenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond komt date.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou lekkere boterballetjes van me, wat gaan we dit weekend allemaal doen?
Kom even in een kringetje zitten.(EEN kringetje, EEN!)
*pakt de limonade en koekjes*
lekker hip, lekker pittig, lekker je kut uitgelubberd door 2.7 kind?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, dit klinkt gewoon lekker gek.
Ik vind het walgelijk, maar dat is denk ik duidelijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet, wel vrouwen![]()
Collega's vind ik eerder mannen ofzo
Zou ik ook vinden als een ander t zou zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk, maar dat is denk ik duidelijk
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lekker hip, lekker pittig, lekker je kut uitgelubberd door 2.7 kind?
Dat vind ik dan weer vrij pedo klinken.quote:
Die ene post er tussen geldt nietquote:
Is ze Sneeuwwitje?!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Jij kleineert dus gewoon vrouwen, letterlijk?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kleineert dus gewoon vrouwen, letterlijk?
Dus vanavond geen aardappeltjes, met groentetjes en een vleesje voor jou?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vrij pedo klinken.
Maar goed, ik heb sowieso een schijthekel aan verkleinwoorden.
Zo hoort t ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vrij pedo klinken.
Maar goed, ik heb sowieso een schijthekel aan verkleinwoorden.
Oh echt, vooral t woord vleesje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus vanavond geen aardappeltjes, met groentetjes en een vleesje voor jou?
Ze zijn er, die mensen.
Ik ken ze.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh echt, vooral t woord vleesje.
En dan na t eten n toetje. Oh wacht.
Voor vrouwen moet je inderdaad verkleinwoorden gebruiken aangezien ze minderwaardig zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vriendinHet vriendinnetje van mijn broer. En hij neemt het af-en-toe over.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus vanavond geen aardappeltjes, met groentetjes en een vleesje voor jou?
Ze zijn er, die mensen.
Ik ken ze.
Vanaf nu bannen we alle verkleinwoordjes verkleinwoorden uit!quote:
Net zo lang folteren tot ze er mee ophouden!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De vriendinHet vriendinnetje van mijn broer. En hij neemt het af-en-toe over.
Een nagerechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh echt, vooral t woord vleesje.
En dan na t eten n toetje. Oh wacht.
Loes is inmiddels te oud om Loesje te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf nu bannen we alle verkleinwoordjes verkleinwoorden uit!
Een paar uur geen internet of wat langer wachten bij het downloaden wat ik toch sporadisch doe, dan weet ik het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10GB in een half uur downloaden met hickups of in 4 uur stabiel.. Ja, echt wel die laatste optie!
Oh zo. Ik heb in 12 jaar tijd 1x langer dan een paar minuten storing gehad. Nou jij weer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Een paar uur geen internet of wat langer wachten bij het downloaden wat ik toch sporadisch doe, dan weet ik het wel.
Grote zaken downloaden bedoel je dan neem ik aan. Je weet dat een youtube filmpje al zo 200MB kan zijn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Een paar uur geen internet of wat langer wachten bij het downloaden wat ik toch sporadisch doe, dan weet ik het wel.
Ik lag er bij Telfort met grote regelmaat halve dagen uit en ze deden er niets aan, honderden euro's besteed aan het bellen met de helpdesk. Zodra ik XS4ALL had meteen nergens meer last van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb in 12 jaar tijd 1x langer dan een paar minuten storing gehad. Nou jij weer.
Dat gaat prima hoor. Trek gewoon 20 Mbit hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote zaken downloaden bedoel je dan neem ik aan. Je weet dat een youtube filmpje al zo 200MB kan zijn?
Als die de meeste voordelen heeft is het toch niet lastig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
KPN glasvezel heeft momenteel het meest uitgebreide pakket / voordelen voor mij. Dus denk dat die m gaat worden ...
Lastig dit altijd
Neem een konijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Vette rel op de verkoophoek op FB over een hamstertje in een piepklein kuthokje waar de kinderen weer eens niet naar omkijken, van een agressieve tokkie met een grote bek a la Glennis Grace. Ik wil het arme ding ophalen maar m'n herberg zit volEn ik vind dat wijf eng.
Fuck handig! Knijn!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is niet handig, had het bijna gedaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen plint nemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Heel schattig. Tot ze je plinten opvreten...
Slaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Kluts het volgende:
Over bijtende dieren gesproken, hoe leer ik mijn kitten in godsnaam dat bijten af?
N'awwww.quote:
Die onderste lijkt wel Sandshrewquote:
En je kabels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Heel schattig. Tot ze je plinten opvreten...
Tandjes eruit trekken.quote:
O van die reclame met dat goud en zo.quote:
Inspuiten met anti bijt en konijn komt er niet aanquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hele kluwen kabels achter de tv/versterker
quote:
Heb al gedreigd met een spuitje.quote:
Ik heb zo'n open stellingkast waar mijn computer, versterker en router enzo in staan. Die is aan de achterkant één groot kabelgordijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hele kluwen kabels achter de tv/versterker
Over de kabels onder m'n bureau wil ik het helemaal niet hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb zo'n open stellingkast waar mijn computer, versterker en router enzo in staan. Die is aan de achterkant één groot kabelgordijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |