Maar gelukkig heb je het overleefdquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn kuit, vannacht ontzettende kramp. Dacht dat ik dood ging.
Verder wel ok
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuitquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn kuit, vannacht ontzettende kramp. Dacht dat ik dood ging.
Verder wel ok
iets minder roze bril?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuit
Heel af en toe heb ik dat. Maar nog nooit zo pijnlijk. Mijn vrouw lag nog niet in bed en keek mij een beetje vreemd aan toen ik kermend mijn dansje naast het bed deed...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zomaar uit het niets dan? Of iets waar je wel vaker last van hebt (gehad)?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat dan naar huis of de toiletten en rukt je stiekem af op de illusie?
Aww, knul toch....
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe glazen in mijn bril, ik las kut ipv kuit
A. Neequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]_ mevrouw komt weer wat tekort hoor.
quote:
Ik zou mezelf van kant maken.quote:
Neehee, daar is die medicatie toch juist voor? Wel blijven opletten mutsquote:
Anti Kut Medicatie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, daar is die medicatie toch juist voor? Wel blijven opletten muts
Waar je dan wel weer het zuur van krijgtquote:
quote:
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn sloot is niet zuur, mijn borst en keel
Keel, vagijn, een pot nat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!
maar wel motorboten of je leven er van afhangt..quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe de vrouwelijke anatomie in elkaar zit zeg!
in ruil voor? (is me vast te ver weg)quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mee willen helpen met verhuizen?![]()
Laat mij nou ook 1% hetero trekjes hebben. Kinsey 5 gay of zo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar wel motorboten of je leven er van afhangt..
Daar waar de piemel in gaat.quote:
Dat dacht ik ookquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Mensen die willen helpen doen dat maar omdat ze me lief vinden en graag helpen
En dat zal ik vast ook doen mocht zich dat voordoen, maar dat is wat anders dan "ik help je enkel als jij...."quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Niets is voor niets!
Ze hopen gewoon dat jij hen straks komt helpen "uit de goedheid van je hart".
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Denk dat ik wel kan dan ja, maar vraag het nog een keer een week van tevoren ofzo
Ik durf geen zwarte verhuisridders te nemen, want dan word ik beschuldigd van slavernij.quote:
I did nazi that coming.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf geen zwarte verhuisridders te nemen, want dan word ik beschuldigd van slavernij.
Plus dat ik dan maar de helft van m'n huisraad in t nieuwe huis zou krijgen
Kinseyquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat mij nou ook 1% hetero trekjes hebben. Kinsey 5 gay of zo.
Maak t dan eens boeiendquote:
Ja jemig, jij bent toch THE MAN hiero!quote:
Eeeehmmm, nee, dat is MissB toch al?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemig, jij bent toch THE MAN hiero!
MisterB?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, dat is MissB toch al?
Nee, MissB, je kan toch lezen?quote:
Hoe kan Miss nou een mister/the man zijn?!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, MissB, je kan toch lezen?.
Vraag jij dat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan Miss nou een mister/the man zijn?!
JA DAT VRAAG IK JA!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Beetje domme vraag danquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA DAT VRAAG IK JA!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!quote:
eeej! silly, not stupid..quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!![]()
![]()
O wacht.
Kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen. Alleen domme mensen!!!![]()
![]()
O wacht.
Ja, jij zit in de ICT dus jij moet dat oplossen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Druk druk druk
En dan zit er ook nog een vriendin van me mij te spammen met een adware probleem.
Did she continue to talk to you after you fixed her computer? No...quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, jij zit in de ICT dus jij moet dat oplossen.
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef clevy het volgende:
[..]
Did she continue to talk to you after you fixed her computer? No...
*mompelt iets over wortel aan stok*quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?
No, no we don'tquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
75% van de fok-nerds wordt toch beloofd uit de gewraakte friendzone gehaald te worden als ze een ICT prrobleem oplossen voor de dame in kwestie?
Aww, poesje... ik heb een Apple probleem. Kom je me vanavond even helpen?quote:
Nee, Ajax speeltquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, poesje... ik heb een Apple probleem. Kom je me vanavond even helpen?
Dan ga ik wel Bon Jovi en Guns 'n Roses zingen bij zangles!quote:
Doe dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik wel Bon Jovi en Guns 'n Roses zingen bij zangles!
#mijnmanbegrijptmeniet
wijf...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
I want it all.
I want it all.
I want it all.
And I want it now.
Waarom kunnen mensen dingen in je agenda zetten?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Fijn dat men steeds vaker dingen in mijn agenda zet op dagen dat er toch met grote letters 'THUISWERKEN' in mijn agenda staat. En dan kom ik toch maar weer naar kantoor omdat het zo dichtbij is. Elk voordeel heeft zn nadeel.
Onder de 3e brug rechts?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Op min of meer dezelfde plek als altijd gok ik.
Omdat ze dat graag willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen dingen in je agenda zetten?
Uiteraard rechts, links isquote:
waar? waar? waar?quote:
1 pepernoot? Gewaagde actiequote:Op woensdag 26 november 2014 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste pepernoot op van het jaar. Met chocola. En sinaasappel
Als er geen sinaasappel in had gezeten was het natuurlijk een ander verhaal geweest.quote:
Als er eenmaal één pepernoot over de dam is...quote:
Dan twee zakken?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen sinaasappel in had gezeten was het natuurlijk een ander verhaal geweest.
Tenzij chocoladepepernoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |