abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147031210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef yats het volgende:

[..]

Je gaat iets te kort door de bocht met deze post. Ik heb alleen aangegeven dat ik weinig met masturberen heb, en dat alleen doe om de druk er af en toe af te halen aangezien ik op dit moment geen partner heb en betekent niet dat ik niet vaak aan seks denk. Dat is niet hetzelfde als een laag libido hebben. Als ik een partner heb, heb ik immers gewoon graag geregeld seks. Uit seks haal ik veel meer bevrediging dan door te masturberen, zelfs zonder orgasme.
Ik heb hetzelfde als jij hebt, ik vind masturbatie maar tweederangs. Maar ja, sommige mannen zweren erbij en moeten het 3 keer per dag doen. Die hebben een hoger libido dan ik, vind ikzelf.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef vera166 het volgende:

[..]

misschien algemeen gezien wel maar ik ben het niet eens :p
Haha, de individuele verschillen zijn groot. Jij hebt blijkbaar een sterk libido ;)
pi_147080341
Voor mij is het gewoon echt belangrijk. Ga me niet 2 weken droog houden :r
graag verwijderen
  vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:29 #103
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_147090034
Toch ben ik van mening dat zoiets toch echt aan de situatie ligt..
Bijvoorbeeld ik zou niet zo snel seks hebben met een jongen die ik daarna toch niet meer spreek of zie.
Ik kan zelf ook best lange tijden zonder, alleen in een vaste relatie is twee keer per week toch wel echt een must.
Maar dit kan natuurlijk ook gewoon liggen aan mijn leeftijd, haha..
Haha gay!
pi_147141735
Denk eerlijk gezegd dat het voor zowel mannen als vrouwen simpelweg heel verschillend kan zijn.

Ik hou persoonlijk enorm van lekkere, slanke chicks en kan al bloedgeil worden als er eentje met een lekkere kont voor me bij de kassa staat, maar in mijn drie relaties is wel gebleken dat mijn seksdrive over het algemeen lager was dan die van mijn exen.

Hierdoor ben ik persoonlijk gaan denken dat het idee achter de seks bij mannen en vrouwen verschillend is. Ik stel mijzelf gemakkelijkshalve maar even als afgevaardigde van alle mannen, maar als ik seks heb met een vrouw dan ben ik eigenlijk heel dierlijk bezig met haar lijf : ''Damn wat is ze geil, wat een heerlijke tieten, oh man ik gaover haar tetten klaarkomen, of is dat awkward?Nee fuck it, ik doe het gewoon en hoop dat ze oké reageert''..

Terwijl ik het idee heb als vermeende amateur psycholoog dat de manier waarop die vrouwen in bed dan weer met mij bezig zijn, is dat de ze het vooral lekker vinden om begeerd te worden. Ik heb het idee dat vrouwen meer kunnen genieten (en geil worden van) het idee dat jij als man van hun lichaam geniet.
pi_147141945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vrouwen denken net zo goed aan seks als mannen maar het zijn sociale regels die ervoor zorgen dat veel vrouwen niet kunnen zeggen van "Zo ik heb vandaag even zin om goed genomen te worden door die leuke bar man".

Vrouwen en mannen kunnen wel degelijk vrienden zijn als er geen wederzijdse aantrekkingskracht is of een van de twee het accepteert dat er nooit iets zal gebeuren... OF heel zelden dat ze echt alleen samen chillen om het chillen.

Vrouwen hebben JUIST de bevestiging nodig.. alles wat ze doen staat in het teken van aantrekkelijk zijn, al die uren waarmee ze bezig zijn een outfit te zoeken, mooi te zijn voor bij het uitgaat zodat die ene aantrekkelijk jongen/man haar aanspreekt.

Vrouwen gaan trouwens even goed vreemd hoor..
Helemaal mee eens. Wat wel zo is is dat vrouwen andere emoties en gevoelen bij seks hebben dan mannen. Mannen doen het uit omdat ze het lekker vinden wanneer het maar kan en vrouwen doen het uit verbondenheid en intimiteit, maar denk niet dat het geremde seksuele wezens zijn.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 30 november 2014 @ 16:08:44 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147150409
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat vrouwen ongeveer net zoveel van seks houden als mannen, dus ik vraag mij dat af.
Heb ergens gelezen dat als de vrouw weet dat ze "aan haar trekken komt" tijdens de seks dat ze dan zelfs vaker wil dan de man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:47 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

[..]

Er zijn mannen met een laag libido (zie de post van yats) maar over het algemeen hebben mannen een hoger libido dan vrouwen, dat klopt. Mannen masturberen meer, krijgen makkelijker en vaker orgasmes, denken sneller aan seks. Het zijn allemaal stereotypen maar ze zijn wel waar.

En als ik een maand niet masturbeer heb ik toch al een natte droom gehad (net zoals alle gezonde mannen trouwens), dus mannen kunnen per definitie niet zonder klaarkomen.

Het is evolutionair gezien wel heel logisch dit libido verschil. Het is zoals het is ;)
Het zaad moet immers ververst worden dus daarom krijg je een natte droom als je je zaad niet op tijd kwijt bent.

[ Bericht 48% gewijzigd door nils7 op 30-11-2014 16:14:03 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147152025
Mannen zijn gewoon makkelijker :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147212304
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb ergens gelezen dat als de vrouw weet dat ze "aan haar trekken komt" tijdens de seks dat ze dan zelfs vaker wil dan de man.

[..]

Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen ja. Maar zal vast ook aan de persoon liggen. Iedereen is anders.
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:15:04 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147212884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef DownBusiness het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen ja. Maar zal vast ook aan de persoon liggen. Iedereen is anders.
Ik ook heheh O-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147215716
Ik denk dat mannen meer behoefte/drang hebben tot seks en seks ook veel belangrijker vinden dan vrouwen.

Verklaren hoe dat komt is wel een stuk ingewikkelder (en gaat mij ook niet 100% lukken).

1) Biologisch gezien is er al een verschil. Een man kan veel vrouwen bevruchten, een vrouw kan maar enkele kinderen baren. Het doorgeven van de genen is voor alle levende wezens, dieren en planten op deze aarde belangrijk. Het voortbestaan van de soort is voor veel dieren en planten het levensdoel op zich. Een man zal biologisch gezien dus kiezen voor kwantiteit (hoe meer kinderen hoe groter de kans dat die zich weer voortplanten) en vrouwen voor kwaliteit (hoe beter het nageslacht kan overleven hoe groter de kans dat die zich weer voortplant).
2) Historisch gezien is er ook een verschil. Omdat de vrouw vrij lang gebonden is aan de zorg voor de kinderen heeft zij de hulp van de man nodig om zelf te overleven en haar kinderen te laten overleven. Naast het kiezen van het beste genenpakket zal een vrouw dus ook kiezen voor de man die haar en haar kinderen de beste kansen geeft op overleven.
3) Vanuit 1 en 2 gezien zal een vrouw seks hebben met de man die zij kiest en zich ook aan die man willen binden. Zij vrijt dus met de man waar zij van houdt.
4) Vanuit 1en 2 gezien zal de man zich alleen binden aan een vrouw die seks met hem heeft en is seks het doel van het binden. De man houdt dus van de vrouw waar hij mee vrijt.
5) Maatschappelijke druk. Een man moet zich voortplanten en bewijzen, een vrouw dient zorgzaam, trouw en kuis te zijn (een denkbeeld dat is opgelegd door mannen; angst voor het kind van een ander te zorgen, en door vrouwen; angst de man kwijt te raken aan een andere vrouw).

Hebben mannen en vrouwen een andere mate van genieten van seks? Vinden vrouwen seks minder lekker? Dat denk ik niet.

Beleven mannen en vrouwen seks anders? Dat denk ik wel. Ik denk dat seks voor mannen veel meer een fysiek iets is waar het voor vrouwen meer een emotioneel iets is. Zo vinden mannen het doorgaans veel gemakkelijker om seks met een vreemde te hebben of seks met iemand te hebben (fwb) die niet hun partner is zonder daar emotioneel betrokken bij te raken.

Wel wil ik de kanttekening maken dat de laatste 50/60 jaar de verhoudingen tussen mannen en vrouwen aan het kantelen zijn en daarmee ook het hele seksuele gebeuren verandert.
- De geboortebeperking heeft vrouwen veel vrijheid gegeven in de partnerkeuze aangezien zij niet automatisch meer een kind krijgen van de man waar ze seks mee hebben
- De emancipatie heeft vrouwen veel meer zelfredzaam gemaakt waardoor zij minder afhankelijk zijn van een man
- De lossere seksuele moraal heeft mannen ook steeds meer van hun verantwoordelijkheid ontheven. Door te samenwonen ipv trouwen ontsnapt hij aan de zorgplicht. Door een fwb heeft hij geen relatie meer nodig om verzekerd te zijn van seks. Door de ONS is het zelfs mogelijk seks te hebben zonder enige vorm van verplichting. 'Why buy the cow when the milk is for free?'
- De pil verlaagt het libido van de vrouw waardoor in langere relaties wanneer de spanning er toch al vanaf gaat, de vrouw kunstmatig nog minder zin heeft (mannen; laat je knippen).

Mede door deze ontwikkelingen gaan vrouwen ook steeds 'mannelijker' om met seksuele contacten. Denk Sex in the City.

Nadeel van deze ontwikkelingen is dat mannen en vrouwen steeds verder van elkaar af komen te staan, relaties steeds meer een wegwerpproduct worden, de mens steeds individualistischer wordt (streven naar het eigen belang) en de toegevoegde waarde van het hebben van een levenspartner niet meer eenduidig (duidelijk) is waardoor mannen en vrouwen elkaar niet meer begrijpen.

Antwoord op de vraag: "Hoe belangrijk is seks daadwerkelijk voor mannen?" is dan weer wel eenvoudig; Nog steeds even belangrijk als vroeger, als in de oudheid alleen is de frustratie daarin tegenwoordig veel groter.
  dinsdag 2 december 2014 @ 13:43:19 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147216622
Ik denk dat ik het hier redelijk mee eens ben :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')