abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147048746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:24 schreef JCats het volgende:

[..]

Welke media bedoelt Gorbatsjow hier?!
Volgens mij de Russisch nationalisten.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef JCats het volgende:
Praten over of het allemaal wel netjes genoeg gegaan is in de Krim.
Terwijl Kiev, gesteund door Washington, doorgaat met vernietigingen in Oost-Oekraïne.
De pers hier vindt dat bombarderen en moorden normaal (bedoelde Gorbatsjow dat met "not free"?).
Rusland heeft een vreselijk dilemma; de oorlogsmisdaden vlak over de grens maar laten gebeuren of ingrijpen met alle gevolgen van dien.
Het geweld in Oost-Oekraine is het gevolg van Russisch ingrijpen en niet de aanleiding.

[ Bericht 47% gewijzigd door deelnemer op 27-11-2014 10:24:31 ]
The view from nowhere.
  donderdag 27 november 2014 @ 10:53:26 #127
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147049627
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

Vinger op de zere plek.
Niet echt.
pi_147051299
EuromaidanPR twitterde op woensdag 26-11-2014 om 18:47:06 HOT: #Hungary has ratified #EU - #Ukraine Association Agreement, @PavloKlimkin reports | EMPR #UnitedForUkraine reageer retweet
EuromaidanPR twitterde op woensdag 26-11-2014 om 18:49:05 HOT: #Swedish Parliament has ratified #EU - #Ukraine Association Agreement just now, @PavloKlimkin reports | EMPR #UnitedForUkraine reageer retweet
The view from nowhere.
pi_147051355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef JCats het volgende:
Rusland heeft een vreselijk dilemma; de oorlogsmisdaden vlak over de grens maar laten gebeuren of ingrijpen met alle gevolgen van dien.
Rusland kan gewoon aankloppen bij de VN om er wat blauwhelmen tussen te proppen. Oekraïne vroeg er al om, de rebellen nu ook.

http://time.com/61624/ukraine-united-nations-troops-east/

http://www.euronews.com/2(...)elp-crisis-hit-east/
pi_147056048
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Rusland kan gewoon aankloppen bij de VN om er wat blauwhelmen tussen te proppen. Oekraïne vroeg er al om, de rebellen nu ook.

http://time.com/61624/ukraine-united-nations-troops-east/

http://www.euronews.com/2(...)elp-crisis-hit-east/
Blauwhelmen worden gemakkelijk speelbal van de strijdende partijen. Sinds de burgeroorlog in Joegoslavie geldt dat blauwhelmen zelf een militaire macht moeten inbrengen, groot genoeg om de strijdende partijen militair te domineren (want anders worden ze zelf afgemaakt). In dit geval dus een militaire macht die Rusland overvleugeld. Alleen de NAVO kan dat leveren als zij er volledig uitgerust naar toe gaan.

Kortom, blauwhelmen werkt alleen als Rusland ermee instemt (hebben een veto recht in de VN). En daar zie ik alweer een mooi speelveld voor de Russen ontstaan. Zij willen best akkoord gaan met een VN vredesmacht, maar die moet dan voornamelijk uit Russen bestaan.
The view from nowhere.
pi_147056218
quote:
Vandaar dat ik zei toen we het over grondstoffen hadden, het Oosten voor Oekraïne zelf vrij belangrijk is.
pi_147056299
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het zou tijd worden dat Oekraine bevrijd wordt van de Facisten in Kiev; let the games begin!!!
Goh, als je bepaalde media moet geloven spreken we al in Noord Europa Russisch. _O-
pi_147056349
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Blauwhelmen worden gemakkelijk speelbal van de strijdende partijen. Sinds de burgeroorlog in Joegoslavie geldt dat blauwhelmen zelf een militaire macht moeten inbrengen, groot genoeg om de strijdende partijen militair te domineren (want anders worden ze zelf afgemaakt). In dit geval dus een militaire macht die Rusland overvleugeld. Alleen de NAVO kan dat leveren als zij er volledig uitgerust naar toe gaan.

Kortom, blauwhelmen werkt alleen als Rusland ermee instemt (hebben een veto recht in de VN). En daar zie ik alweer een mooi speelveld voor de Russen ontstaan. Zij willen best akkoord gaan met een VN vredesmacht, maar die moet dan voornamelijk uit Russen bestaan.
Ik heb geen idee hoe ze die vergelijking gaan maken, maar het lijkt me sterk dat ze hoofden tellen en daar een gelijk aantal blauwhelmen voor sturen. Daarbij heeft, zoals je zelf opmerkte, Rusland daar ook een vinger in de pap. Hiermee instemmen zal waarschijnlijk leiden tot een terugtrekking van Rusland, waarna het allemaal wat de-escaleerd. Ik kan me niet voorstellen dat Rusland actief de VN-macht aanvalt. En als het soldaten levert, zal er iets beter op gelet worden, en zal er iets meer media-aandacht zijn voor de acties die ze uitvoeren.

Maar goed, ik zie het niet gebeuren. Maar het is een optie, waar mr Cats niet aan dacht. Verder kan Rusland natuurlijk nog veel meer doen dan de twee keuzes die hij stelde.
pi_147056357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:23 schreef crashbangboom het volgende:
Duidelijk bewijs hoe evil Putin is

http://www.nu.nl/buitenla(...)erderf-in-china.html

[..]

echt, is de media collectief gehersenspoeld, of wat?
Ik dacht dat het niet triester kon in de media, maar schijnbaar dus toch.

Echt, wat een niveau..

Mainstream media. :')
pi_147056421
leesvoer:
http://www.reuters.com/investigates/special-report/russia/

Ze zijn net zo goed in het bedrijven van (foute) kapitalisme als de Westerse tegenpool. Onvindbare shell-companies, en geheime aandelen van bedrijven uit Liechtenstein.
pi_147056467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ze die vergelijking gaan maken, maar het lijkt me sterk dat ze hoofden tellen en daar een gelijk aantal blauwhelmen voor sturen. Daarbij heeft, zoals je zelf opmerkte, Rusland daar ook een vinger in de pap. Hiermee instemmen zal waarschijnlijk leiden tot een terugtrekking van Rusland, waarna het allemaal wat de-escaleerd. Ik kan me niet voorstellen dat Rusland actief de VN-macht aanvalt. En als het soldaten levert, zal er iets beter op gelet worden, en zal er iets meer media-aandacht zijn voor de acties die ze uitvoeren.

Maar goed, ik zie het niet gebeuren. Maar het is een optie, waar mr Cats niet aan dacht. Verder kan Rusland natuurlijk nog veel meer doen dan de twee keuzes die hij stelde.
Ik zie het wel weer gebeuren dat de nieuwe regering van Oekraïne het weer extra laat escaleren want die hebben geen baat bij de-escalatie.

Uiteindelijk maakt Oekraïne hun probleem ook een probleem van ons(Europa), met toestemming van de V.S. natuurlijk, of jij en ik dat nu willen of niet.
pi_147056558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zei toen we het over grondstoffen hadden, het Oosten voor Oekraïne zelf vrij belangrijk is.
Een industrie die niet helemaal winstgevend is, kan wel veel bijdragen aan de werkgelegenheid en welvaart. Daarom wordt de industrie gesubsidieerd, en leidt onmiddellijke sluiting ervan tot een economische catastrofe. Zonder goedkope energie zijn deze industrieen nog meer verliesgevend.

Rusland boycot Oekraine eenzijdig (geen gas leveranties, geen import van landbouw en melk producten). Terwijl Rusland de economisch sancties van het Westen als onproductief bestempeld, zetten zij dit middel onverdroten in om de Oekrainse economie kapot te maken.

Rusland klaagt dat de uitbreiding van de NAVO hun omsingeld en in strijd is met hun legitieme veiligheidsbehoefte. Oekraine heeft drie militaire zone's aan de grens liggen: DPR/LPR, Transnistrie, en de Krim. Maar Oekraie heeft blijkbaar geen recht op veiligheid en moet zich laten knoeieneren door de Russen.

Als je Rusland en Oekraine als gelijkwaardige soevereine landen beschouwd, dan valt op hoezeer Rusland zich beroept op het recht om Oekraine te verkrachten.
The view from nowhere.
  donderdag 27 november 2014 @ 15:21:16 #138
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147056692
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet triester kon in de media, maar schijnbaar dus toch.

Echt, wat een niveau..

Mainstream media. :')
De enige die hier falen zijn jullie. Tering he wat een achterlijke gedachtenkronkels hebben jullie nodig om allerlei mediacomplotten in stand te houden.
pi_147056738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik zie het wel weer gebeuren dat de nieuwe regering van Oekraïne het weer extra laat escaleren want die hebben geen baat bij de-escalatie.

Uiteindelijk maakt Oekraïne hun probleem ook een probleem van ons(Europa), met toestemming van de V.S. natuurlijk, of jij en ik dat nu willen of niet.
Tjah, Rusland, en/of de rebellen natuurlijk net zo erg, dan niet erger. Daarom zou je juist gebruik moeten maken van een neutrale(re) partij, en er tussenin gaan staan.

Het is ons probleem sowieso al. We hebben een vliegtuig minder Nederlanders, en onze grootste gasleverancier zit in een conflict met ons.
pi_147056884
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:21 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De enige die hier falen zijn jullie. Tering he wat een achterlijke gedachtenkronkels hebben jullie nodig om allerlei mediacomplotten in stand te houden.
Verder alles lekker? _O-
pi_147060098
Bijzondere timing ook van de Duitse minister van buitenlandse zaken

Wel wijze en gewogen woorden

http://www.bloomberg.com/(...)uld-be-perilous.html
so long and thanks for all the fish
pi_147060926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef crashbangboom het volgende:

“Can that really be our aim and purpose, to wrestle Russia economically to the ground with those instruments that we have and can sharpen?” Steinmeier said. “My single answer is: No, that’s not true and can’t be the purpose of sanctions.”

Dat is ook nooit het doel geweest van de sancties. De sancties zijn bedoeld als een tegenwicht voor de Russische neiging zichzelf toe te eigenen wat niet van hun is, als de tegenpartij te zwak is om zich te verweren. Iedere poging tot verzet wordt door de Russen interpreteert als de oorzaak van strijd. Je mag alleen op je knieen zitten en je de Russische waarheid door de strot laten drukken. De sancties zijn bedoeld om de prijs van deze agressie op te voeren.

We hopen op wijze en gewogen woorden van Lavrov of Poetin, maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Die gaan gewoon door met Oekraine kapot te maken, want mag wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 27-11-2014 18:15:02 ]
The view from nowhere.
pi_147061427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

“Can that really be our aim and purpose, to wrestle Russia economically to the ground with those instruments that we have and can sharpen?” Steinmeier said. “My single answer is: No, that’s not true and can’t be the purpose of sanctions.”

Dat is ook nooit het doel geweest van de sancties. De sancties zijn bedoeld als een tegenwicht voor de Russische neiging zichzelf toe te eigenen wat niet van hun is, als de tegenpartij te zwak is om zich te verweren. Iedere poging tot verzet wordt door de Russen interpreteert als de oorzaak van strijd. Je mag alleen op je knieen zitten en je de Russische waarheid door de strot laten drukken. De sancties zijn bedoeld op de prijs van deze agressie op te voeren.

We hopen op wijze en gewogen woorden van Lavrov of Poetin, maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Die gaan gewoon door met Oekraine kapot te maken, want mag wel.
Kennelijk vindt deze Duitse minister op last van Merkel het nodig om zijn onbetrouwbare bondgenoten terug te fluiten. Want hij hoeft dit natuurlijk alleen zo prominent te melden, als dat wel het doel was van zijn bondgenoten, dat begrijp je toch ook?

Ik denk dat Merkel het zat is gesandwiched te worden waarbij de EU nevenschade is. Terecht.
Hebben die gesprekjes in Brisbane en later in Moskou toch geholpen.

Ook heel toevallig dat Poroshenko gisteren het initaitief nam om met Putin te bellen? En dat natuurlijk meteen de Ukrainse media een gerucht de wereld in bracht dat Putin Poroshenko bedreigt zou hebben, en de laatste dat onmiddelijk expliciet ontkende?

Toevallig dat van de week de Franse minister van defensie ongekend scherp direct verklaarde dat Ukraine niet hoefde te denken aan NAVO toetreding?

Ik denk dat ze in de EU wakker geworden zijn.
pi_147061880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:15 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Kennelijk vindt deze Duitse minister op last van Merkel het nodig om zijn onbetrouwbare bondgenoten terug te fluiten. Want hij hoeft dit natuurlijk alleen zo prominent te melden, als dat wel het doel was van zijn bondgenoten, dat begrijp je toch ook?
Laat ik kijken of ik het begrijp:
Het is prominent gemeld
-->
1. Merkel heeft daartoe de opdracht gegeven.
2. Er zijn onbetrouwbare bondgenoten die worden teruggefloten.

Volgens is die een enorme sprong interpretatie. Met logica heeft het weinig te maken.

quote:
Ik denk dat Merkel het zat is gesandwiched te worden waarbij de EU nevenschade is. Terecht.
Hebben die gesprekjes in Brisbane en later in Moskou toch geholpen.
Zijn volgens jou de gesprekken in Brisbane en later in Moskou met Poetin bedoeld om de VS te weerhouden van het opvoeren van het conflict? Waarom voert ze dat gesprek dan niet met Obama?

quote:
Ook heel toevallig dat Poroshenko gisteren het initaitief nam om met Putin te bellen? En dat natuurlijk meteen de Ukrainse media een gerucht de wereld in bracht dat Putin Poroshenko bedreigt zou hebben, en de laatste dat onmiddelijk expliciet ontkende?
Als je een overleg ronde hebt over Oekraine is het redelijk dat partijen in dit conflict met elkaar praten. Het is Poetin die vindt dat Oekraine niet met Rusland moet praten, maar met hun poppetjes van de DPR / LDR.

quote:
Toevallig dat van de week de Franse minister van defensie ongekend scherp direct verklaarde dat Ukraine niet hoefde te denken aan NAVO toetreding?
NAVO toetreding is niet aan de orde. Oekraine wil dat zodat ze militaire steun krijgen (dat is best begrijpelijk). Obama geeft al maanden aan dat de VS niet bereid is tot ( lethal) militaire hulp, noch toetreding tot de NAVO, om het conflict niet verder te laten escaleren.

Het Westen is dus heel terughoudend. Maar niet uit overtuiging. Terughoudend om erger te voorkomen. Het is vooral een bewijs dat de Russische intimidatie werkt. Alleen maak je daar geen vrienden mee.

quote:
Ik denk dat ze in de EU wakker geworden zijn.
Ik zie hier weinig nieuws in.
The view from nowhere.
pi_147062167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Volgens mij de Russisch nationalisten.

Het gaat om deze zin:

Gorbatsjow said, adding that Putin is currently "under attack" by media that are "not free."

Ik sluit niet uit, dat Gorbatsjow doelde op de westerse media.
Tenslotte wordt daarin al lange tijd eenparig een hetze gevoerd tegen Poetin.

[..]

quote:
Het geweld in Oost-Oekraine is het gevolg van Russisch ingrijpen en niet de aanleiding.
Nee, het begon met de zeer gewelddadige staatsgreep in Kiev.
Uitgevoerd door lieden, die zich uiterst negatief uitlieten over Russisch sprekende landgenoten.
En ook in Kiev geweld gebruikten tegen wie zich onvoldoende anti-Russisch gedroeg.
Life is what happens while planning other things
pi_147062180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Laat ik kijken of ik het begrijp:
Het is prominent gemeld
-->
1. Merkel heeft daartoe de opdracht gegeven.
2. Er zijn onbetrouwbare bondgenoten die worden teruggefloten.

Volgens is die een enorme sprong interpretatie. Met logica heeft het weinig te maken.

Logica is dat een politicus niet zomaar wat zegt. Als hij op prominente wijze benadrukt dat sancties niet misbruikt mogen worden, zegt hij dat ze dat nu wel worden en dat zij bondgenoten daar mee moeten kappen.

quote:
Zijn volgens jou de gesprekken in Brisbane en later in Moskou met Poetin bedoeld om de VS te weerhouden van het opvoeren van het conflict? Waarom voert ze dat gesprek dan niet met Obama?
Merkel en ook andere EU betrokkenen hebben eindelijk doorgekregen dat ze een spelletje geopolitiek ingezet worden, dat dit geen enkele reeele oplossing in de Ukraine biedt, en en passent de belangen van de de EU zelf benadeelt. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.

En wat bovendien opvalt, anders dan in de zwart/wit wereld van een aantal, ze tegen _beide_ partijen zeggen, kappen, want hier wordt geen van ons drie beter van.

quote:
Als je een overleg ronde hebt over Oekraine is het redelijk dat partijen in dit conflict met elkaar praten. Het is Poetin die vindt dat Oekraine niet met Rusland moet praten, maar met hun poppetjes van de DPR / LDR.
Het is imho Merkel die tegen de Ukraine heeft gezegd, en nou kappen met onze hand te forceren, we beginnen er zelf meer last dan baat van te hebben. Dat is inderdaad heel redelijk, want dit conflict uitmelken is niet erg productief of ook maar enigzins nuttig.

quote:
NAVO toetreding is niet aan de orde. Oekraine wil dat zodat ze militaire steun krijgen (dat is best begrijpelijk). Obama geeft al maanden aan dat de VS niet bereid is tot ( lethal) militaire hulp, noch toetreding tot de NAVO, om het conflict niet verder te laten escaleren.

Het Westen is dus heel terughoudend. Maar niet uit overtuiging. Terughoudend om erger te voorkomen. Het is vooral een bewijs dat de Russische intimidatie werkt. Alleen maak je daar geen vrienden mee.

Er was geen woord Frans tussen hoor. Hebben ze eindelijk bij de EU door dat ze belangen en gevoeligheden aan beide kanten moeten meewegen als er een oplossing gevonden wil worden.

quote:
Ik zie hier weinig nieuws in.
Daar verschillen we dan van mening over. Ik zie een duidelijk verandering van opstelling, en omdat dat een oplossing naderbij brengt, ben ik daar blij om. Noem me een softie, maar ik hou niet zo van oorlogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door crashbangboom op 27-11-2014 18:52:08 (quote fout) ]
pi_147063532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Logica is dat een politicus niet zomaar wat zegt. Als hij op prominente wijze benadrukt dat sancties niet misbruikt mogen worden, zegt hij dat ze dat nu wel worden en dat zij bondgenoten daar mee moeten kappen.
Steinmeijer is niet voor verdere sancties (Merkel ook niet tenzij Rusland verder escaleert). Dat weet iedereen. De VS pushed sancties wel, maar die hebben daar minder nadeel van. Dat weet iedereen.

Ze dragen allemaal hun standaard standpunten uit, daarom zie ik er weinig nieuws in.

quote:
[..]

Merkel en ook andere EU betrokkenen hebben eindelijk doorgekregen dat ze een spelletje geopolitiek ingezet worden, dat dit geen enkele reeele oplossing in de Ukraine biedt, en en passent de belangen van de de EU zelf benadeelt. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.

En wat bovendien opvalt, anders dan in de zwart/wit wereld van een aantal, ze tegen _beide_ partijen zeggen, kappen, want hier wordt geen van ons drie beter van.
Echt. Er wordt hier niets nieuw gezegd.

Wat moet volgens jou de EU doen als Rusland gebieden annexeert waar wij fel op tegen zijn? Jij lijkt te denken dat het vermijden van strijd altijd geboden is. Is er ooit een moment waarop jij verzet biedt zodanig dat het kosten met zich meebrengt. Je lijkt te geloven dat het aantonen van kosten betekent, dat je in dat geval altijd moet toegeven. Merkel heeft gezegd dat dat Rusland lijkt te denken dat het kan doen wat het wil, zolang Europa probeert de vrede te bewaren.

Ik ben ook voor een vreedzame oplossing, maar waarom de evidente Russische agressie verdoezelen?

quote:
[..]

Het is imho Merkel die tegen de Ukraine heeft gezegd, en nou kappen met onze hand te forceren, we beginnen er zelf meer last dan baat van te hebben. Dat is inderdaad heel redelijk, want dit conflict uitmelken is niet erg productief of ook maar enigzins nuttig.
Oekraine speelt Rusland en de EU al heel lang tegen elkaar uit.

quote:
[..]

Er was geen woord Frans tussen hoor. Hebben ze eindelijk bij de EU door dat ze belangen en gevoeligheden aan beide kanten moeten meewegen als er een oplossing gevonden wil worden.

[..]

Daar verschillen we dan van mening over. Ik zie een duidelijk verandering van opstelling, en omdat dat een oplossing naderbij brengt, ben ik daar blij om. Noem me een softie, maar ik hou niet zo van oorlogen.
Dat lijkt me wishfull thinking. Ik zie er geen doorbraak in. Duitsland zit al sinds het begin op de lijn die vooral begrip probeert te hebben voor Rusland. Als er al sprake van een verandering is, dan is het dat Duitsland een hardere lijn begint te voeren jegens Rusland. Volgens een eerder bericht van Reuters wil Merkel duidelijkheid van Poetin en blijft hij voor enigma spelen. Dat laatste wordt nu door Merkel geinterpreteerd als een grond voor een herbewapening van Europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 27-11-2014 20:35:56 ]
The view from nowhere.
pi_147068692
quote:
Canada to dress Ukrainian soldiers for winter warfare

Ottawa (AFP) - Canada's Defense Minister Rob Nicholson announced Wednesday the sending of winter coats, boots and gloves to dress 30,000 Ukrainian soldiers fighting pro-Moscow separatists in east Ukraine.

The shipment is to be flown to Kiev on Thursday, he told a press conference.
The view from nowhere.
pi_147070621
ASLuhn twitterde op woensdag 26-11-2014 om 18:00:33 Nice piece on fiefdoms that have sprung up in Luhansk region where warlords rule with little concern for central govt http://t.co/cnEUaffBEo reageer retweet
Kateryna_Kruk twitterde op woensdag 26-11-2014 om 14:36:12 In Pictures: Crimea's persecuted Muslims detained, interrogated, and harassed after Russia's annexation of Crimea http://t.co/JYtsRywcpn reageer retweet
Kateryna_Kruk twitterde op donderdag 27-11-2014 om 14:23:14 coalition officially formed, @Yatsenyuk_AP is a prime-minister again. #Ukraine reageer retweet
Kateryna_Kruk twitterde op donderdag 27-11-2014 om 14:27:29 new government will be appointed next Tuesday, December 2. #Ukraine #rada8 reageer retweet
EuromaidanPress twitterde op donderdag 27-11-2014 om 14:26:15 #Poroshenko suggests changing Ukrainian law 2 allow foreigners to hold positions in gvt, that Anti-Corruption bureau be headed by foreigner reageer retweet
OSCE_RFoM twitterde op donderdag 27-11-2014 om 12:08:48 At least 170 journalists have been attacked and injured in #Ukraine since the conflict began in Nov last year, @OSCE_RFoM at the #OSCE PC reageer retweet
pete_leonard twitterde op donderdag 27-11-2014 om 16:25:48 83 Russian journalists have been barred from entry to Ukraine https://t.co/XGArlDcl9p reageer retweet
pete_leonard twitterde op donderdag 27-11-2014 om 17:48:28 Cafe in Rostov, Russian city near Ukrainian regions flooded with all sorts of weapons, gets hit by RPG http://t.co/ronG9lK27A reageer retweet
Liveuamap twitterde op donderdag 27-11-2014 om 21:29:03 Estonia approves purchase of infantry battle vehicles http://t.co/aD02Vv3PKJ #ukraine via @AlexandruC4 reageer retweet
The view from nowhere.
pi_147071604
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef crashbangboom het volgende:

Goede zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: