Zaten wel wat aardige nummer tussen, maar ik zie niet in waar ik dit van moet kennen. Hoewel zijn hoofd me wel erg bekend voorkomt.quote:
Natuurlijkquote:
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"quote:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef laxus13 het volgende:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzet
Ook een goeie ja, Joe heeft stiekem toch wel erg veel mooie en leuke nummers gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.
Hier word ik dan weer vrolijk van:
Beetje uptempo en een heerlijke bas.
Mijn favorietquote:
Mooie lijst hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn epische lijst weer ingeleverd!![]()
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Toffe lijstquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zat ook nog te denken om Asia op te geven. Best wel cool nummer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond hem wel goed te doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef cafca het volgende:
Net op Facebook het eerste lijstje met Bob C. langs zien komen
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasurequote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, serieus. Dat nummers is zo mierzoet dat spontaan je vullingen uit je kiezen vallen
Dat heb ik bij Jenifer Rushquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasure
Ik vind de versie van Celine eigenlijk beterquote:
Bij Back To The Future hebben gelukkig de goede versie gebruikt, inclusief cameo van de artiestquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Celine eigenlijk beter
Of van Frankie en die van Huey eigenlijk ook
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Verdomme ik zit nog met 79 "nominaties" en nog maar 10 stemmen![]()
Stond op 1833 vorig jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
Ging ik kijken of Drukwerk er vorig jaar wel instond, kom ik deze versie tegen.
Ik vind hem nog best goed gelukt eigenlijk
Dat lieg jequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag het. Kan hem me niet herinneren.
Dan Slinger je de radio niet aan voor zo'n topper?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwam tussen 12 en 1 uur 's nachts, dus dat verklaart een hoop
Chef'Special is toch ook een 3fm-band bij uitstek?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |