Die van Timi Yuro heb je wel?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.
Het is overigens een cover van Jimmy Cliff, wist U dat?
Ay ay ay yeah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Je Kent Hakuna Matata toch welquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Jaquote:
Eigenlijk heb ik nog nooit de Lion King gezien, alleen de Leeuwenkoning. Ik vraag me af of ik die versie van Cliff dan ooit wel eens heb gehoordquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is de klif uit The Lion King:
[ afbeelding ]
De Broer van Michaelquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
The harder they come.... van wie is de cover ook alweer?
Seriously?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Komt 'ie nog eens, toch alweer 11 maanden geleden..quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding, al scheelt het wel als je de jaren 80 hebt meegemaakt, dan ken je 'm gewoon.
Oh en wat ben ik blij dat ik niet alleen sta met mijn Dotan-haat. Mijn haat voor Passenger en James Blunt is maar net iets groter.
quote:Als je een artiest virtueel mocht vermoorden dan zou het zijn:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding,
Yeah mannnnquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Dacht dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef cafca het volgende:
Ja, was hem heel even kwijt. Zat met Elvis in m'n hoofd, maar wist dat dat niet klopte....
Ik vind zijn nummer 2 wel het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
Ja, het erge is dat Joe altijd in mijn lijstje staat. Ik stem alleen niet meer op Is she Really Going out omdat ze daarvan altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |