The Common Linnets gaan wel, maar bij Home denk ik steeds: "daar heb ik echt een broertje Dotan"quote:
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..quote:
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That's it. Ik laat de LARP-ers met rust dit jaar. Ik begin een hetze tegen hipsters met pauken-muziek.
Dat hebben ze goed afgekeken van die derde plaat van de Editors nochtans. Wel een goede band.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.
Sowieso van die nummers waarbij je verwacht dat er elk moment een hipster op een pauk begint te rammen..
No probquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.
Bang a drum?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owwwwja, deze gaat vaak langskomen
[ afbeelding ]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..quote:
Ik kende de hele LARP-bash cultuur niet, totdat ik jou laatst die opmerking zag maken, maar dit ziet er wel erg Weens uit. Sissy, Schloss Schönbrunn enzo.quote:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
Hoppipollaquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
ik neem aan, dat het met live nummers zo is, dat ze de bekende uitvoering draaienquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid
De albumversie is livequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De albumversie is live. Ik ken geen studio-opname van Trapped.
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijk
Ik waardeer hem eigenlijk pas sinds dit jaar.
Waarschijnlijk komen ze ook wel weer met de liveversie van Free Bird, maar ik heb liever de studioversie.
Dat slaat als een lul op een drumstel, natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..
Is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |