whahahahahaha kapitein lol roflquote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom heeft Coen een haarband om in de OP?
Aerobicinstructeurquote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik proef frustratie.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rot toch op met je lunchboxen. Heb je de kans om wat klassiekers erin te gooien, komt ie weer met kapotgedraaide huidige hits aanzetten
.
HANDJESSS11quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Pure schijtlolquote:Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
hihi lachen gieren brullen dadelijk zet iemand gordon er nog in of domien als vrouw hilarisch
Ik val niet op vrouwen maar het klinkt ontzettend hitsig ja.quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Heleen de Geest die "hallo" zegt is bijna net zo geil als Sabine Hagedoren die "dag" zegt.
wie is sabine hagendoren?quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Heleen de Geest die "hallo" zegt is bijna net zo geil als Sabine Hagedoren die "dag" zegt.
Die is toch van het Belgische weerbericht?quote:
Correct.quote:Op maandag 24 november 2014 12:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is toch van het Belgische weerbericht?
Nog steeds? Ik heb al meer dan 10 jaar niet meer naar het VRT-weer gekekenquote:
Denk het wel. Op de Belgische tv verandert er nooit veel. Ik gok dat Ben Crabbé het nog steeds over kroegen in Tienen heeft bij Blokken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik heb al meer dan 10 jaar niet meer naar het VRT-weer gekeken
Blokken is wel een bazenprogrammaquote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk het wel. Op de Belgische tv verandert er nooit veel. Ik gok dat Ben Crabbé het nog steeds over kroegen in Tienen heeft bij Blokken.
Eens. En Ben is een baas.quote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blokken is wel een bazenprogramma
Ik ook. Maar ik ben meer een feestdrinker, ookal lust ik er ook wel eentje op mezelf te troosten.quote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme![]()
van dit soort nummers word ik nou alcoholist
Drank als troostmiddel werkt bij mij nietquote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben meer een feestdrinker, ookal lust ik er ook wel eentje op mezelf te troosten.
Soms werkt het, vaak niet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drank als troostmiddel werkt bij mij nietsterker nog, ik heb er niet eens behoefte aan als ik me slecht voel...
Vrouwenquote:
Je kan beter kippen houden.quote:
Jezusquote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden.
Die vreten je zaad tenminste
Dat was onmogelijk. Panda kan beter een account beginnen met de naam SjaakAfhaak.quote:
Dus met mij praat je ook niet meerquote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was onmogelijk. Panda kan beter een account beginnen met de naam SjaakAfhaak.
Maarja als ik een date had gehad, was ik ook niet gekomen. Dus ik geef hem geen ongelijk.
ik val vaak 's avonds laat in de herhaling van Dagelijkse kostquote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blokken is wel een bazenprogramma
Ik praat nog steeds met iedereen. Is nog steeds iedereen vrije keuze om wel of niet te komen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus met mij praat je ook niet meer
Ookal was het bekend dat ik niet kwam?
Of toch nog wel
je had een date met vijf anderen, dat lijkt me meer dan genoegquote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was onmogelijk. Panda kan beter een account beginnen met de naam SjaakAfhaak.
Maarja als ik een date had gehad, was ik ook niet gekomen. Dus ik geef hem geen ongelijk.
Anthony had wel aan mogen sluiten hoorquote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je had een date met vijf anderen, dat lijkt me meer dan genoeg
Was jij er ook rubbah?quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je had een date met vijf anderen, dat lijkt me meer dan genoeg
Jean Claude van Pizzabakkerquote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anthony had wel aan mogen sluiten hoor
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden.
Die vreten je zaad tenminste
Vanaf morgen, neem ik aan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens MH binnenkort
blijft een aparte tekstquote:Op maandag 24 november 2014 14:48 schreef Bronson het volgende:
Her ass is a spaceship I want to ride.
Niets mis mee.quote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijft een aparte tekst
N.E.R.D.
Kijk dan vooral maar niet naar 24kitchen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik val vaak 's avonds laat in de herhaling van Dagelijkse kostgarantie om honger te krijgen
doe ik ook nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk dan vooral maar niet naar 24kitchen.
Had zn nummer dan toch maar gevraagdquote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anthony had wel aan mogen sluiten hoor
lol pwnedquote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
Loop je jezelf te haasten voor n afspraak, krijg je last minute het bericht dat het toch een uur later wordt
ben jij in ieder geval ruim op tijd klaarquote:Op maandag 24 november 2014 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
Loop je jezelf te haasten voor n afspraak, krijg je last minute het bericht dat het toch een uur later wordt
Kuttekop dat je dr bentquote:
Dat wel gelukkig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben jij in ieder geval ruim op tijd klaar
ik zou hem opzoekenquote:
Ik ben zometeen wel in de buurt. Je brengt me op ideeën.quote:
quote:
^_^quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn mede-oldbie toch nooit wat aandoen.
Fok! Knokploegquote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben zometeen wel in de buurt. Je brengt me op ideeën.
Ik heb jou in mijn friendlist gezetquote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn mede-oldbie toch nooit wat aandoen.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fok! Knokploeg![]()
Ik hoor daar niet bij, ik ben van de Fax-ploeg
Best wel jaquote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jou in mijn friendlist gezet
Voel je je nu speciaal
Ik sta daar toch ook al tussen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jou in mijn friendlist gezet
Voel je je nu speciaal
Yezquote:Op maandag 24 november 2014 15:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik sta daar toch ook al tussen?
lijstje is goed zolang ik het kan lezen. Als ik het niet meer kan interpreteren kan ik hem niet meenemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |