whahahahahaha kapitein lol roflquote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom heeft Coen een haarband om in de OP?
Aerobicinstructeurquote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik proef frustratie.quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rot toch op met je lunchboxen. Heb je de kans om wat klassiekers erin te gooien, komt ie weer met kapotgedraaide huidige hits aanzetten
.
HANDJESSS11quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Pure schijtlolquote:Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
hihi lachen gieren brullen dadelijk zet iemand gordon er nog in of domien als vrouw hilarisch
Ik val niet op vrouwen maar het klinkt ontzettend hitsig ja.quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Heleen de Geest die "hallo" zegt is bijna net zo geil als Sabine Hagedoren die "dag" zegt.
wie is sabine hagendoren?quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Heleen de Geest die "hallo" zegt is bijna net zo geil als Sabine Hagedoren die "dag" zegt.
Die is toch van het Belgische weerbericht?quote:
Correct.quote:Op maandag 24 november 2014 12:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is toch van het Belgische weerbericht?
Nog steeds? Ik heb al meer dan 10 jaar niet meer naar het VRT-weer gekekenquote:
Denk het wel. Op de Belgische tv verandert er nooit veel. Ik gok dat Ben Crabbé het nog steeds over kroegen in Tienen heeft bij Blokken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik heb al meer dan 10 jaar niet meer naar het VRT-weer gekeken
Blokken is wel een bazenprogrammaquote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk het wel. Op de Belgische tv verandert er nooit veel. Ik gok dat Ben Crabbé het nog steeds over kroegen in Tienen heeft bij Blokken.
Eens. En Ben is een baas.quote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Blokken is wel een bazenprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |