Wat jij wilquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet slank? Die heeft ondergewicht hoor
dunquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scarlett heeft een slanker figuurtje dan ik heb..
Ja, nou, ik vind haar een normaal figuur hebben. En dat vind ik van mezelf ook. Fors vind ik hierin niet gepastquote:
Misschien omdat ik zelf zo fors ben dat ik dat dun vind.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind haar een normaal figuur hebben. En dat vind ik van mezelf ook. Fors vind ik hierin niet gepast
Zou kunnenquote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik zelf zo fors ben dat ik dat dun vind.![]()
quote:
En Lola blijkbaar. Maar nogmaals; Subje?quote:
Submissivequote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En Lola blijkbaar. Maar nogmaals; Subje?
Oeh. Welke nick?quote:
Weet ik niet hoorquote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's a small world after all
Dat kloptquote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet hoorwij zijn geen vriendjes
Als in, tegenovergestelde van dominant? Of moet ik aan iets anders denken?quote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Submissive
FL ken ik dan ook weer niet.
Ja klopt. Maar goed, was ook een grapje van mequote:Op maandag 24 november 2014 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als in, tegenovergestelde van dominant? Of moet ik aan iets anders denken?
Okequote:Op maandag 24 november 2014 16:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar goed, was ook een grapje van me
Toen ik je met de zweep ervan langs gaf, zei je dat anders niet.quote:Op maandag 24 november 2014 16:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar goed, was ook een grapje van me
Ik ga eens even zoeken naar jou.quote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat kloptmaar ben je wel tegengekomen
FetLifequote:Op maandag 24 november 2014 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar nou ben ik nog wel benieuwd wat FL is
Ja, kreeg er net al een DM over. Daarom ook deze:quote:
quote:
Jij hebt me zo gevonden. Jij weet meer van mij dan de meeste mensen hierquote:Op maandag 24 november 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga eens even zoeken naar jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |