Avondeten.quote:
Exactly thatquote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent dan enorm kwetsbaar eigenlijk. Best een eng idee. Maar daarom voor mij ook wel weer heel opwindend.Maar ja, als de situatie niet vertrouwd is, dan is de angst sterker dan het plezier. En dat moet niet zijn.
Kapsalon?quote:
Werk zequote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Exactly that. Laat mij maar in de waan dat ik de controle heb :$
Maar goed, tijd om weer aan het werk te gaanblegh
Daag schatjons![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leren outfit hoeft niet perse van me, maar met een zweep of riem kan ik me idd uitstekend vermaken
Tuurlijk Kaneel.quote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon?
Nee, ik ga nooit meer dat eten. Ik wil dun zijn.
Je bent al dun. Bijna ecto.quote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon?
Ik heb het nog steeds nog nooit op.quote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon?
Misschien als ik betaald krijg om reclame te maken.quote:
Nee man. Ik heb nog steeds een viesdikke pens die weg moet.quote:
Doe normaal.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik betaald krijg om reclame te maken.
[..]
Nee man. Ik heb nog steeds een viesdikke pens die weg moet.
Kan nog 20 kilo af voordat ik ecto ben.
Doe normaal man.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
GMTAquote:
Doe normaal man, jij bent niet dikquote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe zaken moet je een beetje promoten he. En wij zijn hier al lang blij dat we weer een goede snackbar hebben met goed eten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit neem ik mee naar achter.quote:
You overestimate your powerquote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit neem ik mee naar achter.Tot over twee dagen.
Die heeft ook wel wat babyvetjes her en der. Niks mis mee overigens.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, Kaneel vindt Scarlett ook al fors, dus volgens die maatstaven ben je al snel dik.
Alsof we die ooit vergeten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we haar nog?
Tiffany Amber Thiessen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we haar nog?
Die is ook fors. En niet op een manier van viesdik of gespierd, maar gewoon fors. Geen slanke bouw, kan ze verder ook niks aan doen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, Kaneel vindt Scarlett ook al fors, dus volgens die maatstaven ben je al snel dik.
En d'r ogen staan scheef.quote:Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tiffany Amber Thiessen.
Bij haar is het jammer dat ze aan de neptieten is gegaan.
Hm, dat zie ik niet zo.quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is ook fors. En niet op een manier van viesdik of gespierd, maar gewoon fors. Geen slanke bouw, kan ze verder ook niks aan doen.
Niet slank? Die heeft ondergewicht hoorquote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is ook fors. En niet op een manier van viesdik of gespierd, maar gewoon fors. Geen slanke bouw, kan ze verder ook niks aan doen.
Wat jij wilquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet slank? Die heeft ondergewicht hoor
dunquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scarlett heeft een slanker figuurtje dan ik heb..
Ja, nou, ik vind haar een normaal figuur hebben. En dat vind ik van mezelf ook. Fors vind ik hierin niet gepastquote:
Misschien omdat ik zelf zo fors ben dat ik dat dun vind.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind haar een normaal figuur hebben. En dat vind ik van mezelf ook. Fors vind ik hierin niet gepast
Zou kunnenquote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik zelf zo fors ben dat ik dat dun vind.![]()
quote:
En Lola blijkbaar. Maar nogmaals; Subje?quote:
Submissivequote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En Lola blijkbaar. Maar nogmaals; Subje?
Oeh. Welke nick?quote:
Weet ik niet hoorquote:Op maandag 24 november 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's a small world after all
Dat kloptquote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet hoorwij zijn geen vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |