We're born into the wrong timequote:
Lijkt me een prima tijd inderdaadquote:Op maandag 24 november 2014 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in de 60's. Peace, free love and lots of herbs
Oh wellquote:
Gewoon lekker je eigen ding doenquote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh well
Zoveel anders leef ik nu ook niet
Jawelquote:Op maandag 24 november 2014 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je mijn haren vlechten tijdens een pyjamaparty? :$
quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja, maar je hebt spanken en je hebt spanken
Sta jij op die FL of ben je daar ook niet zo van?quote:
Is goedquote:Op maandag 24 november 2014 17:18 schreef Dqod het volgende:
Zeg buur? Zullen we n 60's party opzoeken?
Weet ikquote:
Ik kende het tot vanmiddag niet eens.quote:Op maandag 24 november 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sta jij op die FL of ben je daar ook niet zo van?
Smokingquote:Op maandag 24 november 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik voel me echt goed...
Somebody stop me
Het is niet allemaal ruig wat daar staat hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 17:28 schreef aeque het volgende:
Ik kende het tot vanmiddag niet eens.En zo heftig? Nee daar ben ik niet zo van. Wat ruiger is prima maar wat daar staat gaat me iets te ver.
Opvolger van Facebook. Al had ik die foto van mijn moeder in corset liever niet gezien op haar profiel.quote:
Lijkt me een prima leven.quote:Op maandag 24 november 2014 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh well
Zoveel anders leef ik nu ook niet
Je moet er wat voor over hebben om ergens bij te horenquote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvolger van Facebook. Al had ik die foto van mijn moeder in corset liever niet gezien op haar profiel.
Het is meer lijden dan ik aankan.quote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om ergens bij te horen
Is het heel fout zeker als ik om pics vraag nu?quote:
Mwa, je kan het er ergens over hebben of gewoon doen, mijn voorkeur gaat uit naar de laatstequote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar. Al zit ik er al een tijdje. Alleen niet zo actief. Afgelopen week dan weer wel.
Maar ervaringen opdoen en foto's delen en dat soort dingen is ook wel leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het heel fout zeker als ik om pics vraag nu?
[..]
Mwa, je kan het er ergens over hebben of gewoon doen, mijn voorkeur gaat uit naar de laatste
quote:Op maandag 24 november 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Is het heel fout zeker als ik om pics vraag nu?
Kaal.quote:
Daarom ga ik vrijdag naar de kapper. Dan is mijn haar rond de feestdagen op de ideale lengte.quote:Op maandag 24 november 2014 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet ook nog even naar de kapper voor de feestdagen
Rond m'n penis.quote:
Twee zelfs.quote:
Was dat niet duidelijk dan? :$quote:
Kom maar aanschouwen.quote:
Zijn grootste droom komt uit.quote:Op maandag 24 november 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen heppie TP'en dan?
Als hij daarna in bed een kroketje kan eten, al helemaal.quote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar aanschouwen.
[..]
Zijn grootste droom komt uit.
Dat vond hij wel geweldig. Zeker het feit dat het voor hem gemaakt werd.quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij daarna in bed een kroketje kan eten, al helemaal.
#wpleef
Mag ik ook even voelen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar aanschouwen.
[..]
Zijn grootste droom komt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |