stiekem heb ik al een harde plasserquote:
Wait whut?quote:Op maandag 24 november 2014 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je binnenkort wel een jointje brengen die gedompeld is in mijn juice
Gewoon een hogwarts-locomotief gvdquote:Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die treinstellen zoals je nu alleen nog ziet in oost europa. Dus met een losse locomotief en dan overal hokjes waar je met 6 man in kon zitten
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb ik al een harde plasser
Net wakker met een odol?quote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb ik al een harde plasser
Keiharde drug abuse jwz.quote:
Zaten jullie samen die onschuldige manlet te corrumperen?quote:
Hij was de minst onschuldige hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaten jullie samen die onschuldige manlet te corrumperen?
Gvd, daar gaat m'n rep ;squote:
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberenquote:
Hij heeft geen ziel. Daar kunnen we niet aan tippen.quote:
Ik weet niet of je daar bij had willen zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberen
quote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft geen ziel. Daar kunnen we niet aan tippen.
quote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberen
Drank is ook een drug.quote:Op maandag 24 november 2014 12:17 schreef aeque het volgende:
Ik laat drugs voorlopig even links liggen en drank ook maar even.
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarinquote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar bij had willen zijn.
Qua drank sluit ik me bij je aan. Qua drugs ben ik buiten hasj en wiet nog groen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik ben wel een beetje uitgeexperimenteerdvoor wat dat betreft
Klopt maar wordt in deze maatschappij niet als zijnde beschouwd, vandaar dat ik het even apart erbij zet.quote:
Jij kijkt graag naar trio's?quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarin
Waar doel je nu op?quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarin
Weet ik. Maar ik vind dat ergens zo achterlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar wordt in deze maatschappij niet als zijnde beschouwd, vandaar dat ik het even apart erbij zet.
En dat als harddrugs zijnde ook nogquote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat ergens zo achterlijk.
Mwah, ik doe liever mee. Maar of dat gebeurd is?quote:
Dat ik nieuwsgierig ben naar sommige drugs en ze graag wil proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |