stiekem heb ik al een harde plasserquote:
Wait whut?quote:Op maandag 24 november 2014 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je binnenkort wel een jointje brengen die gedompeld is in mijn juice
Gewoon een hogwarts-locomotief gvdquote:Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die treinstellen zoals je nu alleen nog ziet in oost europa. Dus met een losse locomotief en dan overal hokjes waar je met 6 man in kon zitten
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb ik al een harde plasser
Net wakker met een odol?quote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb ik al een harde plasser
Keiharde drug abuse jwz.quote:
Zaten jullie samen die onschuldige manlet te corrumperen?quote:
Hij was de minst onschuldige hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaten jullie samen die onschuldige manlet te corrumperen?
Gvd, daar gaat m'n rep ;squote:
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberenquote:
Hij heeft geen ziel. Daar kunnen we niet aan tippen.quote:
Ik weet niet of je daar bij had willen zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberen
quote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft geen ziel. Daar kunnen we niet aan tippen.
quote:Op maandag 24 november 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik wil het ook nog steeds proberen
Drank is ook een drug.quote:Op maandag 24 november 2014 12:17 schreef aeque het volgende:
Ik laat drugs voorlopig even links liggen en drank ook maar even.
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarinquote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar bij had willen zijn.
Qua drank sluit ik me bij je aan. Qua drugs ben ik buiten hasj en wiet nog groen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik ben wel een beetje uitgeexperimenteerdvoor wat dat betreft
Klopt maar wordt in deze maatschappij niet als zijnde beschouwd, vandaar dat ik het even apart erbij zet.quote:
Jij kijkt graag naar trio's?quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarin
Waar doel je nu op?quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de situatie af. Al weet je dat ik vrij flexibel ben daarin
Weet ik. Maar ik vind dat ergens zo achterlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt maar wordt in deze maatschappij niet als zijnde beschouwd, vandaar dat ik het even apart erbij zet.
En dat als harddrugs zijnde ook nogquote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat ergens zo achterlijk.
Mwah, ik doe liever mee. Maar of dat gebeurd is?quote:
Dat ik nieuwsgierig ben naar sommige drugs en ze graag wil proberen.quote:
ik enkel pillen/ghb/coke/heroïne en al die meuk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Qua drank sluit ik me bij je aan. Qua drugs ben ik buiten hasj en wiet nog groen.
Ah. Ja, ik ook wel. Ik had altijd wel een grens van hoe ver ik wilde gaan, maar die schuift toch steeds een beetje op.quote:Op maandag 24 november 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik doe liever mee. Maar of dat gebeurd is?
[..]
Dat ik nieuwsgierig ben naar sommige drugs en ze graag wil proberen.
Boefjequote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Ja, ik ook wel. Ik had altijd wel een grens van hoe ver ik wilde gaan, maar die schuift toch steeds een beetje op.
Vroeger was ik zelfs zwaar anti-drugs. Maar toen was ik wel een beetje een stijve trut.quote:
Ik ben een slechte invloedquote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was ik zelfs zwaar anti-drugs. Maar toen was ik wel een beetje een stijve trut.
Heb ik het in je losgewakkerd?quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was ik zelfs zwaar anti-drugs. Maar toen was ik wel een beetje een stijve trut.
Nee joh, was al voor dat ik jou kende.quote:Op maandag 24 november 2014 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een slechte invloed
[ afbeelding ]
Jij wakkert wel veel in me aan.quote:
Jammer. Hoopte op een spankingquote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, was al voor dat ik jou kende.
[..]
Jij wakkert wel veel in me aan.
Niet los. Aan.
Ik kan niet zo goed spanken.quote:
Ja, halloquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef Fera het volgende:[quote]
[..]
Jij wakkert wel veel in me aan.
Niet los. Aan.
quote:
Ik ben veel te sub man.quote:Op maandag 24 november 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, hallo
Doe het wel een keer voor dan
Dan klopt het toch. Ik doe het voor. Jij blij, ik blij :$quote:
Rawr.quote:Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan klopt het toch. Ik doe het voor. Jij blij, ik blij :$
Gewoon doen. Je hoort het vanzelf wel.quote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
Vind het altijd lastig te bepalen hoe hard ik moet slaan.
quote:
Weenie? :$quote:
Gewoon rustig beginnen en telkens iets harder. Grens wordt gauw genoeg duidelijkquote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
Vind het altijd lastig te bepalen hoe hard ik moet slaan.
Of niet. Merk je het ook.quote:Op maandag 24 november 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je hoort het vanzelf wel.
Dat valt eenvoudig te leren.quote:
Leg uit. Want ik neem aan dat iemand altijd wel iets te melden heeft als 'ie geslagen wordt.quote:
Ik kan wel slaan, maar het zit niet in mijn natuur. Beleef er ook lang niet zo veel plezier aan als gespankt worden. :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |